jobber med saken har klart det Skrevet 17. desember 2008 #151 Skrevet 17. desember 2008 Jeg og har vist slurvet med folat:( Tok ikke folat sist jeg var gravid, gikk vist bra det og. Stakkars gutt! Med alkohol og uten folat...
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 17. desember 2008 #152 Skrevet 17. desember 2008 Med datteren min visste jeg ikke at jeg var gravid før uke 8, var i bryllup og på sommerfester. Ikke tok jeg folat heller, da hun ikke var planlagt. I tillegg hadde jeg ikke morsmelk, og det fikk jeg jo beskjed om at var viktig for at ungen skulle bli både frisk og intelligent. Med andre ord burde den stakkars ungen vår ha diverse defekter pga alkohol, være dum og mye sjuk ... Vil nå si at femåringen vår er over gjennomsnittet intelligent (kanskje bare jeg som synes, men ...) og hun er veldig lite syk. :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #153 Skrevet 18. desember 2008 : D he he he...ja der ser du !! Går helt fint selv om man ikke gjør alt etter boken!! Jeg hadde det og slik med min - viste ikke at jeg var gravid før jeg var 3 mnd på vei...hadde drukket alkohol..og aldri hørt om folat!! Ungen er stortsett aldri syk og flink på skolen : )) Flaks eller så tåler de mer en vi tror!! Sikker på at mange drikker alkohol før de vet de er gravid..iallefall de som ikke planlegger! MEN klart det ikke er å anbefale!!! Så når man prøver å bli gravid så tar man jo forholdsregler. noen som har fått symptomer?? 6 dager til jul =))
jobber med saken har klart det Skrevet 18. desember 2008 #154 Skrevet 18. desember 2008 Ingen symptomer her. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning engang:( Du da Tjorven?
tjorven- nr 3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #155 Skrevet 18. desember 2008 samme som deg "jobber med saken" !! vet ikke om el har vært og ingen symptomer.....KJEDELIG!!!
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #156 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har heller ingen symptomer Og i går og i mårrest har jeg fått en del utflod som har vært både svakt rosafarget og brunfarget, men aner ikke hva dette betyr..? Får vel mensen i gjen ganske snart, har ikm 24.
blirjegsnartmamma Skrevet 18. desember 2008 #157 Skrevet 18. desember 2008 ingenting her heller.. Begynner å tro at jeg har innbilt meg alt sammen jeg.. Men vi får se.. tester på tirsdag, 1 dag før ikm....
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #158 Skrevet 18. desember 2008 Jeg føler meg så trøtt og småkvalm hele tiden, håper jo at det er et "symptom" hehe. Fikk ikke symptomer så tidlig i mitt forrige svangerskap, bare ømme bryster da min ikm var, nå er det ingen ømheter.. Redd jeg bare innbiller meg at jeg kan være gravid. Tatt el tester i en uke, og tror el kanskje kom før den "skulle" ettersom alle testene mine er negative, men har ikke kjent noe bestemt så kan jo være at den ikke har vært her også.. Men lurer, hvordan greier dere å være så tålmodige å vente med testing?? Jeg tester og tester hele tiden jeg, i håp om at det tidlig skal vises, hehe. tenker å teste igjen i morgen og 23, om det ikke har skjedd noe da så får jeg vente en uke til og se om tr kommer.
tjorven- nr 3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #159 Skrevet 18. desember 2008 heldig du er bebek09 : ) Du har jo noe som ligner symptomer iallefall : )) Når startet du med el testingen ? - hvilken dag i syklus. Jeg tester ikke pga jeg tror jeg blir stresset av det! men kanskje jeg prøver neste pp--....ikke helt bestemt meg! Jeg skal ta graviditets test på julaften uansett ; ))
jobber med saken har klart det Skrevet 18. desember 2008 #160 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes det er utrolig vanskelig å ikke ta test. Men er så lei av å bli skuffet. Sitte å vente på at den dumme streken skal dukke opp:( Vet at tappe tafsing ikke er noe bra, men du kan kjenne på tappen når mensen nærmer seg. Jeg har vært veldig trøtt i det siste, hatt vondt i ryggen og gått mye på do. Men jeg tror dette skyldes julestress og litt for mye pepsi max.... Er lei av å være liksom gravid hele tiden...... Håper tr kommer før lørdag, for da kan jeg drikke med god samvittighet:) (nei, har ikke noe tro på at jeg er gravid..)
SillePia Skrevet 18. desember 2008 #161 Skrevet 18. desember 2008 Hiver meg med her! Har IKM 26 ca.. Blødde pittelitt i går, så var det over, også har jeg vært småkvalm, akkurat som jeg har vært sulten hele tiden, selvom jeg nettopp har spist, åsså murringer i magen.. Men kan vell like så greit være mensen som melder sin adkomst tidligere enn den bruker.. Tørr ikke å håpe for mye med andre ord... Blir en spennende jul for oss alle her
SuperKlar86Gravid Skrevet 18. desember 2008 #162 Skrevet 18. desember 2008 Kan jo vere at du har hatt en liten festeblødning da SillePia !! :0) Du kjenner vertfall ting!Jeg hadde El den 12.Kjente veldig aktivitet i mageregionen de 3-4dagene etter det.Men nå er det helt"stille".Men men- om jeg er gravid så er det ikke sikker egget har festet seg helt ennå.I morgen er den 7 dager siden EL. Huff... Spennende dette, men også en påkjenning merker jeg...
SillePia Skrevet 18. desember 2008 #163 Skrevet 18. desember 2008 Hadde vært en fin julegave det da:P Hadde EL den 14.jeg. Veldig spennende dette, skal du teste deg noe da? Bruker ikke å teste meg, vet liksom alltid at den dumme mensen kommer uansett Blir fort en påkjenning ja.. Får håpe på full klaff på oss begge da:)
blirjegsnartmamma Skrevet 19. desember 2008 #164 Skrevet 19. desember 2008 oi, sånn kvalm er jeg også SillePia! Kanskje det er et symptom da? Skal teste 23 jeg.. før jeg kjører mannen på jobb.. og så hver tirsdag inntil noe skjer. litt disiplin må jeg ha
tjorven- nr 3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #165 Skrevet 19. desember 2008 ååå nå begynner symptomjakten for fult ja : ))) Bare 5 dager til julaften...da skal jeg teste...selv om jeg ikke har noen følelse for at det kan være noe på gang...er på dag 27 i dag...men meget ustabil syklus...så kan enda gå 3 uker før mensen kommer ( slik var det sist) ...sukk IKKE tålmodighet for 5 øre....
blirjegsnartmamma Skrevet 19. desember 2008 #166 Skrevet 19. desember 2008 uff kjenner den der ja.. Har ikke hatt en eneste syklus under 65 dager - så hvis den skulle holde seg på 28-30 nå er det under!! Men pergo bør vel ordne opp i det?
Skogshuldra Skrevet 19. desember 2008 #167 Skrevet 19. desember 2008 Hei hei alle sammen! Jeg tror jeg har IKM på 23, men sist syklus ble plutselig på 40 dager i stedet for de vanlige 30 - 32.. Veldig nervepirrende dager med mange nedturer.. (hver negativ test) Så håper jeg slipper det denne gangen. Nå har jeg bare en graviditets test liggende og den skal jeg spare til juleaften morgen!! Og det den viser må jeg jo da leve med til apoteket åpner igjen.. Ønsker dere alle en god jul! Og måtte vi få det vi ønsker oss mest til jul! ..... 2 stk. blå streker... Det er vel ikke så mye å be om... he he Jule klem til alle!!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #168 Skrevet 19. desember 2008 Ønsker dere alle en riktig god 4.adventshelg Jeg hadde en pytteliten blødning i går, pluss mye slim (litt detaljert her men) så jeg håper det er festeblødning - og ikke ett lite mensen-forvarsel! Så spennende å lese at det er så mange som kjenner seg kvalme og uggne! Håper det blir mange positive tester nå i jula, det fortjener vi alle sammen
SillePia Skrevet 19. desember 2008 #169 Skrevet 19. desember 2008 blirjegsnartmamma, Vi får håpe det er et symptom!! ) Men om man har hatt "festeblødning" kor lenge etter det kan man se det på en graviditetstest?? Blir en spennende jul dette ;P
*Bambi + spire* Skrevet 19. desember 2008 #170 Skrevet 19. desember 2008 Hei! Hvordan står det til med dere da jenter? Jeg har ikm 25 des., håper virkelig at spiren sitter denne pp. Jeg har ingen tegn bortsett fra masse murringer helt nederst i magen og litt stikkninger på ve. side til tider.. Mulig alt bare er innbillning, jeg er på juleferie sammen med blant annet min svigersøster som er i uke 31, så mulig jeg er blitt litt påvirket av å se å kjenne på magen + gå igjennom babytøy osv. Håper det klaffer for oss alle:) Andre som kjenner noen tegn da? Noen som vet om jeg kan teste md billigtest stav 3 dager før ikm?
jobber med saken har klart det Skrevet 19. desember 2008 #171 Skrevet 19. desember 2008 Noen som vet når det er normalt å få mens murringer? Har bare hatt det en gang før... Håper mensen kommer i morgen..... ellers kan den bare la være å komme. Trenger ikke komme tuslende om en uke eller noe
tjorven- nr 3 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #172 Skrevet 19. desember 2008 jeg er ikke plaget med mensmurringer "jobbermedsaken", men en gang hadde jeg det helt fra el og til mensen kom....DA hadde jeg stort håp om å være gravid...men den gang ei....nå har jeg litt muringer innimellom...men har ingen håp denne ganger! Morsomt å se at så mange er med å skrive på denne tråden da=) Spennende å se hvor mange streker vi får i julen...for det er jo det vi ønsker oss mest av alt =) Ha ei kjempe flott helg...sikkert litt stress ...for å bli ferdig til jul =) KOSER MEG!!!
Gutteprinsen Skrevet 20. desember 2008 #173 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har IKM den 26/27 des, har ikke så mye symptomer egentlig. Har litt ømme pupper bare, og det har jeg hatt 4 dager nå. Men det er nok bare at kroppen forbrederer seg til Tante kommer:(( Har drømt at jeg at jeg fikk en positiv test... hehe Vet egentlig ikke når jeg har tenkt å teste, har vel egentlig lyst til å vente å se om tante kommer på besøk først! Men jeg ønsker alle lykke til!!!)))))
tjorven- nr 3 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #174 Skrevet 20. desember 2008 hadde det ikke vært for at det var jul, så hadde jeg og ventet litt til med å teste...men nå kommer jeg IKKE til å klare det : D Litt småkvalm i går og i dag...håper det er et godt tegn og ikke spy syken som går over hele landet.....
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #175 Skrevet 20. desember 2008 jaja, da kom tr da:( Håpet jo at det var en festeblødning, men i dag kom tr for fullt:( Så da er det jo bare å håpe det sitter for meg neste gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå