Jump to content
gry*a

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Recommended Posts

tussemor5

Åhhhhh Giina kor fort tia går!!!!!! Unne dæ detta a heile mett hjerte. Vi prøve på spræng og håpe at vi træff denna mnd ;) Du, vi veste ingenting på førstemann, å æ må innrøm at d dreit æ en laaaaaaaaang mars i når fødseln sto på som verst...d kunne ha vært Jesus og kongen på en gong, hadde ikkje kunna brydd mæ mindre, sist veste vi ka d va, å samme greia då, kunne ikkje brydd mæ mindre :P Fødsel e fødsel og smærta e smærta samme ka man sei ;) men løkke t. Trur d e lurt at dåkker gjør d samme bægge 2, vanskeli å holde sæ før den som veit ;)

Anki: Så fantastisk at d går bra me dæ. D unne æ dæ så inderlig!!!! Hold oss oppdatert!!!!!!!

Vups, her var vi vist jaggu meg over på dialekt uten at jeg tenkte meg om en gang, gidder ikke skrive om, så dere får tilgi meg ;) Vi hopper i høyet annenhver kveld nå og håper at spira sitter som spikra denne mnd. Jeg er klar som ett egg for å bli ferdig med baby produskjon, men kjenner at jeg nok ikke kommer til å være helt fornøyd med 3 :P (snakk om å være stor forlangende) Nå drømmer jeg om tvillinger og at vi bare sånn "plutselig" blir gravid igjen kjempe fort etter tvillinger og får nr 5....yes...gale menneske...vi får nå se, tror jeg. Jeg merker godt at minsten nærmer seg 2 år og eldste 4, ting går på en måte litt lettere samtidig som sinne, glede og frustrasjon går intenst hånd i hånd ;) Vi er gjennom mange forskjellige årstider i løpet av en dag, ja, egentlig i løpet av hver time :P Jeg og gubben er også inne i en god periode tiltross for permittering og sykemeldinger...

Håper dere alle har det bra. Snakkes

Fortsetter under...

Litenspire *150711*høygravid

Hallo jenter, da var jula atter over og hverdagen er igang igjen.

Her begynner jeg omsider å tro at det blir en baby på oss i juli, utrolig nok..

I jula har vi hatt duotest med supre resultater og er utrolig letta og glade.

Den lille lå og kosa seg i magen og sutta på totten og, så veldig fint ut og legen på Ullevål var veldig fornøyd.

Det føles deilig, emn en liten del av meg har fortsatt tvilen i seg, blir vel litt lettere nå rman kjenner liv litt regelmessig håper jeg.

Ikke så ofte jeg er innom og skriver, men jeg leser og oppdaterer meg rett som det er, er mange gravide her inne nå og det er jo kjempehyggelig, håper det blir enda flere utover våren.

god klem fra meg

*flux*

Takk Gry*a - la oss håpe den sitter denne mnd (evig optimist).

Var hos gyn denne uke som ikke hadde noen betenkeligheter med at jeg skulle bli gravid nå, så bare å sette igang. Venter el (om jeg får det da) i neste uke. Spent men litt avventende siden gravitester fortsatt er svakt positive - har lest at man ikke får el med hcg i kroppen, så vet ikke om jeg skal stole på det eller gyn som bare smilte av meg og ba meg slutte å teste fordi hormonene kunne henge igjen lenge men som også sa at det bare var å starte med ubeskyttet sex.

Jeg er forsåvidt i gang med babystrikk, foreløpig til venninner men etterhvert håper jeg det blir til eget også. <3

*anki *

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 10 desember (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

GRAVIDE:

- Eva76: termin 1. desember 2010 ( 33år, samboer, bonusbarn 10 år, N-Tr.lag)

- Kira: Termin 28. Januar ? (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år)( + 2 hunder)

- har4barn Termin 13.mars

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

- Night 78 - Termin 050511 (gift, 32 år, en gutt 2 år, Rogaland)

- Giina 35 år fra Oslo - termin 11.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

- Bringebærmamma 1SA 1MA - termin 15.06.11 (har to gutter)

- Litenspire** Termin 150711 (samboer, 41 år, 3 barn 93,97,07)

-Lillemy75, Termin 210711. (Nordland, samboer, 2 barn 9+14 år)

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heisan jenter!

Da er jeg inne for å fjerne meg fra lista og takke for laget på denne tråden gjennom 3 år. Det som såg så fint ut no, blei til et mareritt jeg fortsatt håper å våkne fra.

Jeg møtte til ordinær ul igår 6. januar og var som så mange andre veldig spent på om vi ville få vite kjønnet. Men det som møtte oss var vi totalt uforberedt på. Den lille gutten vår hadde dødd ca uke 17, altså en uke før ul. Den bare låg der å var livløs inne i posen sin. Stor og fin... Atter en bisarr opplevelse. Så begynner å bli god no på å takle sånne ting. Er det noe rart jeg hadde vanskelig for å tro at det virkelig såg ut til å gå vår vei...???? Må være en forbannelse som er over oss. Jeg syns vi kan få litt kompensasjon no og vinne i lotto eller noe...

Videre igår så måtte jeg legges inn på sykehus. Jeg fikk 4 piller inn i sjeden for å modne. Deretter fikk jeg 2 piller å svelge etter 3 timer, så 2 til etter 3 timer... I natt så begynte virkelig smertene/riene, men fikk masse smertestillende så det gikk bra. I dag tidlig kom den lille ut. En liten gutt. Morkake og gutt såg helt friske ut. Han skal sendes til Trondheim for undersøkelse. Kanskje de kan finne ut hva som er årsaken. Men er forberedt på at dette får vi mest sannsynlig ikke vite. Det er som oftest vanskelig å finne ut. Jeg var i Trondheim i uke 13 og sjekket baby. Da for trisomi 21, 18 og 13, samt hjerte. Alt var fint... Så det er ikke lett å si hva dette kan være...

Men urettferdig ja... Trenger tid til å fordøye dette, og må ta sorgen etter hvert som den dukker opp...

Men en ting er sikkert og det er at jeg er ferdig med graviditeter. No har jeg hatt min dose uflaks, og no skal livet mitt omfokuseres til noe annet enn babyer og graviditeter. Det har vært en stor del av min hverdag i 3 år no. No starter vi på nytt hele familien - med nytt fokus. Først skal vi planlegge en ferietur vi har å se frem til - for i utg.pkt. skulle vi ikke på ferie i år.

Lykke til alle venner :-)

Gode bye bye-klem fra en gammel traver - Anki - som no har hatt 3 korte svangerskap og 4 lange... 7 aborter på 3 år. Heldigvis har jeg mine to gutter på 7 og 10 år.

Lillemy36

Anki; jeg har ikke ord, for ord blir så fattige i en slik situasjon.... må i alle fall si kondulerer og ta godt vare på hverandre nå.

Klem fra

bomsa

All medfølelse kjære Anki....masse klæmma tel dokker alle fra meg.

Annonse

Giinaღ

Kjære kjære Anki. Jeg gråt en skvett når jeg leste dette. Utrolig trist, har ikke ord. Så urettferdig livet er. Å oppleve slike ting gang på gang er ingen forunt og skulle heller ikke vært lov. Håper dere med tid og stunder kommer dere videre. Det er jeg forresten ikke i tvil om, du virker sterk.

Kom gjerne innom tråden vår igjen om du har lyst å lufte tanker og følelser med noen iallefall. Ellers må du ha lykke til videre og ta godt vare på hverandre. Mange klemmer!!!!

Suksessterta *gravid*

Kjaere deg Anki, det er saa utrolig trist aa hoere. Saa utrolig urettferdig at det skal skje deg og dere gang paa gang, det er ingen mening i det. Jeg onsker deg og dine alt det beste videre og at dere faar en fantastisk ferie og tid til aa komme dere gjennom dette. Vi er mange som tenker paa deg og sender varme tanker her inne. Mange klemmer fra meg og!!

Selv har jeg vaert litt fravaerende i det siste. Har jo vaert jul og jeg hadde vel behov for en liten pause. Har naa vaert hos gyn igjen og faatt pergo. Hun satte meg og paa Crinone da jeg har veldig korte lutealfaser. Vi proever dette noen maaneder (blir bare enkel pergo annenhver mnd da jeg ble veldig fort overstimulert sist) og forbereder oss samtidig paa IVF-toget dersom det ikke gaar i loepet av 4-6 maaneder. Etter mange aar med proeving er det paa tide aa ta det steget hvis det ikke gaar snart, selv om jeg og vi helst ville unngaatt det. Saa vi faar haape da, at det skjer noe naa som Crinone er lagt til her. Noen som har erfaring med det forresten?

Oppdaterer lista vaar og jeg. Og haaper det blir et fruktbart 2011 for alle oss proevere.

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

-Bomsa ikm 8. jan (samboer, sønn på 1,5år, bor i Oslo) 7pp

GRAVIDE:

- Meg og Lille Snuppis - Termin 030511!!! (35 år, gift, 1 jente 4 år, venter gutt nå, spiren satt på 30.pp :))) bor i Hønefoss)

HAR FØDT:

- Tirilgirl, endelig fått gutten sin, han kom 3 mnd før termin som opprinnelig var i januar!!! Alt ser ut til å gå bra med både mor og barn :)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

bomsa

Da prøver vi igjen......

Har fått positiv test og kjenner jeg er så redd så redd for å miste.

Vi har også andre hensyn å ta denne gangen.

Jeg holder det hemmelig denne gang (til de som kjenner meg) da jeg kjemper tett sammen med min kusine mot hennes underlivskreft.

Vi (jeg og gubben) fant ut at det ikke var vits å fortelle dette før vi vet bedre prognosen.

Vi har alle våre kamper..:-)

FORVENTET IKM:

- Suksessterta (Glue Stick): IKM ca 31 januar (33 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

GRAVIDE:

-Bomsa, termin 19. september 2011 (Oslo, samboer 1 sønn 2år)

HAR FØDT:

- Sanna33, Bomsa (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Night 78 - keiser og prins

Veldig trist å høre, Anki!

Lykke til videre :0)

Stor trøsteklem

tussemor5

Kjære Anki!!!!!!!!

Ord er fattige...derfor sender jeg deg bare en gedigen bamse klem!!!! Vi snakkes nok skal du se ;)

Bomsa: Gratulerer sååååååå masse!!!!!!!!!!! Det er jaggu meg litt av en kamp du skal være med på...Huff, ja, vi har alle kamper å stri med gitt....Lykke til uanset, håper jeg følger etter fortere enn svint ;)

Jeg venter nå i spenning på om vi har klart å truffet gull egget denne mnd. Jeg håper så inderlig, for verre EL kan jeg ikke huske å ha hatt. Jeg har gått snart i 14 dager med det jeg tror er EL smerter (for tanta har jo ikke kommet og den venter jeg heller ikke før nærmere 24). Jeg håper, men samtidig tørr jeg ikke håpe, for jeg blir så skuffa om det ikke klaffer denne gangen heller :P

Vi lever ellers ett greit liv so familie med mye sykdom, kjenner at jeg begynner å bli lei og sliten av det, men det må da en gang ta slutt...

Nå må jeg jobbe litt.

Snakkes

Suksessterta *gravid*

Hurra, gratulerer Bomsa! Krysser fingrene for at alt gaar bra, baade med graviditeten og med kusinen din.

Hold oss oppdatert da Tussemor, haaper det har klaffet!

Jeg driver og haaper EL ikke kommer foer om en uke for da kommer mannen hjem fra jobbtur.. Er paa CD 10 i dag saa kan hende det gaar. Men har jo saa ustablie sykluser saa man vet aldri. Er hvertfall "lav" paa CB monitoren enda, saa haaper det holder seg saann noen dager til!

bomsa

Tusen takk for gratulasjoner.

Jeg har enda ikke skrevet terminen på profilen min eller vært på 1.tri eller sept. klubben....føler meg veldig pessimistisk og rettogslett redd.

Jeg var gravid sammen med Anki,bringebærmanna og Gina, men mistet den gangen....det gikk veldig greit det var tidlig og ikke en tåre ble felt.

Men nå når jeg er gravid på nytt er jeg virkelig redd.

jeg vet det er dumt og at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til, men jeg klarer ikke helt styre det.

Ja ja...idag er jeg og keiseren hjemme, vi skal lage prinsessepynt til en kake jeg skal lage i helgen...artig med litt rosa...:-)

Annonse

☆Meg og lille snuppis+knerten☆

GRATTIS bomsa :)))))))))))))))

Denne gangen går det bra skal du se, men jeg skjønner deg bare så aaaaaaaaaaltfor godt!!! Var livredd selv jeg og da jeg begynte å blø i uke 5 var jeg sikker på at det kom til å gå til helv.... femte gang på rad, men den gang ei, hehe :)))

Har nå kommet til uke 24+4 i dag, ordinær UL i uke 19 viste at vi venter gutt denne gangen, har jo ei jente på 4 år fra før :)

Har og har hatt en del komplikasjoner frem til nå da, blødninger/truende abort fra uke 5, årsaken til blødningene viste seg å være morkaken som lå for langt ned (placenta previa marginalis/totalis), det gjorde den fortsatt i uke 19 på ordinær UL og skal på ny UL om 14 dager for å sjekke om den fortsatt ligger for langt ned. Gjør den det, blir det keisersnitt på meg da det hindrer vaginal fødsel og kan være farlig på slutten av svangerskapet :(

Hadde også hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) fra uke 8-20 og bekkenløsning fra uke 8. Sliter med anfall av blodtrykksfall og nå tror gynlegene at jeg har starten på preeklampsi (altså svangerskapsforgiftning) da jeg har svingende og høyt blodtrykk til tider og proteiner i urinen, så er fortsatt sykmeldt og tar det bare heeeeeeelt med ro :) Vil jo at denne guttebassen skal bli i magen så lenge som mulig, vil jo ikke føde nå!!! Bare jeg kommer meg til 1 februar i det minste, så vil 9 av 10 barn overleve dersom fødselen skulle settes i gang, så krysser fingrene for at han ligger i magen lengst mulig, har termin i mai og det blir jo en fin tid å få baby på, hehe, gleder meg skikkelig til å bli tobarnsmamma nå altså ;)

Ellers håper jeg at flere følger med en positiv test snart, jeg følger med dere selv om jeg ikke er så aktiv lenger :)

Ha en strålende fin fredag og riktig god helg :)))

Stooooor klem fra

Tigerlise&Anton prøver igjen

Hei, hei damer!

Er ny her inne, men håper det er greit å slenge seg med?

Litt om meg selv:

Snart 34 år og i gang med å prøve på nr. 2. Fikk en deilig (men svææært aktiv!!!) gutt i nov. 2009, etter 5 år med prøving. Prøvde et par pergo-kurer, men det var ikke noe for meg. Ble helt vanvittig hormonell av det, skulle aldri ha barn og ALDRI mer ha sex! Gubben stakkar møtte bare en kald skulder, hehe. Var nok det beste prevensjonsmiddelet jeg har prøvd :-) Til slutt satt heldigvis spiren av seg selv, lenge etter at vi egentlig hadde gitt opp.

Etter et krevende 1. år med spedbarn er vi nå klare for å prøve på nytt. Fikk et relativt stort mage-brokk etter forrige svangerskap, og jeg bør ikke ta operasjonen før jeg er ferdig med å få barn. Trodde ikke selv at jeg var helt klar enda, men nå som vi først er i gang så er jeg bare helt oppi skyene oppglødd! Særlig etter å ha lest inne på dette forumet, blir jo helt tussete... Hadde EL for 1 uke siden, og klarer ikke annet enn å kjenne etter symptomer, hehe. Har visst glemt at jeg ikke er så hyper-fruktbar, tror visst at det skal gå på første forsøk. Spennende er det uansett.

Gleder meg til å følge dere, og håper å få være med på lasset :-)

Superduperfin

Er helt splitter ny her inne jeg også:)

Jeg er 32 år og samboer er 33. Ingen av oss har barn fra før av.

Vi håper jo, som alle andre, at det skal klaffe med en gang, men er innstilt på at det kan ta tid.

Sluttet med p-piller i mars/april 2009 og det tok VELIDG lang tid før kroppen var i "gjenge" igjen, men nå har jeg vært regelmessig med stabil syklus siden juli 2010 og håper det kan korte ned ventetiden noe.

Er førstegangsprøver med IKM i slutten av januar, er mao helt ferske prøvere.

:)

tussemor5

Halloen!!!!!!!!

Velkommen til dere nye!!!!!! Spennende tider!!!!!!!

Jeg venter og jeg venter.....jeg er dog en racer på symptomer, så jeg er ikke helt sikker på hvor mange graviditeter og menstruasjoner jeg har vært igjennom den siste uken...men sånn ca 2 av hver om dagen ser jeg ikke bort i fra :P Jeg har tom vært avholdene (fra alkohol) siden 8 januar, og synes jeg er kjempeflink :D Huff, snakk om å bli rar i hodet :P

For dere nye, vi prøver på nr 3. De 2 første satt på første forsøk, men det har vært litt værre denne gangen...sannsynligvis fordi psyken ikke har vært helt med. Jeg håper på tvillinger, slik at vi kan stoppe med dette og nyte å ha en stor familie ;) Gubben er ikke helt enig, men tar det han får :P

Ikm er ca rundt 23 januar, så det er ikke så mange dagene igjen. Spørs HVOR lenge jeg klarer å holde meg før jeg svir av testen....:P

Ha ei riktig god natt ;)

Tigerlise&Anton prøver igjen

Hehe, godt det er flere symptomjegere der ute... :-) Jeg har hatt omtrent alt som er av symptomer de siste dagene, men når jeg får et klart øyeblikk og kjenner etter med en liten smule nøktern realisme, så kjenner jeg vel ikke all verden likevel... Vet godt at man ikke skal stresse, men det er faktisk en del av kosen å gå slik å kjenne.

Lykke til med nr. 3 (og 4?), Tussemor! Her håper vi på nr. 2, og da blir vi godt fornøyd.

tussemor5

Takk tigerlise:) jeg har så enorme symptomer, men jeg vet at de også kan være eggløsning også... De to forrige svangerskapene kjente jeg når jeg ble gravid, men siden eggløsninga etter at jeg fikk sistemann har vært ett smerte helvette, så er det vanskeligere å vite noe sikkert :( d har dog vært enda sterkere smerter denne mnd, så spenningen er til å ta å kjenne på :P men akkurat nå har jeg ikke troen... Så d er vel bare å vente... For de som kjenner meg, så vet de at tålmodighet ikke akkurat ikke er greia mi :P. Du må kose deg masse med symptom jakten... Gleder meg til å følge deg. Klem

Dotten

Hallo jenter!

Ja det er liv i meg altså. Jeg har liksom bare ikke orket å være så mye her inne. Tittet innom nå og da, men ikke lagt igjen noen spor etter meg :)

Tror det hjelpes meg er snart 3 mnd siden sist jeg skrev her inne!

Her er alt same old same old. Trodde nesten det hadde klaffet i desember, men tantekreket kom 23. desember på noen dagers overtid. Hun kommer jo alltid litt før eller til rett tid det kreket!!!! Tenk hvor gøy det hadde vært å kunne gi bort en positiv test i julegave til sambo!!! Men den gang ei :(

Jeg har liksom gitt opp (men litt håp har jeg jo enda). Jeg fyller jo 40 år (grøss og gru) i år, og skjer det ikke noe før det, dropper jeg det i hvertfall. Synes 40 år er en grei grense å sette for meg selv. Stakkars snuppa vil jo gjerne ha et søsken, men det ser ikke ut til at vi klarer det gitt :)

Vel, jeg ser at det har kommet til nye her inne siden sist jeg var innom. Velkommen til dere :) Jeg har også omtrent hengt her inne siden denne tråden ble startet for ca 3 år siden. For de som ikke kjenner meg har jeg ei jente på 5 år som blir skolejente til høsten. Vi har prøvd i over 4 år på nr. 2. Bare på egenhånd. Ikke noe IVF eller noe.

Ellers var jeg så glad for å lese at Anki var gravid igjen, helt til jeg kom langt ned i tråden og så at hun igjen har mistet et lite gull :( Huff og huff. Ord blir fattige. Jeg skjønner godt at hun ikke orker mer nå.

Anki: Jeg håper dere kan få et svar på hvorfor lillegutten deres bare døde, slik at det kanskje kan lette bitte bitte litt på alt og man kanskje kan finne litt fred i det verste tapet man kan oppleve!!! Mange klemmer fra meg.

Ellers gratulerer så masse til deg Bomsa. Prøv å ikke være så redd (lettere sagt enn gjort), men det må jo være så slitsom å gå rundt å ha "vondt" hele tiden av frykt. Det skal gå bra denne gangen skal du se :) Keiseren din skal bli stoooorebror :)))

Og ellers er det flott å lese at alt går bra med deg Lille snuppis :)

Koselig at storesøster skal få en lillebror :)

Og alle dere andre gravide (Giina, Liten spire, Lillemy ++++ de jeg kanskje kan ha glemt), masse lykke til videre. Og dere ikke graverte :) Lykke til til dere også. Jeg titter nok innom her nå og da, men ikke så ofte som dere sikkert har skjønt, om ikke noe stort skulle skje da :)

Ha en fantastisk dag/uke/måned/år jenter :))

Klem!!!!

FORVENTET IKM:

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

GRAVIDE:

HAR FØDT:

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Dotten

Krysser fingrene for deg tussemor :)))

Klem :)

Dossa :)

Hei jenter!!

Lurer på om jeg kan få snike meg inn til dere *smiler*

Jeg har smuglest på tråden deres og dere virker som en herlig gjeng med jenter ;)

Jeg er 35 år, blir 36 nå i januar. Er gift og har 3 skjønne unger.

Eldste vår er skolegutt allerede, så har vi ei jente på 4 år og ei jente som er 1 1/2 år.

Prøver på nr 4, men denne spiren lar vente på seg :)

Har ikke mange pp, så skal ikke klage høyt, men jeg er utålmodig av meg siden våre 3 gulliser satt på første pp :)

TR har nettopp gjort seg ferdig her i heimen, så da går jeg og venter på EL som er ventet ca neste helg. Spennende uker jeg går i møte.

Ha en flotters dag!!

Giinaღ

Så koselig å høre fra deg, Dotten. Forstår deg godt som har satt ei grense for hvor lenge dere skal prøve. Så er det litt opp til skjebnen å avgjøre om det blir flere barn, liksom :) Der har jo tross alt fått barn tidligere, så du skal aldri si aldri!!!! Tvi tvi, så gøy det hadde vært med en spire før 40årsdagen din :)

Bomsa: Gratulerer så mye med spire. Det var hyggelig lesing. Jeg forstår deg SÅ godt som er bekymret og tenker mye på dette. Jeg hadde det også slik hele 1.trim. I tillegg til å være trøtt og kvalm var jeg konstant bekymret. Det er ikke lett å komme med beroligende ord eller gode råd. Det er så lite man kan gjøre fra eller til i denne perioden. Går det galt er det rett og slett en grunn til det. Det at du har en gutt fra før viser at det KAN gå bra, noe det helt sikkert gjør denne gangen!!!!!! Lykke lykke til. Måtte disse 3 mnd gå i en forrykende fart!

I dag var jeg på Ultralyd. Jeg er så lykkelig. Alt var helt perfekt med minibabbisen i magen, alle mål fine. I tillegg venter vi nå en liten prinsesse, så da blir minsten storebror til ei lita jente. Tror ikke han helt forstår det enda selvom han tar på magen og sier baby :) Endelig termin ble 12. juni. Ellers har vi siste tiden vært plaget med omgangssyke, men er endelig på bedringens vei. Noe svineri, som er vanskelig å bli helt kvitt. Spesielt for de små.

Nå er det middagstid, så det var det jeg rakk for nå. Ha en fin uke alle sammen. Blir spennende om spiren sitter hos deg også denne mnd, Tussemor. Virket som dere har lagt inn gode aksjer og med den eggløsningen der kan den ikke annet enn å sitte hehe

FORVENTET IKM:

- Dotten ikm 20. januar 2011 (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

GRAVIDE:

- Giina 35 år fra Oslo - termin 12.06.11 samboer, 1 gutt på 1 1/2 år,

HAR FØDT:

- Mortine( en gutt)

- Bumblebie (fått gutt)

Lillemy36

Heisann jenter;-)

Er vel på tide at jeg og kommer inn og oppdaterer litt, er utrolig sløv på det for tiden. Går bare rundt her og ruger:-)

Velkommen til alle nye her inne på tråden, veldig hyggelig det:-)

Ja nå er jeg kommet til.... må nu tenke.. uke 14 i morgen.

Ting går bare bra. Var på Ul forrige onsdag, men der var litt vanskelig og få studert den lille så nøye fordi morkaken hadde lagt seg på framre vegg, og lå liksom å skygget for innsikten, men GYN sa at det så veldig bra ut:-) Så da stoler jeg på det:-)

Ellers er jeg såå trøtt så tror jaggu meg det er kvelden nå, ser nesten ikke skjermen. God natt!!

Klemz...

Suksessterta *gravid*

Saa koselig med oppdateringer fra dere gravide :) Og alt ser bra ut med dere, det er godt aa hoere!

Og Dotten, satser paa at spira sitter foer 40-aarsdagen! Vi har og proevd lenge uten aa ty til IVF.. Men tror det blir det paa oss hvis det ikke klaffer de neste 6 mnd.

Ellers viste CB monitoren hoey i dag. Fillern altsaa, det betyr mest sannsynlig EL i morgen, og mannen min kommer hjem fra jobbreise paa torsdag. Blargh, det er da 3dje maaneden paa rad vi akkurat misser EL (vi hadde jo provd aa planlegge det litt og, saa mye som det gaar i forhold til jobb hvertfall, og saa bommet vi med 1-2 dager alle tre gangene!). Kjedelig for jeg begynner aa bli saa vannvitting utaalmodig naa og bare tanken paa flere pp'er gjoer meg stressa. Men, men, det er bare aa staa paa videre vel. Og heldigvis og sannsynligvis er det ikke flere jobbreiser paa en stund naa...

En fruktbar uke onskes dere som har mennene innen rekkevidde ;)