Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?

mispire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 7 år og 4 mnd:)

Det var planlagt, men det skjede litt fortere enn forventet. klaffet med en gang jeg sluttet på p-pillen.

Er i uke 28+5 :) Og vi venter ei lita prinsesse:)

Pappaen gleder seg nesten mer enn meg:)

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Vi hadde barre vært sammen i 9 månder..

Jeg vet ikke om jeg skal kalle det planlagt eller ikke, jeg slurvet med p pillene mine i 2 månder, og han viste det... Og da sa han har du tatt p pillen din i dag og om jeg hadde gjort det, ble han litt skuffa.. Vi ville vel begge to, men samtidig var vi vel usikkre .

Vi er 37 uker og gleder oss masse <3

Vi har vært sammen i ca fem måneder, og på fredag tok jeg ut p-staven :) Er sååå klar for å prøve nå, kjipt jeg fikk besøk av tante dagen etter legetimen ;P Vi har snakket om barn lenge, ønsket er svært stort hos begge.

• 2 uker senere...

Vi har vært sammen i 4 år,og forlova i nesten 4 år når tulla vår forhåpentligvis finner veien ut snart(termin 7 september).

Var ikke helt planlagt,men jeg slutta på p-pilla pga bivirkninger og vi brukte ikke kondomer,så vi visste muligheten var der.

Lille tulla vår har vært ønsket hele veien og nå klarer vi nesten ikke vente med å få se ho,holde ho,lukte på ho:)

Ble gravid før vi ble sammen. Vi var veldig forelsket og ville ta det rolig, så vi ventet en stund med og bli sammen.. helt til det viste seg at jeg var gravid i 5.uke, då hadde ting allerede gått litt for fort så hoppet like gjerne rett i det :-) nå bor vi sammen, og er kjempe lykkelig. Venter en liten gutt om få dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...