Gå til innhold

40+ og assistert befruktning.


Ønskebaby

Anbefalte innlegg

Hallo i luken forsøk2

Så fint at du fikk ihvertfall et gull egg inn, vet du hvor mye det var delt seg?

Jeg ruger jo på mine 3 diamanter, skal snik teste på lørdag, da er jeg på rgdag 10. Har litt øme bryst, treg mage og mensmurringer til tider. ellers så kjenner jeg ingen ting. Prøver og ikke tenke så mye på det, da blir ventetiden litt kortere.

 

XXXXX alt for at ruginen vår går veien.

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei poten.

 

Oj oj, ikke lenge igjen til testing....

 

Jeg venter spent på resultatet :-) x`er fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forsøk 2! Så bra at du fikk satt inn 1 egg! Spennende dager fremover!

 

Jeg stikker for harde livet...UL imorgen.Uttak mandag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt jeg min første stikk ;-) Så praktisk gonalpennen var, deilig!!! (har fra før erfaring med ampuller som måtte blandes)

 

Lykke til på UL i dag Rose39 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gonal-F pennen er veldig grei å bruke.Har ikke hatt bivirkninger.Litt hetetokter med Suprekur.Men kan ikke klage.

 

På UL idag så Blakstad 7 follikler. Får håpe det er noe inni der etterhvert også...man dag drar vi til DK.Uttak tirsdag,Innsett tors.

Fortsetter m Gonal tom lørdag,300ie.Og Suprecur tom søndag.Søn kveld r d Ovitrelle...da var det regimet over for denne gang.

 

J r veldig spent må j si.

 

Hva er videre fremdrift for dere nå,jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Stikkdag to i dag, merker bittelittegrann ømhet i magen ellers er formen ok. Er kjempeglad for at det er helg, jeg skal sove masse. Det har vært slitsomt tid med kraftig pms symtomer fra sprayen. Lunta var så kort at jeg brukte all energi på å ha kontroll over det.

 

Rose39, ikke lenge til innsettingen - spennende!!!

 

Ha en fiiiiin helg jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan

Har sniktesta i dag, og det kom frem en tynn tynn blå strek på CBen, men jeg vil ikke tro noe før jeg har sett at det er en TYKK strek. Kjøpte også inn en CB test som ikke viser streker med gravid eller ikke gravid. Dette er jo til og bli gal av ?=(=)()/)(/)(&/%¤#" Men det er jo første gang etter alle disse forsøkene at CB gir en respons. Så jenter vi for se i morgen :))))) XXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ neida det var nok falsk tynn blå strek i går, hadde en mistanke om det ja, siden den var så tynn som en sytrå. Nå er det bare og holde fast i det siste halmstrået at mensen ikke er kommet ennå, selv om jeg føler at den kommer når som helst nå.

 

Takk for all støtte så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre poten. Men, det er jo håp så lenge du ikke har fått mensen. Jeg hadde mensmurringer da jeg var gravid. . . Håpe håpe håpe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Hvordan går det med dere jenter? Håper det denne gangen blir positivt resultat for dere alle!

 

Rose39: Lykke til med uttak og innsett denne uka!

 

satser: Håper det går bra med stikkinga, har du vært til første UL?

 

Poten: Når skal du ta blodprøve? Krysser fingrene for deg!

 

Selv føler jeg meg veldig trøtt denne gang - mangler liksom energi til å gjøre noe annet enn å sose rundt (regner med at det kommer av alle hormonen før uttak). Jeg skal egentlig starte å arbeide igjen 11/2, men vurderer å be om sykemelding til testedag 19/2, har ikke lyst til å presse meg selv før jeg vet hvordan det går. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter

Jeg venter ennå i spenning selv, har ikke fått mensen ennå. Men jeg er så skrå sikker til tider på at den kommer at jeg hadde vært mer enn BLAKK hvis jeg hadde veddet på alvor med min sambo :))))). Skal ta blodprøve den 11/2. Har bestemt meg på og ikke teste på noen dager nå. Lei tvilsomme og negative tester.

 

Det er jo veldig spennende og følge oss her inne, håper at det klaffer for oss alle denne gang.

 

Har sagt det før og sier det igjen, det kommer det som skal komme når det kommer, og ikke før :) Håper det bare er denne gangen for oss alle.

Lykke til alle sammen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte granskauen dette gikk åt skogen dette her...... Har ikke en god kveld nei. :(. Mensen kom i ettermiddag, så det var det håpet! Men jeg prøver nå og "kvinne" meg opp til og tenke på nytt forsøk. :) det positive er jo at des flere misslykkede forsøk des bedre blir statistikken for at neste gang går bra....

 

Til dere andre overfører jeg all den lykke som ikke ble brukt på meg denne gang over til dere :) Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig poten. Sats på at neste gang går det :-)

 

Nå er jeg i stikkedag 6, jeg kjenner absolutt ingenting dere nede... Er ikke oppblåst, ikke noe ømhet, stikking, putring etc.. Plages heller ikke med bivirkninger. Er det noen av dere som har opplevd det samme, men likevel fått flere folikler enn en stk?

 

Hilsen ei som grugleder seg til UL på fredagen. . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg kjenner det igjen fra et av forsøkene mine, men jeg gikk på kort regime, hva går du på satser? Fikk da ut 7 fine egg. Du finner nok mange fine folikkler til fredag :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker på spray, 8 dager på gonal f 375ie.

 

Godt å høre at det er flere som ikke kjente noe og fikk egg i flertall :-) takktakk!

 

Dere skal få referat på fredagen. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi så 6 folikler på UL i dag, må gå på hormonene 3 dager til så er det ny UL på mandag. Det blir uttak på onsdag og innsetting på fredag neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei satser :) Det er jo kjempebra med 6 folikler, da ønsker jeg deg bare lykke til!!!

 

Jeg har vært i kontakt med Nordica i dag og Dr. Lindberg sa det fremdeles var håp, så nå blir det ny pakke, men går ikke det med 3 forsøk til så har jeg bestemt meg/oss for og finne på noe annet lurt. Må jo sette en grense en gang, økomomien begynner jo også og bli tynnslitt etter mange privatforsøk. Lurer også på om alt det vi pøser inni kroppen er sundt i lengden, har jo vært igjennom noen forsøk nå, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Poten.Det var trist å lese at d ikke gikk denne gangen.Uff, for noen nedturer man må gjennom...

 

Jeg er nå ruger på 2 egg (ca 4 delt begge igår på torsdag morgen kl 09,satte inn kl 13) Vi har kjøpt pakke på 3 forsøk (Nordica), siden de fleste på min alder trenger flere forsøk...

 

Sånn er det...gamle egg...men Nordica kunne ikke si noe om eggkvaliteten.

 

vellvell..da er det bare å ruge på harde livet.Mens jeg knasker prednosolon og Magnyl...

Og disse ekle Pregesteron-kulene da.hmff.Vell vell.

 

Poten, jeg tenker også på alt det vi propper kroppen full av...den dagen jeg legger denne prøvinga på hylla skal jeg ta en skikkelig rens og dra på SPA-ferie.Inntil videre prøver j å leve någenlunde sunt og trene.

 

Tenker hardt på dere,jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da Rose39, det blir spennende fremover. Hmm ble litt nysjerrig nå, det du knasker på skal det hjelpe rugingen? er det for/mot noe spesielt????

 

Lykketil med rugingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til rose39, jeg har vært akkurat der, og tatt det du har tatt.... Igjen og igjen :). Nordica er bra, raske men bra!

Progesteron er noe herk, særlig når en ser at det ikke går rette veien (man kjenner kroppen etter noen forsøk...) :)

Krysser fingrene for deg nå, og du har fortjent en god SPA - rense..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. spindelmikr på Nordica : jeg fikk til svar av på 2 av de 9 eggene j fikk ut, var det spindel.Score på 2.2 dvs det var enkelte fragmenter i eggene.

 

Litt om Prednisolon her:

 

http://www.dinside.no/helse/kvinnehelse/graviditet-og-barn/gravid+med+%22allergi pille%22/art788348.html

 

Magnyl er for å hjelpe til med en bedre blodgjennomstrømning.Det samme som Albyl-E som mange får i Norge.

 

Ha en fin uke,jenter :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...