Gå til innhold

<3 *** skravletråd uke 52 *** <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

metallsmaken og kvalmen var tilbake idag..

Men nå er det bare kvalmen igjen..

Skjønner ingenting av denne lurekroppen min jeg!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Nå er det snart EL igjen:) Forhåpentligvis da, skal ha EL til helgen hvis syklusen min har holdt seg stabil, og det føles iallfall slik nå. Vi har begynt med oppvarmingen og må bare pent forsette til et stykke over helgen:) Har bestilt en hel gjeng med graviditetstester nå, men får gjøre meg ferdig med EL testingen først vel. Hehe:) For min del har jeg forventet ikm den 26.12, men akter å teste på julaften hvis ikke TR har kommet innen da:) Flere med ikm den dagen kanskje? Håper alle får super positive førjulsgaver, julegaver og etterjulsgaver i år:)

Skrevet

Til dere tappetafsere: Er livmortappen bare åpen når man har mensen og eggløsning?? Eventuelt at den åpner seg litt før og er åpen litt etterpå? Det høres vel mest logisk ut??

Mannen kommer kanskje hjem i morgen!!!

Skrevet

De svømmerne høres ut som om de kan overleve det meste, 'jobber med saken'. Håper det blir full klaff.

Men den tafsinga er jeg ikke så kjent med ... :-)

Håper det klaffer her også, selv om vi ikke har hatt så mye sengekos som jeg planla. Tror nesten det er første gang gubben har vært for trøtt, men det tar på med juleavslutninger og mye overtid. Tør ikke avslutte prøveuka ennå, siden jeg ikke tester for el, men nå er det jo hælg! :-)

God helg, alle sammen, ikke lenge til uke 52 nå!

Skrevet

Jeg blir sprø av å vente!

Jeg kjenner ikke noe til EL, men tror jeg kan ha hatt den for noen dager siden, selv om den egetlige ritkige el dagen er i dag/i går..

Tok en EL test i dag for første gang bare for å se, men ikke noe utslag på den..

Kan det hende jeg allerede har hatt EL da, vil den da være negativ om EL er over? er vel sånn!? hahaha...

Vil ha verdens beste julegave!

Skrevet

så stille på denne tråden for tiden ...så enten er dere i full baby laging...eller så er det jule stria som tar på ?? : D

har ikke kjent noe til el enda...så lurer på om jeg har den denne mnd.....negative tanker kanskje...men er på dag 21 i dag!! og har en ustabil syklus!!

Ønsker dere ei flott helg uansett =))

Skrevet

Tjorven, jeg har vært på miniferie til København. 2 netter på trang, liten lugar - så ble ikke mye sengehygge da nei. Hehe, hadde EL den 10/12 etter syklusen i hvert fall, så får håpe kosen vi hadde rundt de dagene gjorde jobben. Bestile sånn grav.test.strimler fra billigetester denne uka, så måtte jo bare ta en når jeg kom hjem tidligere i dag. akkurat som om jeg blir gravid så fort :P Hehe, spennende det her..

En flott helg til deg og !

Skrevet

Ville bare ønske alle en god helg:) Håper det står bra til med alle:)

Skrevet

Tusen takk =)

Høres vanvittig fint ut med København tur melamin : )) Godt å komme seg litt bort i jule stria =)) Sikkert masse flott å shoppe der og !!

vi får krysse fingerene for at vi har gjort en god nok jobb ...og at julegaven blir positiv ; )) tror nesten det blir for tidlig å teste julaften...men kommer til å gjøre det anyway : D

klem

Skrevet

Ja, det var utrolig deilig! Fikk noen veldig, veldig billige billetter med dfds, så tenkte bare "hvorfor ikke?". Joa, grei shopping, men var ikke særlig babyvennlig i sentrum synes jeg, så nektet å gå inn i butikker jeg ikke kunne ha med barnevogna. Hehe, hvis ikke babyen er "velkommen" så gidder ikke jeg å sponse butikken heller. Ja, jeg er sær!;)

Ja, krysser fingrene for oss begge - og alle andre her inne som håper på tidenes julegave. Tror det blir for tidlig å teste på julaften for meg og, men det er jo såå vanvittig spennende da, så klarer nok ikke la være her heller nei. Hehe..

Skrevet

sånn var jeg og med barnevogn...skippet de butikkene man ikke kunne ta vogna inn i!! Enkelte butikker er jo så trange!! Hvor gammel er barnet ditt? Forresten mange fordeler å bo sørpå...med tanke på billige billetter =)) verre med oss her nord ...

Skrevet

Ja, utrolig trange. Vi var innom en H&M Barneklær butikk - altså KUN barneklær. Rett innafor inngangen stod det ett digert stativ som gjorde at man måtte presse seg vei igjennom. Bare de få minuttene vi var der inne kom det vel kanskje 3-4 andre med barnevogn inn dit, og alle måtte presse vogna igjennom.. Man skulle jo tro at butikken regnet med å få en del kunder med barnevogn;)

Han er 14 uker bare, så vi er veldig tidlig på'n igjen;)

Ja, det vil jeg tro, vi er litt priviligerte vi her nede :)

Skrevet

Sukk, nå har jeg mistet helt troa på at jeg er gravid..

Har INGEN symptomer lenger.. Alle de jeg trodde jeg hadde, må ha vært på eggløsning..

Det er INGENTING lenger.. Blir så frustrert, var sikker på at vi skulle klare det nå, men nei..

Kjemper imot trangen for å teste - det er jo helt idiot av meg å teste allerede - liksom 2 uker igjen til IKM. Og Gyn har sagt at man ofte ikke tester pos før 2 uker _over_ IKM.

Igår hadde vi besøk av min høygravide venninne og mannen.. Er så koselig å se den store magen, og gleder meg masse til å bli "tante" og få holde det lille nurket :) Men det gjorde jo bare at det bitte-bitte-bittelille jeg hadde igjen av positivitet forsvant som dugg for solen..

Orker ikke mer :(

Skrevet

Er det noen som føler de har symptomer?? For første gang på lenge så har jeg ingenting. Er jo kanskje litt tidlig og? Har ikke noe tro på at det har klaffet denne måneden heller...

Lykke til:)

Skrevet

oi, innlegget mitt havnet jammen langt oppe!!

Nei, alle mine symptomer er som sagt her oppe vekk.. Ingen verdens ting.

Alt jeg hadde må da ha vært sympt. på el..

Er så lei nå!!! Mistet alt håp og tro på denne perioden.. Og hvis det ikke klaffet nå, med pergo, hvorfor i alle dager skal det klaffe på de neste rundene med pergo da??

Skrevet

melamin...14 uker : D Må si du er knall tøff!!! WOW !!! Men sikkert flott med 2 tette og da!!

Blirjegsnartmamma...håpet er ikke borte før mensen kommer!!

Her er ingen symptomer på noe som helst..verken el eller noe...Hmmm...kjedelig! Men lenge til IKM enda da!!

Skrevet

Jeg trodde virkelig at El hadde kommet veldig tidlig denne gangen, men så slo EL testen ut på Fredag!:0) En dag etter den "kalkulerte". Vi hadde Sex da på fredag, pluss at vi hadde det på Torsdag, og annen hver dag før det fra dag 10. Men vi fikk ikke hatt oss i går, da jeg hadde besøk av familien...Kanskje vi får ha litt i dag, men mulig ikke det blir noe heller. Hva tror dere?? Av de 2 dagene man har mest sjans, hadde jeg sex på den første dagen ( og dagen før det). Det burde vell være mulig å bli gravid da??.....

Skrevet

Tjorven: Ja, jeg har hatt lyst på to tette hele tiden, selv om fødselen og tiden rett etterpå ikke gikk helt som den skulle :) Tror og håper at de vil få mer ut av søskenforholdet når de er i ca samme aldersgruppe.. Også virker det veeldig deilgi åvære "ferdig" med det tidlig. Tror nok det kommer en nr 3 om en god, god del år - hvis vi ikke finner ut av at to er nok for oss :)

Blirjegsnart...: Du skal ikke gi opp håpet før enten mensen kommer, eller (krysser fingrene for andre alternativ) at grav.testen roper ut "POSITIV";)

Skrevet

sant sant.. det er fremdeles håp.

Skulle bare ønske jeg kunne få et eller annet super symptom - begynne å kaste opp eller noe - så det ikke var tvil :)

Skrevet

Hehe, er jo ikke alle som får symptomer på graviditet før de er ett godt stykke uti svangerskapet :) Tenker spesielt på de man ofte leser om i Se & Hør som føder i do uten å vite at de var gravide engang.. hehe, er vel kanskje ikke OFTE det er sånne saker men;) Det jeg skal frem til er at kanskje det at du ikke har noe symptomer er ett symptom i seg selv? Hvis det gir mening..

Skrevet

Ja det er sant =) trenger ingen symptomer på en graviditet...jeg var 3 mnd på vei med 1. før jeg oppdaget at jeg var gravid!!! : )) Vi må nok bare vente i spenning en stund til ; )

Fortsetter med annen hver dag sex frem til IKM her iallefall !!

Skrevet

hehe jada, er sant det :)

Søstra til en vi kjenner godt hadde det faktisk sånn.. Visste ikke at hun var gravid før hun fødte.. Var på jobb sammen med broren dagen før liksom..

Tar det som et godt tegn da :)

Her blir det også sengekos helt til mensen evt kommer - man vet aldri når det plutselig slår til :)

Skrevet

Akkurat det kan jeg ikke skjønne...at man kan være 9 mnd på vei å ikke vite at man er gravid.....blir jo veldig livlig i magen til tider...og den må jo bli større...men det skjer jo faktisk ja =) Utrolig!!

Uansett kjempe spennende å følge ,med dere nå =) Nærmer seg jul med stormskritt...bare 9 dager igjen ; ))

Skrevet

Blir utrolig spennende nå fremover ja. 8dager til IKM for min del :) Sist testet jeg ikke positvt før 6 dager etter IKM tror jeg det var, så regner vel med at testen er negativ uansett på lille julaften. Får bare håpe den ikke er positv, eller at mensen kommer før nyttårsaften ;) Jeg vil ha en tørr nyttårsaften i år!:)

Skrevet

tror nok heller ikke min test vil slå riktig ut før ca 1 uke etter IKM ,...så blir en spennende jul i år =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...