Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Bumblebeee

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om å starte en ny tråd. Kopierte det siste innlegget:

 

Velkommen Glue stick! Håper du vil trives her på tråden vår. Her er det en god blanding av prøvere og gravide, men det er veldig hyggelig å ha noen å følge over tid :) To og et halvt år er lenge, har dere vært til utredning? Håper spira sitter snart!

 

Våre tanker er fremdeles med deg Anki, selv om vi begynner å prate om hverdagslige ting igjen. Det går faktisk ikke en dag uten at jeg tenker på deg. Klem til deg!!!

 

Maddemor. Jeg skjønner GODT at du er engstelig ang den føflekken. De små er jo det mest dyrebare vi har. Selv er jeg vel i overkant livredd for å miste...har samfart hodet mitt og kommet frem til at det har med mamma og sykdom og diverse å gjøre. For et par uker siden mistet noen sin datter, de er ikke venner av oss, men venner av venner. Hun hadde visst svulst på hjernen. Fem år ble hun. Jeg klarte ikke høre om det uten av tårene strømmet. Huff.

Lykke til hos legen, det er nok helt ufarlig. Barn vokser jo, så da gjør vel føflekkene dems også det. Har heller aldri hørt om barn med føflekkreft. Skjønner engstelsen, men du skal se alt er i skjønneste orden :)

 

Og det samme gjelder UL'en din. Det nærmer seg 12 uker nå. :) :)

 

I natt våknet jeg med sterke smerter i hofte, sete, lyske og skambeinet. Føltes ikke som bekkensmerter, jeg vet ikke hva det kjentes ut som. Er fortsatt vondt, etter 5 paracet. Håper virkelig det er forbigående, for når paracet ikke hjelper er det ikke så mye annet jeg kan gjøre. Varmeflaske hjelper en del da. Nattesøvnen er liksom dårlig nok som den er med tissepauser hver halvannen time ;) hehe. Jada, syt, syt, syt. Har vel ikke lov å klage, men her er jo rom for alt.

 

Ellers er jeg akkurat 29 uker i dag, og Knerten har vært meget aktiv inni der de to siste dagene. Ser utenpå magen hvordan han snor seg der inne. Artig. Kan være pga høyt fruktsukkerinntak...hehe. Rene festen for ham der inne:)

 

Ønsker alle en god søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt en riktig god helt alle sammen.

 

Lykke til på UL'en i morgen Maddemor, og legeturen føflekken.

 

♣Bumblebie♣: Det er utrolig morsomt når man begynner å se sparkene på yttersiden. Håper smertene er forbigående og ikke bekkenet som klager.

 

Så en liten oppdatering fra meg. Her går ting sin vante gang. Tror jeg har EL denne helgen, men ikke 100% sikker. Er litt vanskelig å ta EL-tester når G-testene etter MA'en fremdeles er positive og EL-tester også reagerer på HCG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og fortsatt god helg, dog ikke mange timene igjen *sukk*

 

Jeg har kommet i gang med trening igjen etter å ha vært rammet forkjølelse som satt meg ut av trening i nesten 3 uker, gikk også til innkjøp av ny ladning med nokapulver, skal gjøre en siste innsats med de siste kiloene fram til jeg blir gravid, har 6-10 kg jeg skal ned, ikke noe jeg stresser med, men samtidig så vet jeg jo at jo mindre jeg veier jo større er sjansene for å bli gravid.

Gikk ned 14kg i høst på Noka så vet det funker for meg :)

Med trening så regner jeg med det bør gå ganske greit unna.

 

Ellers hadde jeg EL i forrige uke så neste uke bør jeg vite om vi har lyktes eller om det blir ny PP, tror nok det blir en ny PP, er i allefall det jeg stiller hodet mitt inn på.

Etter å ha undersøkt om den bidronninggeleen så blir jeg nok og gå til innkjøp av den til neste prøverunde, vurderer også akupunktur eller bioresonans.

 

Håper den føflekken ikke er noe farlig Maddemor, antakelig er det ikke noe å bekymre seg for, men det er uansett godt å få det unnagjort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Damer:)

 

Tenker fortsatt veldig mye på deg Anki, og håper du får masse god støtte av alle rundt deg, og du skal vite du er i våre tanker. Du har vel fremfor deg en tøff uke, håper du orker om en stund og komme inn her og skrive litt om hvordan det går med deg.......

 

Kommer til og tenke på deg i morgen også kjære Maddemor, du HAR bare og komme inn her med gode nyheter etter begge legebesøkene:)

 

Velkommen til nye her inne, håper oppholde her uten spire i maven blir kort, men opphold med spire blir mye lengre:)

 

Selv er jeg på siste mensdag i dag, og har liksom blødd meg tom håper jeg. Kjennes iallfall slik ut.....fy fa..... for noe dritt det egentlig er!!!!!

 

Min mann skal til Andrologisk institutt i morgen til Dr. Purvis og høre litt med om den dårligere sædanalysen han hadde. Spent på hva han sier.....

 

Ellers har vi sendt søknad til Volvat om ass. befruktning. Fikk et brev sist lørdag fra en lege der som ikke var veldig optimistisk med tanke på den blodsykdommen min.......men jeg skal nå prøve og ringe dit på tirsdag og håper jeg får snakke med henne. Ellers kommer vi til og prøve Danmark:) Men hadde jo vært veldig greit og få gjort det i Oslo da......litt kortere vei fra Drammen liksom:)

 

Ble jo ingen pergotime denne mnd. da alle apoteker/leverandør var utsolgt. Så da blir det "gamlemåten" med eggløsnings leting og kos der etter:))))

 

Prøver også og være flink å gå ned noen kilo før evt. tur til Danmark. Er jo inspirert av dette, og synes jeg får det fint til:) Bruker litt pulver nå de første uken for og komme igang, dette har funket bra for meg

før........

 

Elles ønsker jeg dere alle sammen en god uke......

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

bare kort inpå for å oppdatere etter UL i dag: Fikk se en sprell levende liten baby med små armer og bein som slo og sparket rundt seg og det var bare så heeeeerliiiiiiiig:))))))))

Ble satt til 10+0 i dag så da stemmer det med mine egne beregninger igjen. Forrige gang mente jo gyn at jeg var 5 dager kortere enn jeg selv mente:)

Det var til og med utvendig ul så all den jobben jeg hadde med div hårfjerning i morges trengte jeg strengt tatt ikke (hi hi:)

sambo var med meg da og jeg måtte le litt for når jeg lå ¨på benken og gjorde meg klar så syer gyn "ja det er bra du står langs med veggen for når jeg ser trillinger her så mp du ikke gå i bakken" Sambo ble ble og jeg lo litt nervøst for hcg hos meg tilsvarte et normalt trilingsvangerskap... Så vi hadde jo tullet litt med det da. Men det var nå bare 1 der inne og 1 er superdupert det:)

Nå er jeg bare så ufattelig glad og håper virkelig at dagen fortsetter like bra med neste legebesøk og føflekkanalyser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember.

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Prøver ny taktikk - "vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM"!!!

. Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar

-Efua Menu (35 år, gift, jenter 05+06) 1SA 2 pp IKM 6 feb

- Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: venter gutt 27.april 2010 (31 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser

- Mortine ( fått gutt

 

 

Hei, hei alle jenter :)

 

Ett lite livstegn fra meg. Her om dagene går det sånn passe - jeg er inne i en litt negativ sirkel for tiden, ting går jo abslott ikke som planlagt verken det å prøve å få barn, økonomi, jobb osv.

For hver gang TR kommer blir jeg så utrolig skuffa (sikkert fordi jeg alltid er så positivt innstilt inntil det motsatte er bevist) og jeg takler det bare dårligere og dårligere når jeg hører om andre som blir gravide! Jeg kjenner jeg blir mektig irritert når noen blir gravide etter bare 1 pp her inne - faen, det skulle ikke vært lov, hehe :) Sorry jenter - dere må ikke ta det personlig altså, jeg er bare så driiiiit lei all prøvingen og er litt ekstra hormonell for tiden, bær over med meg, hehe, jeg er vanligvis i myyyye bedre humør og har som oftest bare positive ting å komme med, hehe :D

 

Må jo le litt av meg selv også, er så hormonell om dagene at det halve kunne vært nok... Etter en liten telefonsamtale med gyn ble vi enige om at jeg skulle forsøke ytterligere en kur til med dobbel pergo (fjerde kur) og ikke trippel, siden han ikke kunne ta meg inn til ny UL før første uken i mars. Siden jeg har respondert greit med dobbel dose (1-2 store fine eggposer hver gang) gikk det greit å ta dobbelkur uten å måtte inn til ham igjen. Er ferdig med pergokuren i dag.

 

Mannen min ville før jul ikke gå videre med noen utredning, men nå i januar sa han at han gjerne ville prøve enda 1 år til, og evt teste seg han også og så håpe på ett mirakel!!! Vi prøver jo ganske intenst hver eneste måned, fra TR er ferdig ut gjennom syklusen eller ihvertfall mange dager etter at EL har vært, vet jo at jeg treffer på EL ifht EL-testing og det at jeg kjenner kroppen min så godt nå, men det skjer jo ingenting :(

Han har også sagt at dersom vi skulle blir gravid igjen og miste enda en gang til - da er prøvingen "finito" for hans del - men det får vi ta dersom det skulle bli sånn, vil ikke ta noen sorger på forskudd... :)

 

Ellers var planen at dersom jeg ikke var blitt gravid innen mai 2010 - da har det gått over 2 år siden vi begynte å prøve og jeg har gjennomgått 3 doble pergokurer uten resultat må vi vurdere AIH/IVF - men det koster!!! Og siden jeg nå bare har fått meg 60% jobb (begynner på onsdag) mot tidligere 100% så er ikke økonomien vår så "fet" for å si det sånn. Neste time hos gyn er ikke før den 4 mars... så jeg synes det går trådt her og jeg sliter fortsatt med sorgen over å ha mistet 2 ganger i MA 2009, første gang tvillinger i uke 12 og deretter en liten spire i uke 10, det har med forventninger, planlegging osv, osv.

 

Så nå prøver jeg en ny taktikk igjen - for aller første gang på snart 2 år har jeg IKKE talt meg frem på kalenderen for å se når jeg har neste EL og IKM - skal prøve å bare glemme hele greia og prøve å slappe av litt - men det er jo ikke lett når dette har vært hobbyen jeg har tenkt på og fundert over hver eneste dag hele dagen i nesten 2 år, urk - at det skal være så vanskelig, hehe!!! Så jeg vet faktisk ikke hvilken syklusdag jeg er på i dag (vil ikke tenke på det) - og det er egentlig litt rart, men deilig også :)

 

Ellers har jeg kommet i gang med trening (hurra, kan vise til positive resultater) og er mer bevisst på hva jeg får i meg av mat, noe mer får man ikke gjort og så får man bare krysse fingrene og håpe på at vi er så heldige å få drømmen våres oppfylt :) En vakker dag håper jeg at det blir vår tur, håper bare det skjer snart, for nå vil jeg ikke vente lenger, hehe, tålmodigheten min er slutt, haha :)

 

Så er det bare 2 dager igjen til jeg begynner i ny jobb, jeg gru-gleder meg, gruer meg litt og gleder meg litt, men er aller mest spent! Fikk beskjed om å være på Henvisningskontoret med avd.sykepleier første dagen (skal begynne kl 09) og så skal jeg være på Medisinsk poliklinikk torsdag og fredag! Håper jeg kommer bra overens med kollegaene og at arb.oppgavene er greie - jeg er ikke vanskelig sånn sett, har veldig lett for å sette meg inn nye ting og er ikke kresen på hva jeg skal drive med - det viktigste er vel at jeg kommer meg ut i jobb, både økonomisk og sosialt. Håper uansett at det blir bra!! Så kryss fingrene for meg, hehe :)

 

Så har jentungen min bursdag i dag da - tenk at hun blir 4 år!!!! Så stooooor, hehe :) Hun fikk sjokolademuffin med rosa prinsesseglasur pyntet med seigmenn og nonstop og med ett lys på, på sengen i dag!! Så fikk hun 3 pakker fra oss - mamma og pappa. Mannen min skulle begynne på jobb først kl 09 i dag - men vi stod opp kl 06 for å ha litt bedre tid sammen alle tre :) Kjempestas altså, hehe :D

 

 

Maddemor: Jeg krysser fingrene mine for deg i dag - er spent på dine vegne, selv om alt var i skjønneste orden sist :) Du måååå oppdatere oss i løpet av dagen - tenker det er flere som sitter på nåler og venter på svar, hehe :)

 

Anki: Støtter meg på det Tirilgirl sier - dette blir en tøff uke for deg - ville bare gi deg masse, masse trøsteklemmer :)

 

-68mamma: Hvordan går det med deg?? Har ikke hørt fra deg på en stund nå og så lurer jeg på hvordan det går med vektreduksjonen din? Har dyttet opp skravletråden vår i håp om å høre fra deg, men skriver litt her også da. Har ikke gått noe særlig ned i vekt, kanskje ett par kilo? MEN.... jeg målte meg i dag for å se om jeg hadde "tatt inn noe" etter å ha begynt med hjemmetrening og JEPP!!!! Her kan jeg absolutt vise til resultater siden mandag 25/1 (det er 14 dager siden):

 

Midje: Inn hele 6 cm, hehe :D

Bryst: Samme mål som sist :)

Hofter/rumpe: Inn 2 cm :)

Lår: Inn 2 cm :)

Legger: Inn 2 cm :)

 

Så tilsammen har jeg gått inn 12 cm, det er da ihvertfall en begynnelse :)

Kostholdet er det samme som før - men prøver å være litt bevisst med hva jeg putter i meg... Kunne absolutt ha vært mye bedre, men en ting av gangen, hehe - tror det er lettere for meg å gjøre det på den måten enn at jeg liksom skal ta "alt" med en gang...

 

så gla`: Håper at alt står bra til med deg!!! Tenker på deg :)

 

Lenge siden vi har hørt fra Drømmer om jente ♥♥♥, småeinsteins og litenspire. Efua Menu ser ut til å ha fått positiv test - gratulerer såååå mye med spiren, krysser fingrene og håper at den vil sitte i minst 8 mnd til :)

 

Har ikke helt oversikten over alle navnene til dere nye som har kommet inn her den siste tiden, men det kommer seg etterhvert som "skravla" går, hehe :) Ser jo at noen har slitt lenge og andre ikke fullt så lenge, håper uansett at prøvingen går lett og at dere får en liten spire snart, krysser fingrene og ønsker dere lykke til :) :) :)

 

Ha en strålende fin mandag jenter :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå - Maddemor-g07, m spire igjen:)

JEG ER SÅÅÅÅ GLAD PÅ DINE VEGNE NÅ AT DU KAN IKKE TRO DET :D:D:D

 

Satt akkurat og skrev dèt lange innlegget og så kom du kjapt inn og oppdaterte, hehehe - det var flott altså!!!!! Kos deg og nyt svangerskapet nå og gled deg over den lille i magen, kos deg med minnene av UL resten av dagen!!!! Åhhhh - så glad jeg ble på dine vegne :)

 

Stoooooor varm gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein energi Meg og lille snuppis! Bra at du klarer å tenke på andre ting iallefall. Lykke lykke til med oppstart i ny jobb. Det blir nok bra å begynne med noko nytt! Eg følte for å forandre meg litt etter SA'en og gjekk til frisøren (5 år sidan sist!). Deilig, ny start liksom.

 

Eg har prøvd å halde meg unna Bim, med resultat at eg klarde å la vere å skrive innlegg...Eg har uansett ikkje strevd så lenge, har berre hatt behov for litt ekstra "barneønskefokus" etter SA i desember. No er eg gravid igjen, men jublar ikkje slik som dei andre gangane. Det er vel meir at eg unngjekk å bli deppa fordi mensen kom. Har ikkje tatt test, men kroppen seier tydeleg ifrå forutan uteblitt ikm. Har i tillegg tempa og er på dag 19 med høg temp.

 

Er heilt uggen i magen i dag, kjennest ut som voksesmerter, men litt tidleg kanskje? Har mest lyst til å gå til legen å få meg ei sjukemelding, føler ubehag med å gå opp og ned trappene. Men graviditer er jo ingen sjukdom... Er berre litt redd for at eg kan gjere noko for å framprovosere ein abort sjølv om eg eigentleg veit at det er ingenting ein kan gjere fra eller til i første trimester. Skjer det så skjer det.

 

Anki: vart heilt slått ut av det du går igjennom, det er verkeleg heilt umenneskeleg. Håper du og partnaren di klarer å finne trøyst i kvarandre.

 

Ser av listene at dei ikkje er heilt oppdatert, det er vel fleire gravide?

 

Klem til alle saman!

 

FORVENTET IKM:

 

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember.

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Prøver ny taktikk - "vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM"!!!

. Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar

- Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: venter gutt 27.april 2010 (31 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

-EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser

- Mortine ( fått gutt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember.

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Prøver ny taktikk - "vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM"!!!

. Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar

- Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin 27.april 2010 (32 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

-EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser

- Mortine ( fått gutt

 

Måtte redigere alderen min, sukk..hehe!

 

Såååå deilig med gode nyheter Maddemor!! Nå kan du senke skuldrene. Husker legen sa til meg at etter 10 uker var man rimelig safe, og har man da i tillegg påvist hjerteaktivitet kunne man slappe av. Å så herlig! Lykke til med neste legebesøk (føflekken).

 

Gratulerer Efua Menu♥ v5!!!!!

 

Jeg har faktisk bare holdt senga i dag etter at jeg leverte snuppa i bhg. Og kan tro det var deilig. Nå skal jeg stelle meg litt kjapt, hente henne og så skal jeg ut å shoppe svart body og svarte strømpebukser. Tro om jeg finner det. Har ikke sett mange svarte bodyer i str 86 før iallefall, men fikk et hint om at H&M kanskje hadde...

 

Det er karneval i bhg på fredag, og jeg tenkte å bare lage noe selv. Det er såmye søtere enn kjøpekostymer, og da er iallefall ingen lik henne selv om de er samme dyr/figur. Har dessverre ingen symaskin og ingen talenter ved sying angår, så det må bli superenkelt. Tenkte svart body og strømpebukse, og så har hun er tykk,rød ullkjole som jeg trer strikk i nede slik at den får litt ballongfasong. På den limer jeg svarte rundingeri filt el.lignende. Kanskje jeg får til å lage vinger av ståltråd og svarte nylonstrømpebukser?? Og følehorn av piperensere og isoporkuler?? Vips så er hun en søt liten marihøne :)

 

Så bra at mannen din ville prøve et år til da Meg og lille snuppis! Og så FLINK du har vært med trening!! Jeg orker ikke trene for tiden, skal se om jeg får kommet i gang igjen, men prøver å være LITT flinkere med snopet. Resultatet er at jeg da stapper innpå med frukt og juice, som jo er masse fruktsukker, men det må da være bedre enn sjokolade og potetgull :)

 

Håper å høre livstegn fra dere andre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jenter!

Først vil jeg si flottis til Maddemor. Sååå deilig og godt at babyen din er en liten sprellebass. Veldig glad på dine vegne. Klemme til deg!

 

Dere andre får jeg kommentere etter hvert. Men først må jeg få dele den meste absurde situasjonen ever som jeg har vært i. For det første har det vært en fryktelig tung uke med masse gråt og innsamling av informasjon om trisomi 18. Må også få takke for alle gode ord fra dere fantastiske venner her inne. Det har hjulpet masse. Har lest innlegg igjen og igjen slik at jeg til slutt greide å forstå. Jeg forsonet meg med at den lille babyen var syk og skulle bort. Jeg sliter mest med å akseptere at dette kunne skje... Men det går nok bra det også til slutt. Vi lærer oss å leve med det meste.

 

Så til den absurde situasjonen: jeg hadde litt vondt i magen igår og hadde begynt å blø litt. Vi var pakket og klare for å skulle reise til Trondheim idag tidlig. Våkna kl halv to i natt og måtte på do. Drømte om blodbad og tenkte at no begynte jeg å styrtblø. Det føltes sånn... Gikk på badet, slo på lys, og der naus jeg. Det kom et plopp i bind som jeg trodde var en blodklump. Men der låg den lille babyen min... 7 cm. Helt lys og fin uten noe særlig blod. Helt absurd. Måtte klype meg i armen. Trodde jeg drømte. Tok av meg bind der baby låg, tok på meg et nytt bind og gikk å vekte mannen min. Han trodde vel jeg hadde tørnet helt, for jeg sa at babyen var komt ut og at den låg på badet. Men vi husker ikke helt hva vi tenkte noen av oss. Var vel i lettere sjokk og fikk en liten tullflir av hele greia. Jeg ringte føden her på det lokale sykehuset, forklarte den litt uvanlige situasjonen og måtte komme dit. Der fikk jeg sprøyte for at morkaka skulle komme ut, og det gjorde den etter hvert. Har hatt noen forfærdelige etterrier. Men har fått masse smertestillende. No har jeg fått sovet endel, er hjemme igjen og barna er hjemme fra skole og sitter med lekser. Så det siste døgnet har bare vært utrolig rart og merkelig. Det er utrolig hva en skal oppleve.

 

Jeg tok bilde av den lille babyen min som jeg enda ikke vet om er jente eller gutt. Vi skal ha den i minnelund. Kaller den bare LilleGull. Er idag veldig glad for det skjedde på denne måten. Kroppen vår er fantastisk. Den ordner opp selv. No slapp jeg å være på sykehus og få masse tabletter for å modne og sette igang. Det ser ut som om alt kom ut også så da slipper jeg noe utskraping etc også. Skal tilbake på samtale om noen uker. Da skal jeg også snakke om prevensjon. No skal vi være kjærester og familie og gjøre gode ting sammen. Så skal jeg og min kjære diskutere til sommeren hva vi tenker, om vi ønsker prøve en siste gang eller om det skal være som det er... akkurat no legger vi lokk på alt sammen og lar tiden fordøye alt. Så får vi se senere hva som skjer.

 

Jeg kommer nok innom av og til for å se til dere jenter. Dere er blitt noen gode venner. Det hjelper å skrive ned tanker osv også. Det har hjulpet meg veldig denne uken. Har skrevet på litt forskjellige forum her inne.

 

Meg og lille snuppis. Lykke lykke til med ny jobb. håper det klaffer for deg snart med baby også. Tusen takk for gode ord.

Tirilgirl: takk for gode ord og lykke til til deg også. Ønsker av alt at du får en liten spire snart. du fortener noen lyspunkt vennen.

Bumblebie: tenk at du er kommet så langt. Lykke til siste tiden. Tenker at jenta di blir søtest på karneval.

 

Til dere andre, dere er ikke glemt, jeg er bare litt kokko idag. Ha en fin uke. Klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter! Nå er det leeenge siden jeg har fått skrevet noe her. Først og fremst må jeg si at jeg er sååå lei meg for det som skjedde med deg Anki. Tårene renner i strie strømmer over historien din. Sender masse trøsteklemmer, og ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Mistet selv i ma uke 14 i sommer og det gjør så vondt, så vondt. Er nå gravid igjen i uke 17, og alt ser flott ut foreløpig. Ordinær ul neste torsdag. Men kjenner liv hver dag og det er deilig. Sliter mye med bekkenløsning, kynnere og kvalme og må ta det med ro mesteparten av dagen, men det tåler jeg.

 

Meg og lillesnuppis:Gratulerer med ny jobb. Håper at den nye jobben gjør at du får noe nytt å tenke på slik at du blir gravid ganske snart. Alle dere andre her: Har ventet og håpet at dere snart får byttet forum. Jeg ønsker så inderlig at dere blir gravide alle mann! Dere fortjener det såååå!.

 

Ønsker å gi dere alle en stooor klem, både gravide og prøvere, og dere som har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anki; dette var nok ganske absurd ja..... Men så fantastisk at kroppen din likevel ordnet opp i dette selv til syvende og sist... -når resultatet likvel var som det var mener jeg. Det ble nok en roligere seanse hele avslutningen på svangerskapet enn hva du trodde i helga i alle fall. Synes det er veldig fint at dere skal ha minnelund. Da har dere et sted å søke til når det gjør vondt. Tenker masse på dere og håper at dere tar godt vare på hverandre nå og så får det komme etterhvert om evt ny baby igjen. Det viktigste er at dere har det bra!

 

Bumblebie; gratulerer med overstått bursdag! Tenk så langt du har kommet på vei nå! 3. tri og greier! Tror nok lille snuppa di blir kjempesøt:) I vår barnehage er det også karneval til fredag og her i gården blir lillegullet en liten bie:) (men vi kjøpte den draktren i fjor vi da og så blir det gjenbruk i år...)

 

meg og lille snuppis; masse lykke til i ny jobb! Håper virkelig at spiren din sitter snart! og det er jo topp at mannen din er mer med nå og så er du jo så flink med trening og greier:)

 

katta mi; prøvde å finne tråden vår på 1. tri, men nå er den jo så usynlig så jeg kunne ikke se den. he he:) Hvordan har dwet vært med kynnerne i dag? Beklager at jeg har vært en medvirkende årsak til at du har spydd mye i dag....

 

Til alle dere andre; dere er slett ikke glemt, bare jeg som ikke er helt på nett i kveld... he he.

 

Liten oppdatering fra det siste legebesøket i dag da: Føflekken til lillegull var veldig betent sa legen, så hun vill ha en antibiotikakur i salve under plaster noen dager. Så hvis vi fortsatt mener at den er skummel om 1-2 uker skal vi komme tilbake.

Så spurte jeg i forbifarten; jeg er 10 uker gravid og har helt glemt å tenkte på helsekort og blodprøver og sånn.... Legen ble kjempeglad på våre vegne og veldig positiv til at denne gangen skal det gå bra. Bloprøver måtte jeg ta I DAG! Og så fylte hun ut helsekortet og veide meg målte blodtrykk og så tok jeg en haug med blodprøver og leverte urinprøve i samme slengen:)

Kjekt med alt som er unnagjort! Så skal jeg tilbake igjen o 4 uker for å gå gjennom prøvesvarene.

Ringte jordmor i dag også, så dit skal jeg om 3 uker til første kontroll.

Blir mye kontroller på¨meg, men det gjør at jeg føler meg mye tryggere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember.

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 30. desember (pergofrimnd.)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Prøver ny taktikk - "vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM"!!!

. Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar

- Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 26 februar (32 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin 27.april 2010 (32 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

-EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser

- Mortine ( fått gutt

 

 

Skrev meg paa IKM traaden deres jeg :)

 

Litt spennende dette, for selv om vi har provd i over 2.5 aar er dette forste pp vi bruker EL tester.. Har ikke faatt noe positivt svar enda, men synes det er veldig spennende. Haaper det kan hjelpe oss i aa treffe paa riktig tidspunkt ; )

 

Maddemor, gratulerer med graviditet og saa bra at alt ser bra ut. Kjempekoselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, alle sammen.

 

Så trist å lese, anki, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. :( Føler med deg.

 

Her er uken i full sving igjen, hverdagsmas og skole for mine to håpefulle. Hehe...

EL-testene har bekreftet syklusen min til sånn jeg forventet den var. Hatt regelmessige sykluser på 27 og 28 dager, så var rimelig trygg på når EL var. Det stemte på en prikk. Hadde positive EL-tester den 2 og 3, negativ igjen den 4, så regner med at EL var den 4. IKM blir da sannsynligvis 18 februar, men for sikkerhets skyld holder jeg meg til den 19, så har man en dag ekstra å gå på. Hehe..

Føler vi har fått lagt inn så mye aksjer vi overhode makter denne PP, så hvis det ikke klaffer nå, så må jeg bare innrømme å si at jeg kommer til å bli skikkelig skeptisk til våre sjanser for å få det til. Hehe.. (Prøver hardt å ikke håpe for mye her. :P)

Ellers leste jeg ett sted her på BIM om symptomene på lav progesteron, i form av PMS plager, og fant ut at jeg har hatt endel av disse de siste mnd. Siden legen ikke har gjort noen detaljert hormonprøve fant jeg ut at det kunne ikke skade å ta wild yam en uke etter EL. Skader ikke å prøve, tenkte jeg. Foreløpig har jeg ikke fått noen av symtomene denne PP, men er jo bare 5 DPO da. Brystene mine pleier imidlertid å vokse og bli ømme ganske så rett etter EL. Så kommer mild kvalme og murringer i magen. Ikke noe slikt nå, så vi krysser fingrene for at wild yam'en kanskje har ett positivt bidrag. Hehehe..

Ja, så nå begynner tankene rundt IKM selvsagt å komme krypende igjen da, og nervene pirrer. Nå gjelder det å holde seg opptatt og distrahert, så ikke de 1 1/2 ukene som er igjen går alt for sakte.. Uffameg. Hehehe..

 

Håper dere alle får en fortsatt fin uke. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Måtte bare innom tråden vår og skrive noen ord.

Huff, kjære, kjære Anki. Hva er det jeg leser..... Og nå som jeg virkelig trodde at alt gikk bra :( Jeg gråter også på dine vegne og skjønner ikke at dette skulle kunne skje igjen. Selv om spiren holdt seg på plass denne gangen, i hvert fall frem til nå. Kanskje litt "godt" å slippe sykehus og igangsetting også. Nei, dette var trist. Hvorfor?? Vi har jo fulgt hverandre så lenge her, med bl.a. D&G, Så gla', osv, osv. NÅ var det da jammen din tur!!!! Har ingen gode ord å skrive, men sender deg masse varme tanker og gode klemmer i den vanskelige tiden. Jeg håper dere finner ut hva som er best for dere i løpet av sommeren, enten det blir en ny spire eller ei. Om så skal jeg krysse alle kroppsdeler som mulig for at dere lykkes. DET fortjener dere alle.

 

Ellers ønsker jeg alle de nye på tråden velkommen. Jeg har ikke vært her så mye siden rett før jul. Har liksom bare måtte ta en pause, og kun tittet innom en sjelden gang.

 

Gratulerer så masse til D&G, Maddemor og ikke minst koselig å lese at det går så bra med påsan og puddingen, Bumblebie, katta76 og dere andre graverte som jeg i min sløvhet ikke klarer å huske akkurat nå. LIte søvn i natt, da snuppa er syk.....! Sorry!!!

 

Jeg skal prøve å bli litt flinkere å skrive på tråden vår igjen. Ønsker Tirilgirl, Meg og lille snuppis, Så gla' , dere nye på tråden og alle oss andre prøvere og slitere masse lykke til. La oss håpe vi får en spire på plass NÅ! :) :) :)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

 

- Drømmer om jente ♥♥♥ (gift, 35 år, 3 barn). IKM 16. desember.

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 25.12.09 sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 4. mars (pergofri mnd.)

- Meg og Lille Snuppis, 2 MA og 1 SA, (34 år, gift, jente -06, bor i Hønefoss. Prøver ny taktikk - "vil ikke vite når jeg har neste EL eller IKM"!!!

. Småeinsteins IKM?, (36, mamma til tre)

- Litenspire** IKM 20. januar, (samboer, 41 år, 3 barn 93,97, 07)

- Kira1979 (30 år, samboer, 2 barn (11 og 8 år) + 2 hunder) IKM 19 februar

- Dotten ikm 18.februar. (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo).

- Mrspoo, IKM 14. februar (samboer bor i Oslo, ingen barn enda, men håper veldig å lykkes snart :)

- så gla': ikm ca. 25. febr. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vesfold)

- Glue Stick: IKM 26 februar (32 aar, bor i Oslo, proever paa nummer 1)

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og to avbrutte forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin 27.april 2010 (32 år, gift, jente-08)

- ck76: 33 år, gift, jente-08

- DOLCE: termin 21.sept 2010 (40 år,samboer, gutt 06 og jente 09, bor i oslo).

-EfuaMenu: termin 17.oktober 2010

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser

- Mortine ( fått gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter :)

 

Først og fremst må jeg bare si at anki`s historie var utrolig absurd, helt ufattelig at det skulle skje slik og på den måten, huff... Det må ha vært skremmende og veldig følelsesladet!! Ville bare si at jeg tenker på deg!!!

 

Tirilgirl: Så bra at du fikk tak i pergo da - ønsker mannen din lykke, lykke til - du må holde meg oppdatert underveis da, har jo lurt på dette selv ang mannen min, men jeg har jo ikke time hos gyn før rundt den 4 mars, men jeg ser jo at jeg skal jobbe den dagen, så jeg må nok ringe og utsette timen slik at jeg får den enten tirsdager eller onsdager når jeg har fri...

 

Apropos jobb... Første dag i ny jobb i dag - og jeg ble tatt godt imot!! Fikk omvisning på hele sykehuset fra kjeller til loft - jeg som er vant til Riksen som er stort og oversiktlig (synes jeg da!), så var det så mange ganger og kriker og kroker og gjennomganger på tvers fra kirurgen til medisin og fra avdeling til avdeling - jeg husker ikke halvparten engang, hehe - og Ringerike er jo ikke akkurat så veldig stort sykehus, hehe :) Uansett, så ble jeg tatt godt i mot og det virket bra!! Kollegaene virket hyggelige og jeg tror jeg kommer til å trives der... For å komme inn i arb.oppgavene skal jeg nå jobbe 100% i 2,5 uke (jippiiiiii) for deretter å jobbe 60% fra uke 9 og frem til uke 22, så får vi se hvordan det går :)

 

Føler meg ganske sliten nå etter å ha hentet lille snuppis i barnehagen, laget middag, ryddet opp og stelt henne for kvelden og lagt henne. Måtte lese en "Emma" bok - og nå endelig sover hun og jeg ligger som ett slakt på sofaen med pc`n foran meg... Mannen er på vei hjem etter å ha hatt personalmøte på jobben i kveld!!

 

Lørdag skal vi har barnebursdag-selskap her hjemme, lille-snuppis ble 4 år på mandag, så hun gleder seg vilt til å ha første barnebursdag :)

Først barnebursdag fra kl 12 -14 og deretter kommer mine foreldre, lillebror og min farmor(!!!) fra kl 15 og utover - tenker vi kommer til å være rimelig sliten på lørdagskveld, men vi ville så gjerne ha søndagen fri - tenk det er jo både morsdag, valentines day og fastelaven, har så lyst til å slappe av hjemme i ro og fred den dagen med mann og barn!

 

Så jeg blir nok ikke mye her inne de nærmeste dagene, så jeg benytter anledningen til å ønske dere alle sammen en riktig, riktig god helg :)

Jeg kommer nok sterkere tilbake til uka :)

 

Stoooooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og lille snuppis: Gratulerer med snuppas 4 årsdag. Tipper hun er spent ja :) Håper dere får en flott feiring, og en rolig familiedag på søndag. Og kjekt å høre at det virker bra i den nye jobben.

 

Tirilgirl: er det mannen som skal på pergo?? Jeg kan ikke noe om dette jeg altså, men har aldri hørt om det.

 

Anki: tenker mye på deg. Virkelig en spesiell opplevelse du hadde. Må ha vært skummelt og trist og merkelig, alt på samme tid. Og godt at du slapp innleggelse og igangsetting. Veldig fint at du var såpass klartenkt at du fikk tatt bilde, det tror jeg ikke du vil angre på. Minnelund blir bra, så har dere et sted å gå. Sender deg masse klemmer!!

 

Ikke noe spesielt å meddele her i grunnen. Tenkte bare å hoppe inn på tråden og si hei! Er supertrøtt her jeg sitter med en begynnende hodepine. Tror jeg skal finne senga om noen få strakser.

 

Kommer sterkere tilbake senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen :)

 

Ja, i gaar hadde jeg for foerste gang en positiv EL-test :) Mannen var supersliten etter en lang dag, men jeg fikk da overtalt han til aa legge inn noen aksjer!

 

Lurer paa en ting som dere erfarne damer sikkert kan hjelpe meg med.. Naa som jeg har faatt positiv test skal jeg da slutte aa teste eller boer jeg fortsette til jeg faar en negativ en igjen.. Er jo en "gammel" proever, men har ikke brukt tester og saant foer saa er litt uvitende jeg da. Men haaper dette kan gjoere susen etter 2.5 aar med aa skyte i blinde! ; )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Du burde teste til du får negativ test. EL-testene kan være positive inntil 4 dager før EL faktisk skjer. Selv hadde jeg pos EL-test 3 dager før den ble negativ igjen. Det varierte litt om egget slapp den siste dagen med pos EL-test eller om det slapp første dagen med neg EL-test igjen.

Så nå er det bare å tilbringe masse tid i bingen noen dager og så krysser vi fingrene for at det bærer frukter:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med positiv el-test da! Du behøver jo ikke teste videre, men jeg ville nok også gjort det, slik at du vet når el er. Mine tester pleide å være positive i ca 2 døgn, og jeg regner med at egget slapp når den ble negativ igjen. Testet ofte et par ganger om dagen jeg da, testoman som jeg er :) Men da ser vel ikke vi deg igjen på tråden her før om noen dager, du har jo litt sengeakrobatikk å gjøre fremover ;) *erte-erte* Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser at det er vanlig og ha positive EL tester i både 2 og 3 dager, jeg hadde bare en positiv EL test, dagen etter var den negativ igjen, noen som vet hva det kommer av?

Er det dårlig tegn?

Ble litt bekymra her :)

Skal se om jeg kommer tilbake i løpet av helga med litt oppdateringer på meg, vært en hektisk uke så lite aktiv her inne, men tar det igjen til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften kjære venner:)

 

Så herlig du har kommet deg i jobb igjen kjære Meg og lille snuppis:) Så hyggelig og høre at de som jobber der virker ok, håper virkelig du vil trives og før større stillingsbrøk etterhvert. Du får rett og slett gjøre deg uenverlig:) Og grattis med dagen til lille snuppa:)

 

Den var spesiell den historien din kjære Anki. Litt av en absurd opplevelse som du selv kalte det. Håper alt har gått bra med deg nå etterpå. Føler så masse masse med deg. I dag er det akkurat et år siden jeg fikk greie på at min lille gutt var død, og i morgen er det ett år siden jeg fødte han. Våre to engler vil aldri bli glemt..........varm klem fra meg:)

 

Det er bare så hyggelig at dere som er blitt gravide stikker innom og hilser på oss "sliterne" Er så fint å få oppdateringer om dere:)

 

Min mann har vært til sædanalyse som jeg tidligere har fortalt. Der var kvaliteten blitt verre siden første prøven, han hadde mulig tett sædleder og en væskeansamling rundt den ene testikkelen. Han skal derfor gå på en pergotime kur pluss en kur for infeksjon. Så skal ha ta ny prøve igjen om tre uker. Pergo er for og styrke de svømmerne som er der, og styrke de friske og håpe det blir flere av de. Fikk tak i pergo i dag, så han har svelget de første tablettene i kveld:)

 

Så blir det full guffe neste mnd. med meg på trippel pergo og han ferdig med sin kur. Går det ikke nå, så vender vi nesen mot Danmark og ass. befruktning:)

 

Ellers er det litt tunge dager, siden det er ett år siden jeg mistet den lille gutten vår i uke 19. Ett år siden akkurat i morgen.........har felt noen tårer i dag, og kjenner jeg kommer til og gjøre det i morgen også......

 

Varm klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrsspoo: det skjedde med meg og.. jeg testet igjen i gaar og da var den negativ. Synes og det er rart at den bare var positiv 1 dag. Tenker kanskje det var noe feil med den forste? Jeg kommer uansett til aa fortsette aa teste litt til for aa vaere sikker paa at vi ikke gaar glipp av noe her ; ) Vi har hatt utrolig mye aa gjoere i det siste begge to, saa er ikke akkurat superspreke og energiske noen av oss, men haaper vi kan faa lagt inn noen flere aksjer i dag da...

 

Tirilgirl, skjoenner veldig godt at dette er noen triste dager for deg og dere.. Sender gode tanker din veg. Og haaper og pergo for mannen vil gjoere susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at EL-testen er positiv bare en dag har ingenting å si. EL slår ut på LH-stigningen som er rett før EL: Hos noen av oss foregeår den stigningen over lengre tid før egget får til å slippe. Hos andre er den perioden så kort at de må teste flere ganger daglig , for å få med seg akkurat når det skjer. Og det er bare positivt at kroppen får til å slippe egget med en gang. Jeg har slitt med å ha EL selv og da hadde jeg pos EL-tester over lengre tid, men egget ville ikke slippe.....

 

Kjære kjære tiril; det er noen tøffe dager for deg nå. Det skjønner jeg veldig godt! Å miste tidlig er nå en ting, men å miste så sent må være ubeskrivelig vondt. Så gråt så mye du vil kjære deg! Tenker masse på deg og kjære anki som er midt oppi sjokket ennå..... Sender varme varme gode tanker og håååååper og krysser alle lemmer på kroppen for at dere lykkes snart igjen!

Det er jo bra at de har funnet ut av mannen din tiril, så kan dere kanskje få litt hjelp med å få futt i soldatene igjen. Det forklarer jo hvorfor dere har slitt sånn også.....

 

Her er alt bare bra med meg, men jeg skal ikke utbrodere i det vide og breie om alt jeg opplever med det å være gravid om dagen:)

 

Ha en fin dag jenter!

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...