fått attpåklatt Skrevet 9. oktober 2008 #201 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg er også veldig vant til alle symptomene, så jeg føler ikke at det er noe tegn...kanskje bedre å ikke ha noen hehehehe :-) Det eneste er det med de kvisene.....hmmmmmm. Jeg har allikevel ikke på følelsen at jeg er gravid, men jeg har på følelsen at dette aldri vil klaffe - litt negativ der vel :-) Det gjelder vel å holde motet oppe og tenke positivt - ikke alltid like lett! I morgen skal jeg til gynekologen igjen og ta ny blodprøve og levere urinprøve - for å sjekke at jeg har hatt el går jeg ut fra?! Jeg vil jo tro at hvis jeg er gravid, så kan det synes da! Skal høre ihvertfall. Mannen er litt lystigere nå - han hadde gått ned 1,2 kg siden mandag, så det gjør vel at humøret blir bedre! Kankje det til og med blir en runde i høyet....selv om det ikke er el eller noe hihihi ;-) Tjorven: jeg trodde jo at du hadde fått skikkelig mens, jeg! Da er det jo fredeles håp - spesielt når du sier at du blødde de 3 første mnd forrige gang!!!! A1973: Du er og blir en testoman, så du klarer sikkert ikke holde deg unna selv om du er på tur....skal vi vedde hihihi ;-) Klem til begge :-)
fått attpåklatt Skrevet 10. oktober 2008 #202 Skrevet 10. oktober 2008 Nå har jeg vært å tatt blodprøve, og jeg ba samtidig om graviditetstest - negativ :-( men det er bare dag 21 i syklusen, så det er ennå håp, selv om jeg ikke helt har trua. Hvordan er det med dere da? Optimistiske eller?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #203 Skrevet 10. oktober 2008 Testomanen kaller! :-D Ble nok, som ventet, en neg. test i dag ja. Da skal jeg ikke teste før mandag. Tror ikke jeg takler det HVIS testen plutselig blir positiv før konkurransen på søndag. Da kommer alle liksom-symptomene til å bli super-sterke, og da klarer jeg ikke å konse. Det verste er at jeg da sikkert må på do x antall ganger, og det går ikke. Får ikke gå på do på 3 timer! Konk. varer i 3 timer og på de 3 timene får vi ikke lov å forlate arena'en, da blir vi disket.... Så ingen testing før mandag her nei! Ellers så økte tempen igjen til nye høyder, 36,7. DET er jo et godt tegn! MEN alle andre symptomer forsvant i går. Hadde litt stikninger i magen i går kveld og da hadde jeg også utflod igjen. Virker som om det henger sammen??? Ikke vet jeg. Haha, i går og i dag har jeg vært usigelig trøtt også. I går var jeg så trøtt at jeg måtte legge meg nedpå litt, på jobben! Litt... eh... sov i nesten en time... :-D Men er redd det bare er noe jeg brygger på mer enn et symptom ja... Tjorven: Har du fått mensen skikkelig nå da? ØA: Men selv om testen var neg. i dag, så kan det fortsatt bli pos. Det er jo enda lenge til ikm (heldigvis...:-)) Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #204 Skrevet 11. oktober 2008 Joda...mensen kom for fullt!!! Men da har jeg iallefall min 3. mensen etter SA, var jo det legen anbefalte.....blør myyye mer en før den faktisk...selv om det tar 3 dager før den kommer skikkelig i gang!! Nå er jeg innmarig spente på dere og testing til uken =D ønsker dere ei flott helg!! og god tur til England a 73!!! Lykke til med konkurransen!! Håper du vinner =D Selv om vi ikke får vite hva i ; ) helge klemmer fra meg her nord : )
fått attpåklatt Skrevet 13. oktober 2008 #205 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Tjorven og A1973, Hatt en fin helg eller? Hvordan gikk konkurransen A1973? Testet noe mer? Synd med den mensen, Tjorven, men det er jo fint at det ble slik legen anbefalte. Neste pp får du bare kjøre på! Jeg har hatt mensmurringer i helgen, men nå kjenner jeg ikke så mye.....jo forresten litt da :-) Har ikke følelsen av at jeg er gravid denne pp. I ettermiddag skal jeg til homeopaten igjen, så det blir spennende å høre hva hun sier om kvisene mine - om det er en reaksjon på pillene! Lurer på hva hun skal gjøre med meg i dag! Spennende tider vi lever i akkurat nå! Klem klem
tjorven- nr 3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #206 Skrevet 13. oktober 2008 Hei hei : D Har hatt en veldig avslappende helg. Aldri hatt så kraftig menstrasjon...brukt 1 pk bind på 1 helg,,,,,vanligvis bruker jeg en halv pakke hver gang.....Så vært greit å holde seg nært hjemme ja!! gleder meg til å bli ferdig å starte på ny pp !!! Må prøve på annen hver dag denne gang fram til IKM tror jeg...om ikke mannen blir helt utslitt stakkars ; )) tror du de murringene sier at mensen er på vei eller? Når er det du har IKM ? Testet flere ganger etter blod prøven da? Kjedelig å ikke ha noen symptomer, men da blir det ikke fult så trist når mensen kommer iallefall. Var det i dag A 73 skulle kome hjem fra England? Og teste dag itillegg?? Er skikkelig spente på dere to nå!! Syns virkelig det kan skje noe positivt her snart!! Fortell alt fra homeopaten når du har vært der!! Er så spennende!!! =D klemmer
fått attpåklatt Skrevet 13. oktober 2008 #207 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tok en test på lørdag kveld, men den var negativ....det var uansett alt for tidlig å teste da! I og med at jeg har uregelmessig syklus er det litt vanskelig å si når jeg venter mens. I dag er jeg på dag 24. Sist syklus hadde jeg 23 dager. De to forrige var på 26....men de pillene jeg fikk av homeopaten skulle gjøre at jeg skulle få litt lenger syklus (helst 28 dager). Jeg har liksom ikke gravidfølelse, men man vet jo aldr da! Håpet er jo ikke ute denne pp før mensen kommer! Rart at du blør så veldig! Høres nesten som det kan ha vært en befruktning som ikke festet seg....? Husker ikke helt når A1973 skulle være tilbake...lurer litt på om hun skulle være litt over helgen! Vi hører nok snart fra henne tenker jeg :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #208 Skrevet 13. oktober 2008 Ja da var det nok altfor tidlig å teste for din del!! Må drøye til dag 28 iallefall!! Håper virkelig syklusen din blir normal nå !! Du har jo hatt mange graviditets symptomer alle de andre gangene, så kan jo være bra å ikke ha det denne gangen kanskje.... : ) Ja syntes det var en veldig merkelig menstrasjon....var en del sånne mørke blodklumper ( små) som jeg hadde i forkant av SA. kjente det randt blod...og det gjorde jeg under SA.....hmmmm..merkelig...og ekkelt !! Men nå ser det ut til å roe seg litt, så snart klar for ny pp. ....må gå på med friskt mot.....Tenk på alle de som blir ufrivillig gravid å tar frivillig abort.....irriterende!!! Og se på alle her inne som prøver i månedsvis....skikkelig urettferdig ja!! Så forresten her over at A73 er hjemme igjen på onsdag, men kanskje hun skulle tete i dag : ) spennende!!
fått attpåklatt Skrevet 13. oktober 2008 #209 Skrevet 13. oktober 2008 Sender deg melding i morgen med oppdatering fra homeopaten! Ha en super dag!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 13. oktober 2008 #210 Skrevet 13. oktober 2008 Titt tei, her er jeg! Har ikke kommet hjem enda. Kommer hjem i morgen kveld. I går kveld begynte jeg så smått å spotte, og i dag har jeg spottet litt mer. Så det blir nok ny pp på meg også... (Og jeg er sååååå flau fordi jeg tror jeg har vært gravid... DUMME kroppen!) I går var jeg litt deppa pga. spottingen. Hadde akkurat skrevet en sms til Made in bed, om at jeg enda ikke hadde spottet. Gikk på do, og hva så jeg der? Jo SPOTTING... Dritt... Jaja, jeg trøster meg med at jeg VANT konkurransen! Så nå har jeg en pokal der det står at jeg har vunnet den nasjonale konkurransen i England, og jeg er fra Norge! Hahaha, gøy å knuse engelskmennene ja...:-D Har hatt en sinnsyk migrene i dag. Har funnet ut at jeg nå får migrene den dagen jeg begynner å spotte. Jaja, greit at jeg begynner å finne et mønster i galskapen da... Virker også som om jeg får mange graviditets-symptomer uken etter el, men at de forsvinner igjen etter en uke... GRRRRRR.... Så nå har jeg ingen plan for neste pp. Kanskje bare det at jeg skal ta det litt mer rolig, og ikke stresse? Hahahahaha... men jo, jeg tror det. Jeg tror ikke jeg orker å ha det slik som jeg har hatt det det siste halve året. Blir ganske heavy psykisk synes jeg.... Og som jeg har sagt før, så kan jeg ikke sette livet på vent. Jeg hadde jo ikke lyst til å reise til Manchester pga. denne prøvingen, men jeg er jammen glad jeg dro. Jeg har vel innsett at jeg nå må gøre alt jeg har lyst til å gjøre uavhengig av babylaging. Og vet dere hva? Jeg har ikke giddet å teste enda! Og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Ingen vits i å kaste vekk flere penger nå når mensen er på vei allikevel. Haha, stolt av meg selv ja...:-D Men temper da... og tempen har ikke sunket enda... må vel være det eneste gode tegnet, skjønt, jeg tror nok ikke den synker før på onsdag/torsdag når mensen kommer skikkelig. ØA: Blir spennende å se om mensen kommer da! Tjorven: Kan nesten høres ut som en tidlig ... husker ikke hva det heter,,, abort? Trøsten da må være at det ikke var liv laga... Klem til dere begge,
fått attpåklatt Skrevet 14. oktober 2008 #211 Skrevet 14. oktober 2008 Hei dere! Grattis med seieren A1973 - så flink du er til....et eller annet hihihi ;-) Synd med spottingen!! I morges virket det som det kom litt spotting hos meg også - så da er vi her alle en stund til ser det til! Var hos homeopatdama i går, og det var både en vond og en deilig opplevelse! Jeg fikk nåler i ørene, som skal sitte på til de detter av. I tillegg fikk jeg fotsoneterapi, som var helt herlig! Alle kvisene mine som plutselig dukket opp var en vanlig reaksjon på homeopatmedisin. Nå får vi satse skikkelig i neste pp! Det er da det skjer!!!! Tenk positivt, jenter!
tjorven- nr 3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #212 Skrevet 14. oktober 2008 GRATULERE SÅ MASSE A 73 : ) med hva det nå en var...... ; ) Kjedelig å ikke vite det da!!! : D men men... Fikk du shoppet noe ?? Er skikkelig shopping nødig nå...trenger en by tur snarest ; ) Tror nok det er greit å leve et normalt liv ja, men jeg tør heller ikke å bestille syden tur f.eks til neste sommer-høst....vet jo aldri!! hadde jo planlagt sommer baby ; ) Å så skikkelig kjipt at dere begge er begynt å spotte !!! Jeg er kanskje ferdig med denne forferdelige mensen i dag...aldri hatt så ille før. men ikke vondt- bare MYE blod og gørr !!! Ja kanskje det kunne vært en tidlig SA, men samtidig så hadde jeg jo ingen symptomer denne mnd......hmmmmmmmmmm....LUREKROPP her og ; ) men da satser vi på denne pp!!! Ikke sant??? SÅÅÅÅ POSITIV JA!!! Auuuuuu ØA....nåler i ørene.......grøss og gru....va skal de hjelpe på? men samtidig spennende!!! Og fotsoneterapi høres himmelsk ut : D Hva må du betale for hver time? klemmer : )
fått attpåklatt Skrevet 14. oktober 2008 #213 Skrevet 14. oktober 2008 Det er punkter i ørene som representerer ulike indre organer, så jeg har fått nåler der det trengs å styrkes - eggstokker etc. Det var litt vondt noen steder, og de sitter jo i ennå, så det er vondt når jeg kommer borti! Første time var ganske dyrt - 850,- Timen i går kostet 650,- men deretter blir det billigere - jeg tror det blir 450,- pr. gang. Det koster jo litt da, men hvis det hjelper er det jo verdt det! Bra at tanta er på vei til å dra til h....vekk! Har du noen plan, eller skal du bare kjøre på som en duracellkanin hihihi ;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. oktober 2008 #214 Skrevet 14. oktober 2008 Hallo. Her er mensen kommet. Litt forsikitg, men mer enn spotting nå, tror jeg. Litt vanskelig å si, men jeg har fått vondt i magen og er oppblåst, så regner med mensen er kommet. Det eneste rare er at tempen økte enda mer i dag! MEN jeg har forsåvidt lest at noen får et temp-hopp rett før mensen kommer. Så ja, det er nok mensen og ny pp her. Det positive er at jeg nå har fått en syklus på 21-22 dager, slik jeg hadde da jeg ble gravid med sønnen vår. Da er det ho heller ikke lenge til el og ny ikm! Haha, må se det positive i alt! :-D Så ja, jeg er ved godt mot og klar for å reise hjem nå. Har ikke shoppet enda, men har 3-4 timer nå, før jeg må dra til flyplassen. Jeg har ikke så mye vekt å gå på, så jeg må handle lette ting, hvis jeg skal handle...:-D Ha en strålende dag! Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #215 Skrevet 14. oktober 2008 Dyrt med homeopat da , men verdt det om det virker !! Blir uansett spennende å høre hvordan sæd prøven var, får håpe alt er helt perfekt iallefall!! Her skal vi være kaniner ja ; ) Vurderte om jeg skulle prøve hoste saft....men det er jo ikke det beste i verden da....men funker vistnok for noen... Så kjipt at du fikk mensen a 73...men om syklusen er på rett spor så er jo det positivt om ikke annet...men skuffende at ingen av oss får positiv test. Jeg trodde faktisk at dere begge var gravide denne gangen!! Skjønner meg ikke på den tempingen. for fungerte ikke på meg : ) 3-4 timer på å shoppe lette ting....hmmm...ja det går vel bare strålende det : D Finner sikkert masse flott!! Ha en flott reise hjem !! Kos dere begge to !! klem
tjorven- nr 3 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #216 Skrevet 15. oktober 2008 Hvordan går det med nålene i ørene nå da ØA ? Sitter de der fremdeles ? Og enda vondt? brrrrrrr...får gåsehud ved tanken : D Kom mesen A 73 eller var det lureri igjen?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. oktober 2008 #217 Skrevet 15. oktober 2008 Tja, ikke lett å si... Jeg trodde den var kommet, men neida, fortsatt bare spotting. Tempen falt derimot ganske kraftig i dag, så da regner jeg med at mensen kommer for fullt snart. Ny pp på meg da... Og denne gangen blir det UTEN symptomjakt, er jo ingen vits når jeg får symptomer uansett liksom.... :-D Jeg er ikke lei, bare oppgitt. Dritt og altså... Jaja, i morgen skal jeg bestille sydenturen vi har snakket om. Jeg vil ikke til langtvekkistan hvis jeg kanskje er gravid, så det blir nok Gran Canaria. Ikke spes. eksotisk, men deilig med 2 uker med sol, baing og mange bøker. :-D Det ble ikke noe shopping på meg i går. Jeg fikk skikkelig vondt i magen og diaree (sorry detaljene). Ble sittende på rommet (do) helt til jeg måtte dra. Da stappet jeg meg med noe "stoppende" slik at jeg kom meg hjem. Heldigvis gikk det bra! Var ganske glad for at jeg ikke var gravid da ja....:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #218 Skrevet 15. oktober 2008 Da er det jo femdeles håp slik som jeg ser det!! Ble du å teste flere ganger da? Du klarer nok ikke å la vær å lete etter symptomer ; ) Ikke jeg heller!! Vi får bare henge i med masse sex, så må det jo skje noe til slutt!! Godt du fikk stoppet mage sjauen før du skulle i flyet iallefall...må være trasig å være syk om bord...især når man ikke får lov å gå på do!! Penger spart iallefall ; )) Heldig som har en syden tur å se frem til da !!! Når blir avreisen ? Gjør jo ingenting å være litt gravid i syden iallefall! så du ØA har laget ny tråd til oss...siden denne begynte å bli såååå lang : ) Klem
fått attpåklatt Skrevet 15. oktober 2008 #219 Skrevet 15. oktober 2008 Hei A1973! Har laget ny tråd til oss - denne er så lang! Velkommen hjem igjen :-) Det ser stygt ut som det blir en pp til på meg også! Skikkelig mensmurringer nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå