fått attpåklatt Skrevet 30. september 2008 #151 Skrevet 30. september 2008 Hei jenter! Da har jeg vært hos homeopaten - en veldig trivelig dame, som mente jeg absolutt ikke var for gammel til å få barn hihi :-) Hun stilte meg en hel haug med spørsmål for å finne ut hvilken type jeg var og hva slags homeopatmedisin jeg skulle ha. Det første jeg fikk beskjed om å ta er piller for å få syklusen stabil og helst litt lenger. Har vært på apoteket i dag og bestilt pillene :-) I tillegg til dette sa hun det var veldig viktig med et variert kosthold med frukt, grønt osv. og fortrinnsvis ikke ferdigmat som pose-sauser etc. med masse e-stoffer og heller ikke ligh produkter. Hun mente også at jeg skulle unngå kald mat og drikke som is og brus med isbiter. Kroppen skal være et lunt rede som skal ta i mot en spire, og da bruker den alt for mye energi til å varme den opp når vi spiser eller drikker slike ting. Hva vitaminer gjelder så fikk jeg beskjed om å fortsette med vitaminene "gravid" og i tillegg ta omega-3. Han skal ta multivitaminer + sink og selen. Jeg fikk time om 2 uker igjen, og da skulle hun stikke og trykke litt etc. Veldig spent på om dette vil virke :-) P.S. hvis mannen har feber eller har en fyllekule på byen tar det 3 mnd før sædkvaliteten er som den skal....best å kle mannen godt og holde ham hjemme hahahahaha ;-)
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #152 Skrevet 1. oktober 2008 God morgen jenter! I går kveld og i dag tidlig hadde jeg positiv el-test, så tiiiiiiiidlig i morges benyttet vi anledningen til å ta oss en runde i halmen ;-). I kveld kommer barna hjem og til helgen får vi besøk, så dettte var sjansen vår for denne pp tror jeg :-). Merker at jeg slapper litt mer av denne pp nå som jeg vet at vi er igang med div. prøver og naturmedisin. Funker det ikke denne gangen, så sitter` n kanskje neste eller neste :-) Vi får jo være optimister! Bra med dere eller? Håper dere får en strålende dag! Klem fra østlandet :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #153 Skrevet 1. oktober 2008 Ojj så bra ØA !! får virkelig håpe at det blir masse "svung" på ting der øst : ) Hva sa mannen, når han også må ta vitaminer? Ja nå gjelder det barå stå på...kanskje det ble full klaff i mårrest ; ) Krysser alt her!! Høres flott ut hun der homeopat damen! OPTIMISTIK!! A 1973 m lurekropp....skal du virkelig på jobb m bihulebetennelse? Syns du burde ta d med ro å tenke på deg selv nå!!! Blir fortere frisk da vet du !! Men så godt du ikke tester for tiden...mer avslappning er jo bare godt ; )) Så lenge d varer..... hihihi....Glad for at du er her sammen med oss iallefall!! Her går d bra....ingen graviditetstegn, så regner med at mensen kommer når den vil....syklusen tuller helt sikkert denne gangen og...Så slipper vel å bruke penger på test om 9 dager....jada...litt negativ på egne vegner...vet d....sukk... : / men kommer nye sjanser håper jeg da!!
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #154 Skrevet 1. oktober 2008 Tjorven, du må ikke vær negativ nå! Det er jo alt for tidlig å kjenne etter tegn! Kanskje du skulle tatt deg en tur til homeopat du også for å få syklusen på rett kjøl....? Du kan jo sjekke hvordan det funker for syklusen min først :-) Mannen min er helt for å ta vitaminer. Han synes det er helt greit å ta sædprøve og har ikke noe i mot å ta akupunktur elller lignende hvis det er behov for det. Tror derimot han synes det er kjipt å ikke kunne ta noen røyk og noen øl. Har ikke lagt ned forbud om det ennå da - for vente å se hvordan sædprøven er hihi :-) A1973, synes du bør holde senga, ja! Ikke så lett kanskje når du driver for deg selv og er på flyttefot samtidig!
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #155 Skrevet 1. oktober 2008 neeeeiii...skal prøve!!! Huff...kanskje disse dagene man bare kan vente, som er verst...el er over og man venter på IKM.... Blir spennende å se hva homeopaten kan gjøre for deg...vi har det desverre ikke her, så blir nok uaktullt for min del uansett. Blir stress å måtte reise hver gang man får time. Og så flott mann du har da !!! Trur ikke det er så mange som han ; ) De fleste vil nok ikke innrømme at det kan hjelpe at de tar visse forhånds regler de og!! Min mann tar d helt med ro enda iallefall : ) Har sluppet unna div vitaminer. Men ingen av oss røyker heldigvis : ) erre med den ølen til fotball kampene på lørdagene...men litt kan vel ikke skade. Jeg holder meg helt alkoholfri for tiden. Har aldri vært glad i vin eller øl, så lite uansett. men hadde vært gøy med en jentefest da : ))
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #156 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, helt enig Tjorven - det er tiden mellom el og IKM som er ille! Du har jo kortere å vente enn meg du nå da - det er jo ihvertfall positivt! Nå får jeg først være spent på deg, så blir det litt spenning ihvertfall før min IKM. Var det 10.10. du hadde IKM? Jeg tror jeg har mellom 12. og 15. en gang....noe shit med disse rare syklusene! Dumt at du ikke har noe alternativ behandling i nærheten! Jeg får fortelle deg generelle tips hun kommer med da, så er det kanskje bedre enn ikke noe. Mannen min er helt super han, og et par røyk om dagen og noen øl i helgen bør jo ikke skade! Jeg tror derimot at hvis det viser seg at sædkvaliteten er laber, så vil jeg nok bli litt mer nazi etterhvert haha ;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. oktober 2008 #157 Skrevet 1. oktober 2008 Hei og hå! Så koselig at dere tenker på meg! Blir nesten litt rørt jeg! *Takk*! Formen er faktisk ganske så bra i dag! Tror noen dager med avslapping gjorde underverker, Har også en vidunder-nesespray som jeg kjøper i England. Det er ikke noe steroider (det kan man ikke ta ved graviditet), men skal være et naturpreparat. Er ikke 100% sikker på om det funker, men jeg kjører på! Så langt har jeg ikke hatt bihulebetennelse på 2,5 år. Jeg trodde kanskje jeg var litt sen med å ta nesesprayen. Den skal tas med en gang man holder på å bli forkjølet, men jeg glemte det helt, så jeg tok den først på mandag. Foreløpig ser det ut for at den har virket! Tjorven: Jeg kjøper gjerne en til deg når jeg skal til England igjen, var det ikke du som var plaget med bihulebetennelse? Haha, er ikke sikkert den funker på deg... Man må bare TRO veldig! :-D Her i huset begynner faktisk mannen også å bli utålmodig! :-D DA er det greit at jeg allerede har fått el-slim (dette er helt umulig å ikke merke, trust me, jeg leter ikke...:-)), så jeg regner med at el kommer torsdag eller fredag. Hmmm... Lurer på om jeg må teste litt... bare en test...:-D Sånn bare for å finne ut når ikm blir...:-D Deilig at ikm uansett blir tre-fire dager før foventet! Huff og huff, den verste tiden er mellom el og ikm... Tror ikke jeg kommer til å klare og ikke være her nå... Hihi, men må innrømme at, etter å ha hatt en pause på noen dager, så må jeg trekke litt på smilebåndet av en del av innleggene på "Bli gravid". :-D Jeg håper virkelig at homeopatien virker! Forstod det slik at du også skulle få akupunktur der? Har hørt om en del som har hatt positiv effekt av det... Men finnes det noen vitenskapelige bevis for at det virker? Ha en strålende dag dere også! Klem
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #158 Skrevet 1. oktober 2008 Så flott at du føler deg bedre A1973! Supert med vidunderkurer! Når reiser du på tur? Du rekker vel å hoppe litt i hyet først? Herlig med en reise da - heldigris!!! Jeg er ikke helt sikker på om det finnes vitenskapelige bevis, men det vil jeg tro at det gjør. Jeg har hatt god hjelp av det i andre sammenhenger før, og jeg kjenner mange som også har det. Både tannlegen min og hun gynekologen jeg var hos sist anbefalte meg å gå - så det gjenstår å se!
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #159 Skrevet 1. oktober 2008 klart vi tenker på deg A 73 ( altfor langt nick du har hihihi...) Og så bra du er bedre. takk for tilbudet om kjøp av nese spray, men etter jeg begynte å ta vanlig nesespray med det samme jeg begynte å bli forkjøla, så har jeg ikke hatt bihuleproblemer : ) Men det gjelder å være tidlig ute da!! Pyton med de betennelsene! Blir så tung i hodet!! Jeg har vel normalt sett IKM 6.okt. men siden syklusen har drevet litt ap med meg etter SA, så må jeg regne med noen dager ekstra..så ingen testing før 10.10.08 !! Æresord ; )) Men med tanken på det jeg forsto er EL slim ( nei jeg trengte heller ikke lete etter det takk hahahaha) Så er nok 6.10 riktig...så bare å vente å se...men den tålmodigheten er liten for å si d pent...kremt...er ekstremt hissig for tiden....slitsomt!! Kan jo være pga av så vondt i nakken også da! jeg har stor tro på den homeopaten ja!! Så skulle gjerne prøvd det selv. har hørt at de kan hjelpe for mange ting! Min mann spør stadig om jeg har EL ; ) så kanskje litt utålmodig han og...I går ettermiddag var ikke ungene hjemme, så vi endte jo så klart til sengs her på ettermiddagen...da lurte han på om det var el tid ; ) hihhi...man må jo være litt spontan selv om det ikke blir baby av det ; ))
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #160 Skrevet 1. oktober 2008 klart vi tenker på deg A 73 ( altfor langt nick du har hihihi...) Og så bra du er bedre. takk for tilbudet om kjøp av nese spray, men etter jeg begynte å ta vanlig nesespray med det samme jeg begynte å bli forkjøla, så har jeg ikke hatt bihuleproblemer : ) Men det gjelder å være tidlig ute da!! Pyton med de betennelsene! Blir så tung i hodet!! Jeg har vel normalt sett IKM 6.okt. men siden syklusen har drevet litt ap med meg etter SA, så må jeg regne med noen dager ekstra..så ingen testing før 10.10.08 !! Æresord ; )) Men med tanken på det jeg forsto er EL slim ( nei jeg trengte heller ikke lete etter det takk hahahaha) Så er nok 6.10 riktig...så bare å vente å se...men den tålmodigheten er liten for å si d pent...kremt...er ekstremt hissig for tiden....slitsomt!! Kan jo være pga av så vondt i nakken også da! jeg har stor tro på den homeopaten ja!! Så skulle gjerne prøvd det selv. har hørt at de kan hjelpe for mange ting! Min mann spør stadig om jeg har EL ; ) så kanskje litt utålmodig han og...I går ettermiddag var ikke ungene hjemme, så vi endte jo så klart til sengs her på ettermiddagen...da lurte han på om det var el tid ; ) hihhi...man må jo være litt spontan selv om det ikke blir baby av det ; ))
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #161 Skrevet 1. oktober 2008 neeei...klarte å få d samme 2 ganger...ekstremt tregt nett her i dag...og ingen slette tast heller ...jaja...
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #162 Skrevet 1. oktober 2008 ja, ja det er sånn som skjer hihi ;-) Vi må passe på å kose oss litt når det ikke kan bli baby også, ja. Synes egentlig det er mindre stress med det da, jeg! Er det bare oss her inne som er voksne prøvere eller....synes det er skikkelig tregt her inne! Hyggelig at dere er her!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. oktober 2008 #163 Skrevet 1. oktober 2008 Huff ja, det blir fort veldig mekanisk denne babylagingen. I utgangspunktet syntes jeg det var veldig romantisk å skulle lage barn, men merker at romantikken er kommet litt i bakgrunnen...:-/ På den andre siden, jeg har nok vært mer forelsket enn jeg har vært på lenge i denne perioden, og det er jo bra! :-D Jeg må innrømme at jeg er litt småskeptisk til homeopati.... Akademikeren i meg sier at ting skal være vitenskapelig bevist, helst med flere uavhengige undersøkelser, før jeg tror på det...:-) Ja, jeg synes også det er merkelig stille her inne, i forhold til inne på "Bli gravid". Mulig gamlisene er mer stabile og kontrollerte....:-D Jeg drar ikke før neste helg så da er nok el over ja...:-D Har timet det bra! :-D I utgangspunktet elsker jeg å reise. Jeg reiser så ofte jeg kan, både med min egen jobb, mannens jobb og på fritiden. Dessverre har denne babylagingen tatt over livet mitt det siste halve året. :-/ Klarer ikke helt å planlegge noe ny reise siden jeg er redd jeg skal bli så syk som jeg var sist. Da er det helt uaktuelt å reise noe som helst sted. Joda, jeg vet at det ikke er sikkert jeg blir syk, men pessimisten meg må bare gå ut ifra det, og heller bli overrasket om det ikke skjer... Jeg bare HÅPER at hvis jeg blir gravid denne pp, at kvalmen ikke kommer før jeg kommer hjem igjen fra England. Det virker som om el kommer allerede i dag eller i morgen, er kvalm og kjenner at det rykker litt i eggstokkene (vondt altså..:-)), så det vil si at jeg har ikm rett etter at jeg kommer hjem igjen. Dere da, liker dere å reise? Jeg spør, for jeg vet at det faktisk er mange som ikke liker å reise. Mange som spør meg hvordan jeg orker å reise nesten hver eneste måned....:-D Jeg elsker både flyplasser, å fly, hoteller, å spise ute osv... Blir visst aldri lei av det...:-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 1. oktober 2008 #164 Skrevet 1. oktober 2008 Da har vi el samtidig da A1973! Jeg hadde positiv test i går kveld og i dag morges! Vet ikke helt når egget slipper da, men jeg tester både morgen å kveld nå for å vite dette til de neste pp hvor jeg absolutt ikke har tenkt til å teste så mye hahahaha ;-) Jeg tror forøvrig det er sunt å være litt skeptisk til alternative metoder, men jeg har erfaring med at det virker og det kan ikke skade å forsøke med naturlige midler før man eventuelt prøver hormoner etc. Jeg liker ihvertfall tanken på ikke å proppe kroppen full av tull :-). Er det nødvendig så gjør jeg jo det selvfølgelig! Jeg elsker å reise, men er i tillegg veldig hjemmekjær, så jeg ville nok ikke vært så happy for en jobb hvor jeg måtte reise veldig mye. Best er feriereiser! Har veldig lyst til ådra på en romantisk storbyferie snart! Litt dårlig med kronasje, så det blir nok ikke noe av med det første :-(
tjorven- nr 3 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #165 Skrevet 1. oktober 2008 spennende...så får vi følge med dere begge samtidig : ) !! Det er viktig å ta vare på hverandre selv når man ikke har el ja!! Kan fort bli litt sex press til tider ; ) og d er jo ikke så bra. Man får ikke såå lyst da som når d kommer spontant !! Jeg elsker og å reise, men har aldri likt flyplaser....men for vår del blir det mest litt "trygge" reisemål på barnas premisser. Så mye charter turer.Ellers syns vi det er helt topp med Oslo tur. Bor alltid på scandic hotellet v. slottet. Koselig der! Og ekstra barnerom har de og! Utrulig koselig å gå på aker brygge om sommeren : ) Har bare vært 2 ganger i Bergen. Nydelig by det og. Men den fineste byen i Norge er Stavanger...selv om det er noen år siden jeg var der da!! Ja kan jo bare drømme om en romantisk ferie...blir vel en stund til det ja.Så mange ting jeg har lyst å gjøre...men vil se an om jeg blir gravid først!! Så livet står litt på vent her... Enig at det er rimelig stille her inne...iforhold til "bli gravid" siden...hmm...må da være mange over 35 som prøver å bli gravid...??
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #166 Skrevet 2. oktober 2008 Nei, nei, nei, Bergen i fint vær er den fineste byen i verden! :-D Mine favorittbyer er nok ikke i Norge... London, Tokyo og Barcelona er mine favoritter. Nå har jeg ikke vært i New York enda...:-D Burde vel dra dit nå når dollaren er lav...:-D Siden vi reiser litt i jobben begge to, har vi vært på noen obskure steder som Hyderabad i India og Hakodate (nord) i Japan. Den beste jobbturen tror jeg har vært på Hawaii. Da dro vi alle tre, ellers er det ofte mannen og jeg som drar når det er jobb og så drar vi på typiske "sydensteder" alle sammen. Vi har forresten bodd ett år i England så England er ett av mine favorittland, nesten som å komme hjem! Vi planlegger et aldri så lite utenlandsopphold når/hvis vi får ny baby. Vet ikke hvor det blir enda, men nå ser det ut for at det kanskje kan åpne seg en mulighet i Spania. Sier ikke nei takk til et litt varmere sted enn England nei! :-D Tror permisjonstiden i Spania hadde vært topp....:-D Heldigvis snakker sønnen så godt som flytende engelsk, så han vil klare seg bra på en internasjonal skole. Joda, jeg liker Oslo også.... Har brødrene og en del tantebarn i Oslo, så det blir noen Oslo-turer i året ja. Ellers tror jeg ikke det var el som kom i går nei. Var skikkelig rar i magen i går og trodde det var el. Helt til jeg kom på at jeg tok folat på søndag! HVER gang jeg har tatt folat, er jeg blitt skikkelig dårlig i magen dagen etter. Dumt, for jeg vil jo gjerne ta det, men det holder ikke hvis jeg må springe på do hele dagen... Nei, nå må jeg jobbe litt her! Klem
fått attpåklatt Skrevet 2. oktober 2008 #167 Skrevet 2. oktober 2008 New York er en superkul by!! Dere må dra dit - byen har alt! I tillegg elsker jeg Barcelona - passe stor og skikkelig laydback by med flott kultur, bra shopping og masse god tapas! Nå ble jeg skikkelig reiselysten!!! Den kroppen din er en skikkelig lurekropp A1973! Veldig dumt at du ikke får tatt folat, men på den andre siden - vi hadde jo ikke hørt noe om det når vi fikk de store guttene våre, så det går nok bra uansett! Du får ta omega-3 og litt andre multivitaminer, så holder det sikkert i massevis! Klem til dere :-)
dolphina Skrevet 2. oktober 2008 #168 Skrevet 2. oktober 2008 Hei slenger meg med her. Trenger litt støtte fra den eldre garden tror jeg... hi hi Har akkurat fått den derrre tanta som den blir kalt her inne. Følger med på dere håper det går bra for dere nå da. Har akkurat vært i den perioden om å vente å tenke og teste osv ja dere vet... Kjedelige greier, det går opp og ned her inne ser jeg . Godt å få syte litt sorry...:-(
fått attpåklatt Skrevet 2. oktober 2008 #169 Skrevet 2. oktober 2008 Hei Dolphina! Sleng deg inn du! Bare koselig det vet du! Ser at du har prøvd en stund! Har du kun prøvd naturmetoden, eller har du forsøkt noe utredning, trillepiller eller heksekurer ;-) Noe dritt med den tanta som kommer slengende når hun ikke er invitert! Vi vil ikke ha`a på besøk!!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #170 Skrevet 2. oktober 2008 Tror heller ikke det noen krise om du ikke tar folat. jeg tok det heller ikke med mine 2 første barn...og de er i tipp topp stand ; )) Nå tar jeg når jeg husker....Har ikke merka noe på magen...tror jeg ..kanskje litt luft smerter... fikk og reiselyst her inne nå : )) Har ikke vært i USA eller England , Men kjørt herfra og helt til Marcheille i Frankrike. flott tur og vi fikk sett mange land og hoved steder på turen!!! Ellers elsker jeg Hellas!! Og ikke minst den greske maten : D nam nam!! nei når ungene er flyttet hjemmefra så får vi se resten av verden da ; ) Fremdeles ingen tegn på noe som helst her...kjedelig å vente!! klem alle sammen : )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #171 Skrevet 2. oktober 2008 Ååååh, nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å reise ja! :-D Haha, jeg føler ikke at jeg har vært i USA, selv om jeg har vært på Hawaii, føler liksom at Hawaii bare er "liksom-USA"...:-D Men eksotisk var det! :-D Jeg tenker som dere, jeg tok ikke folat da jeg var gravid med sønnen heller og så lenge jeg spiser sunt, så tror jeg nok det går bra. Det går ihvertfall ikke bra å ha vondt i magen og løpe på do hele tiden! Ja, da fikk jeg egg på den digitale el-testen! Det ante meg at det var i dag, for jeg har følt meg ganske uggen i dag. Så ja, dette blir siste gangen jeg tester etter el, nå tror jeg at jeg kjenner kroppen min. Det vil altså si at jeg fikk el 4 dager før jeg forventet, og at jeg nå har en syklus på 24 dager! Da tror jeg jammen at syklusen er "normal". Før jeg var gravid hadde jeg sykluser på 21-24 dager, og nå ser det heldigvis ut for at det er normalt igjen. Av en eller annen SYK grunn, så har jeg veldig troen på denne pp.... Vet ikke hvorfor... Kanskje fordi jeg føler at syklusen og kroppen begynner å bli slik den var da jeg ble gravid sist? Huff, det er nesten litt synd å føle seg så ovenpå.... Fallhøyden blir stor på ikm-dagen da... :-/ Tror nok ikke jeg kommer til å teste før denne gangen. Kommer ikke hjem før tirsdag kveld (om litt mindre enn to uker) og har ikm på torsdagen. Hmmm... Er vel best å la testene ligge hjemme da... :-D Bare så synd at de selger gravi-tester overalt i England. Men nei, jeg SKAL ikke teste før. Vil at mannen skal være der da. Så kommer det store spørsmålet: Tar jeg sjansen på å ikke ha sex i kveld når vi hadde det i går? Hmmm... For å være helt ærlig, jeg tror ikke det.... Hvis vi ikke har sex i dag, så er løpet kjørt uansett, tror jeg... Eller hva sier dere? Tenkte liksom jeg skulle praktisere annenhver dag... Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #172 Skrevet 2. oktober 2008 Hawaii høres og ser eksotisk ut iallefall =) har ei søster som har vært der for noen år siden. Hun syntes detvar flott...de var flere plasser i USA den gangen. Vil dit jeg og...... =D Du er utrog heldig som får reise masse i jobb sammenheng også da!! jeg ville absolutt hatt sex i dag var jeg deg og fikk positiv EL test : D ingn ting å tenke på nei!!! Ville vært redd for å ikke ha d da ; ) Så godt at syklusen din begynner å bli stabil endelig!! Håper min slår følge med din og skjerper seg her ; ) Har stor tro på at når du er så rolig, så vil ting ordne seg rimelig kjapt for din del ja!!! Så bare vent med testing til du er vel hjemme igjen !!!! Jeg vil og ha mannen i nærheten under slike viktige ting!! Må jo ha noen å dele resultatet med !! uansett hva det er! Så hopp til køys så fort sønnen i huset sover ; D 4 dager til IKM her.... klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 2. oktober 2008 #173 Skrevet 2. oktober 2008 ARGH, sønnen har overnattingsbesøk... Får være stille, det blir nok litt herjing i høyet i kveld ja...:-D Hawaii var utrolig eksotisk, men jeg tror ikke jeg hadde prioritert det hvis jeg måtte betalt alt selv. Følte at det var en utrolig dyr sydentur. Var ikke så veldig mye å oppleve egentlig. Waikiki Beach er ihvertfall oppskrytt! :-D Åååååh, jeg er utrolig spent på deg nå. 4 dager igjen, er jo ikke så mye det! Men jeg skjønner godt dette med snegletid ja... Regner med at tiden frem til ikm kommer til å gå fortere for meg denne gangen, siden jeg skal reise midt inni. Har heldigvis fri lørdagen, når jeg kommer ned, så er det konkurranse søndagen og så skal jeg jobbe mandagen. Tirsdagen drar jeg ikke hjem før om ettermiddagen, så da regner jeg med at det blir litt shopping ja...:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #174 Skrevet 2. oktober 2008 Da får dere hærje litt stille iallefall : D nei kan tenke meg at det er dyrt dit ja!! Og laaaaaangt!! : ) Ja 4 dage...men hvis syklusen er som sist så er det jo enda 5 dager ekstra...så gidder ikke teste før uansett...iallefall så lenge det ikke finnes en eneste symptom......AAARG............. : / Heldig om når å shoppe : D Har også lyst på en skikkelig shopping runde snart!!! Sikkert masse fint i butikkene der nå. Nei nå er det snart sovetid...skikkelig kvelds trøtt for tiden ..etter det ble mørkt her nord : ) Natta klem : )
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. oktober 2008 #175 Skrevet 3. oktober 2008 Huff, ja, vi svidde av en del penger på den ferien ja.... selv om vi ikke betalte alt selv! Og det var sinnsykt langt. Etter 6 timer på fly fra Honolulu til Seattle, 7 timer på flyplassen der, 10 timer (tror jeg) Seattle til Amsterdam og 4 timer på Schipol, da var 2 timer Amsterdam - Bergen bare barnemat...:-D Haha, på vei nedover hadde jeg store planer om å prøve og komme inn i tidssonen med en gang, så jeg forbø de andre å sove på siste flyet. Etter to timer kjedet vi oss sånn at mor sa: "OK, vi sover... det er greit.... jeg gir meg.. dette var så kjedelig at det eneste som nytter er å sove!" :-D Når vi snakker om reising... Vi skal kanskje til Tromsø om noen uker. Sønnen vår skal... hihi, jeg kan ikke si det heller, for da tror jeg folk vil kjenne meg igjen... han skal spille NM der. Men FY SØREN hvor dyrt det er å reise dit! For oss tre må vi ut med over 6000,- bare i fly! Jaja, det er mulig vi ikke reiser alle sammen.... El-testen påstår at eggleveransen ikke er gjort enda, og det tror jeg på. Har skikkelig vondt i magen og er kvalm og guffen. Egentlig er det greit, da vet jeg ihvertfall når jeg har el! :-D Neste pp blir det ingen testing nei, Får spare de pengene... Problemet er at jeg har en haug med el-tester i skapet! :-D Jaja, vi får se.... I utgangspunktet har jeg ikke planer om at det skal bli noe neste pp! :-D Dere får ha en strålende helg! Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her, sønnen skal konkurrere i hele helgen. Like greit, da går tiden fort! :-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå