Icerus Skrevet 9. november 2008 #151 Skrevet 9. november 2008 Håper jeg og:):):) Hadde vært kjekt å ha noen kjente å følge gjennom svangerskapet:)
Nerak 2x pp Skrevet 10. november 2008 #152 Skrevet 10. november 2008 Litt mer "oppdatering" Har hatt litt mer stikninger rundt halebeinet, og vært øm / hoven "der nede"og tidvis stikking i puppene. Men alt dette er forbigående. I går fant jeg ut at jeg skulle teste, selv om det var 4-5 dager til IKM, sånn siden det var farsdag, og da hadde det vært gøy om det hadde kommet opp noe på testen. Men.....den var selvfølgelig blendahvit. (Tror dette snart blir mitt nye navn) Har virkelig ikke trua denne pp. Tror nok TR kommer sånn ca på torsdag, og har også bestemt meg for at neste pp skal jeg ikke bruke Wild yam. (Selv om den tar en del menssymptomer og -smerter, fant ut dette sist.) En hel uke til vi får svar på prøvene til mannen min. Kjenner at jeg ikke har trua der heller, og at vi får svaret med at det ikke er noe liv i det5 han avleverte. Litt lett deppa i det ekle været i dag....
pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. november 2008 #153 Skrevet 10. november 2008 Gratulerer Icerus! Det var hyggelig, og det høres jo ut som det går rette veien for deg også, Pfeew. Jeg er også veldig ambivalent nå, føler at jeg kjenner ting hele tiden, men jeg tør ikke tro på det. Ikm er senest lørdag, så det er forsåvidt mulig å ta en test imorgen tidlig, da er det fire dager før. Eller kanskje jeg klarer å vente helt til onsdag.
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #154 Skrevet 10. november 2008 inne å sniker på dere i uke 46...som evt ( forhåpentligvis ikke) går videre i uke 50...gjett hvem jeg fant her da...A 1973 ; )) Ble glad for å se "kjentfolk " hihi...skulle hatt mensen mellom onsdag og fredag men enda ikke dukket opp...negative tester fred og lørd...så belager meg på ny pp og ny IKM uke Kjedelig men thats life.....løper på do å sjekke hele tiden men ingen mensen nei...laaaang denne pp må en si...dag 33 i dag...
Icerus Skrevet 10. november 2008 #155 Skrevet 10. november 2008 Takker igjen for gratulasjoner Jeg testet blendahvitt 4 dager før ikm, men fikk den svake streken 2 dager før ikm, men med morgen urin. Og i dag dagen før ikm er den sterkere:) Så ikke fortvil om dere tester for tidlig. Det kan være noe alikevel. Venter i spenning på hvordan det går med dere andre:)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 10. november 2008 #156 Skrevet 10. november 2008 Skulle gjerne tatt følge med deg inn på 1.tri. Er lov å håpe
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #157 Skrevet 10. november 2008 Izzie, skal vi bite tenna sammen litt til, også tester vi begge på onsdag morgen? Jeg tror også min ikm er senest lørdag...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. november 2008 #158 Skrevet 10. november 2008 Icerus: GRATULERER! Tjorven: Haha, jeg er overalt, med den tullekroppen min...:-D Tror mensen er kommet skikkelig igang her ja... DRITTkropp... Skal på sykehuset, for hormonprøver på dag 4 eller 5, så det blir torsdag eller fredag. Klem
Strandloppa og lillebror Skrevet 10. november 2008 #159 Skrevet 10. november 2008 Jeg blir gjerne med dere, pfeew og izzie. Jeh har ikm fredag eller lørdag, så dette blir spennende:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #160 Skrevet 10. november 2008 Hei Kvist! Ja, da tar vi en "felles" testings på onsdag morgen
Kazaya er fødeklar Skrevet 10. november 2008 #161 Skrevet 10. november 2008 Hei alle sammen. Hadde også tenkt å teste onsdag (vente på lønna...) MEN.....i dag har jeg vært sååå kvalm på jobb!!! =D Så jeg måtte ned på apoteket og bruke de siste kronene på en dobbelpack med CB. Jeg klarer ikke å vente til onsdag, så jeg tester i morgen tidlig (IKM tirs eller Ons). God feeeeeling nå ja!!!
Strandloppa og lillebror Skrevet 10. november 2008 #162 Skrevet 10. november 2008 Felles test onsdag morgen er avtale!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #163 Skrevet 10. november 2008 Flott Kvist Å, lykke til med testings Kazaya!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 10. november 2008 #164 Skrevet 10. november 2008 Takk! Det samme til dere også!!! Dette blir noen spennende dager!! Følger med på dere. =D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #165 Skrevet 10. november 2008 Ja, endelig er vår uke her!!
grace&hope Skrevet 10. november 2008 #166 Skrevet 10. november 2008 IKM-uka føles alltid som en evighet!! Spesielt når man har IKM i slutten av den:-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #167 Skrevet 10. november 2008 Åja..jeg har nok ikke ikm før til helgen..og det føles som hundre år frem i tid akkurat nå.. Håper bare jeg endelig er gravid, så jeg slipper flere pp'er.. Nå er jeg lei
Skogshuldra Skrevet 10. november 2008 #168 Skrevet 10. november 2008 Da henger jeg meg på felles teste dagen... Ikke de store forhåpningene, men når IKM uka er her så er det jo et snev av håp som har bygd seg opp alikavel... 7pp
tjorven- nr 3 Skrevet 10. november 2008 #169 Skrevet 10. november 2008 Jeg tar en til test i morgen...om ikke mensen kommer...onsdag er jeg 1 uke over IKM.... Godt du er overalt a 73 : D du har nok smittet meg med den lurekroppen ; )) Spennende å se hvem som kommer over i uke 50 og hvem som blir gravid : D Lykke til med all testing de nærmete dagene : D
Nerak 2x pp Skrevet 10. november 2008 #170 Skrevet 10. november 2008 ....og så har murringene i ryggen begynt å komme....
malla85 Skrevet 10. november 2008 #171 Skrevet 10. november 2008 Tr dukket opp i dag, to dager før tiden Super kjipt!!!!! Inn i 12 pp for meg nu da! begynner å tru at det kommer til å ta sinnsykt lang tid siden det ikke har klaffet til nu..... Men det er et plus: kan drikke på julefesten på jobb den 23. november
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. november 2008 Forfatter #172 Skrevet 10. november 2008 Hei malla! Det var trist.. Dumme tr.. Lykke til inn i neste pp!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 11. november 2008 #173 Skrevet 11. november 2008 Sto opp tidlig i dag tidlig for å teste før jeg skulle kjøre på jobb. Testen var knall positiv!!!!!!! YEEEES!! Nå blir jeg 3 barnsmamma til sommern!!!! Gledestårerne rullet når jeg kjørte ti jobb og jeg har vært helt i min egen verden i hele dag. Sender dere masse og lassevis av babystøv og håper det klaffer for dere også, så kan vi sammen trippe over i 1 trim.
Nerak 2x pp Skrevet 11. november 2008 #174 Skrevet 11. november 2008 Har ikke fått TR enda, men veit at hu kommer. Fikk svar på prøven til gubben i dag. Var så lite aktivitet at de ikke fikk testa en gang. Bare trist og lei nå......... Han skulle visst bstille time hos sin egen lege, og så evt ta en prøve til, men ser jo ikke akkurat lyst ut......
Icerus Skrevet 11. november 2008 #175 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer kazaya... Trist å høre Nerax 2xpp. Vet at en jeg var på uke med fikk vite at mannens svømmere var svake og hun ikke var så fertil. Men de fikk det til å klaffe før oss... hun ble gravid på 4 eller 5 pp. Mens jeg ikke har fått det til før nå - 11 pp. Så ikke mist håpet. Det er jo også andre alternativer om det skulle vise seg å være vanskelig.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå