Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hadde vært sammen i 7 mnd når jeg slutta på pillen. Han tok den endelige bestemmelsen på å slutte med prevensjon. Hadde forventa lenger prøvetid, men jammen satt den ikke etter 1,5 mnd. Vi har bodd sammen hele tiden, og vi var lenge venner før vi ble kjærster.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vært sammen med barnefar 3,5år når jeg ble gravid. Er nå 31uker på vei og vi feiret 4års dagen vår 1 september! Verdens beste kjæreste og kommer til å bli verdens beste pappa for vår sønn :)

Lenke til kommentar

Annonse

Vi ble gravide i oktober i fjord...Da hadde vi akkurat blitt sammen etter å ha vært bestevenner i 6 år og forelsket i hverandre i seks år. Det var IKKE planlagt... Å vi mistet i uke 11. Nå har vi være sammen i 2 år.. Å dette er planlagt. Hadde nok ikke prøvd å få barn så fort hvis det ikke hadde vært for at vi mistet første gangen. Har elsket han i mange år før vi ble sammen!

Jeg er sååå LYKKELIG! Er 30 uker i morgen:)!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg og typen har vært sammen i 4mnd og fant ut at jeg var gravid for noen dager siden, er 8uker på vei så 2-3mnd da jeg ble gravid. Og på toppen av alt ble vi forlovet idag, alt går veldig fort, men alt er så perfekt og jeg er kjempe lykkelig! :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Sammen i fem år. Vi hadde snakket mye om det men valgte å ikke stresse med det. Det slapp vi også, for jeg ble gravid så vidt tre uker etter spiralen min var tatt ut ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Annonse

vi har vært sammen i 6 år- jeg er 23-han 25. Hadde planlagt å vente med barn et par-tre år til. Brukte p-ring, men babyen vår ville ikke vente lenger, så hun er på tur og er ventet i september. Hjertlig velkommen og høyt elsket.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vært sammen i 2,5 og forlova i 1,5 år.

Slutta med pillen i fjor å vi tok det som det kom.

Etter et hardt år med mange personlige tragedier, så satt spiren mens vi var på sommerferie i år=)

 

Så reklamen har rett, det er virkelig deilig å være norsk i Danmark^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi har vært sammen i snart 3 år og samboere nesten like lenge. Er 30 og 31 år og bestemte oss for å bare hoppe i det. Ble gravid på 1. forsøk, gitt og h*n er veldig velkommen <3 Er 15+3.

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i snart 4 år :) jeg er 22, blir 23 om en måned, og barnefar er 24. Ønsket og planlagt siden vi begge er ferdig med utdanning og har fast jobb og hus sammen :) 15+1 i dag <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 2 kjempe fine år! :) Graviditeten var nøye planlagt, spira satt på 3pp. :)

Både jeg og sambo fyller 24 dette året. Vi er begge godt voksne, festet fra oss og gleder oss til og ta fatt på foreldrerollen sammen! :)

Lenke til kommentar

Vært sammen med barnefar i 8mnd da jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke planlagt da vi begge er veldig unge. :)

Jeg er 18 år og han 19. Men barnet er velkommen. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...