Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gladjenta74

Vi hadde vært sammen i ca. 1,5 år, da æ blei gravid. Er nå i 15. uke, så ganske nytt. :-) Ville ha saboeren min me på det, så måtte vente til han var klar, selv om æ føle at det begynner å bli seint i forhold til alder. Kjekt at det klaffa me en gang. :-) Så det var jo planlagt, selv om vi ikke trodde at det skulle klaffe så fort. :-)

Lenke til kommentar

Har bare vært sammen i 7 mnd. Er forlovet, og vil være sammen resten av livet. Var ikke planlagt å bli gravid nå, men man får ta livet som det er. Blir nok koselig når nurket kommer. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hadde vært sammen med BF i 3 mnd da jeg fant ut at jeg var gravid. Det var ikke tvil fra noen av oss, dette ville vi gjennomføre! Vi hadde kjent hverandre i omlag 5 år før vi ble sammen :)

 

Nå er vi samboere, nettopp kjøpt drømmeleiligheten, snakker om bryllup og gleder oss som bare det til lilleprinsen kommer om 3 mnd!

Lenke til kommentar

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg og BF hadde vært sammen i 2år og 4mnd da vi fant det ut:)

ikke planlagt,men etter mye tenking her også,velkomment:)

Lenke til kommentar

vi hadde pratet en del med hverandre i ca et halvt år, men hadde så vidt blitt sammen før jeg ble gravid ( fikk vite o 06 at jeg ikke kunne bli gravid)

føltes noe håpløst i starten, men var veldig velkommen! og forholdet våres stråler :-)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i 2 år da vi fant det ut :)

Var planlagt, når vi sluttet med prevansjon gikk det første forsøk, så det var ikke lenge ventetid ;) 7+2, jeg er 20 og han er 24 :)

Gleder oss !! :D

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen siden vi var 15, er nå 27. Skal ha nr 1 i januar. Hun er planlagt og ønsket. Hadde en uplanlagt graviditet da vi var 18, men mistet dengang. Glad for det idag for ellers hadde jeg neppe fått den utdannelsen og jobben jeg har idag.

Dessuten har vi gjennomgått alle mulig tenkelige kriser i forholdet nå, så vet nå så sikkert som man egentlig kan vite at det vil vare. Ville ha det som utgangspunkt så barna kan vokse opp med et stabilt foreldrepar :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med min samboer i syv år, før barnet blir født har vi vært sammen i 8 år. Det var planlagt... Vi planla at vi skulle forsøke nå fremover, men så skjedde det ved første forsøk.. Så jeg er litt overrasket over hvor raskt alt har gått, men vi gleder oss masse :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vært sammen i 8 mnd før vi ble gravide, ikke planlagt fra noen sin side, men VELDIG velkommen, kanskje først mer av far en mor, men nå fra begge 2 veldig mye :) Snart vært sammen i ett år, og det blir godt å si! ;)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i 3 1/2 år nå! forlovet oss for ikke lenge siden, og var i full gang med planlegging av bryllup!

Vi har prøvd tidligere å få barn, men uten hell. Det virker som nå når vi hadde andre ting å tenke på, så skjedde det rimelig kjapt. Men begge har lyst på barn, så vi er begge veldig glade for at dette nå har skjedd. :)

Bryllupet har vi utsatt, og nå gleder vi oss bare til å kunne fortelle de kommende besteforeldre nyheten i jula.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hadde vært sammen med han i nesten to år, men vi tok en liten pause, og mens vi hadde pause ble jeg gravid (vi klarte ikke å holde oss fra hverandre så lenge, kanskje 3 uker).

Og det var ikke planlagt i det hele tatt, var bare 17 år da jeg ble gravid.

Lenke til kommentar

Vi hadde bare vært sammen i 1 mnd da jeg ble gravid, han er 30 og jeg er 24. Det var ikke planlagt, men vi hadde heller ikke brukt prevensjon...så vi visste jo at det kunne skje! Gleder oss nå veldig masse til nurket kommer i oktober!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...