A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #76 Skrevet 18. september 2008 Da er nicket skiftet ja....:-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 18. september 2008 #77 Skrevet 18. september 2008 hahahaha - lurekropp, den var god :-) NÅR du blir gravid kan du døpe den om til rugekropp ;-) Jeg tror man blir ekstra deppa av all den testingen, jeg! Denne pp har jeg ikke testet, og jeg slapper litt mer av! Synes dessuten det er ok å tro at jeg er gravid så lenge så mulig (hihi) før den forhatte tr kommer på besøk! Kanskje det skal være taktikken din i neste pp.....kanskje kanskje :-) Velkommen til deg som er ny - kos med flere å dele oppturer og nedturer med! Mulig jeg leier over stork og stein i helgen :-)
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #78 Skrevet 18. september 2008 velkommen til oss dolphine =)) Heng deg bare på...kanskje du får oss på litt oppturer ; ) Vi trenger det virkelig som du ser,,,!! Lurekropp...hmm...trur vi er flere som kunne hatt det nicket ... men guuuuu så ergelig.. Har herved bestemt meg for IKKE å kjøpe EL tester....ser jo hvordan du har det....Ikke bra...tror de testene lurer deg skikkelig!!!! Hvordan ligger du an med symptomene nå da? IKM er jo ikke enda...så prøv å ikke teste mere...du kommer til å bli enda mer skuffet for hver negative test tror jeg.... Jeg venter i spenning for å se om jeg får noen el symptomer denne gang....men vet jo ikke når...man kan vel ikke ha flere el på 1 mnd...så de testene høres ikke sikre ut!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #79 Skrevet 18. september 2008 Hahahaha , på toppen av det hele, så SPOTTER jeg nå. Er det mensen som kommer før tiden? Er det el-blødning? Lurekropp er helt definitivt min kropp ja...:-D Men fordi folk ikke skal tro at det er flere gærninger her, så har jeg skiftet nick igjen. Vil jo nødig forvirre sarte sjeler! :-D Neste pp skal jeg faktisk ta det heeeeelt med ro ja. Har planer om å hverken teste eller være her på bim så mye. Jeg har en følelse av at det er denne bim'ingen som har gjort meg så gal i hodet. (Jeg *er* egentlig ikke gal, om du tror det eller ei! :-)) Neste pp blir uansett veldig travel. Skal flytte jobb-lokalet mitt før 1. november og må si jeg skjelver litt i buksene, for jeg har ikke fått noe nytt enda....:-/ Skal se på ett i dag, og tror nok det blir det. Så da burde jeg egentlig ha pakket ned ting nå, istedetfor å sitte her og fjase....:-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #80 Skrevet 18. september 2008 forresten "ønsker attpåklatt"...hvordan går det med deg ...noen symptomer? Blir spennende å se om du klarer å la være å teste før tirsdag =)) Syns det er lenge vente på de GU timene!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #81 Skrevet 18. september 2008 Det eneste symptomet jeg har er at jeg, fortsatt, har sinnsyke bekkensmerter. Har nesten ikke sovet i natt.... Hvis ikke smertene har gitt seg til over helgen tror jeg at jeg skal ta meg en tur til den snille legen min. Da vet jeg jo også, med sikkerhet, om jeg er gravid eller ikke. Selv om jeg tviler sterkt... Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #82 Skrevet 18. september 2008 Spotter du nå...hrmf.......ååååå....skjønner godt du skifter nick ja....du har en lurekropp!!!! Men hva om du har vært gravid og har en SAeller MA nå? kan ikke det være en mulighet? Med tanke på bekken smerter og alle symptomene som plutselig forsvant?? veldig rare greier!!! Uansett kom deg fort til legen nå ja... og hvordan i huleste skal du klare å bytte kontor med din form?? Håper virkelig du har noen hjelpsomme mennesker i nærheten da!!!
fått attpåklatt Skrevet 18. september 2008 #83 Skrevet 18. september 2008 Symptomene kommer og går litt, synes jeg! I går kveld var jeg skikkelig sliten og trøtt, hadde murringer nederst i magen, litt kvalm, vont i puppene og litt vondt i korsryggen. I morges kjente jeg ikke en dritt, men jeg håper ennå at det kommer litt utover dagen - tenk å håpe på plager hahaha :-) Skal ikke teste før tirsdag, skal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag, kal ikke teste før tirsdag........
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #84 Skrevet 18. september 2008 Hahahaha, jeg tror jeg DØR, jeg hadde ikke tenkt på den tanken, at jeg kan ha vært gravid, men at jeg har en sa... Huff, jeg tror jeg bare må se an hva som skjer, om det kommer noe mer eller ikke. Det var ikke noe særlig, bare litt brun utflod på papiret. Jeg lå og tenkte på det i natt ja, hvordan jeg skal få flyttet alt pakket mitt med det bekkenet... Heldigvis har jeg både en mann og en sønn som begge er sterke! :-D I tillegg pleier mamma, pappa og svogeren min å stille opp. Høhø, det er ikke første gang jeg har skiftet lokale... Tror dette blir 4. gang... Må vel også prøve å ha et lite flyttesalg, slik at jeg blir kvitt litt varer....:-D Tenker jeg får sette inn en annonse i avisen ganske så snart ja... Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #85 Skrevet 18. september 2008 A 1973---håper jeg ikke fikk deg i enda verre humør nå.....huff....men man må bare tenke ut mulighetene....Men du KAN fortsatt være gravid selv om du spotter litt! Jeg hadde blødninger i mitt 1. svangerskap- skjønte ikke at jeg var gravid før jeg var 3 mnd på vei...fikk blødninger til "faste" tider hver mnd...men klarer ikke å huske hvor mye og hvordan....men nok til at jeg ikke skjønte d ja...og vi hadde prøvd i over 2 år da....så jeg jaktet på symptomer kan du tro !!! Så håpet ditt er ikke ute før du er over IKM og sitter med neg. grav.test!!!! Godt du har masse hjelp til flytting iallefall =) Bare du finner et nytt kontor da!! =) Ønsker attpåklatt- stolt av deg som ikke tester ; ) hihihi...du holder ut til tirsdag DE tror jeg !!! Og så spennende med alle de symptomene som kommer og går da....ojojoj =D
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #86 Skrevet 18. september 2008 Ønsker attpåklatt: Jeg er også stolt av deg om du klarer å vente, jeg klarer det ikke...:-) Ellers så har det ikke vært noe mer spotting enn litt brun utflod i morges og en liten "klatt" da jeg gikk på do før i dag. That's it, så jeg tror ikke det er mensen. Ville igrunnen vært rart, siden jeg hadde knallpositiv el-test i går og ganske kraftig, men ikke pos. i dag. Dumme meg har jo testet etter el rett før mensen også, og da har den vært nesten helt blank. I dag har jeg vært skikkelig kvalm og guffen og så toppet det seg med skikkelig hodepine, som igjen gjorde at jeg ble enda kvalmere... Jeg har ingen tro på at noe av dette er symptom på graviditet, men mer et symptom på at jeg ikke har sover skikkelig i natt... Nå er jeg kommet hjem og skal legge meg strak ut på sofaen og sove....Zzzzzzzzzz.... :-D Natta! :-D Klem
fått attpåklatt Skrevet 18. september 2008 #87 Skrevet 18. september 2008 ja, den kroppen din A1973 er virkelig en lurekropp! Håper du får sove godt på sofaen nå da, og at korsryggen din snart blir bedre. Spent på hva som blir fortsettelsen - høres jo litt ut som du er gravid synes jeg.... Tjorven: gå hjem å hopp i høyet nå ;-) Forresten, har du noen gode middagstips....var det ikke du som var kokk? :-) Jeg har fått tilbake symptomene mine, og veldig vondt i korsryggen jeg også nå....kanskje du har smittet meg lurekropp?! Ha en fortreffelig ettermiddag og kveld!
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #88 Skrevet 18. september 2008 gjeeeeesp.......har hatt meg en god ettermiddags hvil : ))) Har også hatt dundrende hodepine i dag, så mannen har lovet meg 3 orgasmer i dag ; ) hihihi....Har jo hørt at orgasme er smertestillende !!! Ja jeg er kokk =) Hva har du lyst på ? Kjøtt eller fisk? Spiste grillet kylling med ris, bearnaise og salat her i dag ...men pga hodepina så er ikke min matlyst på topp nei. Håper den gir seg utover kvelden iallefall!! Kos deremasse i ettermiddag- kveld ja !! klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #89 Skrevet 18. september 2008 Hallo, God ettermiddag! Hos oss ble det rester fra tapas'en på tirsdag (hadde besøk) og noen kyllingpølser og litt pasta. Vanligvis er jeg ikke så glad i pølser, men liker kyllingpølsene til Prior. Jeg sovnet som en stein på sofa'en. Heldigvis hadde jeg satt mobilen på ringing, hvis ikke hadde jeg nok sovet over hele middagen. Huff, har fortsatt vondt i hodet og er kvalm, så lite matlyst her også. Har litt dårlig samvittighet for jeg ba sønnen ta bussen til trening i dag. Vanligvis pleier vi å kjøre og hente ham, men i dag oket jeg bare ikke. (Mannen er på jobb.) Når jeg tenker meg om, så tok jeg også bussen til trening da jeg var på hans alder, 13,5 år. Jeg kan ikke huske at vi ble kjørt så lenge det gikk buss. Selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser, men til og fra byen og i nærmiljøet, tok vi bussen når vi skulle på trening. Jeg trente i byen og hadde busskort husker jeg. Kan tenke meg at hvis sønnen vår hadde hatt søsken, så måtte han sikkert tatt bussen til vanlig han også... Jeg vurderer nå å innføre et nytt regime, at han kan ta bussen til og så kan vi hente, siden han er ferdig så sent (21.15). Hva synes dere andre om dette, er jeg en dårlig mor? Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #90 Skrevet 18. september 2008 heihei =) Og så godt du og fikk sove litt da!! her er stille..mannen er på et møte på jobb og ungene er ute å sykler ! deilig =) Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at han tar bussen alene! begynner jo å bli stor- tenåring =) Så må lære seg å klare seg litt selv ja. Jeg satt barnevakt til lang på natt da jeg var 13-14 år. ingen problem. Men bodde ikke i en stor by da!! Så lenge han ikke er rdd for å gjøre det så syns jeg du kan innføre nye regler ja! Kanskje han har venner han kan dra sammen med? klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #91 Skrevet 18. september 2008 Han er ikke redd, bare lat! :-D Da jeg spurte han hvorfor han ikke ville ta bussen svarte han: "Da må jeg gå tidligere, og så er det mye raskere hvis dere kjører meg! Det er så stress å vente på bussen!" Så da tror jeg vi innfører det nye regimet fom. neste torsdag....:-D Takk for innspill, greit å høre hva andre synes også! Her er det fortsatt litt brunlig/rosa utflod på papiret, men så lite at jeg må lete etter det, så vet ikke helt hva det er... Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #92 Skrevet 18. september 2008 Ja hvis han bare er lat, så er det på tide med nytt regime ; ) Huff...gruer meg til å få tenåringer hahaha... Hvor lenge er det siden du hadde EL...kan d være festeblødning? Den er vel ca 2-3 uker etter mensen når man er gravid ...?? klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 18. september 2008 #93 Skrevet 18. september 2008 Det er ca. 1,5 uker siden el. Tanken har slått meg, men den forsvant. Har mistet helt troen på denne pp... Piffen er gått litt ut ja. Haha, jeg tror ikke jeg gidder å teste en gang i morgen tidlig! Blir vel bare å vente på mensen nå... Er litt smådeppa, men får se det positive i det, jeg slipper å flytte jobben som nygravid! :-D Forrige gang jeg var gravid flyttet vi fra en by til en annen. Det var helt forferdelig å pakke, rydde og vaske mens kvalmen var super intens og det var 30 grader ute. HELT forferdelig! Så joda, NOE positivt er det vel! :-D Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #94 Skrevet 19. september 2008 Piffen går litt ut innimellom...MEN den kommer tilbake =)) Opp med humøret! Vi har jo klart å bli gravide før, så skal klare det igjen...om ikke så fort som vi selv vil!! Tror det er mange utålmodige sjeler her inne på BIM =)) Prøver å tenke på dem som faktisk ikke kan bli gravid, og ikke får oppleve et svangerskap på godt og vond...men det er en fattig trøst når man står midt oppi det selv... Er mannen din like ivrig på å få en til som du er? Eller mister han og litt piff når du gjør det? Min mann ble skeptisk etter SA min. Var så langt på vei at det ble tøft å gå igjenom det. Så han måtte tenke litt før vi gjorde et nytt forsøk. Men vi er enige omt vi ikke skal stresse...( lett for han å foreslå d ja..) Nei OPP MED HUMØRET !! nå er det helg =)) Masse optimistiske trøste klemmer fra meg=D
fått attpåklatt Skrevet 19. september 2008 #95 Skrevet 19. september 2008 God morgen til dere jenter! Opp med humøret nå :-) :-) :-) detta går så bra!!!! Klart sønnen din må ta bussen! Min sønn på 12 har tatt bussen alene siden han var 11. Han går på skole et godt stykke unna der vi bor, så jeg kjører ham på morgenen - synes det er litt ille at han må stresse for å rekke bussen på morgenen, og dessuten må han bytte buss også. Når skolen er ferdig er det ikke så stress med å rekke en spesiell buss, så da drar han hjem alene. Det går veldig fint, og han føler seg litt stor når han mesterer det. Inne i mellom har han noen kroner på seg, og da hender det han stikker innom en kiosk og kjøper en bolle el. - ha føler han seg veeeeldig selvstendig og stor hihihi :-) Hadde pastasalat med tunfisk, løk, oliven, egg og feta med rundstykker i går - namnam! Jeg er ikke så superflink til å lage masse spennende, men mannen min synes jeg er superflink hihi, og det er det jo som teller. Jeg elsker kylling, så et morsomt og ikke for vanskelig tips rundt det hadde vært supert. Fisk er jeg alt for dårlig på, så det hadde også vært fint å få tips på :-) Hvordan gikk det med de 3 orgasmene....imponert hvis mannen din klarte det!!!! Slikt no klarer jeg bare på egenhånd ;-) I dag føler jeg skikkelig mensenmurringer, men det har ikke begynt noe spotting ennå, så det er ennå håp! IKM er ventet først på tirsdag. Skal til tannlegen min hvert øyeblikk - han er også akupunktør og litt alternativ, så jeg skal forhøre meg litt om han har noen råd :-) A1973 med lurekropp.....testet du i dag da???? Jeg har klart å la være!!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 #96 Skrevet 19. september 2008 Ja, jeg lurer også på denne trippelorgasmen din Tjorven! :-D Du spurte hvordan mannen min er. Det verste var at han var litt treg til å begynne med. Derfor prøvde vi ikke skikkelig første måneden etter p-pilleslutt. NÅ derimot er han blitt veldig klar. Stakkers, synes litt synd på ham som må høre på mine fantastiske resonnementer om tester, utflod, mensen, blod og gørr, men han tar det med humor heldigvis! :-D I utgangspunktet er han veldig jordnær og rolig, men jeg merker at han virkelig ønsker at det skal skje noe snart. Men nei, han er ikke like GAL som meg, det hadde igrunnen vært litt krise...:-D Sønnen tar buss alene, har gjort det i mange år, så det er ikke det at han ikke tør. Om mandagen pleier han å lage seg middag og ta bussen til byen og så henter vi han etterpå. Så det at han ikke tar bussen til treningen er nok bare vår feil, at vi ikke har tenkt at han faktisk KAN ta bussen. Haha, sånn er det med enebarn, blir andre boller med en ny baby i hus! :-D ... Jeg skulle jo ikke teste... men... ehm... ... jo... ble selvfølgelig negativ. Og ja, jeg har bitteliti blod i utfloden nå også. Minner litt om spottingen jeg hadde før mensen sist, så jeg tror nok det er mensen som er på gang.... Bortsett fra at jeg ikke har vondt i magen nå, det hadde jeg sist jeg spottet. Jaja, jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet! (Hør hvor lett jeg sa det!!! :-)) Åååååh, hva skal vi ha til middag i dag da? Hmmmm.... Lurer på om det blir scampi med masse hvitløk, chili, olje og div. annet krydder sammen med ris. Høres ikke så godt ut, men det er utrolig godt. Spiste det første gangen på en japansk restaurant på Hawaii og etter det er det blitt yndlingsretten til sønnen. MÅ spises med pinner! Ha en fantastisk helg! Helgeklemmer (klemmer fra Helge??? :-D)
fått attpåklatt Skrevet 19. september 2008 #97 Skrevet 19. september 2008 Åååååå jeg synes de scampiene hørtes kjempegodt ut jeg! Det fikk jeg skikkelig lyst på nå! Jeg har ennå ikke begynt noe spotting, men hvis det er som det pleier så begynner det i morgen....håpe håpe håpe håpe på ikke noe tantebesøk:-) Nå skal jeg ta helgen, og jeg skal ta BIM-fri :-) Veldig spent på hvordan det da går med dere på mandag. God helgeklem fra meg :-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 19. september 2008 #98 Skrevet 19. september 2008 Lykke til til deg også. Måtte spottingen og mensen holde seg laaaaangt unna! Her har mensmurringene begynt, så regner med at mensen kommer som et lyn snart...:-/ Blir vel ganske så lite bim'ing på meg i morgen ihvertfall. Skal ha besøk på formiddagen og kvelden. I morgen tror jeg jeg skal servere noe indisk kyllinggryte... Ja, tror det. Men hjemmelagde naan-brød. Haha, var ikke så glad i Indisk mat før vi dro til India, men ble utrolig glad i det etterpå...:-D Vi klarte oss i India en hel uke UTEN å bli syk! :-D (Det er jeg ganske stolt av ja...:-)) Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #99 Skrevet 19. september 2008 ikke tid å skrive så masse nå, må ta det søndag eller mandag ; ) Men måtte bare innom for å si god helg =))) Kos dere!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #100 Skrevet 22. september 2008 Da er jeg spent!?! Hadde litt spotting på papiret lørdag og søndag morgen, men har ikke sett noe mellom og heller ikke i dag. Har derimot hatt blank/hvit utflod mellom... Har ikm i dag, eller muligens i morgen, og ingen tegn til mensen.... BLENDAhvit test i morges også, så regner med mensen kommer sigende iløpet av dagen....:-/ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå