Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

4November 2013 har vi vært ilag i 8år :-) jeg er 23 og han 25 år. Gifter oss etter ungen er kommet.

Vært gravid to ganger men begge var utfor livmor i ve eggleder (2009 og 2012) I 2012 ble problem eggleder fjernet. Og nå for første gang er jeg gravid på rett plass :-D sett hjerte og div. Er 10+4 idag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ble gravid første gang etter 3,5mnd. Ikke planlagt, men vi hadde allerede snakket mye om at vi ville gifte oss og få barn, så det var en gledelig overraskelse! :) Endte desverre i MA, og hadde litt komplikasjoner i etterkant med rester o.l. Ble gravid igjen nå når vi hadde vært sammen i 11 mnd, er 8+6 idag, og har sett bankende hjerte på UL i går!  :wub:

Lenke til kommentar

hadde vært sammen i 5 mnd og kjent hverandre i 7 mnd. Langt ifra planlagt, meeen så velkommen etter sjokket hadde lagt seg ;) Nå har vi en tulle på 8 mnd og kjærligheten blomstrer og det er snakk i nr 2 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Østfold-80

I august har vi vært sammen i 6 år,og vi har vært gift i 3 år. Ble gravid (ikke planlagt) ganske fort...bare noen mnd etter at vi ble sammen. Jeg ville ta abort,det ville ikke han. Veldig glad i dag for at han overtalte meg.:)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i 5,5 år. Jeg er 25 og kjæresten min blir 30 i november. Babyen var ikke akkurat planlagt å skulle komme helt enda da vi skulle vente til etter at kjæresten ble 30.. Slik ble det ikke, er 34+0 og vi gleder oss stort <3

Lenke til kommentar

Annonse

Vi hadde kun vært sammen i 3 måneder når vi ble gravide på første forsøket. Vi hadde da sagt at skjer det så skjer det, og det skjedde jammen med en gang :-) Vi har nå vært sammen i 5,5 år og venter vårt andre barn om 3 uker. Han er nå 36 år og jeg er 40 år. Første barnet vårt er 4,5 år. Vi har det bra sammen og gleder oss til å få en til :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Vi har vært av og på i seks år, forlovet de to siste årene. Jeg er 21, og han er 23. Var ikke direkte planlagt, men vi tenkte at det skjedde når det var meningen at det skulle skje, og etter to år uten prevensjon så ble jeg gravid. :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi har vært sammen i 7 år. Ingen av oss har barn fra før. Vi skulle ikke ha barn heller... helt til vi gifta oss og han leverte DEN talen... Nå er Bolla ønsket og ventet! <3

Lenke til kommentar

Annonse

 vi  date  i 4 mnd  og vært sammen  i en  uke :/ ikke planlagt  men   for meg er barnet veldig velkommet like vel  .



Anonymous poster hash: ded47...6f0
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 8 måneder, og bestemte oss for å begynne å prøve nå for ca 3 uker siden. :)

 

Tidlig i forholdet, men vi er i 30-årene begge to og vet at dette er helt riktig for oss, så fant ut at det i grunnen ikke er noe å vente med. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min histore er vel mer på den tragiske siden..BF var psykopat og tok mine p-piller og ringte meg døgnet rundt og fikk sine kompiser til å stalke meg slik at jeg ikke fikk stikket innom hverken skolen eller helsestasjonen.. Så han på en måte tvingte meg til å bli gravid med han fordi han trodde at hvis det var en baby inni magen min at jeg ikke ville stikke av fra han. men synd for han så gikk jeg lei og fikk mot til meg og gjorde det slutt ..og nå i oktober fikk jeg vite at jeg hadde besøk i magen min som skal ut 24 desember cirka så hun ble unnfanget da 2 uker før jeg dumpet han og da hadde vi vært sammen halvt år.. men hvis jeg vil beholde henne får jeg ikke lov av BV å la hun møte BF... så holder meg til min nye kjæreste :) ( er 16, ble gravid som 15 og får verdens beste jente nå i desember) 



Anonymous poster hash: b9262...c16
Lenke til kommentar

Er ikke sammen med barnefar, men vi var kjærester engang i fjor i ca et halvt år. Men har vært hos han i 2 år. Hadde det vært opptil meg skulle vi giftet oss, men han har ikke de samme følelsene for meg som jeg har for han og bryr seg lite om meg. Men jeg ville ha barn med han. Han eller ingen. og ønsker ikke å være barnløs, selvom det selvfølgelig hadde vært bra for barnet at vi var sammen.

Lenke til kommentar

11 år. Nå kjennes det rett med barn. Vi har prøvd siden mai i år. Håper spiren blir til friske barn.

 

 

Vi har så vidt sagt noe til venner og familie at vi prøver.

De kommer til å gå av hektene av glede.

Endret av wonderbaby
Lenke til kommentar

Første barn planlagt, ble gravid på første forsøk, tre uker etter at vi hadde møtt hverandre :-) kjærlighet ved første blikk.... Så fikk vi andremann seks år etter, tredjemann etter ytterligere tre år, alle planlagte. Nå derimot, er vi for første gang uplanlagt gravide, har vært sammen elleve år, og det er faktisk litt vanskelig! Sikkert fordi vi begge tenkte å satse litt på jobben og ikke hadde noe lyst på en runde med svangerskap og permisjon akkurat nå. Då vi jobber med å venne oss til tanken......

Lenke til kommentar

I 4 mnd, men kjent hverandre i 5 år bare blitt sammen før pga at vi har bodd på forskjellige steder og ventet til vi kunne bo samme sted. og det var ikke planlagt, men vi gleder oss:)

Lenke til kommentar

 

Min histore er vel mer på den tragiske siden..BF var psykopat og tok mine p-piller og ringte meg døgnet rundt og fikk sine kompiser til å stalke meg slik at jeg ikke fikk stikket innom hverken skolen eller helsestasjonen.. Så han på en måte tvingte meg til å bli gravid med han fordi han trodde at hvis det var en baby inni magen min at jeg ikke ville stikke av fra han. men synd for han så gikk jeg lei og fikk mot til meg og gjorde det slutt ..og nå i oktober fikk jeg vite at jeg hadde besøk i magen min som skal ut 24 desember cirka så hun ble unnfanget da 2 uker før jeg dumpet han og da hadde vi vært sammen halvt år.. men hvis jeg vil beholde henne får jeg ikke lov av BV å la hun møte BF... så holder meg til min nye kjæreste :) ( er 16, ble gravid som 15 og får verdens beste jente nå i desember) 

 

Anonymous poster hash: b9262...c16

 

 

For en flott start på livet  :cry:

 

Anonymous poster hash: 0808d...62b

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...