Gå til innhold

NY TRÅD: "OSS OVER 30"


Bumblebeee

Anbefalte innlegg

Da kom TR på besøk hos meg i dag - akkurat som forventet, men håpet jo at den ikke kom, blæh :(

Og vi som hadde vært så flinke og aktive - det er vi jo hver måned, men ble skikkelig skuffa nå når blodprøvene og UL viste flott eggløsning...

 

Blir ett kort innlegg fra meg da jeg bare sniker meg til en liten titt fra jobben...

 

Oppdaterer mer senere!!

 

Ha en strålende fin helg :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uf så trist,,, Er ikke noe moro nei,..

 

Jeg venter også spent her,, har IKM i morgen,, testet neg på onsdag,, så håpet er veldig lite her nå,, Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan skal vi få den dumme tanta til å holde seg vekk lenge lenge lenge??? Synes vi alle fortjener å få våre høyeste ønsker oppfyllt nå. Det er så mange i denne tråden nå som har jobbet så lenge med å få dette etterlengtede nurket og som opplever den ene skuffelsen og sorgen etter den andre. Jeg føler livet så urettferdig innimellom.

 

Meg og lille snuppis; F...´s tantekrek som ikke vet å holde seg vekk når hun ikke er ønsket. Husker ikke hvem som nevnte det, men jeg synes også det er rart at du ikke skal få innvilget ivf fordi dere har et barn fra før. Det er mange som sliter med sekundær fertilitet, og jeg trodde alle under 38 da fikk hjelp gjennom det offentlige. Hvor lenge har dere prøvd på nr 2? At du skal fortsette å bruke trippel pergo annen hver måned synes jeg høres tøft ut. Får du ul når du går på trippel pergo? Kan jo bli mange folikler som modnes.

 

Jeg har plutserlig fått litt angst her selv for at jeg skal ha for mange folikler som har modnet når vi kommer til AIH på mandag. Tenkte ikke så mye på det etter ul på torsdag, men de tre som var "små" (10.6-12 mm) kan jo ha vokst seg store til mandag. Hvis det er mer enn 3 tror jeg de avbryter forsøket. Men, skal ikke ta noen sorger på forskudd, og i kveld setter jeg sprøyta med pregnyl. Skal greie det ;-))

 

Glue stick; Du bør be om å få ta progesteronprøver på dag 21-23. Selv om gyn kan se eggfoliklene er det ikke sikkert det er noen eggløsning likevel. Bare sånn for å være sikker ;-) Hvorfor skal du sjekke bukspyttkjertelen? Lykke til i jakten på EL, også får vi håpe mannen får tatt denne svømmetesten snart da ;-)

 

Bringebærmamma; Æsj, jeg kjenner igjen den følelsen der...Så utrolig frustrerende at kroppen skal tulle sånn med en. Men, kan jo være pga av MA og at den trenger en liten pause. Håper du raskt blir gravert igjen. Masse lykke til.

 

Lilledrøm; Ikm i dag - TESTET?

 

Tirilgirl; Hvordan går det med deg? Kan tenke meg at det ble tøft når mannen dro avgårde midt oppe i alt dette ja. Har du fått han vel hjem igjen fra whiskey-festivalen?

 

D&G; Sender deg en masse varme klemmer, også setter jeg meg ned og skriver mail en dag. *klemme klemme*

 

mrspoo; så bra at du får utredning. Håper alt ser bra ut og at det snart blir spire på dere.

 

Eva; Håper det går bra med svangerskapet og at du koser deg. Synes det er så moro at det endelig klaffet for dere ;-)

 

Dotten; blir det snart noe action ? ;-) Har dere snakket noe mer om ivf. Du trenger forresten bare et besøk på klinikken ved ivf. All annen oppfølgning blir gjort hos samarbeidende gynekologer her hjemme. Tiril går visst hos en/ei i Oslo og skal bare over til Dk ved uttak/innsett. Da må du regne 3 dager der.

 

KineJ; Lykke til med prøvingen fremover. Håper du får et "kort" opphold her hos oss ;-)

 

Kira; Hvordan går det med deg? Er jakten på el i gang igjen?

 

Anki; Er dere i gang med prøvingen igjen?

 

Maddemor; Hvordan går det med deg? Vært til noen flere kontroller? Håper alt er bare bra *klem*

 

Bumlebie; Har vært stille fra din kant en stund nå, men du koser deg vel hjemme med lille Mathias. Håper alt er bare bra med dere.

 

Tussemor; Er du innom og snikleser fortsatt? Er dere i full gang med neste mann?

 

Jepp...da fikk jeg slått i hjel en liten morgentime her på bim da. Ha en riktig god helg alle sammen. I morgen drar vi avgårde ;-) Er så spent. Kommer ikke hjem før tirsdag så blir neppe noen oppdatering fra meg før det. God Helg alle sammen!!!

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mens idag tidl, så trengte ikke tenke på noen testing her nei .. sukk,, men men,, Kom jo akkurat på dagen da,, er jo greit at alt funker som det skal tross alt,. faktisk,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, så gla'!

 

Får se hvordan det går fremover med prøvinga. Har faktisk gått et helt år uten prevensjon, har riktignok vært forsiktig når det gjelder å unngå fruktbare perioder, men likevel synes jeg det er ganske godt gjort at vi har klart å "unngå" å bli gravide. (Har hatt er par glipper der jeg innser at tellinga mi seint i seng i et romantisk øyeblikk KAN ha vært påvirket av ehm, andre faktorer ...)

 

Får bare håpe alt går greit nå, og at det vil ordne seg for alle her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr.... Hadde skrevet et laaaangt innlegg men så forsvant det!!!!

Jaja får prøve igjen...!

 

Tirilgirl: kondolere så masse med mamman din. Utrolig vondt å lese. Har selv et veldig godt forhold til min mamma så forstår at savnet er stort. Godt for deg å ha gode minner, og at du fikk være hos henne helt til slutten. Håper virkelig det lykkes deg å få en spire no slik at du får litt glede etter en lang og vond tid. Klemme masse til deg og lykke til!

 

Så gla: lykke lykke til no altså. *Unner deg virkelig en spire no etter alle disse åra. Skal følge med deg og sende deg masse gode tanker. Blir virkelig spennende frem mot ikm denne gangen. Klemme:-)

 

Meg og lille snuppis: noe sååå dritt å få tantebesøk no når dere hadde fått inn så mange aksjer. Føler med deg i frustrasjonen din vennen! Håper pergoen hjelper og at neste mnd er din mnd.

 

Ellers har dere vært noen skravlehøner siden jeg var inne sist, så har ikke fått med meg alt. Her har kommet til noen nye. Velkommen til denne koseligste tråden på BIM! Jeg er en gammel traver her inne på 3. året tror jeg. Med maaange aborter bak meg...

 

Men no prøver vi igjen. Får se frem mot ikm neste helg om vi har truffet. Fikk ikke lagt inn så mange aksjer som jeg hadde håpet pga endel sykdom både med meg, mannen og barna, men kan no hende vi var heldige? Visst ikke prøver vi igjen neste mnd. Men har ikke så store håp.

 

God klem til alle sammen. Skal prøve være litt mer aktiv etter hvert igjen. Har vært litt av og på for min del i det siste:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen hjertelig takk kjære anki:)

 

Deg tenker jeg faktisk mye på, alle prøvelser du har vært igjennom.....men ønsker dere ny spire og er klar for dette, håper jeg

virkelig den sitter snart:) Masse masse lykke til iallfall.....

 

Selv er jeg ferdig med spraydag nr. 2 og det går greit, faste klokkeslett og forholde seg til er det beste:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips så gla' :) Og ja, jeg skal hoere med gyn ang. progesteron-testing, her skal alt proeves!

 

Og hallo, jeg er jo ei lita surre, jeg mente SKJOLDBRUSKKJERTELEN, ikke bukspyttkjertelen. Hihi, skjoenner jo godt du begynte aa lure hva de var for noe jeg skulle ut paa naa. Skal hvertfall faa tatt den proeven til uka og faa TRUET mannen til aa teste svoemmerne. Og takket vaere deg, hoere med gyn ang den progesteronproeven.

 

Masse, masse lykke til til deg naa, en utrolig spennende tid og vi krysser alt som krysses kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom her for en liten oppdatering. INGENTING skal være udramatisk...Etter at jeg etter mye om og men, og mye glassskår fikk satt sprøyta i går kveld, krøyp jeg under dyna. Ville være våken og uthvilt til i dag. Ha, ha...For en dag...Vi forsov oss. Skulle reist kl 06, og våknet kl 0617....Men, rakk heldigvis båten likevel. Nå har vi sett på fotballkamp, tatt en øl og en whiskey. Skal gå en liten runde, også blir det tidlig kvelden.

Er kjempespent på morgendagen. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres hektiskt ut Så gla`, men godt dere rakk båten uansett! :)

Gleder meg til å høre hvordan det gikk!

 

Håper også det klaffer for Meg og lille snuppis neste gang og dere andre som har prøvd så lenge og attpåtil hatt aborter i fleng, jeg stresser over å ikke ha lyktes enda og vi har bare prøvd i knapt år så har egentlig ingenting å hverken klage over eller stresse over.

 

Her begynner vi forøvrig å se enden av pakkingen, dvs vi er vel i mål, det som gjenstår er ting vi fortsatt har bruk for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom etter ei hektisk helg der jeg ikke har vært snurten innom nett.

 

Skal på møte snart, men mååå bare si LYKKE TIL til så gla' i dag!

 

Her begynner klærne å bli for små... Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle verden at det er en ny borger på vei, men hvordan skjule dette? Jeg har jo stort sett tettsittende klær. I dag blir det treningsbukse og collegegenser tror jeg. -Bare avd møte på jobben, så gidder ikke å prøve å dresse meg opp. I går gikk jeg med strikk i knapphullet på jobbuksa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke til så gla` - tenker masse på deg!!!!

 

Kjære Tirilgirl - hvordan går det med deg?? Du er også i mine tanker om dagene, tenker masse på deg ihvertfall!!!

 

Kort oppdatering fra meg: Hadde TR på besøk i 2 dager - den kom brått på fredag - det var som å skru over på en bryter - det var helt enormt med blod, hele TR var over dagen etter!!! Hadde også voldsomme smerter i magen/korsryggen - det jeg kjenner igjen som etterrier etter at jeg fikk datteren min for 4 år siden... Testet jo aldri positivt, men lurer nå på allikevel om egget faktisk ble befruktet - men at det ikke ble noe av... Har hatt en sånn TR en gang før - og da var jeg 5 dager på overtid og testet svakt positivt i over 1 uke - gyn sa at det var en tidlig SA, men denne gangen har jeg jo ikke testet svakt positivt engang!! Uansett merkelig hele greia...

 

Beklager at jeg ikke har tid til å skrive noe særlig for tiden - blir bare korte innlegg, men har så mye å henge fingrene i med for tiden, dere vet flytting for svigermor, jobb, osv, osv :)

 

snakkes mer senere :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gla: tenker på deg hele tiden. Rart altså hvor venner vi har blitt her inne, så vet jeg ikke hvordan du ser ut engang...!!! Håper virkelig det går bra for deg no og at du får satt inn en spire som holder seg der i ni mnd...:-)

 

Eva: hvor langt er du på vei no? Buksespreng allerede ja? Artig! Lykke til videre. Håper joine deg igjen snart. Ikm til helga!!! Hihi!

 

Alle andre, lykke til med flyttinger og prøving osv. Måtte ikm-dagen komme for alle uten at tantereket dukker opp.

 

Klem til alle fra meg! Ha en fin dag (og uke) Vet ikke når jeg rekker komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gla, krysser fingrene for deg i disse dager! :)

 

Ellers har mannen ENDELIG tatt svoemmeproeven. Hurra! Naa venter vi spent paa resultatet, som vi regner med aa faa i loepet av noen faa dager. Haaper alt staar bra til der saa vi kan fokusere paa andre ting (og jeg slipper aa mase paa ham for flere tester i fremtiden, hihi...).

 

Tror og EL er rett rundt hjoernet her. Har litt EL slim og EL-testen var sterkere men ikke positiv enda. Saa faar legge inn noen flere aksjer i dag! Jeg har naa gaatt over til aa teste paa morgenen selv om det egentlig staar at man ikke skal bruke morgenurin. Er saa mye som skjer paa ettermiddager/kvelder og jeg ender alltid opp med aa drikke mye vaeske etc som jeg mistenker at kanskje odelegger testresultatet. Saa da satser jeg paa morgentesting isteden. Venter og paa aa faa Clearblue fertilitetsmonitoren i posten, klaffer det ikke denne pp heller saa skal den i bruk fra neste maaned.

 

Onsker dere alle en fotreffelig uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Da er vi hjemme igjen. Timingen for inseminasjonen var visst perfekt. To egg, hvorav det ene var i ferd med å briste under behandlingen. Svømmerene til sambo var også av topp kvalitet, så da er det bare å krysse alt som krysses kan. Bena også ;-))

Dagen i går ble veldig slitsom. Inseminasjonen var kl 1130, da hadde vi hele dagen på oss til litt shopping og bare kose oss. Men, ca en time etter inseminasjonen fikk jeg forferdelige smerter i underlivet. Jeg vet ikke om det var egget som bristet da, eller om det hadde noe med behandlingen å gjøre. Legen hadde litt problemer med å få svømmerene på plass fordi jeg hadde en knekk på livmorhalsen som han sa. Han måtte prøve med forskjellige instrumenter, og livmorhalsen min fikk seg nok en litt tøff behandling. Uansett om smertene kom fra det ene eller det andre - dagen ble veldig slitsom. Båten vår gikk jo ikke før kl 22, og med en skikkelig oppblåst og småvond mage, ble det ingen fornøyende timer.

Jeg skal sende mail til Maigaard etterpå og høre om dette med smertene. Tror ikke AIH skal gi noe særlig ubehag i utgangspunktet. Også vil jeg spørre dem om denne "knekken" på livmorhalsen.

 

Jepp, det var en liten oppdatering fra meg. Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjæreste så gla. Det blir sååååå utrolig spennende uker frem mot testing. Håper så virkelig masse at det skal klaffe for deg. Muligheten for å få to er no også til stede. En venninne av meg satte inn to egg og venter no tvillinger i juli...:-) Dumt at du fikk så vondt. Håpe ikke det er noe farlig. Kunne den knekken på livmorhalsen være en grunn til at du ikke har blitt gravid skal tro? Merkelig!

 

Ellers kjenner jeg litt antydning til vonde pupper idag.... Hihi! Jippi! Håper det er en grunn til det. Ikm e på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir to lange uker i påvente av testing. Ikke kan jeg gå på symptomjakt heller, for jeg tror jeg har fått det som kan fås av bivirkninger, og alle er graviditetssymptomer. Sulten, trøtt, kvalm, hodepine, tisser i et sett. Og magen er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er 5 mdr på vei. Får ikke på meg vanlige bukser så går rundt i joggebukser. Men, bare det blir spire av dette skal jeg da ikke klage på noe som helst. Prøver å tenke som så at, ja, sånn er det å være gravid ;-) Litt må man tåle. He, he..

Ellers har jeg vært i kontakt med Maigaard og de mente smertene var eggløsningen og at begge eggene har bristet omtrent samtidig. Da kan det bli litt mer blod og væske som forsvinner ut i buken og som gir litt ekstra sterke smerter. Knekken på livmorhalsen skulle ikke ha betydning for å oppnå graviditet. I hvert fall ikke for AIH-behandlingen. Tror at det legen kallte for knekk på livmorhalsen er det samme som bakoverbøyd livmor.(men er ikke helt sikker). Her er det vel noe sprikende meninger blandt ekspertene hvorvidt dette har noe å si i forhold til det å bli gravid. Det blir uansett to spennende uker nå.

 

Du har noen spennende dager foran deg du og Anki. Hvis du til vanlig ikke har ømme pupper før ikm, må jo det være et godt tegn ;-) Jeg krysser alt for deg for at dere har lykkes igjen, og at denne gangen resulterer det i det etterlengtede nurket. Masse lykke til Anki. Venter du med testing til lørdag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skikkelig møkkadag.

 

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Og dere fortjener virkelig ikke alt drittet jeg antagelig kommer til å lire av meg nå.

 

Vi har prøvd å få barn i mange år og denne måneden har jeg tatt en dobbel pergo kur. Ekstremt lite bivirkninger, eneste jeg har kjent er EL, noe som forsåvidt er positivt. Var ikke spesielt vanskelig å få lagt inn aksjer på rette dagen, for å si det sånn.

 

De siste dagene har jeg hatt ekstremt vondt i puppene, det har jeg i dag også, men jeg tror det er mentalt. Humøret mitt er opp og ned som en berg og dalbane og jeg har prestert å begynne å gråte av noen små, teite kommentarer i en chat. Jeg som alltid er på hugget og som alltid klarer å svare folk på tiltale.

 

Jeg har IKM til søndag og jeg må innrømme jeg gir faen. Jeg orker ikke engasjere meg i en dritt. Har bare lyst til å legge meg og sove, sånn at alt kanskje er bedre i morgen. Jeg innser at det er litt tidlig for meg å legge meg klokka halv åtte.

 

Jeg klarer ikke slutte å grine. Jeg fatter ikke at jeg, som regner meg som ganske voksen, klarer å la små, teite ting slå beina fullstendig bort under meg. Hvis jeg er gravid nå, blir dette noen lange, tårevåter måneder, det innser jeg.

 

Et lite ønske. Kan ikke noen si noe kjempepositivt? Det trenger jeg å høre akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksespreng ja, Anki *hihi* Fikk henta søstra sine gravid-dongribukser, men hun har egentlig et nr eller to større størrelser enn meg, så nå sagger jeg :-D

Jeg er 10+1 i dag etter egen termin. 10+2 etter ul og 9+6 ifølge fertilitetsklinikken. 10+2 går ikke an, da ble jeg befrukta dagen før uttak...

Jeg var på ul 8+2 og fikk i dag innkallingen til duo-test den 20 mai. Det er D-dagen! Enten står det bra til og fosteret er friskt = fortelle familien. Eller så er det kromosomfeil og vi må avbryte :'-(

Satser på at du kommer etter om noen dager Anki -du også Nattensdatter, symptomene deres høres lovende ut!

 

Så synd at du fikk en dårligere opplevelse enn ventet Så gla'. Nå får vi bare krysse det som krysses kan for at det blir spire av strevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Så gla'!! Kjipt at du skulle faa saa vondt, men hvis de tror det var eggene som slapp er det jo aldeles PERFEKT timing!

 

Nattensdatter - jeg skal vaere superpositiv og si at du kanskje er hormonell fordi du er gravid?? Hvis du ikke pleier aa vaere saann foer IKM mener jeg, saa er vel det en god mulighet? Ikke at jeg egentlig vet hva jeg snakker om da for jeg blir jo aldri gravid selv :P Men har da hoert mange som faar veldig humoersvingninger. Jaaaaa, vi satser paa det :D

 

Her i gaarden har vi allerede faatt svar paa mannens svoemmeproeve - det gikk jo superfort. Og alt ser normalt ut, hurra!! Hadde vaert kjipt om han maatte ta masse flere tester naa, for han er jo saa treeeeg... Haaper ikke dette betyr at det er meg det er noe galt med, men det kan jo tyde paa det. Har tatt blodproeve i dag for aa teste at skjoldbruskkjertelen fungerer som den skal og blir det ikke klaff denne pp heller saa blir det ny samtale med gyn. Haape, haape. Faar fortsatt negative EL tester, men det er en strek der + EL slim saa legger inn aksjer for sikkerhets skyld.

 

Onsker alle en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det mye spennende når man er borte bare par dager :)

 

Krysser alt jeg har for deg Så gla`, det lover jo godt at timingen var så perfekt! :)

 

Henger meg på Glue stick til deg Nattens datter, så mye hormoner og humørsvingninger utenom normalen kan jo tyde på at du faktisk endelig har fått klaff!

Kjenner meg godt igjen i det med å bli frustrert over det å ikke lykkes.

Jeg blir jo mer eller mindre halvsprø av alle gravide rundt meg, misforstå meg rett, jeg er glad på andres vegne, men det er så "surt" å ikke lykkes selv.

 

Jeg skal dog ikke klage, vi har bare vært prøvere siden august så enda lenge til jeg kan klage med god grunn hehe.

Var hos gynekologen i går og hun mente alt så bra ut, hadde stor eggpose, hva nå det betyr men vi var enige om at det kunne komme av at jeg venter TR til helga.

Ellers var begge eggstokkene inntakt som hun kunne se, de lå slik de skulle.

Hun roet meg også ned på det at jeg fortsatt er ung, 34 år er ingen alder å bli gravid på og jeg hadde god tid, men sa også at om ikke vi hadde klaff til over sommerferien så skulle vi begynne på utredningen.

Det var veldig godt å snakke med henne, man leser jo alle disse ekspertene som "klager" over at norske kvinner venter altfor lenge med å prøve å få barn og jeg bli i allefall påvirket av det.

 

Så nå er jeg mer avslappet i allefall og håper tingene ligger litt mer til rette for å ikke stresse med å bli gravid.

Fikk henvisning til sambo, så han skal teste sine svømmere når vi bare er kommet oss i hus.

 

Håper også på at TR holder seg unna nå, har jo egentlig opptil flere symtomer, er kvalm, luft i magen så det holder og humøret svinger ganskde mye, men enn så lenge så legger jeg skylda på flyttingen, sover lite om natta og får alltid urolig mage når jeg er stressa så regner med TR kommer som hun skal, men et lite håp har jeg jo :)

 

Det var en liten oppdatering her, når jeg er på plass så skal jeg tittet litt mer og kommenter og svare på det som har kommet her i tråden, moro å følge med på dere :)

Og ikke minst så er det godt å diskutere og lufte tanker om dette med noen som vet hvor slitsomt og følsomt det å være prøvere er :)

Setter stor pris på denne tråden! :)

 

Ha en fin dag jenter, nå starter flyttingen for fullt, om 2,5 timer får vi nøklene til leiligheten :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! Et merkelig mai-vær vi har her på østlandet. I går snødde det "kjærringer" store deler av dagen, men i dag skinner sola og det ser ut til å bli en deilig dag. Jeg er fortsatt veldig oppblåst og øm i magen, så satser på en deilig dag i solveggen :-)

 

Nattensdatter; Jeg henger meg på glue stick og mrspoo og krysser fingrene for at det er spire på gang. Og du - her inne har vi stort rom for alt hva en må ha på hjerte. Utrolig deilig å ha et forum hvor en kan få tømme seg og lette hjerte :-)

 

Glue stick; Så bra at mannens svømmere var normale :-) Håper alt er normalt med skjoldbruskkjertelen din også og at det snart blir spire.Skjoldbruskkjertelen er den kjertelen som styrer produsksjon av stoffskiftehormonene, eller?

 

mrspoo; Jammen var du tidlig på'n i dag :-) ordentlig morgenfugl ;-) Masse lykke til med flyttingen i dag. Håper dere finner dere godt til rette i nytt hjem og at det snart blir klaff på prøvefronten :-)

Så bra at alt så bra ut hos gyn. Etter eggløsning forandres eggposen til det gule legemet som har i oppgave å produsere progesteron. DGL vil etter 12-14 dager gå til grunne dersom det ikke er blitt noen befruktning. Altså er det ikke mulig å si noe om graviditet eller ikke utfra DGL der hvor du er i syklusen.

 

Jeg måtte i morges bare for moroskyld ta en g-test. Og selvfølgelig pga pregnylsprøyta, ble den positiv. Måtte bare se hvordan testen så ut :-P

Har fått beskjed om å teste 17. mai, men antar at testefesten vil begynne før det....I hvert fall et par dager før. Tror jeg har 4 sånne tester fra billigtester, også har jeg den jeg fikk fra klinikken. Kommer nok til å bestille et par vanlige fra clearblue også. Vet testetrangen vil komme flere dager før så da kan jeg jo like godt gjøre det så billig som mulig. Nå håper jeg de neste 10 dagene vil fly avgårde.

 

Ha en strålende dag alle sammen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :-)

 

Nå sitter jeg og hører på babygråt i annen etasje. Jeg har besøk av en venninne med en fantastisk skjønn liten jente på 3 mnd., og jeg nytter muligheten til å sniffe baby til den store gullmedaljen .-)

 

Det har ikke skjedd så mye spennende her i det siste, men av og til kan bare "hverdagen" være litt ok. En ting er imidlertid ny: det er at vi har hatt gravemaskin i hagen som har finplanert ut mesteparten av tomta, og fått lagt på matjord. Så nå er det klart for å gro plen rundt huset. Hurra for det, dette har jeg venta på! :-D Blir litt lei av å bare ha en gigasandkasse rundt huset (selv om ungene har syntes det var stas). Jeg gleder meg virkelig til å begynne for fult i hagen, med plen, busker, blomster osv. Det blir nok litt av en jobb, men jeg synes sånn er moro. ,-)

 

Ellers må dere ha lykke til og ha en fin dag jenter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Siden dere virker rutinerte når det gjelder babylaging og testing, har jeg bare et lite spm - hvilken type eggløsningstester bruker dere?

 

Jeg har googlet meg langt ut i jungelen og finner ganske mye merkelig å velge mellom ...

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kine! Selv bruker jeg clearblues fertilitetsmonitor og/eller clearblue digital el-test. De digitale el-testene til clearblue er veldig enkle og pålitelige. Du trenger ikke å tolke streker, men får grei beskjed om det er el på gang eller ikke ved et symbol. Testene er ganske dyre på apoteket, men du kan kjøpe de på f.eks. billig-tester.no Der får du 7 stk til 199 (over 300 på apoteket) Der har de også noen billige strimler, men disse har aldri funket for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...