Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Bumblebeee

Anbefalte innlegg

Huffda Kira, det var leit! Jeg skjønner ikke dette med kjemiske graviditeter jeg, hva betyr det? Da satser vi på neste mnd:)

 

Tiril: jeg skjønner deg GODT! Tredelt turnus er ikke bare-bare, og å jobbe sånn hundre prosent føles som myyyye mer enn full stilling. Jeg håper jeg aldri skal jobbe sånn mer.

 

Meg og lille snuppis: ikke lett å ikke telle dagene, nei. Selv om man bestemmer seg for det, så er man så godt inni denne tellinga og kjenner tegn på kroppen, så man vet nesten automatisk hvor i syklusen man er uansett. Spennende å se om det sitter et lite nurk inni der nå;)

 

Jeg er helt pudding i dag. Vesla var syk i går, oppkast og diare, i dag er hun frisk, men har sutret og mast mye. Stakkars lita:( Og nettene mine begynner å bli slitsomme, våkner ca hver time hele natta gjennom pga smerter i hoftene og korsryggen. Men men, skal ikke klage, kan ta igjen litt søvn på dagtid. :) 31 fullgåtte uker i dag, så nå entrer jeg uke 32. Helt utrolig hvordan tiden flyr :)

 

Dette var bare et ørlite livtegn fra meg. Nå venter dusjen og senga. Natta!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om kjemisk graviditet, eller tidlig spontan abort, fra nettet:

 

"En spontanabort så tidlig som til vanlig ”menstid”, regnes knapt nok som en spontan abort. Det kalles i så fall en kjemisk graviditet. Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens. Dette skjer svært ofte, og trenger ingen videre oppfølging fra lege. Det sies at så mange som halvparten av alle befruktede egg går til grunne på et slikt tidlig tidspunkt. Kvinnen merker enten ingen ting, får evt litt kraftigere mens eller litt forsinket mens." (Doktoronline.no)

 

"Når et befruktet egg fester seg utskiller det hCG. Noen graviditetstester er så sensitive at de kan påvise et svangerskap få dager etter implanteringen, gjerne før mensen har rukket å utebli. Kvinner som går inn for å bli gravide har en tendens til å teste tidlig og er på den måten mer "disponerte" for å oppleve slikt.

Når en abort skjer synker hCG-nivået tilbake til negativt, og fordi nivået er så lavt tidlig i svangerskapet kan det synke så fort at man kan oppleve å få positivt den ene dagen og negativt den andre. Dette er ikke det samme som at den positive testen var falskt positiv.

Siden virkelig falske positive tester forekommer så sjelden, er det best å anse et positivt resultat etterfulgt av mensblødning som en tidlig abort. Skjer det gjentatte ganger bør man kontakte lege." (pernilleinfo)

 

Selv syntes jeg "kjemisk graviditet" høres ut som om det var en falsk graviditet, altså omtrent som om det bare er innbildt eller noe, så "tidlig spontan abort" eller at det "går til grunne" høres bedre ut, men... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer

Vært fraværende denne uka, vært hektisk med mye sykdom på jobb, omgangssyke som går hos oss for 3 gang, jeg har heldigvis bare hatt den en gang *bankibordet*

Antibac er min beste venn på jobb så tror det er derfor jeg har sluppet unna så langt :)

 

TR kom så punktlig som den ikke har gjort på kanskje et år, den har jo variert med 28-33 dager siste året.

Det var kjedelig at den kom, men merket at jeg taklet bedre å få TR enn å teste negativt som jeg gjorde forrige måned.

 

Synes også det var positivt at den kom på dag 28 og at jeg blødde normalt denne gangen, har jo siste året hatt ekstremt kraftig blødning, og spottet dagen før, mens denne gangen gikk jeg rett over på blødning uten spotting og blødningen har vært ganske så normal, ikke noe spesielt kraftig i allefall.

Så kan være derfor jeg taklet det såpass bra som jeg gjorde.

 

MEN gud så irritert jeg er på hodet mitt som klarer å få så mye symtomer, må prøve å skjerpe meg der så jeg slipper det til neste gang i allefall.

 

Til neste forsøk skal jeg i gang med å teste ut bidronninggele, se om det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meg og lille snuppis:)

 

Jeg er på dag 20 i dag.........hehe-når jeg har brukt pergo og satt Pregnyl har syklusen vært på rundt 28-29 dager, uten dette setter jeg den til 30-31 dager. Så da blir vel IKM for min del rundt 3-4 mars:)

 

Stor varm klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

Herrelig så flink dere har vært å skrive da! Jeg har ikke fått lest riktig alle innleggene men tenkte at jeg kunne komme inn og oppdatere dere litt da vet du:)

Jeg er nå i 2. tri!!! JIPPI!!!!!! Var på UL i går og ble da satt FREM 4 dager så nå er jeg 12+5 gitt:) Veldig kjekt!

Lille gullet i magen sprellet og vinket til meg og jeg har så smått begynt å kjenne litt liv også:)

Hadde en liten blødning på morgenen i går så jeg var rimelig nervøs før UL. Da jeg stod og skulle melde meg i luke så kom min gyn forbi og bråsnudde og sier "Heeeeiiiii! hvordan går det med deg?" Så klemte han meg godt og jeg hvisket bare at nå er jeg skikkelig redd for jeg har hatt en blødning i dag. Da snudde han tvert og sa COME ON! Inn på kontoret med deg; dette skal vi sjekke med en gang, så drit i å stå her å vente på å melde deg:) Har jo bare en fantastisk lege jeg altså:) Så han beroliget meg med at blødningen bare var ufarlig sporblødning og at vi måtte droppe å ha samleie. (har ikke hatt det heller..)

Men alt i alt, så ble det en bra dag i går og vi har begynt å spre det glade budskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare si jeg er SÅåååååååååå glad på dine vegne kjære Maddemor:)

 

Så godt du blir fulgt godt opp av noen du føler du har stor tiltro til.......du må være flink jente og komme inn her og oppdatere oss fremover:)

 

Stor varm klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg henger meg på det Tirilgirl sier - jeg er utrolig glad på dine vegne Maddemor, gleder meg alltid til oppdatering fra deg ;)

 

Ellers er jeg i dag på syklusdag 24 og normal ville jeg ha testet meg på morgenurin i dag - da dette er det tidligste jeg har testet tidligere i de svangerskapene jeg har hatt!!! MEN.... har ingen tester i hus, så får bare vente i spenning noen dager til :)

Ut fra EL-smertene osv, tror jeg faktisk at jeg har IKM på tirsdag, det er bare 5 dager til!!

 

Har fortsatt litt ømme bryster og det stikker og verker, føles så stramt ut nede ved livmoren - prøver å ikke tenke på det i det hele tatt, vil ikke kjenne etter, men noenganger er det bare så intenst at jeg ikke KAN unngå å kjenne det!! Trøtt er jeg også, men det er jo naturlig når man er så ny i jobben som jeg er... ;)

 

Tirilgirl kjenner du til noe eller?? Vi er jo på samme syklusdag :D

Krysser fingrene for oss jeg!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa bra Maddemor, gratulerer med at alt saa saa bra ut :)

 

Selv kom den dumme tanta paa onsdag, 2 dager for tidlig igjen.. Naar jeg tenker paa det har den i grunn kommet to dager tidligere enn normalt de siste gangene, saa kanskje syklusen min har endret seg fra 28 til 26 dagers? Jaja, er ikke annet aa gjoere enn aa vente paa neste mulighet.. Men begynner aa bli lei ja! Saa neste torsdag, 4 mars, skal jeg til gynekologen og da skal jeg se om vi kan faa litt hjelp. Har jo gaatt i 2.5 aar naa uten noenting...

 

 

Krysser fingrene for dere snuppis og Tirilgirl + alle andre som er i den spennende snart-IKM-perioden...

 

Forresten, er det noen som vet om Wild Yam og Dong Quai er det samme/har samme effekt? Finner ikke Wild Yam her, men har funnet Dong Quai...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjære Meg og lille snuppis, hva skal jeg si ang. symptomer.....

 

.......sier vel som deg at jeg har kjent de før, og til det motsatte er bevist skylder jeg på mange mnd. med pergo bruk tror jeg:(

 

Ikke noen spes følelse at det går den ene eller den andre veien, er jo femti-femti prosent begge veier så det er bare og vente til IKM dagen nærmer seg å se hvordan det går da:)

 

Men håpet er jo der, ellers hadde jeg vel bare mldt meg ut herfra tror jeg......hehe

 

Synd med tanta Glue Stick, får bare håpe det er siste gang du ser den på veldig veldig lenge:)

 

Klem fra meg og god helg til dere alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg snek meg inn på 30+ tråden like får forrige nådde 300 innlegg, men her ikke vært så aktiv. Har den siste tiden vært mindre på DiB enn tidligere. Har følt at jeg har trengt litt tid vekk.

Det er utrolig mange jenter her inne jeg setter utrolig stor pris på, de fleste er også her på 30+ tråden.

 

Liten oppdatering fra meg (for de som er interessert) venter fremdeles på TR etter MA i januar, og håper den ikke kommer.

Tester sporadisk, men den var negativ før i dag.

 

Maddemor: Så utrolig flott du er kommet deg over på 2. tri. Er utrolig glad for deg.

Katta: Hvordan går det med deg. Magen vokser antar jeg ;-D

J-76: Hvordan har du det? Hadde vi ikke en avtale om at vi skulle ut en helg å gi F**** i alt og drikke øl/vin en gang over nyttår om ingen av oss var gravide????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter :)

 

Tirilgirl: Jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg en test i morgen (eller i dag blir det faktisk, datoen har jo bikket over nå etter kl 12, hehe!) - syklusdag 26!!!

Greier ikke vente så mye lenger :D

Tør heller ikke håpe eller kjenne for mye, på en måte har jeg mistet litt troen, men på den annen side er håpet der, det hadde jo vært gøy og koselig om det hadde lykkes, blir den positiv da tror jeg faktisk at jeg får ett stort sjokk og da skriker jeg (tror jeg), hehe!!!

Prøver å ikke gire meg noe opp, skuffelsen blir bare større jo mer jeg tenker på det, så nå "kutter" jeg tankene mine, og går og finner sengen, nattinatt jenter, zzzzzzzzzz :)

 

Klems fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei jenter :)

 

Testingen gikk dårlig i dag gitt, negativ som vanlig, æsj :(

Ble jo ikke så veldig skuffa da jeg var mer forberedt på at den ble negativ, men litt håpløst allikevel da håpet på en måte er der... F*§&%?!!!!!!

 

Vi er jo så utrolig heldig å ha barn fra før, det er jo ingen selvfølge å ha barn, så nå får jeg sette pris på og kose meg med hun jeg har - ei nydelig lita prinsesse på 4 år!!!

Bare se her:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/396831

 

Ha en strålende fin helg jenter og lykke, lykke til med deg Tirilgirl, jeg krysser fingrene mine for deg!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er alder eller antal graviditetar som tærar mest på kroppen veit eg ikkje, men eg er heilt utslått. Blir sliten av å gå to meter... Skulle eigentleg ha spurtlest, har eksamen på tirsdag. Maktar ikkje, det er mykje betre å ligge i badekaret...

 

Skal iallefall ringe legen på mandag og be om sjukemelding, no har eg utsett det lenge nok. Tok aldri graviditetstest, men det er liksom ikkje så mykje tvil :-) Var til legen i forrige veke for å få time til tidleg UL pga at eg hadde ein SA i desember. Ho sa eg skulle få i veke 8-9 så eg vart litt skuffa då eg fekk brev frå sjukehuset og såg det var i veke 11. Har liksom tenkt å ikkje rope så høgt hurra før eg kan sjå ein baby på ul. No må eg vente i 3,5 veke til, men det er heilt umulig å ikkje tenkje på det for kroppen er heilt knekt. Med mi første hadde eg ingen plagar og jobba til 10 dagar før fødselen, det blir nok ikkje slik denne gangen nei. Men så lenge det går bra med barnet skal eg ikkje klage!

 

Ha ei fantastisk helg alle saman :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter

 

Kjedelig med negativ test :/

 

Selv har jeg en skikkelig bad day i dag, alt er egentlig bare pyton i dag, kvalm er jeg også, vært det i over to uker nå så håper på en slutt på det siden jeg hadde TR på besøk i forrige uke så utelukkes det jo at jeg er gravid.

 

Fikk en positiv EL test i stad så får se om det får opp humøret mitt :)

 

Hater så inderlig å prøve, det tærer virkelig på humøret og når alle rundt meg blir gravid så ja da er det bånn selv om det også er hyggelig.

 

Men men håper og tror at morgendagen blir en bedre dag :)

 

Ha en fin fin lørdag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Da er jeg tilbake i gamlelandet. Cruise i Karibien kan bare anbefales. Har hatt en fantastisk ferie selv om det ble nedtur med negativ test på dag 27, og tanta kom dag 28. Ikke var det noen spotting denne mnd heller. Har jo stort sett hatt sykluser på alt fra 22 til 26 dager, så begynte å få trua. Men, det klaffet ikke denne gangen heller....

Kom hjem sent i går kveld, og selv om jeg har fått en god natt søvn kjennes det ut som om jeg ikke har sovet på dagesvis. Jeg skal lese og oppdatere meg etter hvert.

 

Ha en fin mandag alle sammen. Og dere - nå har vi gått inn i vårmåneden mars. Nå håper jeg våren kommer, og at det med den vil spire og gro for oss alle sammen her inne :-))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min kjære venn:)

 

Så godt å ha deg tilbake i fedrelandet:) Så hyggelig og høre at dere har stor kost dere, håper vi får mer reisebeskrivelse når du har kommet deg litt......hehe

 

Men synd med den negative testen da:(( Isj, men vi får bare prøve igjen. Jeg har IKM i disse dager, tror ikke det er noen spire der, men jeg får svi av en test i morgen tidlig siden jeg skal til akupunktur på ettermiddagen:)

 

Som sagt hyggelig at du er tilbake:) Varm klem fra meg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære så gla` - så godt å ha deg tilbake her - du har vært savnet, hehe :)

Gleder meg også til å få mer utfyllende detaljer om cruiset, hørtes så deilig ut!!! Dumt med neg test da - hadde sånn håp om at det skulle gå din vei denne pp`n :)

 

Tirilgirl: Hvordan gikk det i dag? Har du testet deg?? Skikkelig speeent på dine vegne nå altså... hehe :) Hvordan går det med deg nå som du har trappet ned litt på stillingsprosenten? Går det bra? Tar du godt vare på deg selv?!

 

Selv har jeg IKM i dag - ingen tegn på at TR er på vei, heller ingen symptomer bortsett fra at brystene fortsatt er litt ømme, det spørs om ikke jeg "durer" ned på apoteket etterpå for å kjøpe med meg 2 tester til ;)

 

I dag og i morgen har jeg fri - nå har jeg jobbet 100% frem til i går - så nå skal jeg bare jobbe 3 dager i uka de neste 3 ukene, deretter har jeg blitt spurt om å jobbe 4 dager i uka - og det sier jeg ikke nei til!!! Det er jo 80% jeg har lyst (og råd til, er jo litt lite med bare 3 dager i uka) og jobbe - så det passer meg perfekt :)

Sjefen min sa i går at hun hadde snakket med hun som lærte meg opp, og hun hadde sagt at jeg var meget dyktig og flink, så det var veldig hyggelig å få en tilbakemelding på at jeg gjør en god jobb! Det varmer og motiverer for å fortsette og yte mitt beste ;)

Hun ville veldig gjerne ha meg der fremover - og hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være der - for da hadde hun lyst til å snakke med sin sjef igjen ang det å kanskje tilby meg noe mer etterhvert. Jeg er positivt overrasket og selvsagt veldig glad, for en jobb må man jo ha, hehe :)

 

Nei, nå får jeg komme meg i gang med litt husarbeid, og deretter skal jeg ut å handle litt, bl.a flere graviditetstester :)

 

Ha en strålende fin dag alle sammen!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Velkommen tilbake Så gla:) Høres ut som du til tross for en dustete negativ test, har hatt en suuuuper ferie og vi gleder oss til å oppdateringer fra deg:)

 

Tiril; Oisann; IKM i dag jaaaaa........ har du testet? Superspent på dine vegne! Og ikke minst il deg Meg og lille snuppis`; ingen tante; fortsatt håp vettu:) Ååååh som jeg ønsker at dere alle blir gravide igjen nå!!!!!!

Høres jo helt topp ut med den nye jobben din meg og lille snuppis og du skal se at dette ordner sg helt sikkert:)

 

Selv er jeg hjemme fra jobb på 2. dagen. Er slått ut av ørebetennelse og bihulebetennelse så jeg har ligget med feber og fryktelig vondt siden søndag..... Selve verkingen i øret har begynt å gi seg, men jeg er pottetett og hører ikke en døyt. Går på en hestekur med antibiotika nå, så håper det løsner litt snart....

Ellers var jeg på 1. kontroll hos JM i går og det var utrolig fint! Jeg fikk fortalt om det vonde i 2009 og den skumle xu-opplevelsen som sitter skikkelg i ennå. Måtte gråte litt også, men det var helt greit og føltes ikke feil i det hele tatt. Så snakket vi masse om svangerskapet med gutten vår, den delte livmora mi, om tiden etter fødsel og om jeg trives i byen her (har bodd her i 2 år og kommer fra en helt annen kant av landet) og at jeg har et godt netverk rundt meg og om trening og kosthold:)

Så var det veiing og jeg veide 64 kg med klær. Veide 63 uke klær da jeg oppdaget graviditeten, så det vil vel si at jeg ikke har lagt på meg i kg ennå:) Er nå 13 uker og 5 dager på vei og jeg har fått MASSE mage!!!! Går ikke an å skjule at jeg er gravid og ikke har jeg planer om det helller! Vil at hele verden skal vite at jeg har barnimagen:)))))

Så til slutt i går ville JM lytte etter fosterlyden, Jeg spurte om det ikke var litt tidlig ennå, men nei, hun mente hun skulle finne den. Hun lette lenge lenge og jeg ble skikkelig nervød og DER var den:) lille søte lille goingen i magen min hadde 160 slag i minuttet og tårene trillet igjen på meg da......

Lett rørt om dagen kan du si....

Så var vi egentlig enige om jeg ikke TRENGER å komme tilbake før etter påske en gang, for jeg skal til fastlegen om 2 uker pg gjennomgå prøvesvarene på blodprøvene, men siden jeg sliter med å slippe helt frykten så skulle jeg komme en tur i slutten av måneden bare for å lytte på hjertet og roe meg ned igjen før påske:)

Har fått verdens koseligste JM jeg:)

 

Mye meg og mitt her spm vanlig, men min historie er i alle fall en solskinnshistorie så langt:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå - så hærlig maddemor!!!! Jeg er bare så utrolig glad på dine vegne - synes liksom det er så ekstra fint siden du har slitt så fælt det siste året med exu, ma og alt som har skjedd, det er utrolig koselig å høre at du har det så bra, synd med denne ørebetennelsen o bihulebetennelse da, ville bare gi deg en skikkelig varm god-bedrings-og-trøste-klem til deg. Sitter og smiler ennå etter den fine opplevelsen du hadde hos JM - håper jeg også kan få oppleve noe sånt igjen :D

 

Ha en strålende fin dag og riktig, riktig god bedring!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuusen takk meg og lille snuppis:)))))) Føler meg i elendig form og er ganske lei av å bare høre alle knaselydene inni hodet og min egen puls så jeg håper de ørene letter snart.....

 

Det VAR virkelig utrolig koselig hos JM og godt å få snakke ut med noen fagmennesker som har tid til å prate om det vonde. Dette vet du jo:)

Men nå skal jeg prøve å rette fokuset fremover og bare glede meg over det lille underet i magen min:)

Ønsker samme opplevelse for dere også nå!!!! leste at du ikke har testet ennå - flinke du! Når skal du teste da????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Så gla' Cruise må være så utrolig deilig. Veldig synd med negativ test da, men nå som våren kommer spirer det overalt, det gjelder selvsagt tråden vår også ;)

 

Meg og lille snuppis: var inne på bildelinken din her om dagen. Kjempesøt datter du har. Og hvis det var deg på det ene bildet, du ser virkelig bra ut du også! Også så UNG! :) Gratulerer med gode tilbakemeldinger på jobb, det er klart det varmer. Og veldig bra at du får jobbe 4 dager i uka. Det er jo perfekt!

 

Maddemor: kjipt med sykdom. Håper du blir snart frisk igjen. Herlig å høre om besøket hos jordmor. Det er sånn det skal være, et sted der man kan lufte tanker og følelser og ingen synes du er rar. De er vant til gravide kvinner fra ulike bakgrunner og har nok hørt det meste av bekymringer og frykt. Jeg har også verdens beste jordmor, og tenkte å snakke litt med henne på torsdag. Jeg har ingen triste hendelser bak meg, men jeg har levd med en enorm redsel for å miste de jeg er glad i, og nå kjenner jeg at jeg gruer meg for de første månedene med baby, er så livende redd for krybbedød. Jeg vet at det ikke skjer så ofte lenger, men det er nok bra å prate med noen om frykten likevel.

 

Tiril: har du testet nå?? Spent jeg :) Er det så at det blir prøverør hvis ikke spira sitter nå?

 

Sitter her og fryder meg over sola som smelter snøen. Ser jo at det faktisk raser og drypper fra taket. Oh joy!! Snart er det vår. Det virker litt umulig at all denne snøen skal smelte, men det skal ikke lang tid til med en sånn strålende sol. Det gode vinner alltid vet dere ;) hehe

 

Ellers tok jeg glukosebelastning nr 3 dette svangerskapet i går. Fastende bl.s var bra, men så målte jeg selv etter de to timene, og da fikk jeg ulike verdier hver måling. Alt fra 10.0 til 5.6. Så det ser ikke så lovende ut. Men helt ærlig så blir jeg litt lettet hvis prøven viser svangerskapsdiabetes. Da slipper jeg flere tester, og jeg får oppfølging på sykehuset med UL, vekstestimeringer osv. Har jo sukker i urinen nesten hver gang, så hvis denne testen er negativ så blir det garantert flere belastninger. Og det er ikke akkurat moro.. Er jo i uke 33 nå, så det skal gå fint å måle blodsukker de siste ukene. Forrige gang fikk jeg det i uke 20, det ble lenge med målinger og kontroller.

 

Nå har redebygginga tatt litt over her. Kommoden er ferdig vasket, og de første klærne ligger i maskinen og venter på å bli hengt på snora. :) :) Bilsetet vasket jeg i går, og i morgen står vogna for tur. Det begynte endelig å gå opp for mannen i går kveld, da han la hånda på magen min. Plutselig sier han: "jeg tar på ham!!" Lillegutt lå sånn til at man kunne kjenne ham gjennom huden. Tror det var litt stort for mannen, hehe.

 

Ok, da skal jeg svinge meg rundt og vaske gulvet før jeg henter snuppa. Den O så deilige vårsola er også temmelig avslørende. Viser litt slett husarbeid i det siste ;)

 

Ha en deilig dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg... :)

 

Er i dag på syklusdag 30, 1-2 dager over IKM(?), har pleid å ha en syklus nå i det siste på hhv 28, så 26, så 27 og så 29, så er såååå stolt av meg selv at jeg ikke har svidd av noen test nå i disse dager, har bare bestemt meg for å vente til lørdag dersom TR ikke har kommet til da. Det er første gang jeg har greid å holde meg i skinnet ang testingen, har jo alltid begynt å teste fra syklusdag 24, så er rimelig stolt av at jeg ikke har svidd av noen test til tross for at jeg kjøpte meg 1 pk med 2 CB tester i går :)

Har nemlig litt dårlig råd for tiden - lenge siden jeg fikk arb.ledighetstrygd og så har jeg begynt i ny jobb hvor man får etterskuddsbetalt, så mange, mange uker siden jeg fikk noe "lønn" sist, derfor må jeg prøve å "spare" litt da, kan ikke bruke så mye penger i hytt og pine på denne testingen, så da må man bare pent vente litt til - dessuten er det jo litt spennende også, å se om TR dukker opp eller ikke, hehe :) Har aldri greid å vente så lenge med testingen, det er en bragd til meg å være, hehe ;)

 

Har egentlig en liten stygg følelse av at TR er like om hjørnet, men enn så lenge, så ser jeg positivt på at ingen TR har kommet enda ;)

 

Tirilgirl: Hvordan går det med deg?? Har du svidd av noen test? Eller har dumme TR kommet? Tenker masse på deg...

Gleder meg til å få oppdatering etterhvert!!!

 

Ha en strålende fin onsdagskveld jenter :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og lille snupis - dette ligner da ikke deg. Her er det ting i gjære;-) TEST da!!!!

 

Tirilsnuppa; Er du i testemodus?

 

Jeg har ikke fått lest noe som helst. Nesten... Tidsforskjellene mellom Norge - USA- Norge har blitt for mye for meg, og jeg er helt ute og kjører når det gjelder natt og dag...Må bare sove når jeg føler for det, og - når jeg helst burde sove - er jeg MEGA-våken...*rister på hodet*

 

Men, takk for koselige hjemkomstmeldinger jenter (det har jeg greid å få med meg ;-P) Vi hadde som sagt en fantastisk tur selv om det ble noe slitsomt fordi jeg ikke helt greide å stille om klokka. De to første dagene i Fort Lauderdale var grå og litt kalde (ca 16), men vi hadde masse moro. Andre dagen ble jeg skikkelig på druen og snublet inn på hotelrommet. Der var det gulv til gulv teppe, og jeg endte opp med brannsår på begge knærne og en albue...hi, hi..fin start

 

Skipet, Oasis of the seas, var bare så råflott. Flust av restauranter, barer, butikker og andre arenaer. Soldekk var bare herlig. Også spa...sukk..Send meg tilbake... Det var mat tilgjengelig 24 timer i døgnet...Jeg har lagt på meg 4 kg :-( Ellers en masse show hver dag :-) Været kunne vært bedre, men skal ikke klage. Hadde i hvert fall 3-4 dager hvor gradestokken krøp opp mot 30. Vi var innom St. Thomas, St. Maarten, og Nassau. St. Maarten var bare helt toppers. Dit vil jeg tilbake. Ellers var de andre stedene bare helt greie (les topp)... Men, ble for mange butikker med gull og klokker for min del. Bryr meg ikke om noen av delene.

 

I st. Maarten fikk jeg flettet håret... Auuuu!!!! det var vondt, men ble kult. Tok dem ut i dag. Måtte vaske håret ;-) Handlet nesten ingen ting :-O Vi bare koset oss hele veien ;-) Faen at jeg ikke hadde EL i de dager...da måtte det blitt spire sånn som vi koset oss. Hi, hi...Ja, ja..kanskje neste måned da...Vår nå, og det "oser" litt rundt oss. Vi snakker ikke om annet enn cruiset, våren, lage barn, også selfølgelig neste cruise som blir om ikke så lenge. Har ikke regnet på det, men det må jeg. Kanskje det er EL i de dager...Men, dumt - vi har ungene i samme lugar.... Øh, må inn og se på kallenderen nå...telle, regne...Skal- skal ikke - pergotime...he, he...mye å tenke på.

 

Men, nå må jeg prøve å finne senge selv om jeg ikke finnes trett...Lukke øynene og drømme litt da...

 

Vi snakkes jenter *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he....Gulv til gulv teppe...Ha, ha...I hvert fall var det vegg til veggteppe ;-)) Natta da jenter *klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...