Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Hadde vært samen i ca 6mnd første gang vi ble gravid-ikke planlagt. Mistet i MA. Denne gangen var det planlagt og vi har nå vært sammen i snart 1 år :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Nå er jeg 22 år, og han er straks 23, og vi har vært sammen i overkant av 7 år. Absolutt ikke planlagt da både han og jeg studerer, men vi ønsker nurket velkommen likevel :-) Gleder oss masse nå, og ser frem i mot mange flotte år til fremover

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Vi hadde vært sammen i 3 år da jeg ble gravid med nr2. (Jeg har en jente fra et tidligere forhold), det var egentlig planlagt, hadde tatt ut spiralen, men så skjedde det noe så vi bestemte oss for at det kanskje ikke var helt tiden for det likevel, og da vi slappet av og ikke prøvde så hardt lenger, da ble jeg gravid! Men sønnen min var mer enn velkommen, og vi hadde et fantastisk år sammen med han!! Han døde i krybbedød i februar... I ren desperasjon så tok jeg ut spiralen uka etter begravelsen, og ble gravid på første forsøk etterpå!! Nå er jeg 11+ 4 og det barnet er også planlagt( i desperasjon) og velkomment:)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i nesten 8 år da vi begynte å prøve. Spira satt etter ca. et halvt år, så ja, definitivt planlagt og veldig etterlengta.

Lenke til kommentar

Vært sammen i 9 år, og gift i 3.. :wub: Planlagt og planlagt..vår innstilling har vært at skjer det, så skjer det.. :) Men har vel prøvd bevisst i 3-4 mnd før spiren satt.. :) Håper den blir der helt til termin i januar 2014.. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Med første gullet hadde vi vært sammen i 3 mnd når vi ble gravide , vi er fremdeles sammen og venter nå nr 2 - til stor glede for store og små :) vi har vært sammen i 5 år.

Lenke til kommentar

Med første gullet hadde vi vært sammen i 3 mnd når vi ble gravide , vi er fremdeles sammen og venter nå nr 2 - til stor glede for store og små :) vi har vært sammen i 5 år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi hadde vært sammen 1,5 år når jeg sluttet på pillene, ble gravid 2 pp. Jeg er 31 og BF 32. Veldig planlagt, men fremdeles i sjokk over at det fikk så fort. Vi bestemte oss for å få felles barn etter å ha vært sammen bare noen få mnd. Men ville vente til vi hvertfall hadde vært sammen 1 år. På vei til å bli 30 var det lite aktuelt å være sammen med noen som ikke ønsket barn, så det ble et tidlig emne :) 

Lenke til kommentar

Bare 4 mnd  :unsure: . Men nå har vi vært sammen i snart 7 år, er lykkelige sammen og venter vårt andre barn som denne gangen var 100% planlagt  :wub:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...