Dilldall Skrevet 30. oktober 2008 #76 Skrevet 30. oktober 2008 Ååå, han mannen min altså. Jeg har el i løpet av denne uka, vet ikke helt når pga jeg ikke tester og har ingen merklige tegn på el. Så planen vår var å ha sex hver dag. Gikk fint søndag og mandag, men tirsdag og i går var han så sliten etter jobb, så han orket ikke!! Ååååå... Jeg har/hadde så stor tro på denne perioden! I dag skal vi ha sex samme hvor sliten han er. Hvordan går det med dere andre? Tror dere at dere har truffet el denne gangen?
Nullenusken Skrevet 30. oktober 2008 #77 Skrevet 30. oktober 2008 Heisann! Hadde helt oversett denne tråden jeg! Hehe... Jeg er nå 28pp, og går denne mnd på vår andre enkle pergokur. Var kjempefortvilet et par dager nå, for jeg surret med el-testene, men i går ble jeg så glad!!! På dag 15 i syklusen ble den plutselig positiv! Så da ble det tvangssex på gubben, hehe... Kjenner at bivirkningene går veldig på psyken denne gangen.... Føler meg veldig mye fortvilet osv... Har ikm midt i uke 46, men siden el var et par dager forsinket blir det nok mot slutten av uka....
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 30. oktober 2008 #78 Skrevet 30. oktober 2008 Har en tråd lenger oppe her også, men legger inn bekymringsmeldingen til dere også. Det er så spennende å være igang med prøvingen igjen, og akkurat i disse el-tider kom et brev fra legen som satte en demper på alt sammen. På celleprøven jeg tok da jeg fjerna spiralen fant legen både soppinfeksjon og bakterier. Ikke noe farlig, og mest sannsynlig forårsaket av kobberspiralen, men jeg han ville behandle meg med pillekur. Begge de to kurene kan være skadelige for fosteret... Jeg har egentlig veldig liten tro på at jeg skal være gravid allerede i pp1, kun dager etter å ha kastet prev, men tenk om da, damer... Jeg kan jo ikke gå på disse kurene før ikm er over, og jeg vet? Hva ville dere gjort? (Ja, bør vel ringe legen i morgen...)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #79 Skrevet 30. oktober 2008 Flikki... - Du må bare si til legen din at dere prøver nå, og høre hva han/hun sier i forhold til det
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 30. oktober 2008 #80 Skrevet 30. oktober 2008 Jepp, må nok det. Alltid styr med sånne telefoner, syns jeg. Jaja. Det rare er at legen min vet at vi vil prøve på nr 3, siden jeg fjerna spiralen samme legetime som jeg tok disse celleprøvene.
Prøverpånr*2* Skrevet 1. november 2008 #81 Skrevet 1. november 2008 Igår viste ENDELIG EL testen KRAFTIG positiv, teststreken var knall-rød, på nippet til å bli nesten lilla:P mens kontrollstreken var lyselyserød. Sikkert fordi all rødfarga ble "lagt igjen" ved teststreken:P Vil det si jeg har EL nå, eller om 2 dager? Håper virkelig siren sitter nå, hadde TR fra 17-26 okt:/ Laaange dager. Gubben hadde ikke utløsning på alle disse dagene, men vi hadde første samleie natt til 28 okt, på dagen 28 okt kom det litt lysebrun utflod, så trodde TR kom igjen:/ Har hatt en del ustabile sykluser. Men det kom ingen TR. Kjørte på med sex 29, 30 og igårkveld... Sååååå håper, håper den sitter nå! Blir noen lange dager frem til IKM, som er ca 14-15 nov!
**Baby**number**two** Skrevet 1. november 2008 #82 Skrevet 1. november 2008 Hiver meg på her jeg. Hadde EL på torsdag, to dager tidligere en beregnet, så har vel IKM noen gang mellom 13-15. november. Förste pp så har ikke så store forhåpninger, men hadde värt göy. Lykke til alle sammen.
-Mariposa- Skrevet 1. november 2008 #83 Skrevet 1. november 2008 Hei hei, her kommer jeg og. Hadde ant el på mandag, men hadde ikke sex før tirsdag og onsdag... Så spørs jo om det kan fungere da Men jeg lever i håpet! På torsdag syntes jeg plutselig areola hadde blitt større, men nå er jeg ikke sikker lengre... Og i går kveld hadde jeg skikkelig menssmerter/murringer, men nå er de borte igjen. Ja ja, jeg får vente og se hva som skjer Lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. november 2008 Forfatter #84 Skrevet 1. november 2008 Jeg tror kroppen min ikke fikk el nå jeg..pga medisinen Kjente vanlige el-murringer (ømhet) torsdag og fredag..men i dag har det dabbet av.. Pleier alltid å kjenne skikkelige stikkinger på en side når jeg har el..men, ikke nå
malla85 Skrevet 2. november 2008 #85 Skrevet 2. november 2008 har tatt el tester hele uka med bare negativt utfall. lurer på om noen har tatt damiana og om det har endra syklusen deres?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #86 Skrevet 2. november 2008 Hei malla - jeg har ikke prøvd damiana før..men en pp drakk jeg salviete, og da ble el forskjøvet med en uke :-S
**Baby**number**two** Skrevet 2. november 2008 #87 Skrevet 2. november 2008 Når har dere tenkt å teste? Jeg tenkte å ta en test en uke för IKM, bare for at jeg ikke kan vente så lenge. Sist jeg var gravid testet jeg positiv nesten en uke för IKM
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #88 Skrevet 2. november 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å teste før ikm.. Skal bare vente å se jeg.. Kommer ikke tr på ikm, så tester jeg dagen etter
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. november 2008 #89 Skrevet 2. november 2008 Hei jenter! Lenge siden jeg har vært her inne. Har ikke fått lest alle innlegg over så jeg stuper bare rett inn her jeg. Nå er vel el overstått for de fleste og ventetiden/symtomjakta i gang? pfeew: selv om du ikke har kjent noe til el, er det store muligheter for at du likevel har hatt det. De medesinene du tar vil sikkert også virke smertestillende. Det trengs bare et liiiite egg og en liiiten sædcelle, så SMACK! da sitter den i sikringsboksen vettu. Selv har jeg tatt det med ro denne pp, skal på julebord og hyttetur i november. Har hatt meg på lørdag og søndag. Tror el var på onsdag. Men det er jo alltids et håp likevel...det var bare så godt å ikke ha pliktsex.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #90 Skrevet 2. november 2008 Hei Kazaya! Ja, var en annen som tipset meg om det..at pillene kan ha tatt vekk smertene litt.. Smertene er litt tilbake i dag..den ømheten som el pleier å gi.. Så vi hoppet i høyet i går, og skal trå til i dag også Håper på klaff snart.. Nå må det være min tur snart!
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. november 2008 #91 Skrevet 2. november 2008 Ja, ser du har prøvd en stund. Vært så gøy om det kunne klaffe nå før jul. Det er litt av en julegave!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #92 Skrevet 2. november 2008 Ja, det hadde vært årets julegave =D Tenker allerede på hvordan jeg skal overraske foreldre og svigers på julaften med nyheten om at vi venter barn.. Det hadde vært så gøy!!
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. november 2008 #93 Skrevet 2. november 2008 Samme her! Men da må det klaffe nå! ellers blir det litt fortidlig å fortelle familien det syns jeg. Hvis det klaffer denne pp (ikm 11/11) er jeg 10 uker på vei på julaften....passer peeerfekt! )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #94 Skrevet 2. november 2008 Ja, det MÅ klaffe nå da Jeg har ikm 14.nov. Passer også helt perfekt i forhold til min arbeidsituasjon. Krysser alt jeg har for oss
pjokkemamma*07+10* Skrevet 2. november 2008 #95 Skrevet 2. november 2008 hallois nå har vi hatt sex hver dag i en uke, siden søndag. =) hadde litt rar syklus forrige måned, tror jeg ble gravid men at det ikke festet seg. så denne måneden var jeg ikke helt sikker på når el var. en gang mellom tirsdag og søndag. så planen vår var sex hver dag. selvfølgelig ble vi forkjøla begge to, og lillegutt også. men vi klarte å gjennomføre sex hver dag så nå er vi litt fornøyde med oss selv... skal kjøre på ikveld og, for sikkerhets skyld. tror det var den tregeste sexen vi har hatt noen gang..., men vi får håpe ikke det setter noen stopper på lille embryo. blir spennende å se! har mensenfølelse idag men det er kanskje bare eggløsning som gjør seg gjeldende fortsatt. skal prøve å ikke kjenne så mye etter (akkurat som det kommer til å funke)
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. november 2008 #96 Skrevet 2. november 2008 så pliktoppfyllende mann du har da som leverer "varene" tross forkjølelse! Mitt inntrykk er jo at menn blir jo så utroooooolig dårlige at de omtrent ikke klarer å tygge maten selv når de er litt smådårlige. He he.. synes det er veldig vanskelig å vite om og når el er. Hadde positiv el test både søndag og mandag, men har jo hatt elslim hele denne uka??!!!! Trodde el var siste dagen etter elslim.. hadde vondt i korsryggen på mandagskveld, kanskje det var da egget løsnet? Har jo ikke vondt i magen som flere her inne beskriver under el...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. november 2008 Forfatter #97 Skrevet 2. november 2008 El er ikke nødvendigvis etter siste dagen med el-slim tror jeg.. Jeg fant slim på tirsdag.. Så jeg pleier å ha det noen dager før selve el-dagen..
pjokkemamma*07+10* Skrevet 2. november 2008 #98 Skrevet 2. november 2008 Hei Kazaya, det var ikke helt enkelt sånn når han var mest syk, tirsdag el onsdag. Han var helt sikker på at han ikke kom til å klare det. Sist jeg presset han til å ha sex når han var syk(hehe) ble han enda verre dagen etter. Jeg ble skikkelig lei meg for jeg hadde planen klar for sex hver dag...så jeg bestemte meg for å stå opp igjen og lese bok. Da kom han på at han også har skikkelig lyst på baby igjen så han tok seg sammen. Og det gikk helt fint det =) ... Og etter det har han vært fast bestemt på at vi MÅ ha sex hver dag, siden jeg ikke vet når eggløsningen er. hihi. Er han som sier at vi skal ha mer ikveld siden vi først har gitt jernet. Da er det jo kjipt å bomme på én dag...
Kazaya er fødeklar Skrevet 2. november 2008 #99 Skrevet 2. november 2008 Førr en mann! Greit når han er så ivrig da!! =D Vi har to barn fra før så her i gården er det jeg som har det mest travelt med å få barn. Han har lyst han også, men er ikke så ivrig som meg. Jeg tenker litt fremover hadde jo passet livssituasjonen vår perfekt å få barn til sommeren. Han har ikke helt skjønt at det er spesielle dager som er et "must" å ha sex, han vil ta det som det kommer og ha når vi føler for det. Det blir det jo nødvendigvis ikke noe barn av. Det hender jeg må bruke noen pressmidler ja...hi hi ..(bl. a har jeg sagt at så snart spiren sitter blir jeg med på å kjøpe flatskjerm, ja jeg er litt ond!! Ha ha)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå