Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Sånn ca 9mnd :-) voksne begge to, med hus, bil, utdannelser og faste jobber. Babyen var planlagt og veldig ønsket :-)

 

Anonymous poster hash: 6f114...7c1

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vi hadde kjent hverandre i ca. 1 mnd når vi fant ut at jeg var gravid. Det var ikke direkte planlagt, men vi gjorde heller ingenting for å forhindre at det skulle skje, og han gjorde det klart fra dag 1 når jeg informerte ham om hvor i syklusen jeg var at han ville ha barn med meg.

Jeg har aldri vært gravid før (og jeg har kunnet blitt det og trodd jeg har vært det pga timing ved flere anledninger), så når jeg først ble det så er jeg av typen som tror det er en mening med det.

 

Ingenting er på plass i livet - han tar kurs og jobber på månedsoppdrag for øyeblikket, jeg har to deltidsjobber og han bor for øyeblikket med meg i kollektivet mitt. Vi håper på fast jobb for hans del og å finne et hyggelig sted for oss selv utenfor byen om ikke alt for lang tid..

Heldigvis er moren min der for oss og er veldig beroligende på alle måter. Nå gleder jeg meg bare til å komme over de første ukene - jeg hadde aldri trodd jeg skulle være så bekymret for å miste når det ikke engang var planalgt :-O

Er 9 uker på vei i dag, vi har nå kjent hverandre i 3 måneder.

Jeg er 29, han er 25 ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Vi har vært sammen i 9 år. Begynte å snakke om barn for et par år siden, men vi ville gifte oss først. Giftet oss i juni i år og ble gravid en uke etter bryllupet. Regner med at det var da jeg hadde eggløsning. Har snakket om at vi vil ha 2 barn og tror det blir 2 på rappen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

vert sammen I 4 år I januar, kan fortelle ut om graviditeten på 4 års dagen vår!!!

 Har vert gift I snart 3 mnd. Veldig planlagt, gikk igjennom prøverør.

Lenke til kommentar

Ble sammen i slutten av feb2014, og ble gravid allerede i slutten av april, har termin 29 Jan 15, så gikk fort.

 

Med min eldste sønn er det samme historie, ble gravid etter 1 mnd, men vi holdt sammen i 5,5 år da :)

 

Mn jeg ville rådet par til å bli godt kjent før man planlegger barn, begge mine er uplanlagte ,mn like velkommene 😍💞💞❤️

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vi var sammen i litt over et år da vi bestemte oss for å prøve. Alt har klaffet, åpenheten har vært 100% og vi har vært klare på mål, drømmer og holdninger til det meste vi finner viktig i livet. Her var det bare å peise på! Prøvde i ensten et år, hadde en MA og ble gravid igjen på neste første forsøk :) 19+1 nå



Anonymous poster hash: f74f5...7fd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vært sammen med BF i nesten 6 år. Graviditeten var ikke helt planlagt, men vi gleder oss begge. Er 5+5. :)

Endret av Fargestiften
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hadde vært sammen i 11 år. Traff han da jeg var 15, giftet oss da jeg var 25 og ble gravid 4 mnd etter bryllupet. Perfekt for oss =)

Litt likt som meg. Sammen m barnefar. Møtte hverandre når vi var 15. Giftet oss når vi var 25.

Lenke til kommentar

Jeg ble gravid ganske eksakt 5 år etter at vi ble sammen. Det var planlagt fra både meg og han :) Jeg som var pådriveren, men han gikk med på det etter ett års tid snakk om baby :) Gleder oss til babyen kommer! :)



Anonymous poster hash: 3b538...191
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...