Gå til innhold

40+ og assistert befruktning.


Ønskebaby

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Satser, så gøy å høre at d går bra!! Formen fin?

 

Nurket, har du startet oppp m med.?

 

Vi skal til Hellas snart for ED.Spennende tider. Jeg har nå (nesten) innsett at mine egg ikke er noe å samle på. 1 og 2 befr av 10-12 egg for 3 år siden, og i denne omgangen ble 3 av 4 forsøk avbrutt.

Det er tungt ja, men har nesten klart å svelge klumpen.Og det går bra faktisk :-) Har faktisk begynt å glede meg nå.

 

Artig at denne tråden fortsatt holdes varm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nurket 1!

 

Så trist at du mister spirene dine. Har du prøvd prednisolon? Har lest om en forskning på dette som viser at de som mister har klart å fullføre svangerskap etter bruk av prednisolon. Søk på prednisolon på google, så finner du den sida. Har selv begynt på det nå, og håper det hjelper til slik at mitt neste forsøk om 1.5 uker lykkes! Skal dempe et overaktivt immunforsvar.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter jeg og...

 

jeg gikk på Prednisolon men ikke lenge nok tror jeg...dene gangen blir det lenger...

 

Spenende på eggshopping da!

Vi får holde tråden levende...jeg sprayer på 5 uke...et hXXXXXX!!!!

 

Hva skjer videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Guri land for en lang tråd ;-)... 233 innlegg. Så flott nå du har fått egg inn da og 5 på frys!!! Ser du har testdag dagen etter meg, jeg skal teste 30 okt. Ruger på ett fryseegg - 8 forsøk på søsken. Er 38 jeg da så enda ikke 40+ men vil bare ønske deg lykke til :-) Skal se det blir tvillinger nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei jenter!

 

Hvordan går det med dere alle?

 

Jeg skal nå i gang med 6. forsøk. Har ikke vært aktiv her inne, men innom og leser litt nå og da.

 

Noen som har lyktes så langt? Håpe, håpe..... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å si gratulerer til deg Rose!! Har lest her inne at du lyktes med ed. Koselig!! Vurderer selv ed hvis vi ikke snart lykkes med egne egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

...dytter...

 

Lurer bare på om det er noe nytt som jeg ikke har fått med meg...

Håper alle har det bra .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Etter 11 hormonkurer og 9 forsøk er jeg nå 10 uker på vei. Håper alt er vel med den lille...ikke sett den siden uke 7 men...

 

veldig nervepirrende...

 

Håper selvfølgelig på suksess!!!

 

Stå på damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nurket og Rose er så koselig når man har strevd så lenge å endelig lykkes.... :-) Jeg blir 39 nå i juni, har gjort ferdig alt i det offentlige. Det ble 9 søskenførsøk (med fersk og frys) 2 aborter og ikke noe resultat ut av det. Vi har gitt oss med ivf og skal adoptere fra Thailand forhåpentligvis, skal ha første samtale med barnevernet og i gang med godkjenningsprosessen 29 april. Det er så rart, men jeg føler meg bare HELT ferdig med alt som har med å bli gravid å gjøre, er så veldig innstilt på adopsjon. Min beste venninne er nå 10 uker på vei med nr 2 og får 2 tette - skulle tro jeg var misunnelig, men er det faktisk ikke. Fikk ikke noe stikk inni meg sånn som før når jeg fikk nyheten. Det er helt utrolig deilig å slippe dette - det er rart hva man kan innstille seg på. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Nurket og Rose! Lykke til med adopsjon Søskenhåp Edvart!

 

Jeg har akkurat passert 40 og er nå faktisk kommet helt frem til uke 21. Når det endelig slo til slo det skikkelig til - bærer på engeggede tvillinggutter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE...godt å være ferdig...forstår hva du mener...går ikke dette...er det kroken på døra...orker ikke tanken på et forsøk til...men håper selvfølgelig at alt går bra nå...Lykke til! Godt å kunne leve normalt igjen? Det er noe med å få tilbake livet og kroppn...og psyken....

 

Hegeno...utrolig...to??? He he he....og enegga....hva er odsen liksom?

 

Fint med våre historier her inne og :-)

 

Lykke til begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at det er liv i denne tråden enda!

 

Gratulerer til de som har lyktes enten med baby i magen eller med å ta fortrolige valg for å gå videre!

 

Vi har også valgt å gå videre nå og jeg kjenner også på at det er godt å kunne tenke litt på nytt. Etter 6 forsøk, der vi opplevde 2 kjemiske og 1 ex.u, så har vi bestemt oss for ED. Kort ventetid og vi har valgt å reise til Hellas i slutten av juni. Jeg har biologiske barn, så jeg føler at vi bør vektlegge at hvis lykken når oss på babyfronten er det mest vesentlig at babyen er min manns biologiske opphav. Uansett vil vi jo få babyen sammen og jeg vet at mitt hjerte ikke vil tenke forskjellig om dette barnet sett i forhold til de vi har.

 

Lykke til dere alle modne damer! Stå på, det er mange muligheter for å oppnå lykken med barn. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...