Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 4 år, samboere i 3,5 år. Graviditeten var overhodet ikke planlagt, men lilleknert i magen er velkommen og elsket allerede <3

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Over 3 år, og Samboere :)

Veldig etterlengtet, men stor overraskelse når det skjedde. Vi hadde sluttet med prevangsjon for 2 år siden. Begynt å lure på om han/vi måtte testes også plutselig klaffa det :D

 

Anonymous poster hash: 0ddcb...3e3

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i snart 7 år. Jeg er 25 og BF 27. Graviditeten var ikke planlagt, men det er kanskje like greit- skal man vente til det "passer inn" i planene kan det jo ta fryktelig lang tid, om det noensinne skulle passe :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Vi hadde vært offsielt sammen i 5 måneder (8 måneder, hvis jeg skal regne fra alt i alt). Vi hadde snakket om å få barn, men hadde ikke planer om å prøve helt enda. Samme månden vi snakket om det ble jeg visst gravid! ;-)

Lenke til kommentar

Annonse

Hadde våre sammen i 3 år, og Samboere i ca 2.5 år. Vi hadde våre klare, for en liten i sammen i to år før Lykkespiren fluttet inn. Så skatten vår er veldig etterlengtet <3

Er 20+0 i dag

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

1år og 5mnd. Ikke planlagt men veldig velkomment selv om jeg MÅ skaffe meg jobb nå (har søkt i evigheter), og vi må flytte før fødsel.. 

Jeg er snart 23.  BF er 29 og har en sønn på 5 år :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i ca ett og et halvt år da vi begynte og prøve, og begge ønsket. For oss tok det litt tid og bli gravide. Men nå er jeg 21 uker på vei med jenta vår 😃 jeg er 18 og han er 25 .

 

Anonymous poster hash: f8f15...7a0

Lenke til kommentar

Ett halvt år, jeg planla det selv uten og fortelle det den gangen, noe som er veldig dårlig gjort, menmen. Nå er vi gift og har vert sammen i 4 år snart og venter 2 mann i mars :-)

Lenke til kommentar

8 1/2 år ;) Gift i litt over 1 år. Hus, biler, jobber, hunder og marsvin. Snakk om å være godt etablert :P Baby'n er planlagt, og det skal bli kos å endelig bli en ordentlig familie. :) <3



Anonymous poster hash: 93540...58d
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

3år, gift i ett, mannen uttalte to dager før vi fikk positiv test at jeg måtte begynne å følge med på de "egg tingene" mine neste måned, viste seg at vi ikke trengte det;) har en sønn på 8 ifra et tidligere forhold,hadde vært sammen med barnefaren i 1,5mnd før jeg ble gravid, men fant det ikke ut før i uke 13(ingen symptomer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...