Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Bumblebeee

Anbefalte innlegg

Hei igjen til alle sammen:)

 

Hei til deg bringebærmamma:) Snus litt på den babyen fra meg også da....hehe, ingenting som slår den lukten nei:) Lykke til med alt arbeidet dere skal gjøre ute:)

 

Min kjære så gla`: så godt og høre dere er trygt hjemme igjen, selv om det ikke ble noen kose kveld der pga de smertene dine og uvelheten.....men du er i mine tanker hele tiden og jeg regnet meg også frem til IKM for deg 17. mai, kult med en positiv test akkurat på den dagen da:) Formen bedre nå eller?????

 

Mrspoo: så bra at alt så fint ut på gyn da:) Men forstår så alt for godt din frustrasjon, håper mannen din stiller seg positivt til å ta en test. Helt enig med deg, her er det kloke kvinner som forstår enn godt, alle har sine erfaringer de er så flinke til og dele med andre. Selv "snakker" jeg om ting med dere som jeg ikke gjør med noen andre....

 

Glue Stick: så deilig at det var bra med prøven til din mann:) Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år og bruker medisiner for dette. Håper du ikke har det, er litt ekstra og passe på men går greit sånn i det daglige. Jeg brukte lang tid på og komme opp på en dose som kroppen trengte, lykke til med utredningen:)

 

Kjære Eva76:) er jo bare deilige nyheter du kommer med da, og at buksene strammer er jo for en god sak......hehe, lykke til med Duo testen. Hold oss oppdatert....

 

Nattensdatter: vil bare gi deg en varm klem jeg, er jo det eneste man trenger nå det er slike møkkadager......men enige med de andre kloke kvinner her inne at dette kanskje er symptomer på noe stort.....håper vireklig det for din skyld:) Lykke til med testingen....

 

Kjære Anki: håper dine symptomer også er et forvarsel om at noe stort er på gang:) Mye spennende som skjer her inne om dagen altså...

 

Sist men ikke mins kjære meg og lille snuppis:) jo jeg skal være så ærlig å si det går veldig opp og ned om dagen. Nå har vel hverdagen innhentet meg føler jeg, hadde jo kontakt med mamma hver dag. gråter mye, alt minner meg liksom om henne. Bare telefonen ringer skvetter jeg jo nesten i taket.....må finne en annen lyd. Det var liksom nesten bare henne som ringte på hustelefonen....har vært sykemeldt en periode, begynner og jobbe igjen til helgen. har nok trengt det, har liksom ikke hatt så mye å gi til pasienter/pårørende føler jeg....leser at den jæ....tr har vært på besøk hos deg igjen, at ikke den forstår sitt eget beste og holder seg borte. Lykke til med flytting og alt, håper ikke dere sliter dere helt ut......

 

Selv holder jeg på med spray fire ganger om dagen, mens skal komme innen mandag eller så må jeg si far til klinikken. begynner med sprøyter den 16/5, hvis mens kommer etter planen da. Er vist vanlig at den kommer litt senere når man bruker spray. Kjenner mer bivirkninger denne gangen enn sist jeg gikk på den, mulig dette er fordi det ikke er så lenge siden jeg brukte den. Måtte jo avbryte fordi mamma ble så syk.....

 

I kveld skal jeg på symøte og møte mine herlige venninner, ser jeg fram til:) Det er når det stormer som hardest, man merker hvor godt det er å ha familie og ikke minst gode venner:)

 

varm klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære jenter :)

 

Det er så herlig å følge med dere alle sammen... Leser meg opp på mobilen om kvelden når jeg har lagt meg, men har ikke hatt noe særlig tid til å svare! Beklager det altså, men det blir bedre etterhvert :)

 

Uansett, så må jeg bare fortelle at jeg har blitt tilbudt fast jobb på jobben min!!! Såååå utrolig deilig.... kan nesten ikke vente med å underskrive kontrakten, men TING TAR TID i store bedrifter, hehe :)

Stillingen MÅ lyses ut osv, osv - men det er bare en formalitet!! Skulle nå være i orden til før sommeren ihvertfall!! 100% fast stilling, HURRAAAAAA!!!!!! Jeg takket selvsagt JA på stående fot!! Så utrolig deilig å slippe å være bekymret for om man har jobb om en 3-5 mnd tid, og så deilig å slippe å bekymre seg om rettigheter og økonomien osv dersom man skulle bli gravid - herlighet, så glad jeg er!!!

 

Har bare jobbet der i 3 mnd, men de er så fornøyd med meg og vil ikke gi slipp!! Det verste er at de på jobben vet at vi har forsøkt å bli gravide i over 2 år nå og allikevel får jeg fantastisk skryt og tilbud om fast jobb!!! Syntes det var utrolig deilig, endelig skal jeg også få litt flaks, hehe :) Trenger det etter ett for jæ....tøft år i 2009, gravid 3 ganger, mistet 3 ganger, min aller beste barndomsvenninne døde av kreft, jeg fikk ikke forlenget engasjementet på min daværende jobb... ett skikkelig bedritent år med andre ord, og nå endelig begynner ting å "flaske" seg :)

 

Så nå kommer jeg til å sprette en rødvin vi har lagret i kjelleren (matboden) og så har jeg bestilt pizza fra Dolly`s - den er vel snart på vei forhåpentligvis ;) Nam...

 

Ellers er jeg på syklusdag 6 og håper virkelig at spiren sitter denne pp`n!!!!!!!

 

Og så ønsker jeg dere alle sammen en fortsatt strålende fin dag!!!

 

Stoooooooor klem fra en kjempehappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen, jenter. Her inne skravler dere jo som bare det. Har desverre bare fått skummet gjennom litt av det, siden det er super hektisk her om dagene...

 

Her blir det ikke mye jakt på EL om dagen, men jeg regner med den er denne uken her, enten nettopp vært (i går) eller innen den 8, avhengig av hvordan syklusen min har tenkt å være etter den forrige merkelige...

 

Uansett, ting står helt på hodet her om dagen. Gubben har begynt på kurs, vi har begynt å lete etter ett hus, litt større plass. Attpåtil har jeg klart å pådra meg en betennelse i armen, som legen har gitt meg Voltaren mot. Det står imidlertid i den at den skal brukes med forsiktighet om man ønsker å bli gravid fordi den kan gjøre det vanskeligere. Så jeg har ikke tatt noen av de enda.

 

Ellers er sitter jeg med superdårlig samvittighet fordi sexlysten rett og slett er forsvunnet, og jeg vet jeg har EL denne uken... :S

 

Håper jeg får vært litt mer aktiv her inne fremmover nå, og sender en stor klem til alle dere flotte jenter her inne. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere skravler jenter:-) Så gøy! Nesten som i "gamle dager"!!! Hihi!

 

Meg og lille snuppis: GRATTIS med tilbud om fast jobb. Så utrolig fantastisk. Og så vet de om planene dine i tillegg. Godt å ha et sånt åpent forhold på arb.plassen. Da blir alt så mye enklere dersom du får det til å klaffe snart. Åsså 100% stilling da gitt... Ja alt ordner seg for snille jenter vett du:-)

 

Ellers leste jeg om en som testet positivt på dag 10 etter EL med termin 18 jan.... Hmmm!!!! Har en test. Skal jeg tørre å teste i morgen tidlig skal tro?????? Har en digital test liggende!!!! Ikm er på lørdag. Det blir to dager før... Har hatt veldig til halsbrann igår og idag... Håpe det er et positivt tegn...! Men om jeg er gravid no tør jeg ikke glede meg heller pga alt som har skjedd tidligere....!!!! Huff skal ikke være lett det her...!

 

Lykke til med nytt hus og flytting Mrspoo! Du skal se babyspiren sitter straks dere er i hus;-)

 

Ellers må jeg bare si til deg så gla at jeg teller ned dager ilag med deg:-) Er så fryktelig spent på dine vegne!

 

Natta alle fantastiske jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Anki *klemme* Synes dagene snegler seg avgårde. Men, det er vi jo kjent med fra før...

Så spennende med symptomene dine. Skjønner at det vil bli en del bekymringer rundt et nytt svangerskap med alt du har vært igjennom, men denne gangen SKAL det gå bra (om du er gravid igjen - som jeg virkelig håper du er :-)) Testet i dag?

 

Gratulerer med fast jobb Meg og lille snuppis! Det må jo være helt toppers. Da senker du skuldrene litt - vips - plutserlig sitter spira der ;-)

 

Tiril; Håper du hadde en koselig kveld med venninnene dine i går. Nå får vi krysse fingrene for at tanta kommer når hun skal og at du kan gå videre i behandlingen. Masse lykke til. Blir spennende å følge deg og håper sånn at dere skal lykkes nå *klemme*

 

Jeg har kommet meg etter turen og går bare og teller ned. Formen er grei. Litt trøtt, småfysen, frysen og småkvalm innimellom. Dagene har gått litt sakte, men nå står det mange ting på timeplanen frem mot 17. mai, så dagene kommer vel ikke til å strekke til. Vi skal på cruise igjen den 15. mai, og jeg har masse som MÅ ordnes før det. Snuppa må ha ny sommergarderobe blant annet. Og der blir nok den største utfordringen å finne pensko. Hun vil ha med høye heler....

 

Men, nå får jeg slutte å skravle sånn og heller komme meg i gang. Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn kjapt innom før jobbdagen starta. Tok test i dag og den var NEGATIV. F.... og h.....! Da e det bare å vente på tantebesøk på lørdag. Hadde egentlig bare et ørlite håp, siden vi ble syke rundt EL og ikke fikk ordnet så mange aksjer som var ønskelig. Men får se neste mnd da:-) Tok en digital og den er vel rimelig sikker to dager før. Der kom i allefall opp "ikke gravid", så slapp tyde strek!!!!!

 

Så gla: cruise igjen!!! Så misunnelig jeg er. Hva betaler dere for en tur? Hvor reiser dere fra? Var selv på cruise for maaaange år siden. Reiste ut fra Miami. En fantastisk tur. Hihi! Må le av snuppa di. Ser henne for meg i høye heler;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan fortsatt være for tidlig Anki! Så lenge tanta holder seg borte er det håp. Og, du har jo en del symptomer. Heier på deg snuppa!

 

Nå skal vi bare på et 5 døgns cruise til Brugge og Amsterdam. Reiser med RCCL fra Oslo. Utvendig lugar koster 4000 pr pers. Billig spør du meg. All mat er jo inclusive. Gleder oss og håper på ordentlig govær :-) I februar reiste vi fra Fort Lauderdale. 7 døgns cruise og to døgn på land. 17 000 pr pers inkl. fly/hotell.

 

Ikke gi opp håpet da! Skal du kjøpe ny test, kjøp vanlig clearblue. Synes den digitale er for brutal jeg ;-) Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Oh my God som dere skriver. Hvordan skal en stakkar klare å følge med???? Fy skamme dere :) Neeeida. Kjempekoselig. Og så er det jo så spennende tider for flere her nå.

 

Rekker ikke å skrive noe mer i dag tror jeg, men skal prøve å komme sterkere tilbake i morgen :)

 

Ha en knakenes god dag jinter!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å lese litt oppdateringer her, selv om jeg ikke "kjenner" dere fra tidligere!

 

Kjenner at det er fryktelig lett å bli litt opphengt i sykluser og jakt på eggløsning og forsinkede menstruasjoner når man er innom her et par-tre ganger om dagen! (Jada, jeg har en slags kontorjobb, og trenger litt avkobling fra tid til annen ...)

 

Nå går jeg bare og venter på menstruasjonen slik at jeg kan begynne å telle dager. Og jammen kan man bli lei av å vente på den også! Nå er jeg snart ei uke forsinket, og føler allerede frustrasjonen komme krypende! Og til tross for litt ymse "symptomer" som kvalme, VET jeg at jeg ikke er gravid, og at dette derfor bare er en slem hangup av noe slag! Grrr ... Kjedelig!

 

Lykke til med testing og prøving, jenter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

har jo ikke sjangs å svare alle her for herregud som dere skravler!!!!

 

KineJ; har du testa da?

 

Så gla; misunnelig på dere som skal på cruise IGJEN! Krysser alt jeg har for dere nå altså!

 

Anki; det kan absolutt være for tidlig med dig test ja.... ville nå ventet til lørdag med ny test jeg da. Har selv erfaring med at de slår ut neg så tidlig selv om jeg var gravid. krysse krysse:)))

 

Min kjære tiril: tenker på deg hver eneste dag og håper dere lykkes i prøvingen også nå.

 

Meg og lillle snuppis; GRATTIS med fast jobb! SÅÅÅÅÅ kjekt å høre altså!!!

 

Mrsspoo; etter hus kommer barn vet du:) (Stemte for vår deg i alle fall:)

 

 

Så en liten oppdatering fra meg da; Er nå 23 fullgåtte uker og det er beroligende å vite at dersom fødselen skulle starte nå vil de gjøre alt de kan for å redde den lille.

Var på UL i forigårs for vekstkontroll og måling av livmprhalsen og alt så veldig bra ut:) Vi vet fortsatt ikke kjønnet forresten...:)

Må inn til kontroll med vekstestimering og måling av livmorhalsen hver 4. uke fremover pga den delte livmoren og det er jeg enetlig glad for. Føler meg veldig trygg og rolig nå:) Den lille sparker mye og det er fantastisk! Er ikke meningen å gni det inn til alle dere gamle travere, men jeg er bare så glad etter selv å ha slitt sånn. meningen min er å gi dere håp.....

Ellers er jeg fullt sykemeldt pga bekkenløsning nå og det ser ikke ut til at jeg kommer tilbake i jobb igjen nå Sjefen spurte meg i dag om jeg kommer tilbake snart og jeg svarte jo ærlig at bekkenløsning blir ikke noe bedre i løpet av svangerskapet jeg føler det er riktig å ta det med ro nå. Han svarer med at da må jeg betale tlf selv fra nå, det samme gjelder avisen min og vi bør levere tilbake firmabilen snarest! Skal si jeg ble litt satt ut. Jeg har fri tlf, avid og firmabil som en del av lønna mi og skatter jo av dette også og har alltid fått dekt dette før når jeg har vært SM. men nå skylder han på dårlige tider og at jeg må bidra litt.... HALLO? jeg har jo dette i en kontrakt også og hadde ikke tenkt å levere fra meg noe før permisjonen starter. Det er jo snakk om ganske mange kr i verdi for meg.....

Men jeg måtte jo bare svare at jeg skal selvsagt ikke sette meg på bakbeina, men jeg synes ikke det er riktig at de skal "trekke meg i lønn" på den måten fordi jeg er sykemeldt......

bare nok en grunn til at jeg ikke vil tilbake til den forbanna arbeidsplassen. Det er liksom rett ut i kulden hvis man er syk altså.....

Jeg har vært fullt sykemeldt i 14 dager nå, men har jo ikke sagt noe før i dag om at jeg mest sannsynlig ikke kommer tilbake igjen. Så skulel jeg sjekke posthylla mi da, men den var jammen meg fjernet og tildelt noen andre allerede! Virker som om de ikke kunne glemme meg fort nok......

Trist å tenke på når jeg føler jeg har gitt så mye til den arb.plassen, men desto lettere å tenke på at nå skal jeg bare være hjemme og kooooooose meg lenge:)

 

Ja ja, det var nå en liten oppdatering fra meg da.

Stooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten oppdatering fra meg:

 

Må bare fortelle at jeg i dag har skikkelig EL-SLIM!!!!!!!!! HURRAAAAAAAAAA!!!! Har ikke hatt så fin kvalitet på EL-slimet siden jeg ble gravid i april i fjor!!! Slimet var så "vakkert", hehe, sorry intimdetaljene altså - så klar og "slippery", skikkelig eggehvite og jeg kunne strekke den igjen og igjen og igjen og opptil rundt 20 cm!!! Kjenner forresten nå at denne gangen har jeg skikkelige murringer på venstre side!!! EL-slim allerede på syklusdag 8??!?!! Jaja - da blir det kort syklus igjen da, rundt 26-27 dager tenker jeg, pleier å få det i pausemåned etter pergo :)

Har bestilt meg tester fra billigetester i går, kommer sikkert i posten i morgen... :) Testefest denne måneden?? JAAAAAAA :D

 

Jeg ble forresten spådd inne på spå-sidene at jeg kom til å bli gravid i mai og at det ble en gutt!! Blir spennende å se da, krysser fingrene for at det blir vår tur denne pp ;)

 

Ha en strålende fin helg jenter :) :) :)

 

Stooooor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Hva i alle dager er det for en arbeidsgiver du har Maddemor??? Bli "kastet" sånn ut i kulda...Godt du ikke skal dit på lenge lenge. Også så fint at alt står bra til med den lille og med livmorhalsen. Føles nok betryggende ut å få så god oppfølging. Håper du greier å legge dette med arbeidsplassen litt til siden og bare nyte graviditeten fremover.

 

Positivt med el-slim da meg og lille snuppis ;-) Det har jeg bare funnet èn gang jeg, og det var ikke mye heller....Men, la oss håpe det gjør susen for dere nå. Masse lykke til i jakten på gullegget.

 

Her har dagene sneglet seg avgårde. 5 dpo i dag. Bivirkninger har avtatt og jeg er i ganske fin form. Jeg tisser ofte, men det tror jeg er litt sånn nervøs blære. He, he....greier jo ikke å ikke tenke på dette babystyret og forventningene er vel rimelig høye.

Jeg har de siste tre nettene hatt svettetokter og frostrier om hverandre. Det er vel det som har vært mest plagsomt. Har frostrier som om det er skikkelig feber som herjer i kroppen. Ellers er det bare litt murringer nå og da. Ingen følelse av noe som helst egentlig.

 

Anki - ikm i dag??? og mrspoo?

 

Ja, ja...Det var en aldri så liten oppdatering herfra. Ha en fin lørdag alle sammen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare inne for å si at ingen tante har dukka opp idag, men siden testen var negativ for to dager siden, tør jeg ikke håpe...! Enda...!!!!!! Skal nok teste om den ikke dukker opp i morgen. Skal i konfirmasjon i morgen, så da blir jeg opptatt hele dagen. Kommer inn igjen på kvelden tenker jeg:-)

 

...men jeg tørr ikke drikke vin i kveld:-) så underbevisstheten min sier meg at noe kanskje er på gang!!! (dere må ikke si det til noen...hihi) Jaja, lenge leve den evige optimisten!!! Prøver no for 7. gang så jeg må vel sies å være litt optimist som tror det går bra til slutt;-)

 

Ha en fin kveld og en flott søndag jenter!

 

Klem fra optimisten anki(hmmm - kanskje jeg bør bytte nick?????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!

 

Her kommer en liten oppdatering fra meg. Vi er nå på plass i den nye leiligheten, det er utrolig deilig å være i hus og så ufattelig deilig å eie noe! :)

TR kom en dag før hun skulle på fredag så så mye for det håpet, men jeg er dog litt mer avslappet etter besøket hos gynekolog, men kjedelig er det jo likevel å få henne på besøk.

 

Maddemor: Kan det være lovlig det arbeidsgiver gjør? jeg skulle tro at så lenge du skatter av dine frynsegoder og attpåtil har det på kontrakt så høres det ut i mine ører ut som han gjør noe ulovlig.

Kan du kontakte verneombud eller tillitsvalgt på arbeidsplassen? jeg ville undersøkt dette nærmere!

Uansett en sånn holdning har ikke en sjef lov å ha så jeg ville tatt det videre.

 

Må si jeg er spent på dere andre nå og så herlig at du har hatt så klart EL slim Meg og lille snuppis, det må jo være et godt tegn :)

 

Ha en fin søndag jenter, selv skal jeg på trening snart, så er det å rydde litt mer her hjemme i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Så gla; jeg håååååper av hele mitt hjerte at denne gangen sitter spira hos deg!!!!

 

Det samme gjelder for deg kjære Anki!!!! Kommer til å følge med spent her inne i hele kveld for å se etter oppdatering fra deg

 

mrspoo: kjedelig med tantebesøk igjjen og attpåtil en dag for tidlig! Men det kan jo være pga stress med flytting som har klusset litt med syklusen. Du skal se at når du finner roen i nytt hjem så kommer spira:))

 

meg og lille snuppis; godt å høre at du kanskje har tidenes EL! Krysser alt jeg har for deg:)))

 

Ang min arb.giver så tviler jeg på at han har lov å regelrett trekke meg i lønn på den måten der. Men jeg er mellomleder og derfor ikke fagorganisert og ikke skal jeg tilbake til den arb.plassen og jeg orker ikke å bruke krefter og energi på å ta opp noe kamp. Men jeg protesterer i det stille ved å ikke sjekke mailen min, jeg tar ingen jobb.tlf og jeg vet de vil ha meg inn for opplæring av andre osvc, noe som jeg tidligere har sagt ok til, men der blir det nok ingen opplæring. Jeg har jo ikke tlf dekt av jobb lengre og da tar jeg ingen jobbtelefoner. Jeg skal levere fra meg jobb-pcen min og med min nye mobil kan jeg ikke lengre sjekke mail fra jobben slik som jeg kunne med min gamle tlf. Og når det gjelder bilen så skal vi kjøpe ny så fort som mulig, men jeg kommer ikke til å si til noen på jobb at vi har kjøpt ny og de får bare komme her og hente bilen selv når de vil. Men den nye bilen skal stå nedi gata her, ubrukt frem til jobb-bilen er hentet. jeg tyner det i det lengste og spiller i tilfelle bare dum:)

Jeg har vært veldig fleksibel ifht arb.giver hele veien og har ikke fått annet enn dritt tilbake og nå er det nok. Men som sagt; jeg skal ikke lage noen bruduljer av noe slag, men rett og slett ikke svare på henvendelser fra de lengre. Så kan de se hvor frustrerende det kan være og så håper jeg også de ser at jeg faktisk gjorde ganske mye der når jeg jobbet.... HA!

jeg finnes ikke forbanna eller noenting engang. jeg er rett og slett bare veldig overgitt og skuffet og tenker swom så at jeg er ferdig med de der og skal begynne med nye blanke ark når permisjonstiden er over. Jobber kommer og går meg\n familien består og vi er så utrolig heldige å være gravide med nr 2 og snart er familien vår komplett:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tantebesøk her.........:-) Har ikke testet. Har vært opptatt i konfirmasjon i hele dag. Dro på spinning no i kveld for å spinne av litt kalorier. Så no e det avslappings resten av kvelden. Ser film på tv3 så jeg skal ikke skrive mye. Bare oppdatere.

Tenker jeg tester i morgen tidlig:-)

 

Ha en fin kveld jenter!!!

 

...og maddemor - for en dritt til en sjef. Har ikke den beste selv så jeg vet alt om å ikke få det en har rett til å få:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WEEEEEEEEEEEE dette er uliiiiidelig spennende vennen!!!!!

Skal si du er flink å vente med testingen!!!

Da skal jeg i alle fall logge meg på i morgen tidlig for å se hva resultatet blir!!!

KRYSSER ALT JEG HAR FOR DEG!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

og den sjefen er såpass håpløs at det er ikke verdt å bruke tid, energi og humør på den dritten. Jeg fokuserer heller på alt det positive jeg nå:)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbehelg her så har ikke vært inne på noen dager.

 

Anki: så lenge det ikke er rødt er det håp. Krysser fingre for deg!

 

Så gla': Går du på progesteronstøtte? Viss ikke høres det ut som gode graviditetssymptomer...

 

Maddemor: Drittsjefer har godt av å smake egen medisin. Kan ikke si jeg har verdens beste sjef selv, men jeg ser at det finnes de som er verre.

 

Meg og lille snuppis: Hurra for topp slim!

 

I morgen er jeg 11 uker! Den 20 skal jeg ha duotest og den 26 (?) onsdagen etter skal jeg ha første ordinære svangerskapskontroll. Gleder meg til å få en bekreftelse den 20. Tror det blir litt lettere å være til når jeg forhåpentligvis kan vite at alt er ok. I tillegg tror jeg graviditeten blir offentlig samtidig. Nå bor jeg i et par treningsbukser og en collegegenser. Gode plagg, men ikke spesielt fint. Håper ofte at jeg ikke blir buden bort. Hjemme kan jeg bruke treningsklær og etter en justering og andre bukser passer uniformen på jobb fortsatt også.

 

Nattinatt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag alle sammen :-))

Anki, dette virker jo veldig lovende. Har du testet i dag?

 

Eva; Jepp, går på crinone...så - ingen vits i å prøve å tolke symptomer. Men, synes kvalmen var annerledes i går og lørdag kveld. Da kom den når jeg lagde mat...Men, er jo bare 7 dpo så er jo egentlig for tidlig for sånne symptomer. Bare å smøre seg med tolmodighet til jeg kan begynne å teste. Masse lykke til på duo test neste uke. Det blir deilig å få hilse på vesle nurket vet du ;-)

 

Jeg har tatt en test i dag bare for å se at pregnyl er ute av kroppen, og det er den :-) Så, nå kan testefesten bare begynne. He, he..Nei da. SKal ikke begynne så tidlig. Men, har flere billigstrimler liggende, så vet at det blir flere tester denne uka. He, he..Må jo ha litt spenning til morgenkaffen (den ene koppen jeg tar). I går smakte den forresten ikke...har ikke satt på noen ennå i dag..

 

Ha en fin dag alle sammen. Anki, krysser fingrene for deg nå. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jepp no har jeg tatt test og den viste.....................TO STREKER!!! Så no er jeg igang igjen. Skal si bekymringen kommer rekende med en gang igjen. Huff! Må prøve å slappe av. No blir det dogåing hele tiden igjen, for jeg har maaasssse utflod og jeg tror jeg starter blø hele tiden...! Har ikke så veeeldig vondt i puppene enda så er no engstelig for at det er et befrukta egg som vil forsvinne igjen jeg no da... Jaja, dere hører... Her kommer bekymringer og tanker på løpende bånd. Men jeg er i allefall gravid igjen - enn så lenge...!!! (plutselig ikke sååå optimistisk lenger)

 

Men jeg er selvfølgelig veldig GLAAAAD!!!!også!

 

No må jeg fyke på jobb. Vi snakkes senere jente:-)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse anki :-) Skjønner godt at det er vanskelig å la være å bekymre seg, men ikke slutt å være optimistisk kjære deg. Denne gangen skal spira klore seg fast i hele 9 mdr. Masse lykke til snuppa. Det går bra denne gangen!!! varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJAAAAAAAAAAAAAA:)))))))))))))) GRATULERER ANKI!!!!!!!!!!!!!!!

det er jo tydelig at det å bli gravid er ikke problemet hos dere, men jeg skjønner så absolutt bekymringene dine! men du; Sist var du veldig optimist og du kom langt i forhold til tidligere. Vet at den lille ikke hadde livets rett, men likevel..... prøv å være optimist nå også kjære deg! Nå er jeg spent på å høre hvilken oppfølging du får fremover. Stoooooor klem til deg!

 

Så gla; kaffe er egentlig noe av det beste jeg vet, men i denne graviditeten har jeg ikke sjangs! Smaker IKKE godt gitt:) hååååååper dette er et symptom hos deg også!!!!

Følger spent med på deg i alle fall!

 

Eva; tenk at du er 11 uker allerede!!!! Åååååååh som jeg unner deg denne graviditeten!!!!! Nå krysser jeg bare alt jeg har for at testene går bra og at du kan hoppe ut av treningsklærne og rett inn i mammaklær og bare strutte på alle måter:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maddemor! Jeg er til vanlig en stor kaffedrikker jeg også. I dag kom kvalmen kastende over meg ganske fort under den første (og eneste) koppen. Jeg har hatt litt kvalme når jeg har gått på pergo og crinone tidligere, men ikke som nå. Like før jeg må spy...også tisser jeg sinnsykt ofte. Vært oppe to ganger i natt, og det er vel ikke nervøs blære...

Til dere PERGOJENTER; Jeg har i går og i dag hatt litt brunlig utflod (ikke som ved spotting) men kan ikke huske om jeg har hatt det ved pergo tidligere. Har dere opplevd det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anki!!!!!

Har du fått lovnad på oppfølging? Hormonstøtte?

 

Så gla': Selv om det kan være crinone som lurer deg høres det egentlig ut som noe mer. Krysser fingrene for at NÅ er den blå bølgen kommet til oss over 30!

 

Her snødde det i morges, og planen min om å shine bilen tror jeg blir lagt bort. Lurer på om jeg skal ta meg en tur til byen. Jeg har nemlig EN bh som passer og noen som "går an å bruke",. I tillegg har jeg lyst på en par topper som jeg kan bruke uten at jeg ser feit ut. (Har jo ikke den vakre gravidkulen, er mer "deigete" nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord Eva. Ja, håper den blå bølgen er over oss nå ;-) Jeg må si at det føles litt annerledes denne gangen. Jeg er fortsatt utrolig oppblåst i magen. I går kveld lå jeg hele kvelden på sofaen og "småfjertet" (sorry...) Prøvde å gjøre det så stille som mulig, men både sambo og snuppa "luktet" lunta. He, he.. Dessuten smaker enkelte ting rart nå. Spiste pizza lørdag kveld, og plutserlig etter flere biter, smakte det så jævlig mye tomat at jeg bare måtte bråstoppe. I går grillet vi, og da jeg skulle ta en ventepølse med ketchup, smakte det skikkelig sur tomat igjen...Ble kvalm og orket bare et par biter. Hm, det er jo litt vel tidlig å få sånne symptomer....Kanskje det er psyken min som også spiller meg et puss.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...