Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen

 

Suksessterta. Hyggelig å bli etterspurt ;-) Jeg er titt og ofte innom og leser, men er dessverre ikke like flink til å skrive inn hvordan det går med oss.

 

Jeg er nettopp i gang med 20. uke, om 6 dager er jeg halvveis. Tiden fram til nå har gått utrolig fort! Magen vokser og jeg har begynt å kjenne liv. Formen er fin så lenge jeg ikke driver med "risikosport" som støvsuging og for mye ståing - da protesterer bekkenet høylytt.

 

Jeg har vært på ultralyd. Alt så ut til å stå veldig bra til og legen mente det var en liten jente der inne :-) Vi har to gutter fra før, så stemmer dette blir det jo litt artig. Ikke det, jeg hadde blitt like glad om det var gutt nr 3 der inne. Jeg synes disse guttene er helt fantastiske jeg ;-)

 

Guttene syntes nå det var veldig stas om det ble en liten lillesøster, og lillebror på 4, kan knapt vente til at også han blir storebror :-D Guttene har flust med navneforslag. Alt i fra Kanona til Rotekoppen, he he, spørs om vi må prøve finne noen andre alternativer gitt ,-)

 

Jeg skal prøve på å bli flinkere til å gi lyd fra meg ;-)

 

Bomsa: gratuelere så masse med graviditeten. Jeg krysser fingre for at det går bra for deg dennen gang ;-)

 

Dere andre: masse lykke til videre med bli-gravid-prøvinga!

 

Klem

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

 

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 12.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 16.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

-Bomsa, termin 19. september 2011 (Oslo, samboer 1 sønn 2år)

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33, Bomsa (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tenkte jeg skulle oppdatere lista. Går i disse dager og teller ned til IKM. Alltid like spent som vanlig og håper hver gang at det skal lykkes. Bare 6 dager igjen :-). Har ikke hatt så mye signaler før i dag. Har hatt litt metall smak i munn samt jeg fikk litt rosa blod på papiret da jeg var på do tidligere i dag. Nå har magen begynt å murre litt også. Så nå begynner jeg igjen kanskje ha litt for store forhåpninger. Hadde vært veldig stas å få det til denne måneden da det hadde blitt et oktoberbarn og hvis vi hadde fått en gutt så har vi planer om å gi han samme navn som min avdøde far som også hadde bursdag i oktober:-) det hadde vært stas. Da er det bare vente å se hva som skjer til uka om det blir noen hyggelige overaskelser.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 27.januar( samboer,ingen barn)10pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

 

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 12.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 16.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

-Bomsa, termin 19. september 2011 (Oslo, samboer 1 sønn 2år)

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33, Bomsa (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæ gikk tel helvete denna gangen og....

 

 

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 27.januar( samboer,ingen barn)10pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

 

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 12.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 16.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33, Bomsa (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å nei, å nei bomsa...dette var trist å høre altså!!!!!! Huff, jeg var så utrolig sikker på at alt skulle gå bra for deg denne gangen!!!!!

 

Jeg sitter nå her i uvisshet om min egen tilstand. Tok en test for 2 dager siden (minst 4 dager for tidlig, men klarte ikke la vær:P) den var så klart negativ. Ikke lenge etterpå begynte det å murre i ryggen, skikkelig mens murringer. Etter noen timer var de borte...I går begynte ligament smertene igjen og jeg tenkte at dette var rart, bruker ikke å være slik før mensen...hmmmmm...da jeg sto opp i ettermiddag var det plutselig litt blod på papiret, så jeg tenkte at nå er vi i gang med tanta...tjohooooo :( aner ikke hvor mange ganger jeg har vært på toalettet etter at jeg kom på jobb, men ikke noe mere blod...hmmm...festeblødning????? Jeg har heller ingen tegn på menssmerter heller...hmmmm....Litt spent kan man si. Det romsterer og turer nedi der, men ikke slik det bruker når mensen er på tur, men heller ikke slik det har vært på de to tidligere svangerskapene mine...skit...og jeg har ingen flere tester. Ikm er ca NÅ og jeg får ikke tak i test før tidligst på tirsdag. Så her er det bare å leve i tyn og spenning...

 

Håper alle dere andre har ei go helg

 

Klem

 

PS Jeg er usedvanlig hormonell og labil i humøret, så ikke vet jeg lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrg.....

Hvorfor kommer det ikke igang?

Denne spontanaborten..?

Nå har jeg hatt blodfylt slim...(mmmm deilige detaljer)... siden fredag. Men det setter ikke ordentlig igang.

Hadde håpet på at det værste hadde vært over til mandag slik at jeg kunne gå på jobb som vanlig.

Har kurs denne uken så jeg kan nok ta smertestillende uten at det går på sikkerheten, men er redd for at jeg da ikke får med meg hva de sier på kurset...:-S

Er så forbannet også...skikkelig sint kjenner jeg...stakkars mannen min..:-)

Kjenner jo håpet stige også med denne uteblidde..(uteblitte???) blødningen...blir ikke mindre sint av det...heller omvendt.

Dere kjære jenter som har gått gjennom littavhvert, kan dere svare meg?

Hva er dette?

Vil også nevne at jeg var og vokset meg på torsdag...kan det være slimhinnene som reagerer etter det?

Huff dette svikefulle håpet....

Jeg har skikkelige menssmerter i tillegg, så jeg har ikke noen grunn til å håpe egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til legen asap - jeg hadde masse slim etter cytotec, segt slim, som hang ut og måtte fjernes med papiret, sorry detaljer - men det høres ikke sånn ut med deg. Er slett ikke sikkert at det har gått galt, kom deg på legevakt i kveld, eller til legen i morgen. Enn om det har gått bra? Om du er skikkelig på tuppa sender de deg sikkert på sykehuset i kveld for ultralyd så slipper du lure.

 

Lykke til <3 krysser fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil ikke ta meg inn på sykehuset i dag, måtte få henvisning av legen i morgen.

Har mer vondt nå. men jeg kommer til å snakke med legen min i morgen hvis det ikke kom

mer ordentlig blod til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, Bomsa. Så slitsomt å ikke vite hva som skjer!!! Kan kjapt fortelle hva en venninne av meg opplevde. Hun hadde akkurat testet positivt og var vel 5 uker på vei ca. Det begynte å komme slim, slik du beskriver, men skjedde aldri noe mer. Sluttet til og med å blø slim etter et par dager, mener jeg det var. Etter noen dager dro hun til legen, som målte HCG. Et par dager etter målte hun HCG igjen for å se om det var stigning. Det var det ikke, den gikk ned, så hun fikk konstantert en SA. I og med at hun ikke hadde blødd mer ble hun henvist til UL for å se om alt var ute. Etter ultralyden kom det endel mer blod, men aldri veldig mye eller mye smerte, slik man gjerne opplever ved en SA. Nå husker jeg at de hadde sagt til henne på legekontoret at det var ca. 50/50 sjans for at det var en SA ved en slik type "blødning". Så synes absolutt ikke alt håp er ute. Tror ikke man kan se om man har en SA på UL så tidlig???? Slik jeg forstod måtte man måle hcg for å se... men det er jeg ikke 100% sikker på.

 

LYKKE TIL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff bomsa, misunner deg ikke dette overhode :( Lykke til. Håper det er falsk alarm og at det ikke har gått galt. Masse lykke til og en stor, god, varm bamseklem fra meg.

 

Tanta kom som ett brak i natt...jeg kjenner at humøret er labert og troen på at vi skal få flere barn enda mindre, men gubben er optimist som få og har lagt en slagplan. Han lurte tom på om hvor han kunne gå for å ta en sperm test og om det var noe han kunne ta for at det skulle gå lettere å bli gravid...snakk om å være ivrig :P Jeg vet at jeg har fint lite å klage på, men blir så skuffet og lei meg, for nå har jeg så iiiiiinderlig lyst på baby ;)

 

God natt damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Bomsa, at dette ikke er en SA men pga voksing eller noe annet.. Hvis du har tatt brasiliansk saa kan det jo ha faatt litt medfart da.. (og au, det er vondt!!).

 

Tussemor, kjipt med tanta... Og maa si mannen din hoeres veldig soet ut :)

 

Ikke noe stort aa skrive om herfra i grunn. Venter bare paa TR siden vi ikke traff EL denne gangen. Saa blir det pergo og Crinone neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for all omtanke.

Har vært på ullevoll idag og sett en klump på 1cm i livmora, det var ikke hjerteaktivitet.

Dessuten synes hun at den lå veldig langt nede i livmora så det kunne tyde på at det var på tur ut.

Hun ville ta sånn HCG prøve så jeg tok en idag og skal tilbake på onsdag.

Såg ingenting i egglederen foruten "graviditetscyste" som hun sa man måtte ha for å bli gravid, det var visst der progrestoron (??) ble dannet og egget kom ut i egglederen.

Så da får vi se hva hcg prøven viser.

Skal¨på radiumhospitaler i morgen for min kusine skal forhåpentligvis opereres på onsdag...de har utsatt det 2ganger allerede og det tar veldig på.

Virkelig surkeinnlegg fra meg for tiden...:-(

Men dere skal vite at jeg er nå mest kokførrbanna....:-P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg varme tanker bomsa.

Veit at en spire er etterlengtet, så det var trist å høre at det gikk galt.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag bomsa!

 

Dere, jeg har forresten begynt paa lavkarbo kosthold... Jeg er ikke overvektig saa det er ikke for aa gaa ned i vekt, men har lest flere steder at det aa begrense karboinntaket kan hjelpe paa fruktbarheten. Noen som har erfaring med det? Er ikke hysterisk, men har alltid spist veldig mye karbo saa unngaar broed, pasta og ris. Ikke lett for meg som elsker italiensk og asiatisk mat, men forelopig gaar det greit! Foeler faktisk at jeg har faatt mer energi allerede. Hvis andre har proevd eller gar paa lavkarbo tar jeg gjerne imot erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suksessterta!

Jeg har jo egentlig ikke hatt så store problem med å bli gravid, mer med å beholde. Når jeg ble gravid denne gangen, kuttet jeg ut alt sukker og "hvite" karboh. Spiste bare fullkornsvarianter og kun en kaffe om dagen, i tillegg tok jeg hvetegress hver morgen og en kopp grønn te. Leste en artikkel fra US der man hadde gitt sterile kuer hvetegress og alle ble gravide..hehe, tenkte det ikke kunne skade å prøve, har hørt om andre som har lykkes med hvetegress, men jeg har ikke sett noen studier på mennesker da.. Jeg tror det gjorde susen, vi vet jo at kosthold kan bedre fertilitet og for min del tror jeg eggkvaliteten.

 

Jeg håper du lykkes snart, det er din tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa, tusen takk Lillespire :) Ja, jeg kan jo ikke annet enn aa vaere enig i at det er min tur! Haaper alt er bra med deg, koselig aa se termindatoen bak nicket ditt!

 

Spennende aa hoere om dine erfaringer ogsaa. Jeg proever lavkarbo og ser hvordan det gaar. Prover og aa begrense kaffen (noe jeg og er veldig glad i..). Kanskje jeg skulle provd hvetegress ogsaa, jeg er jo en variant av steril ku kan det virke som ;) Faar man kjopt det i tablettform paa helsekost? Eller er det noe annet? Vi proever det som proeves kan!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann...

Ja da var det endelig helg etter ei veldig lang uke.

Jeg har hatt kursing i nystillingen hele uka mens jeg mistet og det var ganske vanskelig.

Men nå er både kurs og misting over, så da er det på han igjen..:-)

Jeg er usikker på når EL kommer så jeg vet ikke når jeg har IKM enda.

Stresser ikke, trenger litt tid denne gangen.

Hvordan går det med dere andre?

Noen som venter ?

 

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 27.januar( samboer,ingen barn)10pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm slutten av feb, begynnelsen av mars. (sambo, sønn 2år)

 

 

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 12.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 16.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

 

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33, Bomsa (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Du kan bruke både tablettform og juice, synes tablettene er enklest og minst smak, er ikke akkurat godt.

Verdt et forsøk da og kan jo ikke skade, er et helt naturlig produkt.

Tror de jeg bruker heter Kamut og har fått veldig god omtale.

Lykke til kjære deg, hadde jo vært uten sidestykke fantastisk hvis det gjorde susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte hvetegress i går. Fantes bare i pulverform der jeg kjøpte. En diiiger beholder som kosta over 500 kr... Men virker det er det jo verdt pengene! Skulle ta en teskje om dag (blande i vann eller juice), og jeg kan skrive under på at det ikke akkurat smakte sjokolade, ja. Mer som, ja - gress... Men det var ikke verre enn at det går ned. Nå håper jeg bare det virker. Sammen med bidronninggele, salvie-te og alt det andre jeg har kjøpt, hehe.

 

Bomsa, godt å høre at du har kommet deg igjennom de første tunge dagene. Tror det er lurt at du ikke tenker for mye på prøving nå, da skal du se at spira plutselig sitter. Og da tipper jeg at den sitter godt :-) Ønsker deg masse lykke til i hvert fall, du hadde virkelig fortjent en baby nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god søndags morgen:-)

 

Bomsa; så trist at du mistet nok en gang...., men alle gode ting er tre så neste gang skal det gå bra!!!! STÅ PÅ!!!!

 

Ser dere diskuterer alternative tilskudd:-)

Jeg har lest litt på blodtypedietten etter at ei dame på jobben begynte og snakke om dette:-) Veldig intressant lesning. Mye av det som kroppen min ikke skal ha er ting jeg vet magen min blir dårlig av....

Ellers kan jeg anbefale dere en bok som heter

"vi ønsker oss barn, snarveier for å øke fruktbarheten"

 

http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?st=free&q=vi%20%F8nsker%20oss%20barn

 

Der står mye om hva man burde få i seg og ikke hvis man vil studere slike ting:-)) En billig investering, boka koster bare 89 kr:-)

 

Her i gården går det bare bra. Nå har nyheten begynt å "lekke" ut til omgivelsene, ikke bare familien...enkelte klarer jo bare ikke holde på en nyhet.... ja, ja er jo i uke 16 så har jo holdt ganske lenge på den da... For det "trente øye" har det sikkert vært synlig en stund, men tror ikke noen hadde ventet det fra vår kant siden det er 10 år siden sist, så de har vel bare trodd at jula hadde gjort sitt til vekta mi:-)))

Nå har jeg også kjøpt meg trange mamma skjorter/trøyer, så når nyheten er offentlig er det jo litt morro og vise fram magen:-))

Den 21 februar skal jeg på ordinær ul, så det ser vi veldig fram til....Datteren min på 9 1/2 skal få være med sammen med meg og pappaen. Ho er jo helt oppi skyene av forventning:-)

 

Dere får ha en fortsatt fin søndag, kos dere.

Stor klem fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist aa hoere at du mistet bomsa :( Ta vare paa deg selv naa og haaper det klaffer for dere snart igjen!

 

Takk for tips om Kamut, det staar naa paa innkjopslista. Skal bli spennende. Begynner og paa pergo i morgen. TR kom i gaar, som forventet siden mannen var bortreist da jeg hadde EL, saa da blir det pergo fra i morgen. Enkel kur siden jeg visstnok lett blir overstimulert, men faar haape det holder! Det positive er at lutealfasen min var litt lenger denne gangen, saa kanskje B-vitamintilskuddet hjelper og? Sist var lutealfasen 8 dager og det er jo altfor lite...

 

Lillemy, koselig aa hoere om graviditeten din og at alt ser bra ut. Kan tenke meg den kommende storesoester gleder seg ja!

 

Haaper alle faar en fin uke :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare innom for å si at jeg også spiste hvetegress når jeg ble gravid denne gangen. Ble det på første forsøk begge gangene faktisk (selvom jeg mistet den første). Det skal være supersunt og rensende :) MEN, jeg sluttet når jeg ble gravid da jeg hørte at man ikke skulle bruke det da. Leser det også her, men vet ikke hvor mye hold det er i det?

http://www.kursagenten.no/artikkel/132/Hvetegresset-en-gave-til-menneskeheten-633.aspx

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite aktivitet på tråden her, så jeg skriver litt for å få den fram i rekkene ,-)

 

Er nå i min 23. uke. Blodtrykket er stigende, det bekymrer meg litt. Har ikke hatt problemer med høyt blodtrykk i de to første svangerskapene mine. Jeg blir fulgt opp med gjevnlig sjekk av blodtrykket, så det er jo litt betryggende.

 

Ellers er det "småproblemer" som kranglende bekken, hard mage, litt vann i kroppen og kviser m.m.. Men, skal ikke klage for mye, stort sett går det greit ;-)

 

Håper alt står bra til med alle gravidemager, og ikke minst håper jeg det står bra til med dere som prøver på å få dere gravidemager. Hold motet oppe (som ja, jeg vet, kan være forferdelig vanskelig), men historiene fra denne tråden viser jo at ofte så går det bra til slutt. Jeg heier på dere alle ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...