Gå til innhold

*** Skravlings for "ikm uke 46" jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER KAZAYA!!!! Herregud så gøy!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har värt litt over entusiastisk... tok en test igår, men den viste ikke noe...

Har kjent at jeg har värt öm i puppene, blitt litt tröttere en vanlig så tenkte at kanskje kanskje slår det ut på en test selv om jeg har IKM mellom torsdag og lördag.

Idag derimot er jeg sååå kvalm... usj. har nesten ikke klart å spise noe mat. i mitt forrige svangerskap klarte jeg ikke å spise bröd, til frokost idag brakk jeg meg når jeg spiste brödskiva.

*håper håper håper* at jeg er gravid. men skal vente til mandag med å teste. mamma kommer på besök på torsdag og drar på mandag. vil ikke teste når hun er her...

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! Håper å fölge dere over i 1. trimester om noen dager

Skrevet

jeg har ikm på tirsdag 18,har vert uggen fra og til siden el nesten.. men idag har jeg vert superuggen,utrolig trøtt og svimmel. testet neg i går,bare for morro,men sikkert liten vits siden det var en uke før tr. :)

-uvel i kroppen

-trett

-tett neste

stikkinger mest i høyre side av magen

-småsvimmel

-dåårlig matlyst..

har ikke had så mye krøll mellom el og ikm før allefall! er vårt 6pp. me ndet første der mannen er hjemme til rett tid ca.

Skrevet

Kvist, i morgen tidlig er det testings!! Weeee! Er du med izzie?? :)

Skrevet

Hei jenter.

Testa i dag morges, men den var negativ:( Stoler ikke helt på de billig strimlene, men går det over 34 dager og ingen tr, kommer jeg til å bruke cb digital vet jeg. Men har jo da fortsatt 0 symtomer, så har ingen store forhåpninger :( Er på dag 28 i dag, forrige periode ble på 34 dager, så håper ihvertfall at denne perioden blir kortere!

Gidder ikke teste igjen i morgen og, venter til torsdag.

Gratulerer så mye til Kazaya!! Suger til meg litt babystøv:P

Skrevet

Gratulerer Kazaya, det var fantastisk å høre!!!

Pfeew og Kvist, skulle gjerne vært med og testet imorgen, men jeg var så svak at jeg testet idag tidlig... 4 dager før ikm. Den var negativ. Så jeg mistet litt troen på det hele. Er selvfølgelig litt tidlig, så det kan være jeg er gravid allikevel...men det er ihvertfall ikke noe vits i å teste imorgen. Jeg drøyer til torsdag. Men jeg ønsker dere lykke til!

Er øm i bekkenet hele tiden, har blitt mer og mer for hver dag som går. Jeg vet ikke helt hva det kommer av jeg, hvis jeg ikke er gravid. Men jeg har ikke så mange andre symptomer. Er veldig trøtt, men har vært forkjøla, så det kan være grunn nok. Sist jeg var gravid(forrige måned) hadde jeg mye mer symptomer.

Idag har jeg tenkt litt og funnet ut at jeg har vært innmari stressa på å bli gravid denne måneden, siden jeg ble så skuffa forrige måned. Jeg hadde en spesiell følelse i kroppen ved eggløsning, følte at jeg blokkerte meg selv fra navlen og ned. Høres litt rart ut sikkert, men jeg tror kanskje jeg har vært for stressa med hele gravid-greiene. Hvis jeg mot formodning skulle være gravid, så blir jeg sjeleglad og trenger ikke tenke mer på det, men om jeg ikke er det, så skal jeg slappe av mer neste måned og ta det hele mer med knusende ro. Tror jeg må droppe å gå inn her også dessverre. Men den tid den sorg...

Først skal jeg teste på torsdag(og lørdag)...

Og Pweef og Kvist, lykke til imorgen! Håper dette blir deres måned også!

Skrevet

Jepp jepp, er så spent!!

Skal på jobb i natt, så jeg får se om jeg tester på jobben i morra tidlig, eller om jeg venter til jeg kommer hjem. Spennende blir det hvertfall.

Men vi må ikke bli skuffa hvis vi tester neg da jenter, for det kan hende det er litt tidlig...

Lykke til hvertfall!

Skrevet

Hei izzie!

Æsj, så kjedelig at den ble neg. Men, håpet er der! Er jo veldig tidlig å teste fire dager før ikm.. Jeg er rimelig sikker på at min test også blir neg imorgen..og blir den det venter jeg og ser om tr kommer.. Kommer ikke tr innen lørdag, tester jeg søndag morgen.

Jeg har også flere ganger tenkt at jeg skal roe ned bimmingen..men, blir aldri noe av..hehe.. Men, om to dager får jeg en valp som kommer til å kreve mye, så da blir det automatisk mindre bim :)

Skrevet

Oi, så koselig med valp!! Hva slags hund er det?

Skrevet

Det er en dansk-svensk gårdshund :)

Skrevet

Helt nydelig :)

Lykke til videre izzie!! :)

Skrevet

Lykke til imorgen dere, jeg skal svippe innom og se hvordan det har gått ;)

Skrevet

Popper hodet innom her jeg, snart tre år siden sist jeg var på bim og nå er det på'n igjen.

Er på min 29. eller 30. dag i syklusen, har før hatt ganske gjennomsnittlige sykluser på ca 28 dager. Testet negativt tidligere idag (ikke morgenurin), men ingen tegn til tanta og har diverse "tegn" på graviditet..

kroppen min frustrerer meg big time..skal teste igjen mot ukeslutt hvis tanta ikke kommer...

Skrevet

Banshee1pp

hei! jeg er også så frustert,er jo ikke ikm før tirsdag,men har masse symptomer jeg ikke har kjent noen av de 5 fåregående pp..

Skrevet

Har noen testet i dag??? Jeg skulle hatt mensen for mange dager siden...er på dag 35 ...og 3 negative tester...skikkelig leiii av dem !! Håpet å finne noen positive her inne da = D

Skrevet

Testet i dag... Venter TR fredag .. tror jeg... Testen var så negativ som den kunne være.. selv med min gode fantasi kunne jeg ikke finne tegn til strek nr to.... Så da blir det vel pp 8 også på meg... Noen dager til å håpe på da... Men litt skuffa nå ja...

Skrevet

Testen var negativ for meg i dag.. Ikke en antydning til den dumme streken. Skuffa nå, men prøver å holde motet oppe. Tar en ny test til fredagen.

Skrevet

Håper at TR uteblir jeg også og at testen viser noe annet til helga... :(

Brukte en billigtest (strimmel) og de skal vel være mindre sensitive enn de litt dyrere... Så jeg kan jo fortsatt håpe litt da.... :)

Skrevet

Var så trøtt i dag tidlig at jeg glemte å teste.... Haha! Så i kveld skal jeg legge fram testen så jeg ikke glemmer det i morgen tidlig :)

Skrevet

Tanta har holdt seg borte idag med, tester fredag eller lørdag og håper på positivt resultat. Jeg eier ikke tålmodighet ;o)

Skrevet

Vel, da blir det test på oss to imorgen da, pfeew. Lykke til!

Skrevet

Super rase! Lykke til med valp. Sikkert godt og ha noe annet og fokusere på en stund. Hilsen en annen gårdshundeier

Skrevet

POKKER!!! Da jeg var på do for en time siden kom det lyserødt på papiret.... Stikkingene jeg har kjent i dag er altså tr som er på vei....

Skrevet

Så dumt pfeew.

Jeg får nok mensen jeg også en av dagene. Har absolutt INGEN symptomer + at testen i dag jo var negativ.

Men vi får ha friskt mot nå, så kan vi begynne med blanke arke neste pp. Men det er ikke gøy med all den ventinga her altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...