Gå til innhold

*** Skravlings for "ikm uke 46" jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg spotter er det mensen i sikte...

kanskje noen andre med kloke ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke å spotte før mensen, så jeg har ikke noe bedre råd jeg. Bortsett fra at det kanskje er festeblødning, som noen får, og i såfall er det ca 6-7 dager etter eggløsning at egget fester seg. Trodde kanskje at det var friskt blod da, men jeg vet som sagt lite om det der.

Sukk jeg er så trøtt idag. Kunne ha sovet hele dagen.

Hvis jeg er gravid og det er derfor så er det koselig.

Men hvis ikke så er det utrolig kjipt å være så trøtt.

Er ekstremt tørst også. Og har stikninger og press i livmorregionen.

Tør ikke helt å tro på at det kan ha gått bra sånn med en gang, men håper......

Skrevet

izzie: å være stuptrøtt er jo et godt tegn !!

Jeg har ingen fysiske symtomer i det hele tatt.........og det er helt topp!!!! Har hatt masse symtomer hver pp, men blitt lurt av alle mine pms plager...Nå INGEN pms plager!! Det må jo være et symtom mener jeg da!

Noen som skal teste i helga?

Jeg har ikm på tirsdag, men er blakk og ingen tester i skapet. Så på onsdag blir det test på meg, hvis ikke mensen har kommet.

Skrevet

Æsj og huff og grrrrr.... Dette er håpløst!

Altså... Fertilityfriend sa at jeg hadde el på dag 12. Selv om jeg syntes det var rart, både i forhold til el-testene og tempingen, så har jeg tenkt at jeg sikkert hadde el da. Nå viser det seg at jeg hadde glemt å skrive inn sekret-detaljer, og da jeg skrev det inn i dag, så flyttet el-dagen seg til dag 14. Dvs at jeg nå er bare 9 dpo. I går begynte jeg å spotte og i dag steg tempen til de store høyder (37,1). De siste pp'ene har jeg begynt å spotte på dag 10-11, så hvorfor begynte jeg å spotte allerede på dag 8 i går? Jeg tenker at det er mensen som er i anmarsj, noe jeg tror, men begynner jo å lure litt nå... Drittkropp... Hvis det er spotting på dag 8, så tror jeg kanskje jeg skal ta meg en tur til legen, for da er lutealfasen min helt ute og kjører... Noen andre som spotter så tidlig?

Klem

Skrevet

hmmmm...kan desverre ikke svare deg på det A 1973. Jeg spotter aldri, hmmmm er det normalt eller???

Skrevet

jeg må nesten legge til et hmmmmmmmmmmm til. Hi hi!

Skrevet

Ingen aning om det er normalt, men jeg tror ikke det... Er noe dritt...

Skrevet

Ja, det må jo være noe dritt. Er glad jeg slipper spotting. Derimot har jeg sett godt etter når jeg har vær på do i tilfelle festeblødning...kanskje det er det du har=D

Sitter å koser meg med et glass vin, med litt dårlig samvittighet. Blir nok ikke noe glass nr 2 ...Prøver å si til meg selv at så lenge jeg ikke har testet positivt går det greit med et glass eller to. Men en skikkelig snurr blir det ikke når jeg driver å prøver.

Skrevet

Hvis det klaffer i denne pp er jeg 10 uker på vei på julaften:) Tror nok nyheten vil bli delt ut da gitt:)

Men det er jo bare hvis det klaffer da :/

Har ingen symtomer så tviler på det. Skal teste på tirsdag. Gleder meg:) Men prøver å ikke tenke for mye på det, har jo teite sykluser, så er vant til å måtte teste flere ganger før tr har kommet:(

Har noen av dere begynt å teste enda eller??

Skrevet

Håper så mange som mulig av oss i denne uka blir gravide, slik at vi kan komme med en gledelig nyhet på selveste julaften til familiene våre :-D

Tenk så gøy!!

Jeg skal ta første test på onsdag... Har en liten positiv mistanke...hvis ikke kroppen lurer meg trill rundt... :-S

Skrevet

Pfeew: OJ! Tell me more! Symptomer???

Klem

Skrevet

Hey snups!

Har som sagt hatt denne ømheten hele uka... Har den fortsatt i en liten grad i dag.. I går og i dag har matlysten vært på bånn...og jeg er slapp og trøtt...

Brystvortene er ømme!

Håper ikke kroppen luuuurer meg!!! ;-)

Skrevet

Åååååh, jeg håper for deg vennen! Det eneste som er dumt er at du da kanskje forsvinner herfra, kommer til å saaaaavneeeeee deg! :-D Det er jammen godt man kan være sepnt for andre, når spenningen ikke er så stor for en selv lenger. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, men regner med et lite blodbad i morgen eller mandag...:)

Klem

Skrevet

Jeg tror kroppen min lurer meg, for jeg tør ikke håpe for mye i frykt for å bli alvorlig skuffet..... Jeg kommer til å følge med her inne selv om jeg blir gravid da ;)

Skrevet

Hehe, har hørt rykter om at det er kjedelig på 1. tri! ;-D Men bare vent, snart er VI der og da skal det jammen bli liv i leiren! :-D

Klem

Skrevet

Hehe, vi skal nok klare å lage liv der ja ;) Aktive bimmere som vi er ;)

Skrevet

IKM UKE 46!!!! Nå kommer uken vår!!! Måtte dette bli uken der vi sprenger all statestikk for hvor mange som blir gravide!!

Jeg har et lite håp om at dette er min pp, og det kun fordi jeg har mange festinvitasjoner...ellers har jeg aldri hatt så lite symtomer som nå. Men det kan jo være et godt tegn??

Har lyst å teste nåååå!!!!! men er blakk og ingen tester liggende. Lønningsdag på onsdag så da er det rett på apoteket hvis ikke mensen er kommet! (ikm, tirsdag)

Skrevet

Ja, endelig!! Føles som om jeg har ventet et helt liv på denne uka!! Og jeg har ikm i slutten av uka....... Ååå!!! Skal ta en test på onsdag...bare for å dempe nysgjerrigheten en smule..... Har en god følelse, samtidig som jeg tviler sterkt....veldig blandede følelser..

Skrevet

Vet hvordan du har det. Går fra å være helt sikker på at jeg er gravid-helt sikker på at jeg ikke er det. Veldig slitsomt med denne ventingen. Skal prøve å få dagene til å gå med å tenke på andre ting. I dag tar jeg med ungene mine i farsdagsselskap, også jobber jeg mandag og tirsdag. Prøve å holde meg litt unna bim, men det er jo ikke lett! Dataen står klar med siden(bim) oppe og roper på meg stadig vekk!!!

Skrevet

Huff ja..bim siden er oppe her hele tiden.. Skal prøve å holde meg litt unna jeg også.. :-S

Skrevet

Hei Alle sammen

Har sniktestet siden torsdag morgen, og i morges kom det en liten positiv overaskelse. Det var en svak strek på testen. Det er nå 3 dager før ikm, og testen er svak svak, men positiv. Sambo måtte også inn og se. Men han sa vi får se om noen dager om den er sterkere. Han har fått med seg at el testene ikke positive før begge strekene er like sterke. Men denne gangen var det jo en gr.test. Billigtester vel og merke, men alikevel...

Regner da med at jeg sniker med inn på 1 tri ut i uken. Håper på å få følge på veien:):)

Mange klemmer til dere alle:)

Skrevet

Da er den nok i boks for deres del, grattis! En svak strek er også en strek!

Skrevet

En strek er en strek!! GRATULERER du er gravid, Icerus!!!! Så gøy, håper vi andre tripper etter deg inn i 1 trimester og kan glede familie og venner i julen med en stor nyhet!!

Skrevet

Takker for det, sårt etterlengtet fra denne siden i alle fall. Vi ventet på henvisning til utredning.... Etter 11 mnd med prøving så tror vi nå at det har klaffet:):)

Skrevet

OI, gratulerer Icerus!!!!! =D Håper jeg følger deg hakk i hæl innen få dager.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...