Dilldall Skrevet 25. oktober 2008 #26 Skrevet 25. oktober 2008 Det står for Ikke Kommende Mens. Det vi alle håper på
malla85 Skrevet 25. oktober 2008 #27 Skrevet 25. oktober 2008 ikm står for ikke kommende mens. den datoen du skal få mens men håper ikke kommer.....
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #28 Skrevet 25. oktober 2008 Slenger meg med her også. Klaffet ikke sist pp, så denne gangen skal den sitte :-) Har ingen annen slagplan enn å ha masse sex Tvi, tvi alle sammen! Håper vi er en gjeng som kan tusle over til 1.tri snart.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. oktober 2008 Tvi tvi twigsy ;-)
Kazaya er fødeklar Skrevet 25. oktober 2008 #30 Skrevet 25. oktober 2008 Hei alle sammen! melder meg inn her. Startet en ny tråd for uke 46 for jeg fant ingen, var ikke på side 1....nå har jeg stoppet tråden er greit med bare en slik at det ikke blir så mye kluss... vel..nå er det er sagt. Nå er el rundt hjørnet og dette er min plan: - Jeg har jafsa i meg en hel grapefruit og innbilt meg at den smaker alldeles nyyyyydelig. - Har "spart" mannen min til disse dager (forbud mot å ordne opp i egne saker hi hi) - Det er det maks 1 på temperaturen i bilsetet når han kjører... - ingen laptop på fanget til mannen min, blir for varmt... - Ikke mobil i lomma... - Ja, og selfølgelig sex da!! tror jeg har el på onsdag så nå er det i grunn bare å kjøre på!!!
Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #31 Skrevet 25. oktober 2008 Takk i lige måte! Spiren skal sitte denne pp'en eller hva? ;-)
malla85 Skrevet 25. oktober 2008 #32 Skrevet 25. oktober 2008 har el på onsdag trur jeg... Ikke noe spesiell taktikk denne pp. bortsett fra sex før og etter el. spiser damiana fra el og wild yam etter el til tr.
Kazaya er fødeklar Skrevet 25. oktober 2008 #33 Skrevet 25. oktober 2008 hva skal wild yam hjelpe for? kjøper du det på helsekosten? selv har jeg ikke fulgt så mange kjerringråd, men etter et halvt år med prøving er jeg åpen for det meste. Prøvde grapefruitjuice fra tine sist pp og syntes jeg fikk mer elslim..
malla85 Skrevet 25. oktober 2008 #34 Skrevet 25. oktober 2008 er ikke helt sikker, trur det skulle hjelpe på fruktbarheten. .er i 11 pp nu så jeg prøver det meste. Drikker grapefrukt juice jeg også
Strandloppa og lillebror Skrevet 25. oktober 2008 #35 Skrevet 25. oktober 2008 ok, da er jeg med! Takk for hjelpen dere som svarte:) vi får krysse fingra for at alt klaffer denne gangen!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #36 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, twigsy, jeg har trua denne pp'en ;-) Nå SKAL det klaffe!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #37 Skrevet 26. oktober 2008 Litt stille i ikm 46 gjengen foreløpig.. Noen som har begynt å kjenne tegn til el..?
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 26. oktober 2008 #38 Skrevet 26. oktober 2008 Heihei:) Jeg er bare i pp1, fjerna kobberspiral tidligere denne uka. Har hatt veldig faste sykluser med spiralen, syklus på 30 dager. Jeg har vært gravid to ganger før, begge gangene brukte vi 3-4 pp. Har aldri kjent noen tegn til el, jeg. Vi har alltid bare hatt sex så ofte vi har hatt lyst, kanskje hver 3-4 dag. Uten å egentlig tenke så mye på om det er rundt el eller hva. Rart med det, hvor spent jeg blir med det samme prevensjonen kastes... Selv om vi absolutt ikke har det travelt, har nok med de to deilige krabatene som allerede løper rundt i leiligheten her:) så kjenner jeg hvor utrolig spent jeg er foran ikm. Og vi bare akkurat startet! Det eneste jeg merker nå, er at huden min er urolig, kviser popper opp på hals og hake. Det pleier å skyldes stress, men jeg er absolutt ikke stressa for tida... Velvel, jeg må nok smøre meg med tålmodighet, og tenke at det nok vil ta minst like lenge som de forrige gangene, kanskje myemye lenger. Jeg er jo ingen ungdom lenger... Etter 35 synker sjansene med 10% hvert år... ouæh, nei ikke tenke sånn! (jeg er 37) Krysser fingrene for alle dere som har holdt på lenger enn meg! Kjør på nå som el nærmer seg ;-)
Skogshuldra Skrevet 27. oktober 2008 #39 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, ja da var neste pp her.. Kjenner at jeg begynner å bli litt mer likegyldig... (7pp) at den sitter sikkert ikke denne gangen heller, men denne gangen har jeg kjøpt inn el tester (noe jeg sverget jeg aldri skulle holde på med...) så får vi se om den slår ut i det heletatt... Begynner å bli veldig klar for at det skjer noe snart nå!! Men vanskelig å få gjort så mye mer enn å prøve... Lykke til til alle sammen denne mnd!!
Rapunzella Skrevet 27. oktober 2008 #40 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg slenger meg på her, er ganske ny her, selv om jeg var innom for en god stund tilbake (hadde en MA og en SA, og har så tatt en lang pause fra all prøving...) Jeg er omsider i gang med første pp etter å ha sluttet med piller, og kjenner jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar før det klaffer... Lykke til alle sammen!! :-)
pjokkemamma*07+10* Skrevet 27. oktober 2008 #41 Skrevet 27. oktober 2008 Hallois, jeg hører også hjemme her. Forrige måned fikk vi et innfall å lage en baby til, litt tidlligere enn vi hadde tenkt... Men da hadde jeg eggløsning senere enn jeg trodde, og da var mannen min bortreist... SÅ denne gangen er vi skikkelig klare og det er bare å kjøre på!!! hehe.
Icerus Skrevet 27. oktober 2008 #42 Skrevet 27. oktober 2008 De siste to dagene har det virket som om egglederne mine jobber for fullt. Tror ikke på EL før tirsdag, men det jobbes i alle fall i kroppen... Er i vår 11 pp vi også. Så håper at det sitter. Men har søkt på ny jobb og. Og den vil jeg gjerne ha. MEn ikke for enhver pris:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #43 Skrevet 27. oktober 2008 Dro til legen i dag og ble sykmeldt ut uka pga senebetennelse i armen.. Da går vel denne pp'en i vasken..står nemlig på pillene jeg fikk mot betennelsen at de kan gjøre det vanskeligere å bli gravid Rart ikke legen min tenkte på det, hun vet jo at jeg prøver.. Men, er vel kanskje sånn med alle betennelsesdempende midler..
Icerus Skrevet 27. oktober 2008 #44 Skrevet 27. oktober 2008 Dumt å høre pfeew. Jeg vet at Ibux er fertilitetshemmende, men trodde virkelig at de fantes noe annet man kunne ta. Men det burde jo legen din som sagt vite.. Har selv gått på ibux og andre medikamenter i to tidligere pp. Vet jo ikke om det var det som var grunnen til at det ikke fungerte, men har jo ikke fått spire enda...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #45 Skrevet 27. oktober 2008 Legen min tenkte vel ikke på det i farta... Finnes sikkert noe annet... Men, gir ikke opp..står jo bare at de KAN gjøre det vanskeligere å bli gravid..og at de som sliter ikke bør bruke pillene.. Og skal ikke taes om man er mer enn 6 måneder på vei.. Vi har bare prøvd i 6 måneder, så er ingen sliter enda..
Icerus Skrevet 27. oktober 2008 #46 Skrevet 27. oktober 2008 Uansett ikke bra å gå med betennelse i kroppen over lengre tid. Så ettersom dere ikke er "slitere" så er det jo ikke sikkert at det har noen betydning. Jeg er dessverre snart i den kategorien. Ved nyttår er 1 året omme med prøving. Så vi har avtalt med legen min at dersom det ikke klaffer til det så får vi henvisning til utredning. Men håper håper håper å slippe det. Er ikke glad i verken leger eller gynekologer. Så håper på å slippe mer kluss enn nødvendig:) Lykke til uansett. Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #47 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, like greit å bli kvitt betennelsen..og jeg trenger sikkert ikke å ta hele kuren hvis jeg føler at jeg er bra igjen om noen dager.. Siden jeg er sykmeldt får jeg jo hvile i armen i tillegg.. Å..håper det klaffer for dere snart da! Mange som opplever at det klaffer i tiden mens de venter på henvisningstimen også.. :-) Lykke til dere også!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 27. oktober 2008 #48 Skrevet 27. oktober 2008 Kanskje det er en bra ting, kan jo hjelpe på å bli gravid om man tar det med ro og har feriefølelse... Kanskje det funker å bare drikke te og se på dr phil. ;-) Og lade opp til masse sex....
Snuppa's mamma Skrevet 27. oktober 2008 #49 Skrevet 27. oktober 2008 Hei:) Jeg venter el til søndag ca, så skal begynne med el tester nå snart!! Håper virkelig det klaffer denne gangen, hvis ikke må vi kanskje utsette prøvingen til våren igjen:/ og det har jeg ikke lyst til!!! Men men vi får se hva som skjer!!! Er hvertfall veldig spent denne gangen også;) Dagene går så sent, blir jo helt surrete av dette, men men....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #50 Skrevet 27. oktober 2008 Izzie, ja jeg håper "feriefølelsen", gåturer og dr.phil gjør susen denne pp'en ;-) Snuppas mamma, hvorfor må dere kanskje vente til våren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå