Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

FORVENTET IKM:

- så gla': Har lagt prosjektet på hylla for en stund :(( (41 år, Samboer, gutt 20 år, jente 14 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Suksessterta (Glue Stick): proveroer i juli! (34 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1, har proevd siden aug 07... )

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 5 aug (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

 

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

 

Måtte bare redigere årstall på fødelista, lillegutt er jo født i 2010, ikke 2011...klarer visst ikke å henge med i tiden lenger, hehe!!

 

GRATULERER så mye Lillemy75!! Å, så herlig. Og for en perfekt størrelse, nøyaktig like stor som min ;) Nå må dere bare nyte tiden!

 

Suksessterta: wow, nå blir du ruger til helga da! Setter de inn ett eller flere egg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såååå mye til Bringebærmamma og Lillemy, kos dere og nyt denne spesielle tiden :)))

 

Suksessterta: Jeg er såååå spent på dine vegne!!! Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien på første forsøk :))) Gratulerer, du er nå offisielt "ruger", hehe - hvordan kjennes det?? Føles det?? Er kjempespent på dine vegne altså :)))

 

Her er det ellers ikke så mye nytt, prøver å nyte dagene for de går jo bare så altfor fort, hehe :) Bortsett fra denne helgen da som har vært veldig vanskelig og tung, det har gått svært mye inn på meg denne "terrorhandlingen" både i Oslo og på Utøya. Er jo født og oppvokst midt i Oslo, flyttet derfra som 30-åring og bosatte meg på Ringerike (Hønefoss), som bare er 15 minutter unna "Utøya" og massakren der... Så har vært helt skjelven hele helgen, gått rundt i ett vakum, har liksom ikke landet etter sjokket, kommer vel til å ta litt tid dette her...

 

På prøverfronten skjer det ikke mye her ennå, tenker at vi kanskje skal begynne å prøve litt forsiktig til høsten, men da skal jeg ikke "ta sånn av og gå 110% inn i alt dette med syklus, temp, tegn osv" - skal prøve å ta det med ro, kose meg og nyte tiden med mann og to nydelige barn, hehe :)

Uansett så virker syklusen helt uregelmessig etter fødsel. Fikk først mensen 40 dager etter fødsel, synes jo egentlig det gikk fort og hadde ikke forventet at den skulle komme så fort... Så fikk jeg mensen nøyaktig 29 dager etter dette - perfekt, tenkte jeg... men, så fikk jeg mensen etter bare 18 dager, varte i 8 dager og blødde MYE!!!! Så siste mens var 7.juli og etter planen skulle da IKM bli sånn ca rundt 5.aug, men tror dere ikke jeg begynte å blø igjen nå da? På syklusdag 16 begynte jeg å blø og jeg blør ennå og er i dag på CD 19, så kan ikke være eggløsningsblødning, så lurer litt på hva det er... Hadde sinnsyke el-smerter på fredagen, altså CD 16, så tror kroppen lurer meg litt... Ikke godt å si hva det kan være, men får jo bare vente å se om syklusen stabiliserer seg etterhvert. Har jo hørt at man kan få litt tull med syklus etter fødsel, så får sette det på den kontoen, men litt kjedelig å blø så ofte, spesielt siden renselsen varte 6 uker og gikk da rett over til mensen uten blødningsstopp i mellom... Det er jammen noe av det beste med å være gravid - at man slipper den fordømte TR, hehe :)

 

Nei, nå får jeg mate lillegull igjen før natta, vi snakkes og lykke, lykke til Suksessterta :)

 

Klems ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa, tusen takk! Ja, naa er jeg ruger... Rart aa tenke paa i grunn. Ting kjennes jo helt som normalt, saa rart aa tenke paa at det er et lite embryo inni der som proever aa klamre seg fast! Vi saa jo selve innsettet paa UL og det var en spesiell opplevelse. At det lille froet der kanskje blir et barn...

 

Jeg er heldigvis i god form, med unntak av ganske kraftige mensmurringer og mye trotthet. Helt normalt ifolge legen, og det kommer av progesterontilskuddet etc saa ikke noe vits i aa begynne aa lete etter symptomer ;) Heldigvis tenker jeg, ellers hadde jeg jo blitt smaagal!

 

Hoeres slitsomt ut med alle disse blodningene Meg og lille snuppis! Haaper det stabiliserer seg snart. Det gjoer sikkert det, naar kroppen kommer i lage igjen etter fodselen. Blir spennende aa folge deg og dine fremover hvertfall :)

 

Ja, uff det som har skjedd i Oslo og paa Utoya. Fatter det ikke jeg, helt uvirkelig og trist og forferdelig. Alle tanker til de som er berort...

 

Klem til alle fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK,så e d alvor igjen og sommer ferien e over for vårres del like greit....temmelig lei av å svare på om vi ikke har tenkt på neste : ja dokker må jo bare sette i gang !!!! uff nesten synd at jg er, eller i hvertfall prøver å være høflig.... mn må innrømme at æ e så lei at de frekkeste svarer æ md: vel som du ser så kommer jo ikke ungene akkurat trillende ut a mg.. hm litt dårlig samvittighet for d svaret mn på samtid så mein æ at d har då vel ikke de nokka md !!! No e d bare å prøv helt t neste onsdag da ska æ ha mens igjen da e d ca 2uker sia sist :-P

Jepp en sånn 2 uka uten og 2uka md mens sånn har sommeren gått !! så no e d bare å prøve mest mulig til dn kommer og til den 23.8. da kommer endelig gynekologn min tbake etter ferie.... Har masse spørsmål til ho !!! Ellers så e d kos å hør om alle som har fått og kosa sg md de små gullan sine,godt jobba og gratulerer så masse jente !! :D

Lykke til alle sammen !! Gooooood klem fra mæ !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering fra meg: Jeg har testet positivt! Hurra, hjelp og alt mulig paa en gang beskriver best hvordan jeg foeler det.... Jeg toer ikke helt aa tro paa det eller skrive meg opp paa gravid-lista foer jeg hvertfall har tatt blodproeve som bekrefter graviditeten og at hcg stiger som det skal... Vet jeg er veldig negativ, men som sagt, jeg toer ikke tro paa det! Men hvisker et bittelite hurra enn saa lenge...

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger meg på ett hurra for deg suksessterta! Dette fortjener du! D blir bære såååå bra skal du skal du se! Jeg for min del sitter på ferie og tror tanta kan komme når som helst nå. Nyter store glass med rødvin og en røyk :P Ja, jeg kommer til å ha litt dårlig samvittighet om jeg må ta en test som blir positiv, men jeg kjenner at jeg hadde blitt trist om jeg hadde latt ferie losen på vent og tanta kom...jeg har vel hele tiden vært bestemt på at vi skal leve normalt, nyte og la det som skjer skje... Håper alle har hatt en god og evt fruktbar sommer ;) varme klemmer til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk tussemor! Skal ta blodproeve i morgen saa blir spennende aa se da...

 

Saa bra at du NYTER ferien! Rodvin og en royk hoeres ypperlig ut :) Jeg har og alltid levd som normalt - tanken var lev som normalt til positiv test, men det har jeg jo aldri faatt foer saa har levd "normalt" hele vegen jeg!

 

Haaper uansett at tanta ikke kommer og at vi kan gaa inn paa gravid-lista sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så gøy Suksessterta <3 GRATULERER !!!! :D

og Trollmor kos dg md god samvittighet,d får nok kroppen t å slappe av og de sier jo at d skal hjelpe på (eeeh å slappe av altså, ikke røyken hehe ) !!! Her har jg ikke mens i går.......og sidn vi la inn aksjer på lørdag så¨er d vel en par % sjanse....neida er selvfølgelig lov å håpe !!! Mn jg ha noe melkehvitt utflodaktig på mand, noen som har noen formening om ka d kan bty ?? e så frustrert at d ska vær så FØRRBONGLA vanskelig ;-/

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gry*a. Jeg bloedde en del i gaar dessverre saa jeg er ikke saa veldig optimistisk naa, men har tatt blodproever saa faar vente aa se hva de sier.. Jeg gaar jo paa medisiner som gjoer at jeg ikke faar mensen, saa det kan ikke vaere det... Er ikke annet aa gjoere enn aa krysse fingrene og haape!

 

Lykke til til deg og, haaper det har klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da, håper på d beste at d bare var en feste blødning !!!! Her har jg fremd ikke fått tanta sku hatt ho på onsd. og stikningene har gitt seg så jg bare håper d varer og at en litn spire har funnet sg til rette mn tør ikke å tro på d.......har bestemt mg for å ikke ta test før jg ska t gynen dn 23 ell 24 vil ikke gå i hengemyra før dn tid.....dn manglende streken er bare........så irriterende (for å si d mildt ) !!!! NEi nå håper jg på d beste md dg og at vi alle kan ha en god og avslappende helg, her på Leknes e d et NYDELIG vær og i kveld glede eg mg t jentekveld hos ei veninne !!!!! Ha ei kjempe kos helg !! .stOr klem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom nok ingen spire denne gangen heller...kjente at jeg ble litt trist i hjertet, men samtidig har jeg få forventninger om at vi i det hele tatt skal få noen baby igjen...snufs :P Er vi skikkelig heldig går jeg høygravid i mai neste år når brodern skal gifte seg...og må gamble på at jeg enten akkurat har født eller går noe hinnsides på overtid :P For det bryllupe VIL jeg i :) Jeg kjenner nok mest på at jeg er redd for at ungene skal bli litt for fort store...jeg ser gleden de to andre har av å være så tette i alder og tenker at nr 3 da kanskje vil kunne bli litt uttafor...men,men...skal vel ikke tenke for mye på slikt heller :P

 

Sukseterta: Har du fått svar på blodprøvene???? Jeg er så innmari spent altså :) Den blødningen trenger ikke å ha noe å si....

 

Ha ei riktig god helg!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei saa dumt da Tussemor. Men ikke gi opp enda, jeg er sikker paa at det kommer til aa klaffe, forhaapentligvis snart!

 

Jeg har gode nyheter, pheeew. Tok HCG blodpreove paa onsdag som var positiv, og har tatt en ny i dag som viser god stigning. Saa da var forhaapentligvis ikke blodningen noe aa bekymre seg over. Skal ta en blodproeve til paa onsdag for sikkerhets skyld. Saa naa begynner jeg aa toerre aa tro litt paa dette her...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk bomsa!! Har til og med turt aa skifte nick naa (og med blyant da!). Hvordan gaar det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiiipppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii suksessterta!!!!!!!!!!! Gratulerer SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ masse!!!!!!!!!! Jeg skal glede meg stort på dine vegne!!!!!!!!!!!!

 

Bomsa: Hvordan går det med deg da?

 

Her er tanta over for denne gang, så nå bare gleeeeeder gubben seg til de neste 3 ukene...knis...håper vi får det til denne gangen...jeg har dog liten tro på det, men håpet er der alltid!!!!!!! Skal på kjæreste tur i helga, helt alene uten unger =FANTASTISK!!!!!!!!! Så håper vi klarer å kose oss max.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk tussemor og grya, haaper veldig paa selskap paa den gravidlista snart!

 

Saa koselig med kjaerestetur da tussemor, kanskje det er det som skal til? Litt romantikk og fred og ro? Krysser alt jeg har for det!

 

Tredje blodproeven saa bra ut i gaar, fortsatt fin stigning i HCG saa det var beroligende. Naa haaper jeg vi faar hoere hjertelyd neste uke....

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS

Suksessterta*gravid*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Sååååååå utrolig flotte gode nyheter!!!! Ble så lei meg da du skrev at du hadde blødd, men så utrolig glad når alt ser ut til å være bra!!!! Krysser fingrene for at dere får se "hjertet" dunke neste uke :) :) :)

Følger spent med :)))

 

Her er syklusen fortsatt ute å kjøre, ser ut til at jeg blør annenhver uke (mensen annenhver uke??), skjønner ingenting, men får ta det som det kommer, håper syklusen vil normalisere seg snart, tror jeg skal være på CD23eller noe sånt i dag, IKM neste uke en gang... Er fortsatt ikke aktiv prøver, men prøver å få en noenlunde oversikt over syklus, EL osv.

 

Ellers har jeg pådratt meg en infeksjon i beina, så har fått antibiotika, betennelsesdempende og vanndrivende pga hevelser, håper det går fort over, tirsdag greide jeg ikke gå, men nå er jeg på beina igjen, så det går jo fremover :) Glad jeg ikke er gravid akkurat nå ihvertfall ellers kunne jeg ikke gått verken på betennelsesdempende eller vanndrivende og da tror jeg nesten at jeg hadde dødd av smertene og hevelsene, hehe ;)

 

Fortsatt lykke til suksessterta, følger spent med deg og gleder meg voldsomt på deres vegne :) :) :)

 

Lykke til til dere andre også, spent på hva sommerens måneder har gjort med dere, flest babyer blir jo til i august, pluss minus. Spent på hvem nestemann er som skriver seg inn på Gravid lista snart :)))

 

Ha en fortsatt god sommer!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noe rart med innlegget mitt, en del av setningene har falt ut??

Jeg skrev at jeg ble så lei meg da suksessterta blødde,

men såååå glad når jeg leste at alt går bra!!! Setningen så liksom litt rar ut...

 

Ser det er mer som er borte, men kanskje det er en feil i overgangen til nytt system?

Håper det retter seg...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å fylle ut det som evt har falt ut jeg...

 

Sååååååå utrolig flotte gode nyheter suksessterta!!!!

Ble så lei meg da du skrev at du hadde blødd,

men så utrolig glad når alt ser ut til å være bra!!!!

Krysser fingrene for at dere får se "hjertet" dunke neste uke :) :) :)

Følger spent med :)))

 

Her er syklusen fortsatt ute å kjøre,

ser ut til at jeg blør annenhver uke (mensen annenhver uke??),

skjønner ingenting, men får ta det som det kommer,

håper syklusen vil normalisere seg snart,

tror jeg skal være på CD23eller noe sånt i dag,

IKM neste uke en gang...

Er fortsatt ikke aktiv prøver,

men prøver å få en noenlunde oversikt over syklus, EL osv.

 

Ellers har jeg pådratt meg en infeksjon i beina,

så har fått antibiotika, betennelsesdempende og

vanndrivende pga hevelser, håper det går fort over,

tirsdag greide jeg ikke gå, men nå er jeg på beina igjen,

så det går jo fremover :)

Glad jeg ikke er gravid akkurat nå ihvertfall

ellers kunne jeg ikke gått verken på betennelsesdempende

eller vanndrivende og da tror jeg nesten

at jeg hadde dødd av smertene og hevelsene, hehe ;)

 

Fortsatt lykke til suksessterta,

følger spent med deg og gleder meg voldsomt på deres vegne :) :) :)

 

Lykke til til dere andre også, spent på hva sommerens

måneder har gjort med dere, flest babyer blir jo til i august,

pluss minus.

Spent på hvem nestemann er som skriver seg inn

på Gravid lista snart :)))

 

Ha en fortsatt god sommer!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Meg og lille snuppis + knerten :)

 

Jeg har ikke bloedd noe mer saa haaper de to dagene ikke har noe aa si... HCG har jo steget etter det saa det er jo bra. Blir veldig spennende paa UL da, skal JEG det liksom? Er helt uvirkleig dette her... Haaper virklig vi faar se hjertet som slaar ja, jeg kommer nok til aa vaere ganske nervos.,..

 

For en kjip syklus du har da! Mensen annenhver uke er jo ikke det man vil ha.. Har du snakket med legen om det? Det er jo sikkert bare systemet ditt som kommer i gang igjen, men det skader jo ikke aa hoere... Haaper og benet ditt blir bra snart! Hvordan gaar det med lille snuppis og Thomas? Haaper alt er bra med hjerteknuserne :)

 

Ja, jeg sier det igjen at jeg gjerne vil ha selskap paa gravidlista saa jeg haaper det kommer noen innom snart!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei! Etter en laaaang pause (2 år) er jeg kanskje prøver igjen... Etter tre mislykkede forsøk med AIH i Dk, møtte jeg veggen så det holdt. Hadde egentlig forsonet meg med at det ikke skulle bli barn på oss, men det har tydeligvis ikke min kjære. Selv om jeg hadde forsonet meg med tanken på at vi ikke skulle få barn sammen, har nok lengselen likevel ligget bak der et sted. For, jeg var overhode ikke uvillig da sambo tok opp temaet igjen her om dagen. Vi snakker denne gangen om IVF og senere i dag skal jeg ta kontakt med Aleris og Maigaard (Dk). Om vi skal gå for Aleris begynner det å haste. Jeg har nemlig ikke blitt yngre siden sist;) På Aleris er øvre aldersgrense 44, så da har vi høsten, vinteren og våren på oss til å komme i gang. Hvis en skal tenke over utgiftene, kan vi spare masse ved å reise til dk. Men, lang og slitsom reisevei, så tror at vi denne gangen vil gå for Aleris. Vi får se...vi er liksom ikke helt ferdigpratet om den saken.

 

Men, tar vel noe tid å komme i gang, for må jo i gang med ny utredning/prøvetakinger. I mellomtiden får vi vel prøve på gamlemåten;)

 

For dere som ikke "kjenner" meg kan jeg jo ta en kort oppsummering: Jeg er nå 43 år og har to barn fra et tidligere forhold. En gutt på 21, og ei jente på 15. Min kjære og meg har vært samboere i 6 år nå. Vi ble gravide i oktober 2006 etter 1 års prøving. Desverre endte dette med for tidlig vannavgang (uke 18/19) og infeksjon med påfølgende igangsatt fødsel (uke 25). Vår bitte lille gutt, Andreas, fikk bare leve i 2 dager. Tror jeg har skrevet en del om denne graviditeten i profilen min. Tre mdr etter fødselen ble jeg gravid igjen, men hadde da en MA som ble oppdaget i uke 12. Etter dette har vi prøvd med inseminasjon 3 ganger, uten å lykkes.

 

Men, nå ser det ut som vi blir prøvere igjen da. Hvorvidt det blir IVF eller ikke, gjenstår å høre hva ekspertene mener etter ny utredning.

 

Nok om meg;) Koselig å se at det er noen igjen av de gamle her, men skulle så gjerne ha sett flere av dere på gravid-lista eller har født (-igjen) lista. Jeg har ikke vært inne å lest i tråden vår på det jeg kan huske (jeg er en av de som har vært med fra den spede begynnelse forresten..) og i dag har jeg bare skumlest litt her og litt der. Aller først, gratulerer til deg Suksessterta:) Så flott at hcg stiger. Hvilken klinikk har dere fått hjelp av? Har dere hatt mange forsøk?

 

Bomsa; trist å lese at du var gravid og mistet igjen:( Håper spira sitter igjen snart, du vet jo at dere kan greie det;) Hva slags diett har du gått på? Har den vært effektiv? Nå er det jammen meg lenge siden vi hadde treff i Oslo, kanskje jeg burde få ut fingeren å komme meg en tur innover igjen snart.... Har jo ikke en gang fått sett minsten til D&G. At det skal være sånn tiltak.

 

Dotten; hvordan går det med dere, har dere gått til det skrittet å prøve ut IVF? Og du, hva skal vi med en tråd for oss over 40 når vi har denne;) ?

 

Tussemor; Håper dere hadde en fin kjærestetur i helgen og at det klaffet med EL osv;) Har det vært noen positive tester siden dere startet opp igjen?

 

Meg og lille snuppis +knerten; Ble litt satt ut da jeg leste hva du har vært igjennom. Selv om vi er venner på fb hadde jeg ikke fått med meg at dere har fått en gutt med downs. Synes du er utrolig tøff som allerede nå er klar for mere prøving. Din lille "knert" er forøvrig en alldeles herlig liten krabat og kommer nok til å vokse opp og bli en skikkelig sjarmør:) Stå på videre snuppa;)

 

Anki; er du her inne fortsatt?

 

Tirilgirl; Hvordan går det med dere, har dere planer om søsken til veslegutten som nå begynner å bli "stor"?

 

Og der koblet jeg ut.... husker ikke hvem fler som er her inne:( Har på følelsen av at jeg kan komme til å slenge innom her litt nå og da så om noen har lyst til å oppdatere sin status og "historie" hadde det vært koselig. I forhold til ikm er jeg litt på bærtur, men tror den skal være nå på torsdag/fredag eller noe sånt. Stikker vel ut i morgen og kjøper "pinner" til fertilitetsmonitoren, også er vi plutserlig i gang igjen. Litt spent selv om forventningene ikke er spesielt høye. Men, den som lever får se:) Ha en strålende mandag alle sammen:)

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 5 aug (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så gla!!!!!!!!!!! Så utrolig koselig å se deg igjen her!!!!!!! Har lurt mye på hvordan det går osv....så spennende med ny prøve runde!!!!!! Håper så inderlig det klaffer for dere denne gangen altså!!!!!!

 

Vi hadde en kjempe deilig kjærestetur (bortsett fra at jeg hater bobilen :P) det var så godt å få være bare oss litt!!!!!!! Noen aksjer fikk vi også lagt inn, så håper de gjør jobben sin ;) Har liksom hatt store planer denne mnd og klart å holde meg til dem også :) men så dukket dette bryllupet opp å ødela alt, så nå er jeg liksom litt usikker på alt :P men det som skjer får skje!!!!!!!!! Er i vertfall ganske så baby syk nå ja :):):) Ang positiv test. Jeg hadde en svakt positiv test for 12 mnd siden også begynte jeg å blø noen dager etter. Hjertet mitt sier at jeg mistet noen da, men who knows....den eller de var i vertfall ikke levedyktige osv...

 

Litt tung i hodet nå, så jeg får ha skrivingen til gode. Er på jobb, og på denne tiden av døgnet da går det litt tregt :P

 

Håper dere alle har det kjempe bra!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

Kanskje jeg melder meg inn til dere :) Flere av nickene her inne er kjente for meg.

 

Kan vel ta en kjapp liten presentasjon av meg selv. Jeg er 30 år, kommer fra Tromsø. Jobber som sykepleier, men er foreløbig i fødselspermisjon. Fikk ei nydelig jente 29 april i år. Hun er straks 4 mnd og tanken på søsken er der. Vi øsnker 2 tette. Har ikke fått tanta etter fødsel enda og vet det kan ta tid. Jeg fullammer.

 

Hang her inne fra november 2008, da ble jeg gravid med en gutt som vi mistet i februar 2009 i 20 uke. Startet prøvinga så å si med en gang. Ble gravid i okt 2009 som endte i en MA i uke 8. Også ble jeg endelig gravid etter akupunktur for å få bedret kort LF. Ble gravid da vi hadde en liten pause fra prøvinga og da satt spira. Og hun kom i år :) Så etter mye slit og prøvelser orker vi ikkje prevensjon. Det som skjer det skjer. Blir de veldig tett klarer vi det også. Og ikke vet vi om det tar lang tid heller. 15 pp sist var lang tid nok.

 

Vet det kan ta laaaang tid før tanta dukker opp, men det går vel an å håpe på at hun kommer om ikke så alt for lenge. Det aller beste hadde jo vært at jeg plutselig var gravid uten å ha lagt merke til det og at jeg var flere uker på veg. Går an å drømme :)

 

Det var en bitte liten snurt om meg :)

 

Dere virker ut som en super gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carina81 <3 fått jente <3

 

Kan jeg få spørre deg hvor du fikk akupunktur i Tromsø? Er selv fra byen, og har prøvd nåler i 2 pp.

 

på forhånd takk! og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...