Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Hei hei, jeg er i live..:-)

 

Trener og slanker meg så babylagingen har vi lagt litt på hyllen en stund.

Har egentlig ikke tid til det, men jeg er så feit og utrent at noe måtte gjøres.

Har fått litt hjelp til slankingen, det kan jeg fortelle om en annengang...men kan si såpass at det er kjempespennende..:-)

Ikke pulver eller kniv i bruk..:-)

 

godt å se navn på gravidelista igjen, var sørgelig når den var tom..:-)

Er innom og leser avogtil, kommer sterkere tilbake lengre utpå høsten tenker jeg...:-)

 

 

Koselig å se Såglá på plass igjen...:-)

Og velkommen til Carina:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mine kjære, kjære damer!!!!!!!!!!!

 

Suksessterta: HVORDAN GÅÅÅÅÅÅR DET???? Jeg tenker ganske så mye på deg nå om dagen!!!!!!!!!! Håper så inderlig at den lille spira deres klorer seg fast!!!!!!!! Hvis det er en trøst så har jeg ett nydelig deilig tante gull som ble født helt vidunderlig vellskapt, men svangerskapet til mamman var ikke helt problemfritt...hun hadde perioder med mer el mindre store bøldninger!!!!!!!!!!!!! De avtok HELDIGVIS!!!!!!!!!!!!! Jeg krysser alt jeg har (bortsett fra beina i perioder ;)) for at dette skal gå veien for dere!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Carina: Hjertelig velkommen hit til tråden vår, håper du vil trives. Herlig at det er flere som kommer fra den nordlige delen av landet!!!!

 

Bomsa: Jeg tar av meg hatten for deg!!!!!!!!! Håper prosjektet ditt funker altså!!!!!!!!!!!! Jeg også har aaaaaaaaaaaalt for mange kg, men jeg har som tidligere nevnt trosset min frykt for hoggorm og begynt å gå turer i fjellet...Det har vært helsebringende...jeg har faktisk ikke vært på vekta etter dette, tror bare jeg bli deppa da....Har bestemt meg for å begynne med aerobic/Zumba og svømming/ vann aerobic nå når vinteren nærmer seg,så blir det kanskje lettere å komme seg på fjellet igjen etter vinteren :) Stå på, du er kjempe flink!!!!!!!!! Vips sitter spira som spikret ;)

 

Jeg for min del, venter på tanta...den bør vel strengt tatt komme i morgen eller noe når jeg tenker meg om....med andre ord, ingen telttur på ungene i helga :( Har ikke tenkt på det før nå...

 

Jeg kjenner jo på en del symptom skal sies, men jeg har lært meg til det i løpet av siste året, at slike symptomer ikke trenger å være tegn på en graviditet :P men håpet er der, kanskje sterkere enn på lenge...sukk...

 

Nattevakten min er på hell, kun 2 igjen denne runde....Håper dere har noen deilige høst dager!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære suksessterta ; HVORDAN GÅR DET MED DEG????? Jeg håper du ligger heeeelt stille i sengen din med laptopen ved siden av deg og ikke gjør noenting!!!

Husker selv hvordan det var når jeg begynte å blø i uke 5 og legen på gyn konstaterte truende abort. Jeg var så og si sengeliggende helt frem til uke 13, så fort jeg var oppe og beveget på meg (skulle gå fra soverom til toalettet) begynte jeg å blø, gruss og gru!!!! Hadde blødninger til og fra hele svangerskapet pga placenta previa (morkake som lå for langt ned, delvis foran mormunnen), men jammen ble den lille gutten der inne frem til uke 35! Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien, tenker masse på deg!!!

 

Carina, vennen min, så koselig å se deg her inne, velkommen skal du være ;)))

 

så gla': Så utrolig koselig å høre fra deg igjen, jeg krysser alt jeg har for at det går veien for dere nå!! Ja, du kan tro sjokket var stort når lille Thomas ble født, men vet du hva?? Han er det beste som har hendt meg og livet fikk ett nytt perspektiv for å si det sånn og spesielt etter Utøya-tragedien setter jeg nå enda større pris på den lille gull-gutten vår. At han er ett annerledes barn er bare en bagatell oppi det hele, han oser av livsglede og livslyst og fyller dagene mine med stor glede :)

Har ikke "annonsert" på FB at han har downs nei, kommer ikke til å gjøre det heller, min familie og nærmeste venner, naboer, barnehage og noen bekjentskaper vet det selvsagt. Har bare ikke lyst til å skrive noe om det på FB, men la ut ett "dikt" om Nederland på notatene mine der, det er ett dikt som forteller om hvordan det er å få ett barn som er annerledes, en reise som forteller at du bestilte tur til Paris, men havnet i Nederland og der måtte du bare bli, men når man blir kjent med Nederland, da ser man de vakre blomstene og alt det vakre Nederland har å tilby. Er ett fint dikt som jeg syntes passet veldig bra ang det å få ett barn som er litt annerledes.

Uansett, velkommen tilbake - gleder meg til å høre mer fra deg :)

 

Følger spent med tussemor5 og bomsa, på tide med flere navn på gravidelista og synes dere fortjener å få plass der nå altså ;)

 

Selv har jeg en syklus på bærtur, hormoner som er langt ute å kjøre, jeeeeeeezes, håravfall, pms x 1000, EL-smerter fra helvete (finnes ikke bedre prevensjonsmiddel enn disse helsikes smertene), nei, skal ikke klage, hehe.... men håper syklusen bedrer seg snart, er så lei av å blø hver 14 dag, arggghhhh, hehe ;)

 

 

Oppdaterer lista:

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 13 sept (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer lista:

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa ikm 22. juli (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 13 sept (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

 

Hei alle sammen:)

 

Gikk inn her med en liten tilfeldighet, og fant jo flere kjente navn:)

 

Så hyggelig og lese at du er gravid Suksessterta:) Kjenner jo godt igjen det forrige nick navnet ditt:) Men leser litt mer nedover at du har fått beskjed om å ta det helt med ro, og da må du bare gjøre det:) Håper virkelig dette går veien for dere nå altså:) Hold oss oppdatert-varm klem

 

Og du er jo her ennå du også Tussemor5:) Husker alle de festlige innleggene din om mann og barn, og episoder fra hverdagen:) Ser dere prøver ennå, og jo da, den tredje vil få det kjempe fint selv om det blir litt alders forskjell og de to andre var mer tette:)

 

Og min egen så gla`:) Dere gir dere ikke dere, så artig at dere virelig skal forsøke igjen:) Høres jo ut som dette er vel gjennomtenkt opplegg da, blir veldig spennende og følge med deg fremover og høre hva dere velger og hva dere går for:) Håper virkelig av hele mitt hjerte at det går veien for dere.....varm klem

 

Og ikke minst, Meg og lille snuppis+knerten:) Jeg fryder meg hver gang jeg leser oppdatering fra deg på FB og ikke minst når du legger ut bilder:) Thomas er bare så nydelig, jeg er så glad på deres vegne:) Han har valgt de beste foreldrene i verden og komme til, og ikke minst verdens beste storesøster:) Håper virkelig Jorun er kalr for et treff hos deg snart, skal sende henne en melding og høre hvordan det står til hos henne:) Leser jeg litt mellom linjene her at dere, eller iallfall du har lyst på nr 3??? Går dere til ekstra fysio på helsestasjon?? Er en med DS som gjør det her hos oss, og det er så fint å se hvor flink han er blitt med alt:) Leser jo hos deg at Thomas utvikler seg raskt og er i farta alt:) Sånn rent motorisk....varm klem

 

Også er jo Carina her inne også jo:) Og det er vel ikke tvil om at dere har lyst på en til om ikke for lenge, og helst to tette:) Kos deg med dåpsbarnet:) varm klem

 

Gratulerer så mye med tulla Bringebærmamma:) Var utrolig hyggelig og lese om at dere er kommet i mål:) klem

 

Så hyggelig å "se" deg igjen her inne også Bumblebee♪♫ ♪♫ Men leser med sorg i hjerte om det funnet dere gjorde ang. den mutasjonen. Ikke gøy å ha slikt liggende i bakhodet hele tiden, med tanke på barna.

 

Det var det jeg fikk tid til og lese meg opp nå i kveld:) har også hengt her inne en god del i 2009-2010. Ble jo gravid og ble tett opp fulgt på Riksen hele veien i et høyrisiko svangerskap:) Og det ble det også....hehe:) Lang historie gjøres kort, fikk en deilig gutt 1/11 -10, han måtte forløses i uke 28+6 da jeg ble svært syk. Han har vært frisk hele veien og vokser seg stor og fin:) I dag er faktisk Ole Kristian 10 mnd. 7 mnd. korrigert. Hna er en stor gutt på 9300 gram og over 75 cm lang:) Og selvsagt verdens deiligste unge.....som vi stor koser oss med hver dag og er så takknemlige for miraklet vårt:)

 

Varm klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Har dere lyst til å hjelpe meg å stemme på jenta mi? Hun har spist leverpostei og kun leverpostei på skiva hele sitt liv, så hun er jo perfekt kandidat! hehehe :)

 

Er nok litt for mange konkurrenter, men er jo bare morsomt å være med. Hun ble helt i ekstase når hun så bildet sitt på den gule boksen. Så hvis dere har lyst så setter jeg pris på stemmene. Man kan stemme en gang pr pc pr dag.

 

http://www.seher.no/874959/artikkel/#/bidrag/d/2569600/

 

Håper alt er bra med dere!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei er deilig..:-)

Her går det også ned på høykant.

 

Ellers trimmer og koser jeg meg.

Har kommet inn i en god stim, men har fått litt vondt i ryggen etter jeg startet med spinning.

Sikkert endel muskler som aldri før har måtte gjøre noe som protesterer..:-P

Jeg tar ferie om 2 uker og da er det først en uke sydentur med trening, så en uke hardtrening uten familien på en nedlagt militærleir....kommer nok til å dø flere ganger den siste uken kan jeg tenke meg...:-D

Håper å gå ned 5kg innen jeg skal dit.

 

 

Her tørrtrener vi stadig på babylangingen, men nå mest for å få brukt noen kalorier...:-D

 

He he...den var kanskje litt på kanten:-P

Ha en fortreffelig søndag alle sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg stemt:)

 

Så flink du er Bomsa, selv er jeg i gang med Easy Life og har vært på pulver nå ei uke, går faktisk greit:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Tirilgirl: Så utrooooooooooooolig kjekt å høre fra deg igjen, har lurt så voldsomt på hvordan det har gått med dere!!!!!!!! Det var skikkelig deilig å høre at dere nyter livet med det etterlengtede gullet deres!!!!!! Har dere tenkt å prøve på flere?

 

Bomsa: I all verden, hvilket opplegg er det du driver med? Høres jo aldeles voldsomt ut...og litt deilig!!!!!!!!! Kjenner jeg blir svett bare av å lese...knis...ja og den tørr treningsbiten - genial måte å forbrenne kalorier på...tjihiiii!!!!!!!

 

Meg og lille snuppis: Det er så herlig å lese det du skriver om alt det deilige og vidunderlige dere opplever rundt lille gullet!!!!!!!!!!!!!! Jeg nyter å lese!!!!!! Håper syklusen din kan roe seg litt snart, høres slitsomt ut å gå slik...

 

Suksessterta: Jeg heier virkelig på deg!!!!!!! Nyt sofaslitinga så godt du kan, rigg deg til med det du kan av kos, så går disse ukene lekende lett :P Dette SKAL gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heie på deg klem fra meg ;)

 

Jeg for min del fant vel ut i dag at det var på tide med ett innlegg her for å få fortgang på tantebesøket :P Tanta bruker nemlig å komme ganske kjapt etter at jeg har vært innom her å proklamert at vi er på overtid :P Jeg er da 4 dager på overtid og har svidd av 1 stk negativ test (kveldsurin), jeg tror jeg stirret så hardt på den at det dukket opp en svak strek nr 2, men i min lille periodevise paranoide verden. Jeg tror nok at i denne virkelige verdenen var den blankt negativ...hohohohoho.... Symptomjakten er dog på høyt nivå,dvs, symptomene jakter vist på meg og ikke omvendt. Jeg har spesielt den siste uken vært mer eller mindre konstant kvalm med tendens til halsbrann. Jeg har reagert på utallige lukter og situasjoner (med kvalme og brekninger) som jeg stort sett aldri gjør. Jeg har stått på jobb med pasientene mine og lurt på om jeg klarer å holde meg uten å måtte spy i vasken - dette skjer meg vanligvis IKKE (så sant vi ikke snakker om store neseblødninger( hvis dere lurte :P) Jeg har hatt perioder med så kraftig bryst spreng at jeg bare har lyst til å rive av meg Bh en for å i det hele tatt få puste ( men slike ting sømmer seg vel egentlig ikke i offentligheten), stakkar gubbelure, han har flere ganger vært utsatt for tilnærmet vold i hjemmet når han nærmer seg tattene, for gjør det vondt, ja, så gjør det vondt og da er flthanda ikke langt unna om han ikke holder fingrene av fatet ;) (Jeg har ikke klappet til han enda, men som sagt det har vært nære på, og han er klar over at må være forsiktig). Det kjennes også ut som livmora driver å blåser seg opp, for så å slippe ut lufta igjen, dette gjør hun x antall ganger om dagen (jeg klikker snart) Magen er også i ulage, men det kan det jo være mange årsaker til i og med at ungen ikke har vært helt frisk. Nevnte jeg at jeg er trøtt??? Sur??? Irritabel???? og for ikke (en gang til) å snakke om KVALM!!!!!!!!!! Ja, åsså springer jeg sånn ca 10000 ganger på do om dagen fordi jeg tror at tanta kanskje kommer, men så lenge ryggsmertene holder seg unna, vet jeg jo at hun ikke kommer...arghhhhhhhh....Bortsett fra disse "små" symptomene er det få tegn på at tanta kommer...så hvis det ikke blir noe action i kveld/natt, så får jeg vel ta turen innom apoteket i morgen å svi av en test på onsdag...sukk...det er jo liksom ikke spennende heller, hvorfor skulle det klaffe nå, når det ikke har klaffet det siste året??????

 

Det var en aldri så liten frustret utblåsning herfra ;) Håper dere andre har det betraktelig mye bedre...:) send meg gjerne ett spark bak, slik at jeg også i dag kommer meg ut på tur i denne tåkefulle dagen :(

 

Stor varm klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå bare sååå herlig Tussemor:) Merker nå at jeg har savnet de herlige innleggene din her inne:) Så glad jeg fant deg igjen.....men ikke glad for at dere ikke har blitt gravide i mellom tiden altså:/

 

Men for en herlig gjeng med symptomer du beskriver her da.....blir fryktelig spennende og følge med deg i dagen framover:)

 

Hvordan står det til hos deg kjære Suksessterta??? Er så spent på hvordan det går med deg....når skal du til ny UL da??? Du må bare holde deg i ro og gjøre som legen så og lytte til kroppen:)

 

Klem fra oss i Drammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe Tirilgirl: Jeg har mine stunder ;) vær glad at jeg holder meg til bokmål og ikke legger ut på dialekt...kunne fort ha blitt ganske morsomt eller veldig sygt (alt etter hvem som leser ;) Jeg glemte foresten å nevne i stad, i denne symptomjakten, at nektarinene til stadighet roper etter meg med forlokkende klanger ;) Heldigivs kom gubbelure hjem med en liten eske, så nå skal vi kose oss litt før senga kaller og ett hinnsides eller hengivent drømmeland venter :) PS du får sjekke innom bloggen min av og til Tirilgirl, det kommer av og til noen gullkorn dit også ;) Hvis du vil kan jeg sende adr på pm :)

 

Siste rapport (eller for meg ett rop om at tanta må skynte seg) her er ingen tegn til noe tantekrek....:P

 

Natti natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann...

Har funnet ut at jeg er gravid...juhu, så begynte jeg å blø...ikke mye juhu lengre.

Har ikke blødd siden søndag, men på ul igår var embryet veldig lite. ca 2uker mindre en det jeg kan tenke meg det skulle ha vært.

Så da er det bare å vente på å begynne å blø skikkelig.

Skal på kontroll den 14. hvis jeg ikke har startet å blø.

Der blir det sikkert utskrapning eller piller.

Tok hcg prøver både på legekontoret og på sykehuset.

Tenkte jeg skulle høre med legen om jeg kunne komme å ta blodprøver på torsdag igjen sånn at jeg får raskere svar en hvis jeg må vente til den 14.

Gidder ikke sette meg på gravidelisten bare for å måtte ta meg av om noen dager.

Hælsike eg e lei dettan her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var veldig leit altså bomsa:/ Men det er jo ikke sikkert løpet er kjørt.....velger og krysse fingrene for deg og håper virkelig det går veien:)

 

Masse masse lykke til og hold oss oppdatert om du orker:)

 

varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa: huff, så kjedelig! Håper at d kanskje er liv laga lell :) heier på deg uansett!

 

Jeg er 150 kr fattigere, 1 cb rikere og i besettelse av ett ekstremt dårlig humør :( Tanta kom i går ETTER at jeg hadde kjøpt test. Kjenner at jeg er så mektig lei av å "gå gravid" annen hver uke uten annet resultat enn dette griseriet :( hormonene tar også av, så d er ikke gøy å være hjemme med meg om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så dumt tussemor.

Men da er du klar til å teste positivt neste måned..:-)

Jeg vet det er mange som mister og takler det helt greit, men jeg er ikke en av dem.

Jeg tror jeg må gå en runde med meg selv for å se om jeg vil utsette meg selv for dette flere ganger.

Dette var 3. gang på rad og 4. tilsammen.

Orker jeg all utredning ?

Gidder jeg å se ekspertenes pekefinger mot flesket mitt og de som legger skylden på det?

Kan jeg klare meg med det jeg har? (selvfølgelig:-))

Treneren min ringte meg og sa jeg ikke måtte være redd for at det var treningen som hadde gjort dette, men alt det der vet jeg jo.

Skal på kontroll på onsdag, for å se om alt er ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj Bomsa...jeg må si at jeg virkelig føler med deg!!!!!!!!!!! Jeg tror jeg også ville hatt store problemer med å miste så mannge ganger!!!! Og ang det med fleskepekefinger, jeg er bare sååååååå der jeg også. Ei venninde sa til meg her en dag at jeg bare kunne gå til legen for å få resept på ett eller annet som skal gjøre det lettere å bli gravid, men jeg tørr faktisk ikke, ikke enda....men nå blir jo ikke jeg gravid heller da (kan det se ut som), sååååå...jeg må nok bare trene, trene og trene og håpe på at jeg blir kvitt mengder av dette forbannede flesket :P Jeg håper dog at du ikke lar legenes pekefinger skremme deg fra å oppfylle drømmen om enda ett gull!!!!!!!!!!! Blir spennende med kontrollen på onsdag!!!!!!!!!! Stor varm trøste og lykke til klem fra meg!!!!!!!

 

Jeg er selvfølgelig klar til å teste positivt i løpet av september :P Testen ligger her å ruger ;)

 

Nå er det bare å bli frisk som en fisk slik at jeg har ett lite snev av energi til "høstjakta", på gullegget!!!!!!!!!!! Har ligget rett ut nå i 4 dager og i dag er første dagen jeg i det hele tatt har orket å finne fram pcen. Kjenner at jeg ikke blir sittende her veldig lenge, men litt skal jeg orke. Ungene kommer sikkert snart hjem også, så da vil de vel ha sin del av mamman sin ;)

 

Håper dere andre har hatt ei fruktbar og god helg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 13 sept (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

 

Trudde eg va ferdig med å blø, men så satte det igang igjen..får blomangel...og jeg som skal begynne å gi blod..:-D

Har det greit, fokuserer veldig på trening og kosthold...skal begynne med personlig trener på mandag...huff, grugleder meg til det..:-D

Gubben har lagt ned veto på babylaging (han er for) og jeg har ikke hjerte til å avspise han helt.

Så jeg holder mine tanker for meg selv en stund til så får vi se om vi ikke får pratet om dette litt senere når det ikke er så sårt lengre.

Kunne nå tenkt meg flere på den gravidlista, noen som melder seg frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit bomsa, det er ikke bare-bare å være prøver, bli gravid og miste, alle bekymringer enten det er det ene eller det andre! Håper kroppen din vil komme seg fort!! Jeg er også den typen som ikke takler så godt å miste, har 2 MA og 2SA bak meg mellom nr 1 og nr 2, så er neimen ikke sikker på om vi orker å begynne prøvinga igjen på nr 3... det tar jo på kroppen både fysisk og psykisk :(

Håper uansett at kroppen din er tilbake på rett kjøl nå altså og at du slipper mer blødninger.

 

Du er bare såååååå flink når det kommer til trening og kosthold, lykke til med personlig trener i dag!! Blir spennende å høre om :)

 

Selv sitter jeg nå inne i regnværet, kunne godt ha forsøkt å trene "zumba" hjemme i min egen stue, siden jeg har fått så fin dvd-samling, men neida.... dvd`ene ligger i hylla og støver ned og på bordet ligger en åpnet Mexican Fiesta potetgull og jeg har nettopp hentet meg en Solo i kjøleskapet..... arggggghhhh, kom treningslyst og treng deg på... her skal du motstand finne...hehe, huff og uff!!!

 

Nei, får heller være flink jente, legge bort godteriet og heller komme meg ut på trilletur, ut på tur og aldri sur, hihi :) men tror jeg kommer til å tenke på godteriet som ligger i skapet hjemme altså... Noen som har tips til motivasjon?? Trenger virkelig ett spark bak nå altså ;)

 

I mellomtiden oppdaterer jeg lista litt jeg...

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, lenge siden sist, og her har det skjedd litt ser jeg siden jeg sist var her inne!!

Har tatt meg en lang pause fra forumet fordi jeg trengte det. No nærmer det seg at det er 2 år siden vi begynnte prøvingen, og 1 år og 3mnd siden ma, og her ser det ikke ut som om noe har tenkt å skje, hehe (bitter latter). Vi startet så vidt med utredning, for jeg er 36, og jeg begynnte å forberede meg på alt som skulle skje etterhvert, for det første så likte jeg IKKE gynekologen jeg hadde i Tromsø, og sa til samboer at jeg skulle høre med legen min om jeg kunne føres over til en annen. Den gynokologen jeg var hos bagataliserte at vi ikke hadde blitt gravid igjen etter ma, for det var nå ikke gått sååå lang tid, + vi hadde jo klart det en gang så vi klarte det sikkert igjen og ikke var jeg sååå gammel!! Det var det han sa! Jeg følte meg så dum når jeg gikk der i fra! Dette var rett før sommeren, og vi blei enige om å vente til over sommeren med å fortsette.

Vel hjemme etter ferien slipper samboer bomben, han hadde tenkt; Han ville ikke gjennom prøverør!!!! HÆÆÆÆÆÆÆ! VTF! Bare sånn helt ut av det blå! Jeg spurte om han ikke ville ha barn likevel? Jo sa han, men vi har jo klart det selv før, så jeg er sikker på at vi klare det på egenhånd igjen! Jeg satt bare å gapte!! Så kom han med den: Hvis vi ikke har klart det til du fyller 37 så kan vi vurdere det igjen!! Jeg satt bare å gapte!!! Hehe! Og det gjør jeg ennå, og det er ca 4 uker siden han sa det! Og jeg fikk tanta i dag!! Grrrrrrrr!

Huff måtte bare få det ut, fatter ikke hvorfor han ikke vil, for når e spør sier han bare: E bare vil ikke!

Ka POKKER e det før svar????

 

Bare bagateller dette egentlig i forhold til enkeltes problemer her inne, men vi har ikke barn fra før, og ønsket om barn blir bare større og større og jeg merker jeg er mye deprimert for tiden!! Men, det ordne seg håpe e!

 

Bomsa: Så trist å høre hva du går gjennom, mine problemer er ikke noe i forhold til det du går gjennom no, Jeg er så lei meg på dine vegner og håper det ordne seg for deg etter hvert!!

 

Suksessterta: Håper virkelig alt går bra med deg og den lille og krysser fingrene for dokker!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjolahopp damer!!!!!! Mye triste greier her i dag...huff, liker IKKE, men dere skal se at alt plutselig snur seg ;) (ett tappert forsøk på å holde humøret oppe).

 

Rime: Ikke gi opp!!!!! Skjønner godt at du blir fortvilet, sint, frustrert osv!!!! Har du fått pergo ol? Prøvd akupunktur ol? Jeg vet at mange har effekt av slikt og det er jo ett stykke unna prøverør da!!!! Huff, menn er noen merkelige fenomen altså, det kan jeg skrive under på :P

 

Bomsa: Min helt, hvordan går det med deg? Håper alt retter seg og ordner seg osv. Jeg unner deg så inderlig denne baby lykken igjen!!!!! Stoooooor klem fra meg

 

Meg og lille snuppis: Må le litt jeg...hehehehe...for min del ble motivasjonen at jeg ble så feit at jeg fikk smerter over alt, sov dårlig, nesten ikke kom meg opp av stolen på jobb og hadde så vondt i beina at jeg vurderert amputasjon til tider. Så jeg fant fram fjellskoene mine og begynte å gå i fjell og skog, mest mulig ulendt terreng, med tanken om at jeg IKKE skulle forsake noe når det kom til mat...vet du hva??? Det er ikke så veldig godt med potetgull lengre...sjokoladen smaker heller ikke så godt :( Det er nesten til å bli frustrert av....men det er jo en god bivirkning da ;)

 

Sukssesterta: Hvordan går det? Jeg håper det går kjempe bra!!!! Klem.

 

Her i gården har jeg bestemt meg for at NÅ SKAL det gå :) Her er det full fart. Jeg jobber ganske så mye for tiden, er nok mer el mindre i EL nå, så da er det jo bare å peise på...stakkars understelle mitt. Vi har ikke allverdens med tid, så de 5 min vi har etter ungene er i seng og jeg skal på jobb kan bli vel harde i blant, men, må man så må man :) Hohohohoho...stakkars gubben min, han er i halveis sjokk...knis....men nå har faktisk tom han lagt opp til at vi skal få litt alene tid før jeg skal på jobb på torsdag, så da kan vi jo faktisk få kost oss litt også...hehehehe...tjohooooo!!!!!!! Håper bare det går bra denne gangen ;) kan jo bli fint med en sommerbaby også :P

 

Håper dere alle får ei kjempe fin uke!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da er jeg her og sniker litt. Lenge siden jeg var her sist. Jeg er superfornøgd med at jeg denne gangen fikk føde helt naturlig. Er alt snart fem måneder siden!! Første gangen ble jeg snytt for fødsel og måtte ta akutt keisersnitt. Har ikke fått igjen mensen så er jo litt prematurt å komme hit da, jaja. Når den kommer, så.... tar det like lang tid som første gangen må jeg vente nærmere ett år til. Sukk!! Vi har valgt å droppe prevensjon denne gangen, så det som skjer skjer. Men har tatt laaang tid begge gangene før, så har vel ikke det store håpet. Hehe. Men alle gode ting er tre...

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Da er jeg her og sniker litt. Lenge siden jeg var her sist. Jeg er superfornøgd med at jeg denne gangen fikk føde helt naturlig. Er alt snart fem måneder siden!! Første gangen ble jeg snytt for fødsel og måtte ta akutt keisersnitt. Har ikke fått igjen mensen så er jo litt prematurt å komme hit da, jaja. Når den kommer, så.... tar det like lang tid som første gangen må jeg vente nærmere ett år til. Sukk!! Vi har valgt å droppe prevensjon denne gangen, så det som skjer skjer. Men har tatt laaang tid begge gangene før, så har vel ikke det store håpet. Hehe. Men alle gode ting er tre...

 

Lykke til videre Suksessterta. Håper at den lille klorer seg fast!

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 25 november (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann flotte damer!!!!!!!!!

 

Det slo meg at jeg kanskje burde oppdatere lista her jeg også :P

 

Her har vi satt inn høygire når det gjelder prøvinga og vi satser høyt :P Tullkuken og luremusa jobber på høyspreng mellom all jobbing og unger som ikke vil legge seg. I går bestilte jeg ny vognpose :P dvs, den er brukt da, men så nesten ny ut og prisen var helt super osv, osv,osv...bare for å nevne alle gode grunner til å kjøpe en lammeskinnspose som ikke passer noen av gullene våre, i håp om at vi kanskje blir gravid...:P Jupp, jeg vet fallhøyden er stor, men da får jeg bare legge meg i posen å grine litt ...hohohoho...Jeg er blitt en racer til å ta vitaminene mine (noe jeg generelt sett IKKE er flink til) og jeg synes det er fortreffelig å trappe ned på kaffe forbruket...Rødvinen kjenner jeg heller ikke noe savn til (foreløpig), men bare vent d kommer...og en ting kan jeg bare meddele, er testen 5 okt negativ...Ja, da er polet neste....stakkars venninda mi som får besøk av meg da...huff, skrekk og gru :-O Men, men jeg lever her og nå, og akkurat nå (til tross for at jeg er svææææært trøtt og gleder meg til å komme hjem til senga mi) er stemningen svært positiv...Kan nesten ikke vente til tullkuken kommer hjem fra jobb, for da bli luremusa bare sååååå glad (spesielt om ungene kommer seg tidsnok i seng :-O)

 

Sukssesterta: Snakk om spenning i livet ditt da!!!!!!!!!!! Så herlig at spira de er så sterk!!!!!!!!! Det liker jeg!!!!!!!! Men, jeg liker ikke at det skal være så mye dramatikk, må være uhorvelig slitsomt altså!!!!!!!!! Masse lykke til...jeg følger spent med!!!!!!!!!!

 

Night 78: Så kjekt å ha deg med her igjen...liker at folk bare trør til :) Håper spira sitter fort som fy denne gangen ;)

 

 

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ca. 18.aug. (43 år, Samboer, gutt 21 år, jente 15 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Tussemor5, ikm ca 5 oktober (hvis jeg er heldig) (32 år,gift, 2 gull på 3år og 1 år)

- Vizzy, 33 år, IKM 6 november( samboer,ingen barn)8pp

- Petrine, ikm 30.aug. (34 år, samboer, 3 barn)

- Mrspoo 34år, IKM ca 30 november (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper å lykkes snart :)

- Dotten ikm 26. okt. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

-Bomsa litt på vent.. (samboer, sønn 2år, bor i Oslo) 13pp ( m et par SA imellom)

- Meg og lille snuppis+knerten, IKM ca 10 okt (35 år, gift, jente -06 og gutt -11 med DS, bor i Hønefoss)

- Bumblebee, ikke prøver (enda) (gift, 2 barn, bor i Rogaland)

 

 

GRAVIDE:

Suksessterta (Glue Stick): Termin 10 april 2012 etter proveroer i juli!

 

HAR FØDT:

- Maddemor; 1 gutt 2007 fikk en prinsesse 24. aug. 2010:)))

- Bumblebee (fått jente '08!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-)) 2009

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet '09)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser)

- Mortine( en gutt)

- Bumblebee (fått gutt '10)

- Giina (fått jente '11)

- Meg og lille snuppis (fikk gutt 12.april -11, 4 uker før termin)

- Litenspire** jente 4.juli (samboer, 42 år, 4 barn 93,97,07,11)

- Bringebærmamma jente 13. juni (har to gutter)

- Lillemy75, Gutt 14 juli:-)

- Tirilgirl fikk sin gutt 01/11-10, født 3 mnd. før tiden:)

- Night78 (fikk prinsen sin 07/05-11, keiser på 3 år fra før)

 

Håper dere får ei strålende uke!!!!!!!!! Jeg for min del skal fortsette tralten som nattugle og luremus og la alle symptomer bare komme dalende ;) Stor og go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt her jeg. Er så stille om dagen...Hvordan går det med dere damer?????? Jeg har begynt å vente på symptomer og som bestilt dukker de opp :( knittringer og smerter i livmora og eggstokkene, knittringer i puppene, snev av kvalme i perioder, reagerer kraftig på enkelte lukter osv, osv,osv...kaffen smaker fortreffelig og jeg er sulten nesten heeeeeele tiden...Med andre ord tanta er sikkert rett rundt hjørnet :(:(:( Som nevnt i forrige innlegg, så er fallhøyden stor...har en følelse at det kommer til å bli "trøste" fest i tønsberg neste fredag :P

 

Håper dere alle får ei god helg, jeg skal sliten enda noen mil på det allerede utslitte sykehus gulvet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor er dere alle damer???? Vi er nederst på side 3 jo :( og (med dette innlegget) de 3 siste innleggene er jo bare mine :( trives ikke helt med denne monolog greia :P

 

Jeg venter fremdeles på tanta...jeg er i dag ca 5 dager over og kjenner ingen tendens, så dette er mitt siste forsøk i håp om at tanta kommer (for det gjør den jo som regel når jeg skriver her). Tok en test før jeg dro på høstferie (2 dager før el) og den var jo selfølgelig negativ, så ser liksom ikke for meg at det er noen vits i å ta noen ny test :P men har ikke tanta kommet til onsdag, så skal jeg få knødd meg til å kjøpe en test...det er fremdeles mange symptomer osv slik det bruker å være, mye liv nede i eggstokker/livmor området, men det nye symptomet for denne mnd er en enorm higen etter salt lakris...og den hadde jeg med de 2 gullene mine også, så der er det ett magert lite håpe ;)

 

Håper dere har det bra alle sammen!!!!!!! Sukksessterta???? Hvordan går det med deg?

 

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe suksessterta, mente selvfølgelig 2 dager før tr :P Tanta er enda ikke kommet, så nå kjenner jeg at jeg er litt spent. Har dog ikke fått kjøpt noen test. Kjennes ut som livmora har tenkt å sprenge seg gjennom skinn og bein og lyskene tar periodevis kvelertak på gangfunksjonen min :( men, men...jeg venter fremdeles på tanta :P Jeg har liten tro på at det har klaffet denne mnd. Har ett par jobb netter nå ogsååååååå skal jeg kjøpe test, så i helga, da bør jeg vel kunne få tatt en ;) Puh, fatter ikke at jeg orker å seig pine meg selv på dette viset...Når sant skal sies er jeg så livende redd for at testen skal være negativ at jeg knapt tørr :P

 

Håper dere alle har det bra!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...