Gå til innhold

<3 *** skravletråd uke 52 *** <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har iallefall alt klart til babyen kommer:) Håper den kommer snart:)

Vi har vel ingenting klart. Ikke har vi plass til en baby heller. Men det ordner seg vel snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går bra selv om ikke alt er på plass : )) Der det er hjerterom er der husrom : )

Ha ei strålende helg jenter : )

Skrevet

Ville bare ønske alle med ikm uke 52 en god helg, mange som el framover nå, og lykke til med prøvinga! Ikke bare bare å få til sex på de riktige dagene nå midt i julebordsesongen, kom hjem etter et stille og rolig julebord i natt, klar til å forføre gubben. Men han lå der "døddrukken" og ubrukelig, så jeg får bare håpe på at svømmerne har våknet til live i kveld ...

Skrevet

God helg til deg også :)

Har ikke el før om en uke antakeligvis, men vil prøve å ha sex hver 2./3. dag denne uken i tilfelle syklusen har gått nedover..

Men, i dag er jeg home alone da mannen skal på "juleøltest" med gutta. Fare for at det ikke blir noe da ja (ikke første året med denne øltesten...), også får jeg håpe ikke fylleangsten tar overhånd i morgen! Ikke så enkelt alltid..hmm

Lykke til så lenge til dere med el snart!

Skrevet

Spennende at det er så mange som har IKM i uke 52 da. Jeg har lille julaften, så blir veldig, veldig spennende å se :) Hadde jo vært årets/tidenes beste julegave hvis testen er positiv den 23.!

Skrevet

Tjorven: Masse hjerterom her:) Vi er 3 som bor i et mini hus. Har 2 hunder og.. hehe.. sånn passe trangt her kan man si:) Men vi håper jo at huset blir ferdig om ikke så lenge, og da er jo plutselig alt på plass:)

God helg alle sammen:)

Skrevet

Åh, tenk å få en positiv test i "julestrømpa" da - <>. Er nok ikke sjans for det her i huset, med ikm 26. og har ikke testet positivt før ikm de to andre gangene jeg har vært gravid (ei jente på 5 og en sa).

Skal nok gerie å få lagt inn litt sengehygge midt i alle juleforberedelsene, i hvert fall. :-)

Skrevet

masse julekos i forberedelsene skal det bli : D Aner ikke når el er, men ca mellom mandag og fredag om ting går som det skal....!! : )

Må bare ikke slite oss ut m baking og vasking så vi sovner tidlig ; ))

Skrevet

Hehe, det hadde vært julestrømpa si ja! ;) Med forrige testet jeg ikke positivt før 6 dager etter ikm, så jeg skal prøve å ikke ta noen test før ca. nyttårsaften :) Får jeg ha vin både med og uten alkohol med opp til mamma!

Skrevet

jeg har heller ikke tro på en positiv test så tidlig for min del...selv om jeg skulle bli gravid! Iallefall ikke heller testet så tidlig før : ) MEN, siden jeg har 3 billigtester liggende så kommer jeg til ta en ja ; ) just in case ; )

Skrevet

Hehe, ja, spenningen er for stor:P Klarr fint å si nå at jeg ikke skal ta test, men vet det blir vanskelig hvis 23. og 24. kommer og jeg ikke har fått mensen enda..:)

Skrevet

Nå er vel tiden for EL hos mange her inne??? Min er sikkert ikke før til uken pga lang syklus..... : / er på dag 15 i dag!! skikkelig spennende nå ja : )) og gleder meg til teste tiden kommer ; )

Skrevet

hei hei jenter... Jeg trur jeg hører til her inne.. venter el nå hvertøyeblikk... trudde jeg tilhørte uke 51, men nå er det søndag og el lar seg vente på.. Kanskje den er i dag, men vet ikke... så jeg bare slenger meg på her jeg....

Håper inderlig at det klaffer nå.. Tenk å kunne gi samboer en spire i julegave.. *sukk*

En annen grunn til at jeg håper at det slår til dennne pp er at da slipper jeg og gå over 1 år... har prøvd i 1 år i januar.... hadde vært godt å slippe det.. menmen....

lykke til alle sammen...

Skrevet

Da håper jeg det klaffer for deg denne gangen, Monica 84 :) Ja, det hadde virkelig vært en utrolig fin julegave!;)

Skrevet

må jo være den beste gaven vi kan få : ))

det er denne uka som gjelder for min del , men aner ikke når...blir mye *uling disse dagene : )))

spennende!!!

Skrevet

uff, symptomjakta er litt tidlig denne gangen føler jeg..

Har vært skikkelig uggen i helga, temperaturen har gått opp og ned hele tida - lufta mens jeg satt under ullteppe!

Hodepine siden fredag osv..

idag er jeg småkvalm, ligger litt bak hele tiden.. Også metallsmak (blodsmak) i munnen..

Stikker i magen rett som det er også, har gjort det siden jeg slutta på pergo.

Men er det ikke litt tidlig å begynne med dette nå da?

Skrevet

Blirjegsnart..., jeg har hatt mye av de samme "symptomene", metallsmak/blodsmak i munnen og kvalm og uggen mye av tida. Så kroppen jobber i hvert fall med noe;)

De samme symptomene hadde jeg de første månedene av forrige graviditet :)

Skrevet

er det sant?

uff, nå ble jeg bare enda mer håpefull.

Føler liksom at dette er første ordentlige sjansen vår, pga pergo.

Også er det ei skravlevenninne her inne som sa at hun hadde sånn temperatursvingninger, sånn at hun nesten trodde det var starten på en lett omgangssyke, det var vel rett etter el..

Og jammen var hun ikke gravid.

Nei, nå må jeg slutte å sette griller i hodet mitt :)

Skrevet

Hehe, ja, det er det. Metallsmaken i munn hadde jeg i mange måneder sist :)

Ja, jeg følte meg også rimelig uggen og i dårlig form ukene rett etter eggløsning sist. Jeg var sikker på at det var uvi da, ettersom de symtpomene og smertene jeg hadde stemte helt overens med det jeg fant på nett om det :P

Man blir jo skikkelig symptomjegere når man prøver å få en spire i magen, så fort jeg får litt vondt i magen eller ryggen nå så sitter jeg og overanalyserer det i flere timer!

Skrevet

haha :)

Ja, er rart med det..Har ikke vært sånn her tidligere altså..

Men er nok som sagt pga pergo..

Blir spennende å se i januar, da skal jeg tilbake til gyn for å få svar på om jeg har hatt el..

Hvis jeg ikke kan bevise det selv allerede i jula da :)

Skrevet

Får håpe du kan bevise det selv nå i jula ja :) Krysser fingrene for deg! Jeg er jo bare i min 1pp, ser jo på bloggen din at du har prøvd veldig, veldig lenge - så unner deg den aller beste julegaven en kan få :)

Skrevet

åå, tusen takk melamin :)

Du også :)

Har jo vært veldig mange som tester positivt i det siste, så vi får kaste oss på den gode bølgen :)

Skrevet

Tusen takk!:)

Ja, julen er jo magisk, så får håpe den strør litt ekstra magi over på oss :)

Skrevet

Huff huff huff.. da fikk mannen nettopp en haste reise jobb. Usikkert når han kommer hjem:( Jeg som hadde tenkt å bli gravid nå.... arg.. hehe...

Strør noe av det babystøvet jeg har fått over på dere andre:)

Skrevet

neeeii så kjedelig "jobber m saken"!! fikk dere ikke gjort noe før han dro ? Har du peiling på når du har el? Jeg er på dag 17 nå, men vet ikke når el er...merker ingenting iallefall!! kjedelig!! regner med enda en lang syklus : /

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...