A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #101 Skrevet 22. september 2008 Der kom mensen gitt! Det rare er at jeg ikke er skuffet, bare glad for at syklusen er på den normale 26-dagersen. Da føler jeg et større håp for neste pp! Da skal jeg skynde meg å bestille tannlegetime, det lovet jeg meg selv ja...:-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 22. september 2008 #102 Skrevet 22. september 2008 Shit shit shit!!!! Begynte med ørlite spotting på fradag kveld, og lørdag begynte jeg jaggumeg å blø - tanta skulle egentlig komme tirsdag (i morgen). Skjønner ikke noe, jeg! Nå er syklusen helt løpsk - syklus på 23 dager er ikke så gunstig :-( Kankje det var en kjemisk abort??? Jaja, A1973 har lurekropp - da får vi bare slå følge fremover! Tjorven: hvordan har helgen vært - laget baby eller :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #103 Skrevet 22. september 2008 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....begge to fått mensen!!! åh...men bra at dere ikke måtte gå langt over IKM iallefall...ingen trøst d da.....men en liten trøst for meg er at jeg ikke mister dere inn på gravid siden iallefall ; ) Og den trippel orgasmen ( ; )) min ble d dårlig med....at det er mulig å være så trøtt på kveldene....arg!! Men i går ettermiddag ble d en kjapp en iallefall ; ) ungene dro på besøk ...så det måtte utnyttes hihi. Ellers har vi ikke sett hverandre i helgen, for jeg har vært på besøk...så håper virkelig ikke at jeg har hatt EL....Men om syklusen min er på 33 dager og EL er 14 dager før IKM så har jeg EL ca 27.9 så det er neste helg...men hvis syklusen er på 28 dager så var EL i går......versegod : BLI GAL.... : ( må vel prøve å se etter "seigt" slim ?? riktig? hva er en kjemisk abort egentlig? at egget lager symptomer men ikke fester seg? merkelig med så kort syklus ønsker attpåklatt...Kan det være at vi blir eldre at syklusen tuller? Ellers da?? Fin helg? Jeg hadde det helt topp sammen med en venninne=))
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #104 Skrevet 22. september 2008 chili marinert scampi er nyyyyydelig =)) Bruker å svisse paprika og løk til som tilbehør. Har og litt limesaft i marinaden=)
fått attpåklatt Skrevet 22. september 2008 #105 Skrevet 22. september 2008 Ja, jeg mener jeg har lest her inne et sted at en kjemisk abort er et befruktet egg, som ikke fester seg og som kommer ut som en mens. Det skjer visst veldig ofte, men som regel vet man det ikke engang. Grunnen til at jeg lurer på om det er det jeg kan ha hatt er jo at jeg har alle disse symptomene, men så begynner altså denne blødningen alfor tidlig. Det kan jo også være at det er alderen som begynner å spille meg puss.... hva vet jeg :-( Kan jeg ikke bare bli gravid, da???? Det er ganskje kjipt, for nå aner ikke jeg heller ikke hvordan syklusen min er! Fra jeg sluttet på pillen har den vært som følger: 29 - 25 - 27 - 26 - 26 - 23 :-( Hvordan skal jeg vite når el er da? Må jo bare ta el-tester da! Det er jo akkurat det du også sliter med Tjorven, og vi orker jo ikke ha sex hver kveld når vi er så trøtte og har så masse barn rundt oss hele tiden!!! Skal til gynekolog nå på fredag, så det blir jo litt spennende! Vet ikke helt hva de gjør helt innledningsvis, jeg...om man kan få noe svar på noe som helst med en gang? Helgen var super :-) Var rundt omkring på loppis og gjorde litt kupp her og der! Kos å ha dere her inne! Gjør ting litt enklere :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #106 Skrevet 22. september 2008 Frustrerende med den syklusen....ikke så bra at den blir for kort heller!! Godt du skal til GU på fredag. Blir spennende å høre hva de sier der. A 1973 skal vel og snart...i oktober. Håper de finner ut at alt er helt normalt hos dere begge=)) helt enig...kan vi ikke bare bli gravide !!! Litt hastverk med det nå ; ) Men MÅ jo ha overskudd til å stå på da også!! Fra nå av må vi henge i her iallefall...nå blir d iallefall annenhver dag..er det ikke det som er anbefalt? Kan vel ikke fortsette å være så trette om kveldene....men i går la jeg meg faktisk før kl 22...og stup trett i mårrest alikevel....sukk.... Så morsomt det høres ut med loppis da=)) Kan finne mange flotte ting der ja =)) Syns også dere er god å ha her...selv om dere må tåle myyye frustrasjon innimellom ; ) klem
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #107 Skrevet 22. september 2008 prøvde eggløsnings kalkulatoren..så om syklusen er 28 dager så er EL i dag...men om den er 33 dager ( som den har vært 2 ganger nå) så er EL 27.9... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.................... ; ) Har mye kvelds jobbing fra i dag ser jeg....................Noen som vil være barnevakt hihihi...
fått attpåklatt Skrevet 22. september 2008 #108 Skrevet 22. september 2008 I dag, onsdag og fredag bør være en bra plan for deg da! Det holder sikkert bra med annen hver dag - vet jo ikke hvordan svømmerne til mannen din er, men det sies at det er lurt å spare litt for menn med litt dårlig kvalitet (det skader sikkert ikke selv om det står bra til med svømmerne). Stå på og hold rumpa høyt hihi ;-) Når jeg skal til gyn på fredag, skal jeg be om rekvisisjon til å sjekke sædprøve også - bra å sjekke hos begge :-) De scampiene tror jeg snart jeg må prøve - nam nam :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #109 Skrevet 22. september 2008 Ja fra nå av blir d rompa i været ; ) Tror kvaliteten er bra på han...men kanskje greit å spare litt uansett =) Og få litt søvn de andre dagene : D Greit å få sjekket sæden og ja- selv om de mennene er litt skeptisk til sånt ; )
fått attpåklatt Skrevet 22. september 2008 #110 Skrevet 22. september 2008 Tjorven, ser du på Himmelblå? Noe for deg som er kokk vil jeg tro :-) Veldig koselig serie på NRK, som går på søndager!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #111 Skrevet 22. september 2008 Hei og hopp! (Hører dere mitt gode humør? :-)) Jeg er i forbløffende godt humør i dag! Skulle ikke tro jeg hadde mensen...:-D Jeg har nå bestilt tannlegetime og så skal jeg så smått begnne å pakke ned litt saker og ting. I kveld skal jeg se på et nytt lokale. Foreløpig virker det veldig lovende, så jeg krysser fingrene for at det er så bra som jeg tror det er! :-D Har fortsatt problemer med bekkenet, men tror det er noe jeg bare må leve med, at det går opp og ned i perioder. Kommer ikke til å gidde å gå til legen. Har ikke tid...:-D Til slutt... JEG BLØR NESTEN IKKE! VRÆÆÆÆÆL! Hvor blir det av nær-døden smertene og Libero-blødningene???? Skjønner ikke puck... Jaja, er glad jeg skal til gyn den 10. Håper jeg blir litt klokere da. Hehe, med mine korte sykluser (26 dager), så er det neimen ikke lenge til hekkesesongen begynner igjen... Denne gangen uten el-tester! Merker at jeg begynner å bli litt roligere nå. Det begynner liksom å synke inn at dette kan ta laaaaang tid, så da er det bare å senke skuldrene og leve livet litt mer og tenke på baby litt mindre! :-D Klemmer
fått attpåklatt Skrevet 22. september 2008 #112 Skrevet 22. september 2008 Ja, det var en sprudlende lurekropp ;-) Bra med litt positive vibber!! Tar livet med ro jeg også egentlig :-) Detta skal nok gå bra! Skal til gyn på fredag, og til homeopat på mandag, så da skjer det ihvertfall noe! Må jo få litt svung på denna gamle kroppen!!! Man kan si hva man vil om disse korte syklusene, men som du sier lurekropp, så er det ny hekkesesong rett rundt svingen hahahaha :-). Håper bare det plupper noen egg da!!
tjorven- nr 3 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #113 Skrevet 22. september 2008 så godt å se at dere er så sprudlende og rolige=)) Vi trenger litt godt humør her inne nå ja =D Kanskje det hjelper å vite at dere har time hos Gu...så skjer d iallefall noe ..Hva gjør homeopaten med deg ØA (= ønsker attpåklatt) ? Kan h*n få skikk på syklusen ? Nå må dere legge mange gode egg iallefall ; ) Hilsen "vil bli hønemor" hihihi.... Lurer på om jeg nærmer meg egge- leveransen...litt murringer...må jo se om jeg finner noen tegn om ikke annet... : / Ja ØA ser den serien på nrk=)Så utrulig bra da!! Men like skuffa hver gang den er slutt...vil se mere =)) 50 min kan gå altfor fort av og til! Fikk du leid "over stork og stein" eller finnes den ikke mere? nei bli ferdig med den mensen der og start hekke sesongen på nytt JUHU!!! klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 23. september 2008 #114 Skrevet 23. september 2008 God morgen dere! Ja, da virker det som om ting er normalt der nede igjen! I går hadde jeg skikkelig vondt i magen og det virker som om blødningen har tatt set opp. Haha, første gang jeg har vært virkelig overlykkelig for både vondt i magen og mye blødning! :-D Håper dette også er et tegn på at psyken også begynner å bli normal. Jeg føler meg faktisk mer normal enn på lenge (ehm... kanskje et dårlig tegn??? :-)). Jeg merker at jeg ikke stresser så mye og at det å BIM'e ikke er det eneste jeg har lyst til. Hehe, kanskje fordi det nærmer seg faretruende at jeg skal flytte jobben...:-D I går fant jeg et nytt lokale som jeg antageligvis kommer til å ta! Utrolig deilig å få det på plass, nå gjenstår bare pakking, rydding, kasting og flytting... IIIIIK, jammen bra jeg ikke er gravid! :-D Tjorven: Jeg krysser fingre og tær for at eggkasteren din begynner å aktivisere seg! ØA: Har du fått mensen nå? Klem
fått attpåklatt Skrevet 23. september 2008 #115 Skrevet 23. september 2008 hehehehe.....eggeleveranse, ja ....morsom ;-) Homeopaten kan nok få skikk på syklusen håper jeg. Der hvor jeg skal er det også akupunktører, og jeg tror de samarbeider om å gi den beste behandling til hver enkelt - de spesialiserer seg på "storkbusiness" :-) Skal gi dere tilbakemelding selvfølgelig på hvordan de virker der, og hva de kan og ikke kan! Ja, den serien er en skikkelig "feel good" serie! Jeg også kunne ønske at den varte litt lenger hver gang :-) "Over stork og stein" har jeg ennå til gode. Det er sikkert mulig å få tak i den!
dolphina Skrevet 23. september 2008 #116 Skrevet 23. september 2008 god morgen ja Toppers med humørspreder i dag det kjenner jeg virkelig er godt.Jeg går i veeeente modus og blir sprø... Lykke til med ny jobb...:-)
tjorven- nr 3 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #117 Skrevet 23. september 2008 Høres skikkelig spennende ut med homeopat ja =)) passer deg bra at de spesialiserer seg på stork buisness og da =D Håper virkelig det funker for deg !! Blir spennende å høre iallefall=)) En ting vet vi iallefall...vi har klart å bli gravide før!! Så da er det HÅP!! Så godt du fikk en skikkelig mensen A1973 !! Når skal du evt inn på det nye kontoret? Morsomt å flytte litt da! Håper du får et fint kontor!! Jeg begynner å bli utålmodig etter å kunne vente på IKM ; ) hihihi...jajaja..vet det er minst 2 uker til...meeeeen...kanskje ha EL først...kremt ; ) Alltids noe å vente på ja...enten er det el eller så er det mensen...ogmidt oppi alt skal man kjenne etter all slags symptomer...Noen som kan fortelle meg hvordan EL slim ser ut??
fått attpåklatt Skrevet 23. september 2008 #118 Skrevet 23. september 2008 Tror at el-slim skal være slik at når du tar det mellom pekefinger og tommelfinger og drar det, så er det så seigt at det ikke ryker....hihihi var det beskrivende nok ;-) Sånn tappetafsing har jeg aldri prøvd, men det er visst også en fin måte å sjekke hvor i syklusen man er. Tror det er en nettside som heter pernille info eller lignende, hvor det står mye om akkurat dette og slim etc. Du kan jo søke på det!
tjorven- nr 3 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #119 Skrevet 23. september 2008 hmmmm hihihi....javel...på søndag etter jeg hadde tissa så hang det litt slim ned...virka seigt da jeg tørka meg...men tok ikke på d...SORRY detaljer ; ) Kanskje d kan være EL slim.....?? Vil el komme noen dager etter det eller samme dagen? Nei tappetafsing har jeg lest om at mange driver med, men det orker jeg ikke teste ut. Altfor mye styr!! Ja nå må jeg inn på den pernillesiden å lese ltt...ble spent her...... 1000 takk =D
fått attpåklatt Skrevet 23. september 2008 #120 Skrevet 23. september 2008 Høres ut som el-slim! Tror du kan ha det noen dager, men er ikke helt sikker....sjekk nettsiden, og fortell meg hva du finner ut!
tjorven- nr 3 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #121 Skrevet 23. september 2008 klarer ikke finne den pernille siden...husker noe av dere linken dit? Må få lest om dette slimet hihihi....huff man bli utrolig opptatt av all slags detaljer når man "henger" her inne på sidene : Men godt å få luftet tankene og da!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. september 2008 #123 Skrevet 24. september 2008 Hei, hei, her går det i ett for tiden! Tjorven: Ja, det høres ut som el-slim. Jeg pleier å ha det 2-3 dager før el. Vet du om du har hatt el nå? Har vært inne på bim de siste dagene, men ikke skrevet så mye. Merker at jeg begynner å bli "avvent" :-D Er til og med litt lei av å lese om alle som tror at de kanskje, sikkert, muligens er gravide fordi de blør neseblod, har utflod, ikke har utflod, vondt ytterst på høyre side av puppen, vondt i tredje ribbebein fra høyre, vondt i livmoren samtididig som de promper, osv....:-D Det er ikke mange dager man trenger å være vekke før man ser galskapen (og muligens også mangelen på evnen til å trekke logiske slutninger). Jeg er den første til å innrømme at jeg ble/er klin, hakke, gal, så jeg ler like mye av meg selv som andre her! Det er jammen godt å distansere seg litt innimellom! :-D Mulig jeg blir gal igjen når ikm nærmer seg, men som sagt før, jeg føler meg mer normal enn på lenge for tiden....:-D Jeg skal prøve å holde meg "nedpå" i denne pp, så da vil dere høre mindre fra meg. Er vel innom en gang eller to hver dag, så meldinger blir det, bare ikke annehver time...:-D Mange klemmer
fått attpåklatt Skrevet 24. september 2008 #124 Skrevet 24. september 2008 hahahahaha - ler høyt i åpent landskap :-) Du er morsom lurekropp, og du har så rett, så rett - vi er alle litt smågale og trenger å roe ned egget (bokstavlig talt) en smule!!!! Herregud, som vi kjenner etter! Håper du stikker innom i ny og ne da!! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #125 Skrevet 24. september 2008 *LER HØYT* hihihihi.....ser jo at jeg og er smågal.....med tanken på el slim og diverse....har ikke tenkt på slike ting når jeg ble gravid de andre gangene....Trur nok helt sikkert vi blir veldig påvirket her inne ja!!! men guuu så morsomt vi og kan ha det, så du må ikke bli borte fra oss A 1973!!! =D Takk for linken ØA ...nå skal jeg inn å lese litt der....var litt sånn slim i dag og...sikkert hatt det før, men aldri tenkt på at det kunne være i forbindelse med EL. Kjenner ingen symptomer heller, så får bare kjøre på videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå