Gå til innhold

*** Skravlings for "ikm uke 46" jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste pp, here we come :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til alle sammen:)

Skrevet

hva var det man skulle ta frem til el, og etter el skulle en ta wild yam?

Noen som husker? trur det bynte på d.

Tenkte jeg skulle prøve det denne pp. Og kutte ut e-vit og multivit.

Andre som har slagplanen klar?

Skrevet

Slagplanen her er bare å ha sex perioden rundt EL.. hehe

Skrevet

Damiana du mener malla?

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe sink til meg og sambo. Ellers tar jeg multivitaminer og folat. Tør ikke ta noe "alternative" ting enda.. Prøvde salviete en gang, og den syklusen ble helt rar.. El ble en uke forsinket.. Kan jo være tilfeldig..men alle andre sykluser er på 27 dager..da jeg drakk salviete ble syklusen på 34 dager..

Men, en ting som irriterer meg er at de 4 første pp'ene hadde jeg litt el-slim noen få dager før el.. Men, så har jeg ikke fått det mer.. I hvert fall ikke sett noe til det.. Grr..

Skrevet

Damiana ja!! det var den jeg mente, trur jeg skal teste den ut. har jo prøvd "alt" annet. så hvis noen har noen gode råd eller tips hører jeg gjerne på.

Har hørt at salvie te kan forandre syklusen ja, så det har jeg ikke prøvd. tørr liksom ikke siden jeg har veldig regelmessig syklus.

Skrevet

da var det inn her for meg også... 11 pp denne gang...

Skrevet

Slenger meg inn her jeg og..

Går inn i 2pp. tro rvi bommet på EL forrige pp.

Så da har jeg me dsyklus på 26 dager som forrige gang, IKM 16 november..

Noen som har spesielle planer for neste pp??:D

Skrevet

Hadde egentlig IKM 1 november, syklus på 29 dager, ca. Men så kom TR den 17 okt. Skjønner ingenting jeg, skulle jo ha EL rundt 17-18 okt, men fikk TR istedet...

Men blødde i bare 2-3 dager...

Skjønner ingenting her:/

Men håper syklusen min er rett denne pp, for blir sinna om TR skal komme å fucke opp syklusen min igjen!

Skrevet

Hei igjen. Går inn i 9.pp nå og begynner å miste litt motet:( Var tre/fire dager forsinket sist, så trodde at det var en sjangs.Men nei, det blei ikke oss denne gangen heller..Jeg skal spise Wild Yam denne gangen også, drikker ingefær og skal prøve å ha mye sex denne pp.! Lykke til alle sammen, håper det funker for noen denne gangen også!

Skrevet

Hei jenter.

Ønsker dere alle lykke til. Selv er jeg ikke helt sikker på om vi skal prøve eller ikke. Forrige syklus hadde vi sex to dager før og på selve el-dagen, men jeg ble ikke gravid.

Jeg har veldig lyst på ny baby. Aldersforskjellen ville i så fall vært perfekt. 4,5 nesten 3 og 0 år:) Men, jeg er i ny jobb som lærer, og det å være gravid første arbeidsår frister ikke så veldig. Jeg vet at de på jobben ønsker at jeg ikke blir gravid enda, men det er selvfølgelig mitt valg å ta.

Hver dag (mens jeg er på jobb) bestemmer jeg meg for ikke å prøve før neste år, men hver kveld ombestemmer jeg meg.

Uansett skal jeg prøve å holde meg litt borte fra bim. Hvis vi bestemmer oss for å prøve, stresser det meg litt å være her inne. Da klarer jeg liksom ikke å tenke på noe annet enn at jeg vil være gravid. Skal bare komme inn på besøk litt innimellom og heller bli skikkelig bimmer igjen etter eventuell positiv test. Jeg har el 30. eller 31. oktober og dermed IKM 13./14.nov.

Lykke til i alle fall.

Skrevet

Hei=)=)

Jeg slenger meg på her jeg også=) Jeg er inne på ikm uke 45 også, men jeg er på dag 4 nå og da regnet jeg første dag med TR er dag 1.

Jeg har begynnt på dobbel Pergotime kur i dag så jeg håper det klaffer nå etter 1 års prøving, så nå skal vi lage barn!!!!!!! hehe

Jeg har veldig rare syklusser, det kan ta 3 mnd før jeg får TR så det er mulig jeg har PCOS og derfor vet jeg ikke når jeg skal vente IKM.....

Lykke til alle sammen!!!!!!

Skrevet

Slenger meg på her jeg også... Tror jeg har ikm 13 nov denne gang.

Skrevet

En uke til eggløsning :-) Nå er prøvingen innviet her i gården! ;-)

Skrevet

grr.. tester så smått etter EL nå.. har en litt lang og ustabil syklus, så bør teste fra dag 18- 27.. testinga til nå har slått ut i to streker, men teststreken er noe svakere enn den andre, så da er det vel ugyldig foreløpig.. får krysse alt jeg har fortsatt!

Skrevet

Plutselig slår den ut skal du se ;-) Lykke til!! Jeg håper min el kommer på fredag, for da passer det perfekt med planen om sex hver 3. dag..

Skrevet

Hei, hei.

Jeg tror kanskje, muligens at jeg er her... IKM blir enten søndag i uke 45 eller mandag i uke 46. Hiver meg inn i begge trådene, sånn for sikkerhets skyld...:-D

Pfeew: Ser du har lagt opp strategien med hver 3. dag. Det tør ikke jeg... Her i huset praktiseres sex så ofte som mulig (ehm... er ikke akkurat kaniner til vanlig, så en gang for dagen er vel det meste...:-))

Klem

Skrevet

Hei jenter!

Endelig har syklusen min kommet under 35 dager! Jippi:D

Skal bli morro å følge dere frem mot uke 46. Har ikke "meldt" meg på noen av disse *ikm uke xx* trådene før, pga ustabil syklus. Jeg vet jo ikke hvem dag ikm kommer på, men det blir i løpet av uke 46.

Planen er å ha sex hver dag denne uka som kommer. Har enda ikke begynt å teste om jeg virkelig har el, men hvis denne perioden ender med negativ test og tr, begynner jeg å teste!

Skrevet

Hei snups!

Ja, nå orker jeg ikke masse stress og hauger med pliktsex..for det funker bare ikke.. Så nå prøver vi hver 3. dag slik at vi får spart opp litt..og så kjører vi selvfølgelig på den dagen jeg kjenner eggløsningen.. :-) Har sannsynligvis el førstkommende fredag, så hadde sex i dag..og så blir det på tirsdag..og så på fredag når forhåpentligvis el kommer.. Eller så venter vi til lørdag..og da har vi spart opp enda mer.. :-) Krysser fingrene for at dette vil funke :-)

Skrevet

Huff, nei, pliktsex er ikke så gøy. Innrømmer det... Men jeg tør bare ikke å IKKE ha sex...:) Kanskje vi prøver hver 3. dag neste pp. Får se.... :) ARGH, neste pp ja... Det skal jo ikke bli noe neste pp...:-) Ååååååh, jeg blir SPRØØØØØØ hvis det ikke klaffer snart!

Klem

Skrevet

Vi får se hvilken strategi som funker best da A ;-)

Jeg også vil være gravid NÅÅÅÅ....!! "Alle" jeg vet som har slutta på pilla og prøvd, har blitt gravid...bare ikke jeg... :-(

Skrevet

Sånn i forhold til barnehage er enten denne pp eller neste de "beste" periodene at det skal klaffe i.

Blir vi gravide nå, kommer ungen i siste halvdel av juli. Hvis det ikke slår til før i neste pp kommer ungen i siste halvel av august. (i følge den teminplanleggeren jeg nettopp så på da)

Og grensen for sikret barnehageplass er jo etter hva jeg har fått med meg 1.september mange steder.

Skrevet

Ja, jeg føler også at alle andre er gravide. Men jeg har bestemt meg, denne pp'en SKAL det klaffe her! :)

Ellers må jeg innrømme at jeg blir mer irritert over alle de ukjente folkene her inne, som jeg aldri har sett eller hørt om, som plutselig skriver at de er blitt gravid på første pp... :-D Øh, nei, altså, forstå meg rett, er ikke sånn at jeg ikke vil at de skal få lov til å skrive, eller noe sånt, tenker bare i mitt stille sinn at de kan dra ditt peppern gror, for de er jo *blitt* gravide og ikke jeg.... Misunnelig ja... Barnslig ja.... :-D

Klem

Skrevet

Hei:)

Nå er jeg inne på et sidespor, men jeg lurer på en ting:

Jeg er ny her og ser det er mange forkortelser.

De fleste har jeg greid å skjønne, men ikm får jeg ikke tak på.

Noen som vil være så snille å fortelle meg hva ikm står for?

Skrevet

Ai ai ai!! Måtte det klaffe for oss alle denne pp'en!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...