Gå til innhold

*** Skravlings for "ikm uke 46" jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff Kvist.. Trist å høre.. Var bra jeg glemte å teste i dag tidlig da..så slapp jeg to skuffelser på samme dag..

Skal til legen i morra pga betennelse i armene mine, så skal se om hun får tid til litt prat om babymaking samtidig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det var vel like greit at du ikke tok den testen når det allikevel skulle være på den måten.

Huff, bentennelse i armene hørtes ikke deilig ut. Håper det går bra da!

Skulle ønske det fantes en mirakelkur som gjorde at man ble gravid med èn gang!

Skrevet

Den oppskriften skulle jeg gjerne hatt!! :)

Skrevet

Blæh, blæh og atter blæh!!

TR er her, presis som alltid.

Da er 15pp i gang....

IKM uke 50 neste gang, da, jenter!

Skrevet

Jepp..me too grace&hope..

Skrevet

Så kjedelig pfeew og grace&hope at det ikke ble noe denne pp. Det er fortsatt tid før jul....;) Ønsker dere som har fått mensen lykke til videre og håper at spiren sitter snart!

Veldig forsiktig tripper jeg over på 1 trim og håper å være der til 12 uke er ferdig. Er så utrolig redd for å miste..

Skrevet

Hei dere! Jeg fikk negativ test idag jeg og. Hadde det på følelsen når jeg la meg igår. Tror som sagt jeg har vært altfor stressa denne måneden, pluss at vi var syke begge to. Vi kjempet oss gjennom sex hver dag i en uke mens vi var syke...hehe....ikke så bra måte å lage baby på akkurat. Man skal jo kose seg skikkelig. På førstemann ble vi gravide på første forsøk, men da var det ferie og super sex. Tror det har litt å si jeg, pluss at det er veldig koselig å tenke på at llle gutten vår ble lagd på en veldig fin og følelsesladet måte ...;)

Jeg kommer nå til å melde meg ut herfra for en stund, og ikke tenke så mye på barnelaging. Jeg har en tendens til å bli veldig fanatisk på ting, så jeg bør ikke fokusere så mye på det. Dessuten, hvis det ikke klaffer neste måned så skal vi vente et par måneder pga jobb. Men når jeg etterhvert muligens blir gravid en gang, kanskje vi ses inne på gravid-sidene, det hadde vært koselig å se kjente der!

Lykke til med barnelagingen, dere andre som går videre til uke 50, og lykke til med hunden Pfeew - og Kazaya, lykke til med den lille spiren! Det er rart med det - først bekymrer man seg for å bli gravid, så bekymrer man seg for å miste fosteret, og så bekymrer man seg for at alt går bra med barnet når det først har kommet ut...... ;-)

Skrevet

Det var synd izzie..

Det er nok et poeng du har der med alt dette stresset rundt.

Man blir veldig opphengt i denne barnelaginga, merker jeg!

Skal teste i morgen tidlig.

Tør ikke håpe noe. Egentlig tror jeg den blir negativ.

Jenter, vi blir nok gravide når det er meninga at akkuret den enkelte skal bli det:) Det er nok en mening med denne ventinga!

Skrevet

Hei hei igjen!

Har ikm i dag.

Tok test nå og er gravid:)

Og jeg som ikke har merka noen verdens ting!!

Nå er jeg så glad!!!

Drysser masse babystøv over dere jenter:)

Lykke til alle sammen, også håper jeg vi ses snart på 1. trimester!

Skrevet

Gratulerer SÅ MYE ! GUUUUUD SÅ MORO !!!! Hvor mange pp har du prøvd ??? Og et spm til bare, har du fulgt noe med på tappe n?

Igjen grattis :D:D:D

Skrevet

Gratulerer Kvist!!! Jeg kommer inn på 1.tri neste pp ;)

Skrevet

Takk:)

Da venter jeg på deg der!

Krysser fingra for deg denne pp:)

Skrevet

Takk for det :) I mellomtiden koser jeg meg med lille babyhunden min ;)

Skrevet

Fortsatt ikke tegn til TR som skulle kommet i dag... håpe, håpe...

Har hatt litt mens lignende følelse i underlivet, men ikke noe mer...

Tok test for noen dager siden som var negativ, men kan jo være at det var for tidlig?? ..

Også begynt med noen "sure" oppstøt... skal ikke det være et tegn??... he he.. Må nok ta en test i morgen tidlig hvis TR ennå ikke har kommet!!

Åh... hadde vært så koselig om det klaffa nå... da kan man jo fortelle det til de nærmeste i jula.. :)

7pp...

Skrevet

Takk mikadimoo:)

Dette var 3. pp etter p-pilleslutt.

Tappen har jeg ikke fulgt med på. Hadde sex hver dag rundt når jeg ca trodde jeg hadde el.

Denne pp drakk jeg en kopp salviete hver kveld før el. Vet ikke om det gjorde utslaget, men jeg ble hvertfall gravid!

Masse lykke til for deg:)

Skrevet

Trodde kroppen min dreiv å skulle få ned lengden på syklusene mine. 42-37-34 har det vært de siste månedene. Håpa den skulle bli nærmere 31 nå, hvis ikke jeg ble gravid.

Men her sitter jeg da. Dag 34, ingen Tr og negative tester:( Trodde at endelig kunne jeg henge meg på en av disse "IKM uke xx" trådene, men neida:( Jeg får bare vente å se hva som skjer.. Blir det en 4. pp tro?

Gratulerer så mye til dere som er blitt gravide!!!

Skrevet

Jeg er nå på dag 36, ingen TR og negative billig tester... Fatter ikke hva som skjer... Håper ikke syklusene mine nå er på vei til å tulle seg til.. Ligger vanligvis på 30 - 32 dager... Hvor lenege etter IKM burde en eventuell positiv graviditets test slå ut?? håper fortsatt litt... men må vel innse at det bare er en lang syklus... blæh... el testen min slo ut 28 oktober så syntes det er litt rart at det tar så lang tid fra el...

Noen som har noen komentarer?? Hva skjer?? Tok test både lørdag og i dag... men negative begge to... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...