Gå til innhold

<3 *** skravletråd uke 52 *** <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tette nesa utviklet seg til influensah******, men tester igjen i morgen hvis mensen ikke har kommet. Har bare to tester liggende, men apoteket er jo åpent på mandag hvis mensen ikke melder sin ankomst. Ingen symptomer på verken mens eller graviditet.

Men hva er planen da, jobber med saken? Tetser du hvis mensen ikke dukker opp da?

Du da, Tjorven, tester du igjen i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk så masse tjorven:) Nå er jeg jo veldig spent på om jeg ser nickene deres over på 1.term snart da! Jeg krysser fortsatt fingrene for dere alle her inne..

Skrevet

Fortsatt ingen mensen her...men ikke testet flere ganger heller...skal teste nyttårs aften om mensen ikke kommer.....men føler meg ikke gravid, så stemmer nok den testen jeg tok julaften : ( Har bare 2 tester igjen...så sparer litt på de ; ) MEN håper vi kommer etter på 1.trimester ja =)) Kos deg masse med en mage som snart er kjempe stoooor ; ))

Skrevet

Tr er 2 dager forsinket her, men tok test i dag og den var negativ...Jeg pleier aldri å ha forsinka mens- har en mega stabil 28 dager syklus.Så dette er litt rart.Men men. Har ingen flere tester igjen jeg heller...Så jeg får bare vente og se.TR burde kommi dag vertfall, om det ikke er noen der inne.. Er så tungvindt å ikke vite også....

Skrevet

Da tror jeg tr har kommet her. Det ligner i alle fall ganske mye på henne:( Begynner å bli ganske så lei dette her nå:( Men det går vel over om en dag eller 2...

Håper det går bedre med dere andre:)

Skrevet

Tok også negativ test i morges, ikm i dag. Kjenner mensen er på vei, blæh, på'n igjen...

Du kan jo være gravid da, SuperKlar, hvis mensen ikke har kommet, noen som ikke tester positivt før flere dager etter ikm.

Skrevet

Ja, det er vell er tjans, men jeg tviler... Sist jeg ble gravid ( mistet i SAuke10) så testet jeg positivt 1 dag før, og da ble den positiv med EN gang lissom. Men det trenger vell ikke være likt hver gang..

Skulle så ønske at jeg var det, man blir jo litt lei av å få neg/mens når man ikke vil ha!!! :) Men men- så lenge det står over alt at det er heeelt vanlig at det tar litt tid, får jeg lene meg på det. . Men skulle helst se at TR kom i dag, eller ikke på 9 mnd. Er så kjedelig om den uteblir noen dager til, og jeg går rundt som ei forvirra høne, tror kaaanskje jeg er gravid, også kommer den. Da føler jeg meg skikkelig lurt av min egen kropp.... hehe.

Skrevet

ikke noen tru her heller...ingen symptomer for min del heller!!! Vil ha mensen nå så neste pp kommer...kjipt at så få får positive tester da!!!

Skrevet

har enda ikke fått mensen, så er vel fremdeles håp..

Krysser fingrene, og tester når jeg er hjemme fra juleferie på mandag..

Skrevet

Det var vist ikke tr likevel. Hm.. har tatt en test, men den var negativ. Ikke blendahvit negativ, men likevel negativ...

Det må da være noen av oss som blir gravid??

Skrevet

Mensen kom i dag, så nå er det litt deppings, skal drukne mine sorger i kveld ... ;-)

Skrevet

så kjipt at du fikk mensen rugesjuk!!!! ingen mensen her enda....5 uker siden sist jeg fikk den, så kjedelig at syklusen tuller på denne måten!!! murringer hver dag, så venter og venter!!!

Skrevet

Det var dumt rugesjuk:( Men du må kose deg i kveld:)

Kjedelig å vente på mensen tjorven:( Jeg og bare venter og venter....

Skrevet

Da krysser jeg fingrene for at mensen holder seg unna dere to.

Skrevet

... glemte å si at dere også må teste positivt, kjipt hvis syklusene bare blir lange, Tjorven.

Skrevet

Takk for det Rugesjuk:) Men har nettopp testet negativt, så jeg tror ikke det er noe særlig håp denne mnd. Når har du neste IKM?

Skrevet

samme her....testet negativ på julaften...så ingen håp nei!!! Men skal teste nyttårsaften om mensen ikke kommer...hvis jeg ikke ombestemmer meg og ser det litt an enda en stund!!

Skrevet

Jeg snoker ennå litt inne her :) Ville bare si, Tjorven. I forrige sv.skap hadde jeg IKM julaften, men testet negativt den dagne, og helt frem til 30.desember. Da kom det for første gang opp to streker :) Så det er håp jo!

Skrevet

Hei jenter. Jeg hadde ikm 1. juledag hvis syklusen er 28 dager denne pp. (den varierer noe mellom 28 og 30) Hvis den er 30 dager så har jeg ikm idag.. Har bare fått negative tester. Men ikke sett noen tegn til TR..

Jeg har stive og vonde brystvorter og masse stikkniger i magen og ned mot underlivet. Jeg har også konstant "sting" på ve. side, skikkelig ubehagelig:( De murringene i magen har jeg hatt en uke, men den "stingen" har jeg hatt i 14 dager nå.. Skjønner ikke hva kroppen herjer med om dagen.. Håper vi tester positivt snart og at tanta har tatt seg en lang ferei!:)

Hvordan er humøret deres da? Mitt er sås om så, denne siste delen i pp. er alltid verst, kjedelig med negative tester og ikke tante besøk..

Skrevet

Humøret mitt har hatt sine bedre dager:( Tror nok alt håp er ute for min del:(

Hater denne siste delen av pp:( Arg....

Håper virkelig at du er gravid tjorven:)

Skrevet

ja, min ikm var i dag... og dette var min 1pp.

tok en test tidlig på dagen i dag etter å ha fått en haug av dem i posten, men ikke noe utslag, etter å ha ventet lenge og fyllt opp blæra var jeg på do for en time siden og da ble det jammen meg en positiv test.

Sitter vel egentlig lettere sjokkert ettersom jeg trodde mensen skulle komme, siden 22 har jeg blødd ca 1 minutt hver dag, og trodde hele tiden at nå kom tr, men så stoppet det opp.

Trodde ikke at jeg skulle være gravid.

Så ja! Jeg er gravid.

Skrevet

Så kjekt bebko09:) Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulere så mye bebek 09 =) Godt å se at testene kan slå positivt ut : ))

ingen mensen her enda...men heller ingen symptomer ....3 dager til neste testing!! Men fortsatt ingen håp!!

Ser det lages mange skravletråder for oss som ikke har fått mensen enda, men jeg holder meg her...orker ikke følge med i så mange tråder =))

Kos dere! mens vi venter....

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse da!!:):)

Kanskje det er det vi må gjøre jenter, fylle opp blæra så det er extra mye å måle av;)

Skrevet

hei hei jenter... er i samme båt her som dere jeg... jeg startet en tråd for oss som er over ikm og ikke fått besøk... syntes dene begynnte og bli litt lang kanskje?

Gratulerer alle som har fått beste julegave ever.. håper vi er flere som kan følge over på 1trim og september klubben=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...