Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i 6år, men planla å bli gravid etter 3år sammen.. hadde ikke trodd at det var så mye styr for å få ønskebarnet.. Men nå er det endelig på vei.. Han 23 og jeg 22..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i nesten 4 år.

Ikke planlagt, men koselig alikevell.. Etter at sjokket la seg. Ble gravid på mini-pillen...

Lenke til kommentar

Annonse

sammen i 4-5uker, så var jeg gravid, ting har gått veldig fort med oss, for jeg hadde akkurat kjøpt meg hus da vi ble sammen, så han har bodd hos meg siden da og vi bor sammen enda, så vi har så og si vært samboere like lenge som vi har vært sammen, som er 1år i slutten av oktober:), og bf var litt skeptisk til og begynne med nå er vi 45dager unna termin og vi gleder oss super masse, han har vært super og ha gjennom tiden:) vi har det super bra sammen:)

Lenke til kommentar

hadde vært sammen med barnefaren 5mnd når jeg ble gravid,nå er vi forlovet,planleggerbryllup om noen år og venter på lille gutten vår i oktober:)

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg og sambo har vært sammen i 3,5 år:) Vi har vært samboere så å si like lenge også:) Den lille spiren var planlagt. Vi har snakket om det en god stund, og bestemte oss for å prøve. Etter 10mnd ble testen positiv:) Jeg er 21, han er 26. Vi er 11+1 i dag:)

Lenke til kommentar

jeg og kjæresten har vært sammeni litt over en månde kun, og det var ikke planlagt.. men veldig velkommen! siden jeg i 2006 fikk vite at jeg ikke kunne bli gravid..

Lenke til kommentar

Hmmm...

Jeg fatter store mistanker til at dtd88 er min lillesøster.

Derfor lurer jeg fælt på; hvorfor har du ikke fortalt storesøster at du er gravid?For en måte å finne ut dette på!

Og du ksn jo ikke akkurat ha termin så kjempe lenge etter meg tenker jeg... I april? Gratulerer så masse forresten! Jeg sattser på at det blir en gutt jeg ;)

 

Og du frøken? Hvis man er nyforelsket og ikke bruker prevensjon, da ber man jo litt om det, synes du ikke? :P;)

Lenke til kommentar

Så godt å lese at flere har hatt korte forhold før det skjedde! Vi hadde vært sammen i nesten fire måneder, offisielt noe kortere, da vi fant ut at vi var gravid. Dette skjedde mens jeg gikk på p-piller, så sjokket var stort.

Lenke til kommentar

Var ikke sammen med BF da jeg ble gravid, men bestemte oss fort for at vi ville beholde. Er nå 18uker på vei og samboere. Er selv 21 og BF 32, gleder oss veldig over den voksende mage:)

Lenke til kommentar

Jeg og BF hadde 1 år jubi når jeg fikk vite at jeg ble gravid. Jeg blir 20 og han er 24 :)

Alt var planlagt men vi visste ikke når det skulle skje for jeg hadde problemer med å bli gravid. Måtte ha litt hjelp av legen til å få det til.

Lenke til kommentar

Jeg og BF har vært sammen i 8 år, siden jeg var 16.

 

Graviditeten var veeeldig planlagt og det tok 7 nervepirrende mnd før alt klaffet :)

 

Er 12+4 dag :)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen litt over en mnd før jeg ble gravid. Hos oss var det full klaff fra første stund, så vi hadde vært sammen hver dag fra vi møttes. Det var ikke planlagt, men vi gleder oss veldig over den lille som er på vei.

Nå er jeg 10+2 på vei.

 

:)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...