Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Vi hadde vært sammen i 8 mnd da jeg fant ut jeg var blitt gravid. Pga at jeg prøvde i 1,5 år med exen, trodde vi vi trengte god tid og bestemte oss for å kaste pilla i slutten av desember, så fikk det gå sin gang :) Og det gjorde det.. satt på første pp :) Vi er begge 29 år.. bursdag samme dag faktisk :) Gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

vi hadde vært sammen"offisielt" 3-4 uker, men vi hadde "holdt på" i ca 3mnd i forkant, så du kan vel trygt si at dette ikke var planlagt. Men det var allikevel ønsket, kom bare litt brått på ;) nå er jeg 33 fullgåtte, og bf og jeg har det fortsatt utrolig fint sammen.

Lenke til kommentar

 

Er 18 og er 7 uker på vei. Vi har vært sammen i 8 måneder.

Vi bestemte oss for å gå av pillen uten noe stress og jagguen ble jeg ikke gravid med en gang. Hehe! Lille spire er veldig velkommen :)

Lenke til kommentar

4 år, og gift i et halvt av de fire :o) Vi hadde planlagt barn lenge og ble utrolig glade da vi fant ut om graviditeten! H Er nå 15+4. Gleder oss utrolig masse! BF er kjempeengasjert! og er 26 år forresten. Han er 29.

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er enten i uke 5 eller 6 og er førstegangsgravid. Jeg er 22 år, men 23 når barnet kommer i november. Min forlovede er like gammel som meg. Vi har vært forlovet i snart 4 år, og sammen i snart 6 år <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 5 år. Forlovet i 2 år. Kjent hverandre i 8 år. Jeg er 27, han er 47. Han har en sønn på 27 fra før.

Vil gjerne være ferdig med å få alle barna før jeg er 30 og han er 50. Planlegginga har bestått i masse prat om det, og tilslutt slutta jeg med pilla. Hadde trodd det skulle ta mye lenger tid, men det gjorde det ikke nei... :) Kjempehappy!! :) :)

Lenke til kommentar

3 og et halvt år har vi vært sammen, planla å begynne å prøve i sommer, etter jeg viste om jeg skal på skole eller ikke, men er nå april og jeg er 7+2 så ikke planlagt hehe...er 25 og BF 29. Gleder oss veldig til desember..spesiell julepresang i år :)

Lenke til kommentar

Vi ble sammen den 25 juli 2009, i mitten av september så fikk vi vite at jeg var gravid :)

I november forlovet vi oss å lever lykkelig :D

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i nesten 2,5 år og bodd sammen så og si like lenge (lang historie :P). BF har egentlig ønsket seg barn hele tiden, men det har ikke passet med tanke på skolegang og jobb og sånt + at vi er ganske unge enda (20 og 21 i år).

Men i september i fjor bestemte vi oss for å prøve. Har jo hørt at dette kan ta veldig lang tid, så jeg slutta på pillen i sept/oktober og i jula ble jeg gravid gitt :)

Lenke til kommentar

Annonse

Vi har 9-års jubileum til sommeren, vært forlovet i 4 år. Vi har alltid hatt lyst på barn sammen, og har vel ikke akkurat gått inn for å prøve, men prevansjon har vært litt sånn hips som haps. Men så plutselig var'n der da :)

Lenke til kommentar

Vi har hvert sammen i to og et halvt år:) vi har bodd sammen i litt over ett år. Det var vel egentlig planlagt side. Jeg slutta på p-pillene. Så gikk det et par mnd. Og tenkte ikke så mye på det. Så plutselig viste det seg at jeg var gravid:) vi gleder oss og er spente på engang! :)

Lenke til kommentar

Fire år :o) har vært planlagt lenge at vi ville prøve når jeg startet på master. Er 26 år og han er 29. Vi har ønsket oss barn lenge begge to. Vi giftet oss i sommer og satt igang like etterpå. Etter litt kluss med svineinfluensa og medisinering av stoffskifte kom vi endelig igang og det klaffet etter en mnd. Babyen kommer i september. Da har vi vært sammen i snart fem år. Gleder oss!!!

Lenke til kommentar

Jeg er 22, BF er 23. Vi har vært sammen i 7,5 år <3

Ikke "planlagt", men kom ikke som noe sjokk for å ordlegge meg sånn :) (Trodde aldri i livet at det skulle skje på første forsøk!) Men absolutt hjertelig velkomment, vi glader oss masse!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vi begynte å prøve på dagen vi hadde vært sammen i 4 år, og har termin rundt den tiden vi har vært sammen 5 år:) Lillegull er planlagt og svært ønsket:)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i 10 år. Og når vår huleboer kommer til verden (hvis han klorer seg fast), vil vi ha vært sammen i 11 år.

Ble sammen når jeg var ganske ung;-)

 

Lenke til kommentar

Vi har snart 5 års jubileum ;) Og det var sånn ca planlagt! Vi stoppet opp med prevansjon, for at vi skulle bli gravide snart, men det var ikke planlagt at det skulle skje så fort! :-) men vi er kjempe glade for det!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i snart 3 år. Hadde fått beskjed av lege at det kom til å bli veldig vanskelig for meg å bli gravid pga. stoffskiftesykdom så vi hadd egentlig slått fra oss ideen om barn. Sluttet like greit på p-pillene - det kom jo sannsynligvis ikke til å skje noe alikevel - men det ble full klaff på første forsøk! Så vi er vevldig overrasket og veldig glade!

Lenke til kommentar

jeg hadde hvert sammens med barnefar først i 3 år så ett opphold på 18 månder deretter i 2 månder så fant jeg ut at jeg var gravid;) lille gutt var ikkke planlagt da vi var i en vanskelig situasjon når barnefar skulle på avrusning! men er nå 100%rus fri;) og er hjemme sammens med meg! men det var ingen lett situasjon men både jeg å barne far er kjempe glad for at vi skal ha barn! og litt nervøse da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...