Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Bumblebeee

Anbefalte innlegg

Riktig god mandag til dere alle sammen:)

 

Jeg har harr jobbehelg, første jobbingen etter sykemelding pga mammas sykdom og død. Var bare så rart og gå tilbake til sykehuset dere hun døde, gruet meg ikke til min egen jobb men ble halt kvalm når jeg gikk inn hoveddøren på fredag ettermiddag. Men jeg kom meg gjennom helgen og har heldigvis fri nå frem til torsdag ettermiddag......

 

Ja her inne var det mye bra lesing får man si:)

 

Først og fremst, grattis med full jobb kjære meg og lille snuppis:) Var faktisk på sykehuset "ditt" på torsdag sist uke. Var på besøk hos en tante som har skiftet hoftekule. Er jo bare blitt så fint der så, jeg hadde jo min praksis der når jeg gikk på sykepleien, men har jo blitt bygget ut en del etter det da:) Og så fin med masse slim da, er det ikke rart over hva vi gleder oss over her inne.......hehe

 

Lykke til med husletingen Kira:) Håper du fikk litt mere lyst på ting og tang i løpet av helgen......

 

Hei på deg Dotten:) Hyggelig å se deg her inne, hvordan går det med deg?

 

Har du testet KineJ?? Lykke til iallfall:)

 

Kjære kjære Maddemor:) Så hyggelig du stikker innom og oppdaterer oss gamle her inne.....hehe-tenke seg til, synes ikke det er lenge siden du skrev her inne om positiv test, og nå er du over halvveis:) Er jo bare helt fantastisk da......og den sjefen din gidder jeg ikke og kommentere en gang, han fortjener ikke at vi kaster bort energi på og hisse oss opp, men han kunne jo prøve og møte oss damen ute en mørk kveld, så skulle vi ha sett hvem som hadde vært litt skjelven i buksene sine etterpå......men jeg synes du har en fin plan i hodet om og heve deg over småligheten og komme ut på den andre siden som vinneren!!!!!! men si bare fra, vi hjelper deg å ta han vi.......hehe-mange varme klemmer fra meg:)

 

Så deilig at dere er kommet dere på plass mrspoo:) Du skal se at etter at dere har fått roet dere ned og senket skuldrene litt sitter spiren der om ikke for lenge:) Kos deg med ny bolig:)

 

Kjære kjære anki:) Du har virkelig greid og holde oss på pinebenken her noen dager:) Men for en utrolig god nyhet du kommer med da, denne gangen skal det bare gå deres vei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenker masse masse på deg, tar deg med i aftenbønnen min i kveld jeg, er det noen som fortjener et godt og frisk svangerskap nå, så er det deg min venn:) Bruk oss damen her inne for alt vi verdt til og skrive om dine bekymringer og gleder, vi er jo en gjeng som har opplevet litt av hvert og støtter hverandre i opp- og nedturer. Og stå på og få all den oppfølgingen du har krav og rett på, de skal spille på lag med deg og gjøre det du føler trengs, og ikke omvendt:) Ble så glad når jeg leste dette i dag, måtte gråte litt for deg vennen:) Men nå griner jo jeg for alt også da.....hehe-varm klemmer kommer din vei fra meg:)

 

Også du da Eva76:) 11 uker alt, og jeg ser deg for meg i joggisen og store gensere....hehe-men forstår deg godt at du vil holde det litt for deg selv til du har fått unna en del ting først. Men desto deiligere blir det når du kan slippe maven løs og strutte med den:)

 

Så min egen så gla`:) tenker masse masse på deg, og fryder meg over alt du skriver her inne om ulike symptomer og ting du føler på kroppen:) Håper jo at vi begge skal gå med barnevogn neste sommer og være så stolt som to høner kan være:) Blir utrolig spennende uke du har fremfor deg. Selv har jeg tatt min kaffekopp nr. 2 i dag, her hos meg smaker den bra:) Fikk faktisk kaffemaskin av min kjære på bursdagen min, og den kaffen er bare helt nydelig:) Med nykvernet kaffe til hver kopp........Mange mange tusen varme klemmer fra meg:)

 

Selv er jeg kommet til spray dag nr. 11 i dag. Komme ikke mensen i løpet av dagen må jeg si fra til klinikken, da skal jeg vel kanskje begynne med Gonal noen dager senere enn 16/5. Får sende de en mail senere i dag om den ikke dukker opp, men det kjennes ikke slik. Men er vist vanlig å få den noen dager senere når man går på spray, så kjenner jeg ikke har noen panikk:)

 

Klem fra meg:)

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo jenter, skal si det skjer her inne...

Jeg har ikke vært inne på lenge, har vært ute av spill en periode pga en skiulykke og er nå tilbake i prøvemodus. Har vært igjennom en lang periode med kirurgi og rekonstruksjon i beinet, nå går alt bedre men det tar nok fortsatt noen mnd før jeg fungerer som før. Har vært inne å lest og oppdatert meg jevnlig, men har ikke orket å skrive noe.

 

Det har skjedd utrolig mye her inne hos dere, og jeg må si jeg trakk på smilebåndet når jeg så at du Anki er igang igjen, helt fantastisk, gratulerer.

Jeg beundrer pågangsmotet ditt, du er tøff. Denne gangen går det bra, du får vel all den oppfølging du måtte ønske etter alt dette..

 

Meg og lille snuppisgratulerer med ny jobb, deilig med mer forutsigbarhet. Utrolig at det ikke har klaffet for dere enda. Dere har jo heldigvis tiden på deres side, men jeg håper dere har fått testet det som testes kan. Kjenner flere som har fått hjelp med sekundærinfertilitet, tror legen din tar feil der.

 

Tirilgirl så leit å lese om moren din, ta vare på deg selv nå. Lykke til med spray og sprøyter, håper ikke hormonene herjer for mye.

 

Tenk at du har kommet helt til uke 23 alt, som tiden flyr. Leit at du må slite med bekkenløsning, ikke så mye å gjøre med, men viktig at du tar det med ro og ikke presser deg selv.

Arbeisgiveren din tror jeg er på tynn is, kan han ta bort goder mens du er sykmeldt? Tror ikke det er lov, står det i kontrakten din at det bortfaller i sånne tilfelller? Synes ikke dette høres riktig ut. Du skal ha det du har krav på, det er jo ikke akkurat din feil.

 

Så gla - så spennende du har det om dagen, håper spiren sitter nå og at symptomene ikke kommer av alt dette andre. At symptomene er anderledes er jo et godt tegn. Det er på tide med en blå bølge her inne nå, alt for mange har ventet alt for lenge. Følger spent med på forsettelsen.

 

Eva lykke til med duotest.

 

Glue stick - håper hormonprøvene er fine, jeg har bittelitt erfaring med det.

.

Bringebærmamma - håper syklusen din stabiliserer seg.

 

D&G, Bumblebie håper dere koser dere med magen og at alt står bra til.

 

Kira og Kine - lykke til med testing av både ene og andre slaget, håper det klaffer snart. Og samme til alle dere andre som er innom denne fine siden for å dele eller bare lese.

 

Jeg har vært satt ut av drift en periode og en smule frustrert, jeg har jo ikke akkurat alderen på min side.

Jeg har brukt tiden til div utredning da, siden vi har prøvd å bli gravide i nesten et år nå og mistet 2 ganger.

Alle prøvene har vært kjempefine, også mannens.

Det eneste negative funnet er S.anti TPO vediene som var ganske høye. Legen min mente at siden de andre stoffskifteverdiene er innenfor normalen må vi vente å se før det blir aktuelt med medisiner. Jeg leste en del om dette på nettet og fant indikasjoner på at dette kunne hindre meg i å bli gravid.

Jeg bestilte time hos spesialist, og han var helt uenig med legen min.

Ifølge ham kan S-anti-TPO verdier gjøre det vanskelig å bli gravid og sjansen for at det går galt er mye høyere. Jeg har nå fått Levaxin og blir nøye fugt opp, så jeg håper dette kan gi resultat for babydrømmen vår.

 

Ønsker alle ei god uke!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...