Gå til innhold

bollus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deili at du har en sånn fantastisk lege midt i "elendigheta" Med prøving og testing!! Forferdelig når ting tar tid...1. gang vi prøvde tok det faktisk 2 år og 3 mnd...Tok 9 mnd å få tilbake mensen etter p-pille bruk...så vet alt om det der iallefall. Men ble gravid helt på egenhånd =D så du som ble så fort gravid sist må jo kunne bli det ganske fort nå og!! =) Men 1000 kr for gu....dyrt!! Går bare til vanlig lege...men her som mange andre plasser blir de byttet ut for hver gang man skal til legen...så frustrerende når man har ting som må følges opp!!

trist med syden turen og....åh...hadde sikkert trengt å komme dere litt bort!! Vekk fra all mas og hverdags ting! men får satse på en tur senere da? Vi var i juni i tyrkia...utrulig avslappende ja =)

Ja kjenner det og på humøret...især når venninner som kommer med mager nå har termin i den tiden jeg skulle fått...Hadde termin 9.januar m den jeg mista...Men SKAL IKKE tenke på d....Nye sjanser !!!

Sa til mannen i dag at i morgen, ja da tester jeg =) neeei sa han...vent nå et par uker til...- er du gal svarte jeg hihihi...klarer nesten ikke vente til da.Men føler meg IKKE gravid, så skuffelsen skal ikke bli så himla stor om det står : ikke gravid. Håper jeg...

Fredags klemmer til dere =) Kos dere masse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kom mensen.....5 dager over tia.....sukk....bare å bli ferdig med den å hoppe i køya igjen ; )

Kjenner faktisk 2 som er blitt gravid siste dag i mensen....så bare å jobbe med saken fra 1. dag ja =)

Hvordan går det med dere nå da? Er dere i rute med alt eller?

Skrevet

God formiddag!

Jeg tror el er på gang her. Har hatt el-slim i morges. Er usikker på om jeg hadde det i går og i forgårs også, ikke lett å merke forskjellen på el-slim og... ehm... annet slim...:) Mulig det blander seg litt...:) Kan ihvertfall kjenne at det skjer noe der nede nå, har vondt både når vi hekker og når jeg setter meg ned og reiser meg opp. El-testen viste ikke pos. i går kveld, men regner med den blir det i dag eller i morgen, med mindre noen lurer meg...:-D Tør ikke helt å være glad før jeg har fått pos. el-test...:) Skal jo på innv. ul i morgen, så da får jeg jeg kanskje vite noe mer da...

Klem

Skrevet

PS. Har groteskt vondt i bekkenet også nå. Det virker som om det er et mønster... Det begynner ca. en uke før el og så bare bygger det seg opp frem mot el. Litt bedre igjen etter el og så vondt igjen i beg. av mensen. Høres dette kjent ut Tjorven? Synd jeg ikke skal på kk i dag, skulle ikke forundre meg om det ble bedre igjen til onsdag, når jeg skal på kk...:)

Skrevet

ååååå så spennende da =D Nå må dere bare stå på for fullt ; )

Vanskelig med det slimet...kan jo være rester av sæd og...spesielt nå i hekke tiden ; ) hihihihi....

Jeg har aldri hatt noen tegn på eggløsning...aner ikke hvordan det kjennes ut...men ligner litt på mens murringer sier noen?? Hadde jo mens murringer i 20 dager nå...fram til i dag, da mensen kom...så får se om det blir veldig vondt denne gangen...skeptisk....Men kors rygg- bekkensmerter er noe jeg og får i forb. med mensen iallefall...

Vil tro at de kan se eggløsningen din i på UL- Sånn flaks at du har time nå midt i den =) Bare den ikke er over til da ja....men de har jo godt utstyr der uansett!!

Skrevet

Forresten...hvordan funker de el-testene? Hva gjør man m de? Aldri sett eller lest om dem...Og ikke tenkt å prøve heller, men kan velikke være så lett når syklusen ikke er helt stabil ?????

Skrevet

Hei A 1973 og tjorven- nr 3!

Sniker meg inn til dere en tur, jeg :-)

A 1973 - jeg trodde det var sånn at når eggløsningstesten slo ut, så kan man vente eggløsning 24-48 timer etter det. Hvis du har el-slim, så vil jeg tro at du har eggløsning, og da får du ikke positiv test. Jeg skal ikke banne på det, men det er nå slik jeg har oppfattet pakningsvedlegget.

tjorven- nr 3 - eggløsningstester bruker man som en graviditetstest, men man tar en hver dag rundt når man forventer eggløsning. Når streken på testen er like sterk som kontrollstreken er det 24-48 timer til eggløsning. Når du ikke har stabil syklus kan du risikere å måtte ta ganske mange tester, men da vet du ganske nøyaktig når du skal sette alle kluter til ;-)

Jeg hadde positiv test på lørdag, så vi er vel omtrent likt i syklusen, A 1973!

Skrevet

Hei hei,

jeg har testet med el-tester de tre siste syklusene og har funnet ut at jeg har el-slim ca. 2-4 dager før jeg får pos. el-test. Så håper det er el-slim jeg nå har hatt, da popper vel egget ut snart...:) Har ihvertfall vondt nederst i magen, og det er et godt tegn for meg! Haha, har en litt karakteristisk måte å sette meg på rundt el, pga. magevondten. Må sette meg ned litt forsiktig, hvis ikke gjør det vondt! :-D

Ved en ustabil syklus og hvis du ikke kjenner når du har el, kan det være greit å ta el-tester. Jeg tror jeg kommer til å droppe det neste periode, for nå kjenner jeg kroppen min så pass godt at jeg vet sånn omtrent når jeg har el.

Klem

Skrevet

Ok, vi slimer alle forskjellig - hihi ;-)

Jeg tror ikke jeg har hatt noe el-slim denne gangen (vet ikke om jeg pleier å ha det egentlig). Har drukket hostesaft fre-søn - tror kanskje det gjør noe med slimet :-), og fikk som sagt positiv test på lørdag.

Hoppet i høyet søn morgen. Tror du toget har gått i fra meg i kveld?

Hååååper det klaffer snart!!!!

Skrevet

Da lærte jeg masse om el iallefall =D Burde kanskje prøve sånne tester...men utrulig vanskelig å vite når man skal ta den ...siden jeg ikke er stabil....Da må man vel bare gjette seg fram..??

Har hørt at hostesaft skal være bra ja =) Får se om det funker for deg nå da =) Kanskje du får full klaff =))

Skrevet

Hei hvordan går det med dere nå?? Fremdeles utålmodig ; ) Gleder meg bare til å bli ferdig med den mensen så vi kan sette i gang litt action her =)

Skrevet

Hei Tjorven,

Her er bekkenet fortsatt kranglete. Føler det er blitt verre og verre for hver dag som går. Og så har jeg mye (ekkelt altså) utflod, vonde pupper og disse murringene nederst i magen. MEN jeg tror nok bare at jeg er innbilt gravid.... Dummingen... :) Og så jeg som egentlig ikke har troen på symtomer så tidlig! :-D Den som leter, finner.....:-D

Klem

Skrevet

ååååååååå så merkelig....håper virkelig at det kan være tegn på en graviditet!!!! Jeg har stor tru på deg nå....sikker på at dere traff EL nå sist!!! Og så mange tegn da =))

Og når skal du teste igjen ??? Måtte le høyt her på den tråden deres om testomaner ; ) hahahahahahaha....

Skrevet

Ja, jeg føler meg litt sinnsyk for tiden....:) Ingen aning hvor lenge jeg klarer å holde meg, men så lenge jeg har litt rare symptomer, så er det jo veeeeeldig fristende å svi av noen tester da....:-D Tror neppe det er noe vits i å teste før torsdag, men....:-D

Det eneste tegnet som er helt sikkert, er at jeg har sinnsykt vondt i bekkenet, DET kjenner jeg... Men det kan jo ha mange andre årsaker, så er vel ikke noe sikkert symptom det heller... Når jeg koker det ned, så er det vel ikke så mange interessante funn egentlig....:-D Lenge leve galskapen! :-D

Klem

Skrevet

=D hihihihi.....huff ja...lenge leve galskapen D

Når venter du mensen da? Ikke ta test før IKM!! Gjør d litt ekstra spennende...men du som er testoman klarer vel neppe å vente ; ) hahaha....

Når trur du en evt test vil slå riktig ut da?

Nå er jeg ferdig med ensen, så nå er det å prøve å finne EL....noe jeg ikke aner hva jeg leter etter...å kanskje prøve å teste...men blir matt med tanken....vet ikke når man skal bnne engang...var ei som sa 1 uke etter ensen...så det blir neste lørdag førsta....ugh..lenge til...

uansett...HVIS du er gravid...- noe som er ganske sannsynlig faktisk ( !!!) - Så håper jeg virkelig ikke du skal bli plaget av de bekkenplagene...

lurer på hvordan det går med Bollus også...hmm...

klem.

Skrevet

Galskapen ja.... Huff, dette er pinlig å si... men jeg svidde av en test i morges. Til mitt forsvar, jeg har en haug med tester...:-D Den var selvfølgelig neg. da jeg ikke har ikm før på neste mandag!!!

Håpet mitt svinger noe voldsomt. I ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg er gravid, i det neste er jeg sikker på at jeg ikke er...:)

Bekkenplagene er absolutt ikke blitt bedre i dag heller. I natt var det så vondt at jeg våknet flere ganger. Tror nok det var en av grunnene til at jeg ikke klarte å motstå testene i morges... :) I morgen skal jeg ikke teste... lover... kryss på halsen... men jeg kan ikke love noe ang. tirsdag..... :-D Hurra for billigetester.no! :-D

Jeg ville begynt å teste en uke etter mensen ja. Litt stressende ja, men jeg blir også stresset av å ikke vite...:) Er livredd for å gå glipp av en el...:-D

Klem

Skrevet

gjorde du virkelig ; ) ??? Testa i dag...ojjj...ja du er små gal =D Men de bekken plagene er jo litt merkelig ja...så må bare håpe i det lengste at de fører med seg noe positivt snart !!

Kanskje jegmå bestille el teser derfra...så slipper folk å tro at jeg er teste gal jeg og hihihi...

Gleder meg til tirsdag for å høre resultat av den testinga di da og ; ) en det er enda litt tidlig...eller??

klem

Skrevet

Hei dere!

Ja nå er det mye symptomer her....som vanlig! Veldig merkelig dette her, men jeg har følt meg gravid hver pp (altså 5 ganger).

Lurer litt på om jeg faktisk alltid har kjent det slik, men nå som vi prøver å bli gravide er man spesielt oppmerksom på kroppen....kanskje det er kroppens måte å fprbrede seg på en eventuell graviditet....bare en tanke.

Det er ihvertfall veldig spennende, for jeg går virkelig rundt å føler meg gravid! Denne gangen skal jeg prøve å la være å teste før ikm...hihi.

Skrevet

Tjorven- nr 3: du bør begynne med el-tester en uke etter første mensdag, og ikke en uke etter siste mensdag :-)

Hadde jo vært dumt å gå glipp av el!!!

Skrevet

oj =) Lurer på hvordan symptomene dine blir når du virkelig er gravid da =D Må jo kanskje bli enda sterkere?

Forrige pp hadde jeg mens murringer i 19 dager....Noe jeg ellers kun har når jeg har mensen...

Er det rart man får forhåpninger.....

men hvis jeg skal teste el...så må jeg jo starte i dag....og nå har jeg ikke tester....nei da får vi heller være ivrig i prøvinga da...så får jeg prøve å få kjøpt sånne snart! Er 1 uke siden jeg fikk mensen i dag ! Så el kan komme nå så fort etter mensen ??

Våkna av at mannen lå å strøk på meg i mårrest...men han ble avvist ; ) Var altfor trøtt...og lenge før vekke klokka mi skulle ringe hihihi...får gjøre d godt igen i kveld da=))

Skrevet

Huff, ja., der er sant, jeg testet i går... :) Men, kryss i taket (eller hva det no' heter) jeg har ikke testet i dag! :-D Men jeg tror jeg må teste i morgen...

Har fortsatt mange symptomer. Bekkenplagene er virkelig ille og i dag har jeg hatt vondt i magen og vært småkvalm. Haha, mulig jeg brygger på noe magegreier....:) I går og i dag da jeg sjekket tappen, virker den anderledes. Jeg har sjekket tappen hver dag i 6 uker nå. For meg har den føltes lik ut hele tiden, uansett om jeg har hatt mensen, el eller midt i syklusen. Den har hverken trukket seg opp eller føltes mer/mindre lukket uansett når i syklusen jeg har tafset. I dag virker den mer lukket, mykere og som om den har snudd seg litt. Virker nesten litt større (kanskje det er dette de mener med at den er flatere?)...

Huff og huff, det er virkelig farlig å begynne på symptomjakt. Skuffelsen den dagen mensen kommer blir jo megastore.... (og det blir fryktelig pinlig...:-)) MEN JEG KLARER IKKE Å LA VÆRE Å LETE FOR SØREN! :-D

Klem

Skrevet

Jeg tror ikke det er vanlig å få el etter en uke, men jeg tok el-tester for første gang forrige pp, og da satte jeg igang når jeg etter BIMs utregning skulle begynne på min mest fruktbare periode. Jeg fikk positivt utslag dagen etter jeg begynte. Denne mnd. fikk jeg positivt utslag første dagen jeg begynte, og dermed tenkte jeg at det kanskje var lurt å sette igang noen dager tidligere....bare sånn i tilfelle!

Ja disse symptomene :-) Veldig rart at man skal føle seg så gravid hver måned! Kankje det er en befruktning, men så vil den ikke feste seg?!

Man blir i alle fall litt småsprø av dette her!!!

Skrevet

Alle sier at man blir gravid når man slapper av, men hvordan i h......er det mulig da?????

Skrevet

Ja, si det, jeg klarer ihvertfall ikke å slappe av! :) Vil det si at jeg ikke blir gravid???? VRÆÆÆÆÆL....:-D

Klem

Skrevet

hehe :-) Neida, det er vel ennå håp tror jeg....

En eller annen gang stemmer vel disse symptomene får vi håpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...