pjokkemamma*07+10* Skrevet 3. november 2008 #101 Skrevet 3. november 2008 oooops. vi hoppet over hyrdestunden igår, for jeg mente at nå var vel eggløsningen over, og vi har vært så flinke og holdt på hver bidige kveld. har hatt kremete og klistrete utflod så mange dager nå, men igår følte jeg meg helt tørr. så da tenkte jeg at det var over. men hva er det som dukker opp idag? haugevis med hvit, kremete utflod som strekker seg. dette blir nesten for tragisk, hvorfor hadde vi ikke bare sex en dag til........... håper det holder å vente til ikveld....????????
pjokkemamma*07+10* Skrevet 4. november 2008 #103 Skrevet 4. november 2008 Hvordan går det pfeew? Jeg har skikkelig tro på at det har funka med dr phil!
Prøverpånr*2* Skrevet 4. november 2008 #104 Skrevet 4. november 2008 Har et spm og håper jeg får svar fra noen... Hadde TR fra 3-5 okt, kraftig blødning, men kun i knappe 2 dager. Så fikk jeg TR igjen 17 okt, startet som bittelitt rosa utflod, etter en dag kom det firskt blod, og så spottet jeg bare brunt fra ca 19 okt tom 26 okt. 28 okt kom det også litt friskt blod i utfloden, bare småå striper.Hadde også stikkinger fra nedre magen den 28 okt. Skulle ikke ha EL før 31 okt ca. Har fått plutselige utslag på kviser-i-trynet-fronten nå, og vondt i hofter. Kan det være EL som "banket på døren" den 28 okt? Istedet for 31? Syklusene mine er jo helt på trynet... Håper håper den sitter denne mnd, egentlig IKM er 15 nov. Men om EL var 28 okt, blir jo IKM 11 okt istedet... Eller noe sånt. EL test viste positiv(teststrek MYE kraftigere enn kontrollstrek) den 31 okt. Men testa ikke før 30 okt da, og den testen hadde like kraftige streker, altså både test og kontrollstrek var like kraftige.. Trodde derfor jeg ikke hadde EL før 31 okt da. Ble rotete innlegg dette... Men kan den bittelille spotte-blødningen min ha noe med EL og at jeg fikk pos EL test 31 okt? Må vel bare smøre meg med tolmodighet i enda 12 dager, så finner jeg vel altids ut om det var EL jeg hadde og jeg traff denne pp, eller om TR kommer....
Icerus Skrevet 4. november 2008 #105 Skrevet 4. november 2008 Hei alle sammen. Har vært borte en stund, så har ikke sett på bim på en stund. Når det gjelder dykkingen så er det ikke trykket som er problemet, men dersom man får bobler i blodet. Gjelder spesielt på dykk på dypere enn 20 meter og over lengre perioder, men så langt ned dykker ikke jeg. Og for å sikre at man får ut boblene av blodet før men kommer opp så har man et sikkerhetsstopp på vei opp. Men uansett kommer til å sjekke med jordmor dersom jeg skal bli gravid før reisen. Pfeew. prøvde å sende deg en melding, men fikk beskjeden om at postboksen var full. Reiser langt vekk og har ikke lyst til at noen skal finne ut min identitet da vi prøver i "stillhet". Er sykemeldt ja, men skal snart ut i jobb igjen. Men er ikke bra enda..
Icerus Skrevet 4. november 2008 #106 Skrevet 4. november 2008 Glemte jo oppdateringen:) Har ikm om nøyaktig 1 uke. Har hatt vondter i eggstokkregionen siden fredag. Ellers ingen symptomer
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. november 2008 Forfatter #107 Skrevet 4. november 2008 Jeg skal slette litt fra innboksen min jeg, så kan du sende på nytt
pjokkemamma*07+10* Skrevet 5. november 2008 #108 Skrevet 5. november 2008 Så stille det er her inne da, er det busy damer i uke46-gjengen? Noen som føler at det har gått bra el ikke gått bra i denne runden? Forøvrig, hurrey for Obama....
malla85 Skrevet 5. november 2008 #109 Skrevet 5. november 2008 Fant ikke el forje uka, så jeg lurer på omjeg kanskje ikke fikk el Skikkelig kjipt, har funnet hver måned men ikke nå. så det blir nok inn i 12 pp for meg neste uke :/ Håper det går bedre med dere andre!
Skogshuldra Skrevet 5. november 2008 #110 Skrevet 5. november 2008 Fikk utslag på el test både 28, 29 og 30 sept... skal den være possitiv så lenge?? Hadde sex på 27, men dro til Frankrike alene på 28 så det skal vel mye til at det stemnte denne gangen... Men får jo vente å se.. Hvor mange dager er det vanlig at el testen slår ut? Begge strekene var veldig tydelige, men kan jeg ha tatt testen feil fordet? 7pp.... Blæh.. Vil ha baby nå ... :'(
Kazaya er fødeklar Skrevet 5. november 2008 #111 Skrevet 5. november 2008 Fru Hansen: Synes du har god sjanse denne pp jeg. Det sies jo at det beste er å få inn svømmerne litt før el, for da ligger de klare og venter på egget skal løsne!! =D Jeg hadde positiv eltest både 27 og 28 hadde ikke flere tester igjen så jeg fikk ikke testet videre den 29. Håper bare egget slapp...vi hadde sex den 26 og 27 bare...Ang. teststreker: mine var like kraftige så jeg regner det som positiv jeg da... Har dere begynt å få symtomer? det er nå 7 dager til min ikm og det beste symtomet mitt er at jeg ikke har sterke pms plager som jeg vanligvis har.Eneste er litt ømme pupper. Er spent, men har følt meg mye mer gravid i alle de andre pp mine(uten å vært gravid), kanskje dette er et tegn??? håpe håpe....
Skogshuldra Skrevet 5. november 2008 #112 Skrevet 5. november 2008 Ja, hadde vært morsomt om det klaffet snart nå! Men nå er det jo bare å vente på den store teste dagen... Prøver å ikke kjenne etter for mange symptomer for da finner jeg alltid alt for mange... innbilte.. Men denne mnd har jeg en merkelig "rumling" i underlivet og føler meg så oppblåst.. Men om en ukes tid kan man jo kanskje teste og se... håpe, håpe!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. november 2008 Forfatter #113 Skrevet 5. november 2008 Nå har jeg vært øm i livmorområdet siden torsdag!! I 7 dager altså... Pleier å være sånn når jeg har el, men da varer det maks i 3 dager... Ømheten sitter på høyre side... Kjenner det når jeg går og bøyer meg.
Nerak 2x pp Skrevet 5. november 2008 #114 Skrevet 5. november 2008 Hei og hopp håpende medsøstre. En liten oppdatering herfra. Har IKM tosdag om en uke, og jakten er i gang. Har tatt wild Yam denne perioden også, (gjorde det forrige pp også) I helga hadde jeg stikkinger rundt halebeinet, og det har jeg ikke hatt før, menhar jo ikke det lengre. Kvalm...ja, men det er grunnet snørrproduksjon som går litt amokk noen ganger, og da finner det for godt å kile meg bak i halsen. "Vondt" i hofter og lår....bare en dag når jeg kjørte hjem fra jobb, for da hadde jeg gått mye i bakke/helning på jobben. i dag kjente jeg da mensenmurringer i ryggen, men det er vel også på tide med. Humørsvignoinger...jada...gubben har vært oppatt ute å mekka på kveldstid hele uka, så litt amper blir man jo når han bare kommer inn for å spise, eler sove. (Han er snart ferdig nå da, bare en dag el to igjen) Trøtt...ja, det også, men det er jo også vanlig i disse tider når man ser mindre og mindre til den deilige sola. Ekkelt slim ut av min kropp i to dager også, men det er borte nå. Får vente 8 dager til, og se om TR kommer som vanlig. Stakkars mann var på kvinneklinikken på mandag, og la igjen prøve der, var visst ikke det minst flaue han hadde gjort noen gang. Blir spennende å få svar på prøvene, men også litt skummelt. Tenk om vi får vite at det ikke er noe håp i det hele tatt??? Har jo ikke hatt tegn til liv i løpet av pp. Huff. blei langt detta gitt...
pjokkemamma*07+10* Skrevet 5. november 2008 #115 Skrevet 5. november 2008 Det høres jo veldig lovende ut! Kanskje dr phil virkelig gjorde susen...hehe. Jeg har også litt symptomer men prøver å ikke tenke så mye på det. Hadde en kjemisk graviditet forrige måned, hadde alle symptomene som jeg hadde sist jeg var gravid, men de tok brått slutt etter en uke, så jeg regner med at det ikke festet seg. Jeg hadde virkelig innstilt meg på at jeg var gravid. Hadde vært koselig om det gikk bra denne gangen...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. november 2008 Forfatter #116 Skrevet 5. november 2008 Hei izzie, får håpe det er dr.phil som har gjort susen ja..hehe.. Men, tror egentlig det er medisinen som har klusset til el..buhu.. Vi får smøre oss med tålmodighet! Bare noen dager igjen til uke 46
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 5. november 2008 #117 Skrevet 5. november 2008 Liten oppdatering fra meg også... Jeg har uansett bare en ukes tid igjen her hos dere, før jeg må ta meg en pause. Som jeg har nevnt før, må jeg sjekke celleforandringer med biopsi så fort jeg får time (3-4 uker) og så vente på resultatene (ca 2 uker). Hvis alle prøver er fine, er det bare å fortsette prøvingen, men naturlig nok er det best å ikke bli gravid under disse omstendighetene. Så alt ble plutselig så rart. Fra å være en forventningsfull pp1-prøver som venter i spenning på tr rundt den 12., til å bli veldig redd for faktisk å ha klart det underverk å bli gravid i løpet av de første to ukene etter å fjernet spiralen... Og tegn...? Vel, jeg fortrenger stikninger i halebeinet, såre brystvorter, tissetrengthet og mageknip. Dette var sikre tegn de to forrige graviditetene mine, men... dermed kan det jo være innbildninger denne gangen. Håper jo det. Har lært at kroppen ikke er til å stole på når det gjelder slike tegn man kjenner etter. Man kan liksom aldri være trygge på om det er innbilt eller virkelig, for begge deler FØLES virkelige :-/ Legen min sa at HVIS jeg skulle være gravid, kunne det være at de vil vente med biopsien, eller at den uansett gjennomføres. Sikkert avh av alvorlighetsgraden (noe jeg ikke høret noe om fra legen min, så jeg aner ikke... har blitt fortalt av pheew at de graderer slik, men aner ikke hvilken jeg har) Litt om meg, altså. Utrolig spent foran ikm om en uke!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. november 2008 Forfatter #118 Skrevet 5. november 2008 flikkiflakka - celleforandringer kan som sagt gå tilbake av seg selv..så er ikke alvorlighetsgraden så høy, så avventer de det som oftest og tar nye prøver senere for å sjekke..om 3-6 mnd kanskje.. Jeg hadde ganske høy grad, så måtte fjerne dette.. Lykke lykke til!! Hvis du søker på celleforandring på nett finner du masse om dette..
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 5. november 2008 #119 Skrevet 5. november 2008 Jepp, phew, jeg har smurfet etter celleforandringer og funnet ut masse, og føler meg nå veldig rolig. Det blir som det blir, og jeg kan ikke gjøre annet enn og vente. Og i ventetiden har jeg det like topp som før:) Lykke til alle sammen foran ikm, måtte dere alle slippe tr :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 5. november 2008 Forfatter #120 Skrevet 5. november 2008 Du får skrive her igjen når du har fått resultater osv flikki Lykke til!!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 5. november 2008 #121 Skrevet 5. november 2008 Takk, jess, I'll keep y'all posted!
Icerus Skrevet 6. november 2008 #122 Skrevet 6. november 2008 Status fra meg:) Fikk inn to skudd denne pp. en tidlig og en sein i forhold til antatt el. Men testet ikke denne gangen. Hadde antatt el tirsdagen, og allerede torsdagen fikk jeg stingliknende smerter i eggstokkregionen (dette har jeg aldri opplevd før) mens jeg var på trening. Dette vedvarte hele treningsøkten på 1 og 1/2 time. Etter dette har jeg hatt mindre liknede symptomer, men de har kommet sterkere og sterkere de siste dagene. I går var jeg litt kvalm, men usikker på om det var det at jeg hadde spist noe som jeg tidligere aldri har spist og kanskje kunne ha reagert på det. Men det gikk over... Ellers har jeg ikke merket noe spesielt som jeg ikke pleier å ha før TR. Eneste er at jeg fikk luft i magen veldig tidlig i forhold til hva jeg pleier:) Og at puppene stikker litt innimellom, men det er så og si normalt for min del 1 uke før ikm. Det er nå 5 dager til ekle TR egentlig skal melde sin ankomst. Men denne gangen er jeg positivt innstilt på at hun skal holde seg borte:) Pfeew høres ut som om du har en del tegn du og. Krysser det jeg har for at den sitter for oss begge denne pp. Og til Malla85 håper at du hadde el og den bare har lurt deg litt, sånn at det er en sjanse for at du er gravert også
Mamsita Skrevet 6. november 2008 #123 Skrevet 6. november 2008 Status! Er egentlig på -2pp (skal begynne prøving etter jul) men, det kan hende vi har fått en fulltreffer likevel. Droppa pilla forrige mnd, ennå ikke kommet i gjenge med syklus og slikt, men virka som EL var i gang på slutten av helga. Nå noen dager senere kjenner jeg små mensmurringer-stikkinger på venstre side. Ut fra slik jeg antar TR skal komme, blir det rundt neste helg. Jeg kommer til å ta test neste fredag morgen, selv om det kanskje er litt tidlig. Ønsker at ting fester seg til dere! Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. november 2008 Forfatter #124 Skrevet 6. november 2008 Icerus - høres lovende ut!! Får håpe vi er heldige og får en julibaby Jeg har ømhet i dag også..kanskje litt mindre enn før..men den er fortsatt der.. Ei venninne sa til meg i dag at kanskje egget har problemer med å slippe pga medisinen..at det er derfor ømheten vedvarer.. Håper hun tar feil!
grace&hope Skrevet 6. november 2008 #125 Skrevet 6. november 2008 Hvis dere er interessert i noen ekle detaljer; Jeg spotter, begynte 9 dager før IKM - brunt og gørrete. Pleier ikke å være noe godt tegn. Mannen håper på festeblødninger, men aner ikke når det kommer og hvordan det ser ut. Noen med erfaring? Ikke innstilt på en ny pp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå