Gå til innhold

<3 *** skravletråd uke 52 *** <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dumt melamin.. Det positive er at da kan du feire litt ekstra til nyttår:)

Jeg gikk glipp av julebordet i dag:( Nå slapp jeg iallefall å tenke på om jeg skulle drikke eller ikke..

Er det noen som har symptomer?? Uken nærmer seg jo med stormskritt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå nei melamin!! så dumt at mensen kom!! Håper du er med godt mot!!!

ikke tid å kjenne etter symptomer her...styrer og steller til jul : )) Koselig!! Har tatt inn juletreet i dag til og med : ) Men må innom her å se om det skjer noe da ; )

Skrevet

ja, veldig:( Men er jo bare min 1.pp, så jeg tar det med veldig godt mot ja! Kan jo være at kroppen min ikke føler seg helt klar til å hoppe i det igjen! Men nå kan jeg i alle fall kose meg med vin med god samvittighet til jul!:P Må jo se de små gledene i det, hehe.. Krysser allikevel fingrene for dere alle!

Skrevet

ja ikke så mange som får det til på 1. forsøk heller ..men man kan jo håpe : )

ingen symptomer her...er på dag 29. Men har en syklus på ca 32 dager!

Skrevet

uff så trist melamin! men da sitter den kanskje neste gang :)

går bare og venter jeg også..

har pakket ned tamponger osv til ferien - har bare ingen tro på at den uteblir i 9 mnd...

men skal teste imorgen eller på tirsdag.. beste er vel å vente til tirsdag.. jeg vet jammen ikke om jeg TØR å teste jeg!!

Skrevet

Jeg testet i dag, 4 dager før IKM. Var negativ. Men som jeg tenker, så er det uansett mest sansynlig for tidlig i dag.. Måtte bare ta en test test... Så nå venter jeg til tirsdag.... Men jeg er ikke optimist...

Skrevet

For første gang siden mai, så har jeg ingen symptomer. Vet ikke når tr kommer heller. Regner med at hun kan komme fra 24 og utover...

Skrevet

Hm, veldig forvirret. Tok en test for moro skyld, og kom opp en svak skyggestrek før 5min var gått. Nå er den lyserosa - men 10 min siden jeg tok den. Har lagt ut bilder på profilen min, de tok jeg ikke mange minuttene etter at testen var tatt.. Er det en skygge der?

Skrevet

så ingenting der jeg, dessverre..

Prøv imorgen tidlig :)

Kanskje den er tydeligere da :)

Skrevet

Tror nok jeg får gjøre det :) Så langt har de jo vært knallhvite - uansett hvor lenge de har ligget, men tatt 3 tester nå:P Hehe, og alle får en liten skygge etter par ett par min. Spennende det her :)

Skrevet

tenk så gøy da!!

Hvis det kommer opp en strek imorgen :)

Da var det kanskje ikke tr du fikk likevel..

Skrevet

Ja, veldig moro :) Har ikke blødd noe særlig i går kveld eller i dag, så kan jo være det ikke var tr ja. Hm, får se i morgen tidlig om det kommer noe mer tydelig resultat :)

Skrevet

åh...her skjer det jo ting =)) var det ikke mensen du fikk alikevel melamin??? skriv inn nytt test resultat i morgen da=)) Når er din IKM egentlig??

jeg har masse murringer.,så kjennes ut som mensen er her snart ja!!

Skrevet

Når er din IKM tjorven?:)

Har kvalme murringer jeg, og sure oppstøt.. :S

Skrevet

Nok en negativ test hos meg..

Da skal jeg ikke teste før jeg skal til gyn..

Men føler liksom ikke noe rundt det. er ikke skuffa eller lei meg engang..

Skrevet

min IKM er på julaften eller 1 juledag. MEN sist jeg jeg 2,5 uke over, så er fryktelig spent på denne gang...om jeg må vente lenge på mensen eller om den er i normalen igjen. Hatt 33 og 32 dagers syklus etter SA! Dag 30 i dag...så får vi se....er ganske rolig enda iallefall. men skal uansett ta en test på julaften =) Bare for gøy skyld...om ikke mensen kommer før da!!! Mye murringer til tider, så føles som den er rett rundt hjørnet faktisk. ingen ømme pupper, så er garantert ikke gravid!!

Vet du sikkert når du hadde el blirjegsnartmamma ?? kjedelig med alle de negative testene- men husk at noen får ikke positiv før langt over IKM!! så ikke mist håpet enda!!!

Skrevet

nei testet ikke etter el.

Har ikke hatt det før,sier legen, så denne gangen skulle jeg ta det helt med ro - bare ta det som det kommer.

Egentlig skulle jeg ikke teste etter noe som helst, bare vente til jeg kom til gyn igjen, og se hva blodprøvene viser..

Men det klarte jeg jo ikke :)

Skrevet

Puh, i morgen blir det testing her i huset. Tror ikke jeg får positivt, men må jo se om jeg kan få to streker på selveste julaften. Ikm er 26, og har absolutt ingen symptomer, eller er forkjølelse et symptom (kan også være at jeg reagerer på juletreet :-( )?

Skrevet

heia jenter...

Da var det ikm i morgen, men tør jeg teste? NEI jeg er liveredd

her er mine symptomer:

-uvell ofte

-Blødene gommer

-huepine ganske ofte

-blir veldig fort sulten

sikkert mange flere også som jeg ikke kommer på i farten.

Tenk om jeg inbilder meg alt dette da folkens... Hva syntes dere folkens, kanskje jeg står opp i natt og tester... Men jeg har bestemt meg for at om jeg får positiv test skal jeg fortelle det til min kjære på 3juledag, da har vi 3-års dag=)

Dere da?

Skrevet

Tjorven, den var positiv den gitt!:) Jeg hadde IKM i dag, men testet jo halveis positivt for to dager siden, men var en veeldig svak skyggestrek. Kjøpte clearblue i dag, og den viste meg ett flooott kryss:D Hihi, jeg kaster masse babystøv på dere andre! :) Håper jeg får høre om mange positive tester. Foreløpig termin er 4.september, 1 dag før lillebror har bursdag:D

Skrevet

Gratulerer så mye, Melamin! Kos deg med graviditeten, tenk så flott å gå smilende rundt med en hemmelighet i magen nå i julen.

Skrevet

Rugesjuk: jeg tror jeg har lest et sted at tett nese kan være et symptom:) Håper du er gravid:)

Jeg har fått et par symptomer i det siste, men er sikkert bare hodet mitt.. som vanlig

god jul:)

Skrevet

GRATULERE SÅ MYE MELAMIN!! sååå koselig!

min test var helt negativ, men var forberedt på det da....er på dag 32 ! spent på om syklusen blir lang denne gangen og !!

ha ei strålende jul !

Skrevet

Takk for oppmuntringen, Jobber med saken, negativ i dag, men ikke ikm før fredag. Egentlig litt kjipt å være så forkjøla på selveste julaften, men hvis det kan være et symptom ... Håper symptomene dine er graviditet og ikke bare lureri!

God jul til alle! Nå skal jeg kose meg med Kalle Anka & Co (svenske tradisjoner her i Østfold). :-)

Skrevet

Hvordan går det jenter??

Jeg har kjøpt tester, men har klart å ikke bruke dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...