Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært sammen med barnefaren i 6 år, ikke planlagt å fant ikke ut at det var en liten en i magen før jeg var 4 mnd. på vei ! Men nå er babyen veldig velkommen :) Venter en liten julibaby:) Jeg er 25 år og han 31 :)

Lenke til kommentar

jeg har vært sammen med BF i 8 år. Veldig planlagt fra begges side:-) passer veldig greit med den livssituasjonen vi har fått etter hard jobbing. Jeg er i tjueårene, BF i trettiårene.

Lenke til kommentar

Her blir vi 21 og 23 år innen knøttet kommer i oktober. Vi har på det tidspunktet vært sammen i over 4 år også,og knøttet var sånn delvis planlagt,men veldig velkommen! :)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i 3år. Var ikke akkurat planlagt, men vi viste begge at det kunne skje. Og nå gleder vi oss begge to. Håper bare den lille holder seg i magen og ikke finner på noe annet før uke 12.

Lenke til kommentar

Hadde vert sammen i knappe 2 mnd da jeg ble gravid. Ikke planlagt, men heller ikke forhindret for å si det slik og det var ønsket fra begge sider. Vi har nå vert sammen i rett over 3 år og venter nr 2 som er planlagt:)

Lenke til kommentar

Annonse

Hadde vært sammen med BF i 6,5 måned før spiren uanmeldt ble til. Var ikke planlagt, men veldig velkommen og ønsket <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 7 år og 4 mnd:)

Det var planlagt, men det skjede litt fortere enn forventet. klaffet med en gang jeg sluttet på p-pillen.

Er i uke 28+5 :) Og vi venter ei lita prinsesse:)

Pappaen gleder seg nesten mer enn meg:)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i 3 mnd, og det var planlagt. :) Har termin i august. Jeg er 37, og han 42, og det ble fort seriøst, så vi syntes ikke det var noen grunn til å gruble for lenge :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi har vært sammen i snart 12 år, bodd sammen i snart 9 og gift i snart 2...så det var vel påtide med en unge etterhvert da. :o)

JA, VELDIG planlagt!!

Lenke til kommentar

vi har vært sammen 3 1/2 år og jeg er 23 og han 31 :-)

Det var ikke planlagt, men far er overlykkelig fordi han ønsket seg barn lenge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

vi har vært sammen i 9 år nå, og venter vårt første barn 5.desember. Var ikke planlagt, men veldig hyggelig! Er 25 og samboern er 26.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vært sammen i to år, ikke planlagt, men har pratet om at hvis det skjer så skjer det og da er det hjertelig velkomment :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vi har vært sammen i 11.mnd og har planer om å prøve nå. Vi er begge unge, går gremdeles på vgs. Henholdsvis 17 og 18år Vi vil begge ha fylt år innen barnet eventuelt kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi hadde barre vært sammen i 9 månder..

Jeg vet ikke om jeg skal kalle det planlagt eller ikke, jeg slurvet med p pillene mine i 2 månder, og han viste det... Og da sa han har du tatt p pillen din i dag og om jeg hadde gjort det, ble han litt skuffa.. Vi ville vel begge to, men samtidig var vi vel usikkre .

 

Vi er 37 uker og gleder oss masse <3

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i ca fem måneder, og på fredag tok jeg ut p-staven :) Er sååå klar for å prøve nå, kjipt jeg fikk besøk av tante dagen etter legetimen ;P Vi har snakket om barn lenge, ønsket er svært stort hos begge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 4 år,og forlova i nesten 4 år når tulla vår forhåpentligvis finner veien ut snart(termin 7 september).

 

Var ikke helt planlagt,men jeg slutta på p-pilla pga bivirkninger og vi brukte ikke kondomer,så vi visste muligheten var der.

 

Lille tulla vår har vært ønsket hele veien og nå klarer vi nesten ikke vente med å få se ho,holde ho,lukte på ho:)

Lenke til kommentar

Ble gravid før vi ble sammen. Vi var veldig forelsket og ville ta det rolig, så vi ventet en stund med og bli sammen.. helt til det viste seg at jeg var gravid i 5.uke, då hadde ting allerede gått litt for fort så hoppet like gjerne rett i det :-) nå bor vi sammen, og er kjempe lykkelig. Venter en liten gutt om få dager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...