Gå til innhold

Ny tråd: Oss over 30!!!


Mortine

Anbefalte innlegg

Hei, hei.

 

Bare en liten tur innom før vi reiser til Kreta i natt. Tror tiden etter jobb idag går med til pakking osv., derfor må jeg bruke arbeidstiden til å skrive..hehe...bare denne ene gangen.

 

For meg passer det best 17.oktober.

 

Jeg skal komme med oppskrift på lammeskank når jeg kommer hjem.

 

Gleder meg veldig til turen, det skal bli deilig! Er litt spent på maten. Er veldig glad i gresk mat i utgangspunktet, men er redd det blir litt amputert uten feta? Det er vel ikk noe lurt å spise feta når en ikke veit om den er laget av pasteurisert melk?

Jentene (vesla og kusina) er helt fra seg av spenning! De skal bade, danse og spise is. Har fått med euro for å kjøpe is fra bestefar.

 

mens vi er borte skal snekkerne gå løs på siste fase hjemme. De skal åpne opp mellom ny og gammel del...sier de iallefall. Det pleier jo å bli utsatt det de sier.. Men det hadde vært deilig om det hadde blitt gjort uten at vi var hjemme. Spent på å komme hjem igjen også.

 

Formen er ganske fin. Bekkenet er nesten helt smertefritt takket være akupunktur. Hodepinen kommer og går og jeg sover ganske dårlig. I natt våkna jeg halv fem og fikk ikke sove. Sånn har det vært mange netter i det siste. Trøtt som ei strømpe hele dagen...

 

Det har vært snakk om navn her. Vi har noen favoritter. Synes det er mye vanskeligere med guttenavn enn jentenavn. Amund er guttefavoritt, Sigrid, Erle, Linde, Fride og Kaisa er fine jentenavn synes jeg. Det blir spennende å se hvem som kommer ut!

 

Jaja, her var det litt surr og rør fra meg.

Ha det riktig så bra alle sammen!

 

Ps Snorke-frøken! Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen,

 

har vært inne og smugtitta noen ganger, og ser at mange av dere er fryktelig flinke til å skrive innlegg!! :-)

 

Jeg har kobla meg av en stund, har vært veldig hektisk på alle områder i livet for å si det sånn, og barnelaging har vært skrinlagt en stund. Nå kjenner jeg imidlertid at klokkene mine ringer litt :) men nå er ikke mannen helt med. Er nok ambivalent, og innrømmer at er det jeg også Vanskelig dette. Gratulerer alle gravide, og hei alle jeg ikke har "hilst på " før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei litamora..:-)

 

 

TREFF:

Då har vi et forslag på bordet fra D&G

Santos, italiensk restaurant midt i sentrum med "snille" priser og nydelig mat:)

 

Uke 41...10. oktober:

Sanna32

D&G

pappalille

 

Uke 42....17.oktober:

Sanna32

D&G

pappalille

mortine

snorke-frøken

 

Hiv dokker på lista alle som kan...:-)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM;

 

- Frida drømmer om baby, ikm 9. juni, (forlovet, gutt 12 år, jente 6 år, bor i Tønsberg)

-Maddemor ikm ca 21. september (samboer, gutt født 07, arendal)

- Samsyn og lille Camilla: ikm ca 29 sept, gift, snart 33, Jente 18 mnd, bor i Oslo

- anki-håper-på-09 baby: ikm ca 30.09, gift, 36, to gutter 5 og 8,sunnm.

- Dotten ikm ca 2. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Mor, far og en liten med tut: ikm ca 4.10, gift, gutt 18mnd, bor i Oslo, men snart på Skedsmo

- så gla': ikm 19.okt. (40 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Eva76 ikm 22.okt. (31 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

 

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- Snart 4 barn? termin 22.nov

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag)

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- D&G-the one termin 15.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Giina: Termin 22.01.09, 33 år, forlovet. Første barn/1MA

- Pappalille: Termin 24.01.09,Gift, 0 barn, opprinnelig fra Nøtterøy.

- tussemor5: Termin 31.01.2009 (gift, gutt 07, møre og romsdalen)

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 28.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 8.april.(33 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg)

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

 

Her har dere skravla flere meter siden jeg var innom sist, jo. har lest alt, men det ble litt mye på en gang -teflonhjerne-

 

Er det ikke rart, vi har ikke vært aktive prøvere denne mnd. Har ikke giddet å skulle stresse rundt el. Både pga at vi nå skal få hjelp likevel snart (icsi) og så har jeg vært VELDIG opptatt med gruveteateret. -Likevel, når ikke tr kommer på ikm så begynner jeg å tenke på om kansje... men neida. tanta var bare et par dager forsinka. Hadde vel tatt et par dager avspassering :-S Her lokker man med 9 mnd ferie og så tar hun ut bare et par dager!

 

Fikk gladmelding på telefonen for en liten time siden da :-) Sambo har endelig fått ut fingeren og tatt blodprøvene til kromosomtester hiv-test osv som må være ferdig analysert før vi får oppstart av prøverør. Nå er det ikke oss det henger i lenger, men tiden det tar å analysere prøvene og kapasiteten på St.Olavs.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt tufs i formen i dag, men vil slenge inn noen ord alikevel. Det blir nok litt usammenhengende =p

 

Hei Litamora *vinke*

 

Jeg må si den Tanta di er tett Eva? Jeg hadde hoppa rett på 9 måneder (+) ferie fremfor et par dager avspasering om jobben min var såpass grisete og jeg var så uvelkommen i hvert fall =p

 

Fikk ny bok i går "Mamma for første gang" av Nylander. Ikke bra på hyper-hormonelle dager nei. Jeg sipper og snørrer og ler. Helt håpløs, hehehe. Har begynt å tenke en hel del på barseltid nå plutselig. Tror jeg synes det virker enklere å fokusere på fremfor fødsel, siden fødselen liksom skjer litt av seg selv. Det er jo klart det er greit å vite en del om hva som skal skje da, men barseltiden den skremmer meg faktisk litt. Det hjelper å lese om det, og jeg liker Nylanders måte å skrive på veldig godt. Synes hun er flink til å formidle optimisme samtidig som hun advarer litt mot å drømme for mange skyer inn i tanker om hvordan hverdagen med baby i hus skal bli =)

 

Jeg tutla meg opp på vekta tidligere i dag, og ser til min store glede at jeg veier det samme nå som i uke 17! Jeg er 22+6 i dag, og det kan sannelig virke som jeg gjør noe riktig ^^ Godt er dét, jeg har nok å gå på fra før av =)

 

Kjenner at jeg blir mer og mer innadvendt også. Er veldig opptatt av de sparkene jeg kjenner, lurer fælt på masse uviktige småting (får knøttet rødt hår sånn som mamman sin?) og er i det hele tatt ikke så "panisk" som jeg til tider har vært. Har mindre overskudd, men det er vel kanskje fordi jeg hangler litt, og har mest lyst til å bo i en liten boble med bare meg, mannen og magen.

 

Jaja, får ta med meg magen tilbake inn i bobla og vente på at mannen skal komme hjem fra jobb ;-)

 

Snakkes, damer =)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DYYYYYYYYYT!

 

I samme slengen benytter jeg anl om å ønske dere alle en flott dag, ENDELI e d fræddan:)

 

 

Skriver mer i helga, jobben kaller! Ut på høsttur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag alle sammen!

 

Da er jeg kommet på dag 9 i syklusen, og fra og med i kveld og annen hver dag t.o.m dag 20, er spikret...Fikk høy fertilitet på monitoren i dag, så da er det bare å hoppe i høyet. Ellers kan vi ikke stole helt på den nå som jeg har gått på pergo denne pp. Pergoen kan gi feilsignaler...

 

Ellers skal jeg til gynekologen igjen på fredag. Får vel ny ul, og sjekket hvordan det står til med eggene. Dessuten skal hun nå henvise oss videre for ass.befr. Vi er veldig i tvil om vi ønsker å gå for dette. Det er svindyrt, og prognosene når en har passert 40, er jo heller små. (10-15% for at vi skal lykkes). Også er det jo det at vi har mistet to ganger... Men, vi vil i hvert fall avgårde og høre hva ekspertene mener. Kanskje blir lapraskopi da en del av den videre utredningen. Vi er jo for såvidt ferdig utredet ellers. Jeg håper da i hvert fall på en lap. Har sånn følelse av at det er egglederene som er blitt tette etter at jeg fikk den alvorlige infeksjonen i forhold til svangerskapet som endte i uke 25. Nå ble vi jo gravide 3 mdr etter det, men sammenvoksninger kan vel skje over tid? Jeg tror nå i hvert fall selv det er der det ligger, siden vi nå ikke er blitt gravide igjen.

 

Oj, ble mye om meg og mitt her.

 

Eva76; Tanteavspasering i to dager skulle ikke vært lov!!! Men, Så fint at mannen nå har fått tatt de gjenstående prøvene. Da er det bare å vente, og å håpe at det ikke er alt for lang ventetid på St.Olavs da. Vet du forresten hvordan dette med medisiner er??? Stemmer det at vi må dekke ca 15000 kr selv?

 

Snorke-frøken; Så godt å lese at du har noen ordentlig fine oppturer. Greide ikke å koble kleenex med en gang. Måtte faktisk google det før jeg fant ut av hva det var... Burde jo visst det, for har vært storforbruker av det ja.... Jeg ser du har satt deg opp på treff, så da treffes vi nok mest sannsynlig der :-) Men kaffe i Tbg kan vi jo alltids ta også:-)

 

Jeg setter meg opp på treff med forbehold om dagsformen. Var jo med på det 1. treffet, og det var kjempehyggelig. Hadde vært gøy å møtes igjen.

 

TREFF:

Då har vi et forslag på bordet fra D&G

Santos, italiensk restaurant midt i sentrum med "snille" priser og nydelig mat:)

 

Uke 41...10. oktober:

Sanna32

D&G

pappalille

 

Uke 42....17.oktober:

Sanna32

D&G

pappalille

mortine

snorke-frøken

så gla'

 

Hiv dokker på lista alle som kan...:-)

 

 

Ellers får jeg bare ønske hele gjengen en god mandag og ei super uke, og beklager at dette ble et litt veldig selvsentrert innlegg.

 

HA EN FIN DAG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Treff tror jeg ikke jeg kan være med på, blir så langt å reise -i tillegg har jeg vært så mye borte på kvelder og i helger at jeg knapt har vært på jobb og nesten ikke sett sambo. Kos dere sammen -og desto flere som ikke kommer dess flere har dere å snakke om ;)

 

Så gla': Ja det stemmer at det er 15 000 kr i egenandelpå medisinene. I tillegg er det 1500,- i egenandel på sykehuset/fertilitetsklinikken.

Det jeg derimot ble gledelig overrasket over er at egenandelen for utredningen kunne noteres på egenandelskortet og ettersom at jeg nå har overskredet egenandelstaket har utredningen min blitt gratis :-)

 

Nå er det en mnd siden vi ble godkjent og med 3-4 mnd ventetid blir det nok et par mnd til å vente. Det passer godt etterso det nok tar nesten like lang tid å analysere prøvene vi har levert :-) Satser på at vi kna starte så snart prøven er i boks (og at de ikke finner noe skummelt i blodet vårt *grøss*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer! Har dere hatt en fin helg?

 

Så bra at vi begynner å bli en fin gjeng til treff. Utifra listene, er vel fredag 17.okt som passer best! Men savner flere oslo-boere, håper dere også setter dere på lista også:)

 

Jeg legger inn en internett adr slik at dere kan sikle litt sammen med meg:) http://www.santinos.no/santinos-youngstorget.asp

 

Uke 42....17.oktober:

Sanna32

D&G

pappalille

mortine

snorke-frøken

så gla'

 

Hiv dokker på lista alle som kan...:-)

 

Er kl 17 et greit tidspunkt for alle? Noen har jo litt reisevei, kom gjerne med forslag!

 

Ellers så har jeg hatt en super effekt etter bare 2 runder hos kiropraktoren. Blir nok å gå litt fremover, 2 behandl i uka. Har visst en klassisk stressnakke med litt låsninger nedover ryggen--------ja,ja-prøver å stresse ned;)

 

Helga gikk med til masse familiekos,god mat og besøk hos svigers som allerede har strikket ferdig en nyyyyydelig jakke i ull til lille-frøken:)

Hun skal strikke lue, bukse og sokker også.........så deilig! Har siklet på troll sin nyfødt dress, vet sannelig ikke om jeg trenger den nå........

 

Vel, må løøøøøpe ut i d flotte været, blå himmel og SOOOOOL:) NYYYYYYTE!

 

Dagens middag?

Eahhhhhh, tror vi skal ha grandis;)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da sannelig dårlig gjort å legge ut link til den menyen! *sikle*

 

Klokka 17 er helt ypperlig for min del, jeg er så fleksibel atte =) Nå skal jeg gå tilbake til yoghurten min og drømme om deilig italiensk mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake fra hyttetur. Skallebanken er på nippet til å ta livet av meg og jeg er så sliten, så sliten. Lillebror har vært på jakt og skutt 2 rådyr, så han er stor fornøyd. Den andre broren min og kona var innom fra lørdag til søndag og da måtte jeg atter igang med en forklaringsrunde på hvorfor jeg ikke har kontakt med min mor enda. Han var dog ikke helt edru, så samtalen ble vanskelig og han har ingen form for forståelse (det skal sies at han er mamma gutt så det holder). Det endte med at han ikke vil involvere seg i livet til sine onkelbarn hvis jeg ikke opptar kontakten med mora mi og når barna mine blir dratt inn i diskusjonen på en slik måte, det er sent og hormonene leker, ja da ble det en del grining. Kom vel fram til det i løpet av natta at jeg ikke kan ta hensyn til hannes behov og forhold til modern. Jeg er nødt til å gjøre det som er riktig og best for meg og familien min. Jeg og gubben var veldig enig om dette i løpet av natta. Så hva brodern gjør i forhold til dette blir igrunnen hans greie, så skal jeg heller forholde meg til det og heller forklare barna mine tingene etterhvert som det blir naturlig. Det skal dog sies at brodern ikke har allværdens kontakt med oss fra før av heller...(huff, ble litt mye dette, men måtte bare lette litt på trykket, lenge siden jeg har kjent meg så sinnsykt sliten og trist)

Gubben har heller ikke vært i form stakkar så jeg har stått mye alene med matlaging og stell av gullet som er overaktiv og (etter lillebrors mening) manisk depresiv;) Nå skal alt godteri og brus og frukt inn i skuffer og skap slik at han ikke har noe å mase etter i værtfall. Nei, tror jeg på pleie skallebanken min litt igjen. Håper gubben har overskudd til å hjelpe litt når han kommer hjem. Vi snakkes. Mange varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne familieting er ikke noe gøy Tussemor, jeg vet virkelig hva jeg snakker om. Kom på treff så skal jeg fortelle heeeeele historien =D DA skal du få skallebank da ^^!

 

Men fra spøk til blodig alvor; sånt må du ta ut ifra hva du og din nære familie orker å leve med. En kan ikke la andre presse seg til å gjøre noe en ikke egentlig vil når det gjelder slike ting. Det er tøffe tak, men det føles alikevel godt å vite hva man vil og så bare gjøre det. Lurer på hvor mange som har levd livene sine "dårligere" på grunn av hensyn de "syntes de måtte ta" jeg?

 

Det gir en helt egen styrke å ta valg for seg selv og sine egne =) Jeg har også en hel del å forklare for mine barn den dagen de blir store nok, men jeg er så trygg på mine egne avgjørelser at det skal jeg orke, det vet jeg =)

 

You go girl ;-)

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg smetter inn til dere jeg da:) Er 31 og har to gutter. Den største er 7 og minstemann blir 3 i april. Ønsker meg veldig nummer tre, og vi er i 2pp. Gikk dårlig forrige måned, men da hadde jeg så sterke el-smerter at sex ble et fremmedord, prøvde noen dager før, men dagen da alt skulle skje, ble jeg rett og slett sengeliggende. Er mye bedre denne måneden, nå håper jeg at spiren er satt. Har IKM 12 oktober og klarer nesten ikke å vente med å ta test. Dere får ha lykke til alle her inne:) Utrolig glad for at dette forumet finnes, så det til tider går ann å lette litt på trykket:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss ønskernummer3 :-) Her er vi noen som nettopp har starta prøvinga, slitere, gravide...

Skriv deg gjerne på ikm lista vår. Du finner den lenger oppe i tråden. Klipp og lim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og velkommen ønskernummer3 =) Høres ikke festlig ut å bli sengeliggende på grunn av EL, men det betyr jo at du har en i alle fall =) Lykke til med "såing" ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er lillebror plassert på flyet, gullet i seng og 15 min til kjærestetid på sofaen med jakten på kjærligheten, nyheter og grays anatomi!!!!!!!!!!!! Skal bli godt å bare koble fullstendig av!!!!!!!!!!!

 

Pappalille: Tuuuuuuuuuuusen takk, skjønner at du har mye bagasje med deg du også, godt å få slik støtte. Jeg kommer ikke til å ta noe annet hensyn til min bror annet enn å ta til etteretning det han sier. Ungene mine skal uanset utfall ha ett godt liv og da er jeg og gubben de aller viktigste, med andre ord min prioritet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lillebror som jeg sendte på flyet i dag er så diplomatisk og god, selv om han synes det er vanskelig skjønner han at det vil være til det beste for oss at jeg dropper modern en periode. Jeg skylder dog henne en forklaring, men nå har vi rotet så mye i det i helga at jeg må få ting litt på plass igjen før jeg skriver noe. Takk igjen for støtten!!!!!!!!!! Ang treff, blir det liksom litt langt og dyrt å reise, selv om jeg ha aldrii så mye lyst!!!!!!!!!!!! men skriv gjerne om dine erfaringer på en pm hvis du vil;)

 

Jeg kom plutselig på at jeg leste at du lurte litt på dette med ull innlegg når babyen kommer. Jeg kjøpte på nøstebarna.no, de var litt dyre, men kan vaskes på 60 grader og var helt sinnsykt deilige å ha på. Jeg kjøpte de med lomme på slik at jeg kunne putte absorberende kluter inni de - ANBEFALES!!!!!!!!!!!!!!!! Skal ta å sjekke navnene på dem, jeg skal definitivt ha flere. Var bare litt sår på brystvortene helt i starten, men ellers helt fin, ingen brystbetennelse eller noe - DEILIG!!!!!!!!!!!! Brukte en salve også som jeg fikk på apoteket, men den husker jeg ikke helt hva het. Du nevnte også noe om at du forbereder deg mer på barseltid enn fødsel, bare ett lite tips, forbered deg godt til fødselen, det er så sinnsykt mye du kan måtte ta stilling til under fødselen og det er ikke alltid man er i stand til og sørg for at gubben din vet hva su vil, slik at han kan være talerøret ditt om du ikke orker!!!!!!!!!! Bare ett tips. Jeg er kjempeglad for at jeg hadde "planlagt" fødselen min selv om det var mye som ikke ble som jeg hadde trodd. Jeg fikk blant annet badekar, lystgass, enerom nesten hele oppholdet. Jeg lærte dog at ved denne fødselen får ingen studenter lov til å røre hverken meg eller ungen. Det skal kun være meg, gubben, jordmor og barnepleier såsant ikke anestesien og gynekologen må inn i bilde, men det er greit, bare ikke studentene. Lykke til med planlegginga.=)

 

Dere andre er ikke glemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer

 

Velkommen til ønskernr3: dette er et veldig koselig forum. Her får man svar, gode råd, støtte og litt mer..... Jeg venter selv nr 3 (egentlig nr siden vi har mistet et barn). Jeg har to gutter på 3 og 5 år og venter nr 3 i slutten av mai 2009. Vi har prøvd et før det klaffet denne gangen. Måtte ha litt hormon-hjelp.

 

Snorkefrøken og dere andre fra Vestfold: jeg er gjerne med på et lokalt treff! Hvor bor folk? Hvilken by er i midten og naturlg å avtale treff i?

 

Snorkefrøken; godt at regnfrakken er borte. Ikke god å spise sjokolade med papiret på! Krysser fingrene for dere!

 

Formen er bra. Trøtt, sover på sofaen hver dag når barna ser på barnetv. Humørsvingninger; tenker mye på gutten vi mistet, svangerskapet med han, fødselen og tiden etterpå. Er nok redd for å oppleve en slik smerte igjen; men det skal gå bra! Drømmer mye rart...ikke godt. Ul om 3 uker.

 

Ha en god dag alle sammen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.... Ville bare gi lyd fra meg.

Har vært mye inne å lest, men har ikke hatt noe banebrytende å komme med..og det kommer ikke denne gangen heller...:-)

Velkommen til alle nye, kom på treff hvis dere har mulighet til å være i Oslo den fredagen..:-)

No skal eg legge meg litt.....

Ha en førtræffelig onsdagskveld..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

 

Tussemor5; Jeg skjønner at reiseveien blir litt drøy ja. Hva med teleportering? Hehe =) Ja, jeg har litt bagasje. Det har vært forferdelig tungt til tider, men jeg ville ikke endret på noenting om jeg fikk gjøre alt igjen. Det har jo blitt så fantastisk bra som det er! Det å møte mannen min ble vendepunktet for meg i stor grad. Han fikk meg til å se på meg selv med nye øyne, og fikk meg til å føle at kanskje, kanskje var jeg verdt mer enn det jeg "fikk" om dere skjønner hva jeg mener? Han er virkelig et unikum og helt fantastisk. Jeg gleder meg sånn til å se ham med vår baby i armene. Tror synet av ham vise sånn omsorg for vårt barn som han har vist for meg kommer til å gjøre at jeg forelsker meg helt på nytt igjen =)

 

Hadde vært kjempefint å få navn og tips om innlegg om du finner ut av det ja =)! Har også tenkt å planlegge fødselen, men skal tenke godt på alle sånne småting, som for eksempel studenter og slikt. Det hadde jeg ikke tenkt på engang, men vet at så låst som jeg blir med fremmede folk så er det ikke så lurt med studenter kanskje.. Takk for tips =)

 

Snorke-frøken; Hipp hurra til fri vifting uten regnfrakk! Så flott å høre at dere orker å gå på'n igjen =) Ønsker dere alt godt og litt til! Forøvrig har jeg en mor som bor på Tolvsrød i Tønsberg så kanskje jeg kan snike meg med på et Vestfold treff også =D? Selv har jeg vokst opp på Nøtterøy da, men det har nok blitt Osloboer av meg gitt. dette har blitt "hjemme", men det er godt å komme til Tønsberg óg =)

 

Akkurat nå ønsker jeg meg badekaaaaar! Det er godt med dusj, men jeg har så vondt i bekken og rygg at jeg holder på å bli tussete, og innbiller meg at det hadde vært godt å bli varm fra innerst til ytterst i et badekar. *sukk* Jaja, jeg holder nok ut =) Har fått henvisning til fysioterrorist, men han er på høstferie enn så lenge. Får time til uka da, så det går bra med meg.

 

Ellers er det bare bra. Har en turner i magen, helt klart, og hun blir kjempeaktiv når jeg dusjer og når jeg setter på musikk! Helt påfallende =) Og så er jeg ekstra hormonell for tiden. Sipper for alt jeg =) Og gubben synes jeg er søt =p

 

Der gikk jeg tom for tullpreik! Snakkes damer =)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å dytte litt og si go natt.

 

Pappalille: Jeg skjekket nøstebarna.no og de hadde 3 forskjellige ammeinnlegg. Jeg ville ha valgt de største som man kan klippe hull i for å legge absorberende innlegg i. Hørtes ikke så dumt ut å reservere seg mot studenter hvis du blir reservert foran fremmede, kan fort bli en del folk. Da gullet mitt ble født var det ca 10 personer tilstede i rommet, det var såvidt det var plass til gubben. Jeg kunne godt vært foruten jordmorstudenten. Sykepleiestudenten var søt og hjelpsom nok, men hun fikk virkelig gjennomgå...les nordnorsk temerament kryddret med hormoner;););) og fødesmerter....el, jeg kjente ikke så mye smerter bare en sinnsyk dritetrang;/ Ang fysio. Jeg er massør, så du får ta deg en tur opp hit, så kan jeg steppe inn for fysioen din mens han/hun er på ferie:):):)

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er bare innom for å oppdatere lista, da tantekreket kom som vanlig hun vet du. Ikke overrasket egentlig, siden vi begge har vært syke, og jeg er det enda. Ikke form til sånn dere vet da vet du :)

 

Skal prøve å få skrevet litt senere i dag. Om jeg ikke rekker det, får dere ha en god helg. Reiser hjem i dag, da vi skal feire gullbryllupet til mine foreldre i helga. Hjelpes.... :)

 

Klem til alle :)

 

 

 

FORVENTET IKM;

 

- Frida drømmer om baby, ikm 9. juni, (forlovet, gutt 12 år, jente 6 år, bor i Tønsberg)

-Maddemor ikm ca 21. september (samboer, gutt født 07, arendal)

- Samsyn og lille Camilla: ikm ca 29 sept, gift, snart 33, Jente 18 mnd, bor i Oslo

- anki-håper-på-09 baby: ikm ca 30.09, gift, 36, to gutter 5 og 8,sunnm.

- Mor, far og en liten med tut: ikm ca 4.10, gift, gutt 18mnd, bor i Oslo, men snart på Skedsmo

- så gla': ikm 19.okt. (40 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Eva76 ikm 22.okt. (31 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

- Dotten ikm ca 28. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Snorkefrøken; ikm en gang i desember 08. ;-)

(36 år. Gift. Bor i Vestfold. Tre barn på hhv 9, 7 og 6 år. Englebarn i desember 2007 og august 2008)

 

 

GRAVIDE;

 

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- Snart 4 barn? termin 22.nov

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- rose:-) termin 15.jan 2009 ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag)

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- D&G-the one termin 15.jan2009 (38år, samboer, gutt født 06,Oslo)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Giina: Termin 22.01.09, 33 år, forlovet. Første barn/1MA

- Pappalille: Termin 24.01.09,Gift, 0 barn, opprinnelig fra Nøtterøy.

- tussemor5: Termin 31.01.2009 (gift, gutt 07, møre og romsdalen)

- Kassi: Termin 12.februar 2009 (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet

- Sanna32, termin 28.mars. (Sambo 0 barn fra før og bor i Oslo)

- Mortine, 8.april.(33 år. Gift, jente 03. Buskerud)

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg)

 

HAR FØDT;

- Skrekkblanda fryd, (fått jente!!).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne være med her jeg hvis jeg får lov;)

Jeg er 32 år og har ei jente som ble 2 i juli. Vi prøver å prøver på nr 2, men er visst ikke så lett, særlig når syklusen er bare tull.. Sluttet på pillen i mars, men har kun hatt en mens i august, og ingen siden:( Håpet på en spire, men må vel få orden på EL først. Ikke prøvd EL-tester, så vet jo ikke egentlig om jeg har det engang..

Lykke til alle sammen her inne, både dere som prøver og dere som er så heldige å være gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...