Gå til innhold

bollus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja alle sier man skal slappe av...men det er jo heeeelt umulig når man står midt oppi prøvingen...tenker jo nesten ikke på noe annet om dagene....tror faktisk ikke det har sååå mye å si jeg....! MEN 1. gang jeg ble gravid tok det over 2 år...og da ble jeg gravid på ferie turen vår...slappet kanskje av mere...ikke sikker..

HÅP MÅ VI HA!!! =)

Når har dere IKM ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM 23.09. Jeg har tenkt til å prøve å motstå fristelsen å teste - føler meg jo gravid nå, så jeg vil gjerne kjenne på den følelsen så lenge det varer :-)

Skrevet

ååh =)) Det er jo bare en uke til...så det klarer du helt fint - å la være å teste altså =))

Skrevet

Fikk du blidgjort mannen din i går kveld da hihi ;-)

Nå er det vel full prøvings for deg de neste dagene!

Det er så spennende dette her at det nesten ikke er til å holde ut!

Hadde vært superhyggelig om vi fikk det til nå!!!!

Skrevet

Hoho, jeg klarte ikke å la være og teste i morges... Dustemikkel (sorry hvis noen av dere har barn som heter Mikkel...:)). Var selfølgelig negativ...:) MEN noe rart skjedde i går. Jeg testet med el-test, for sikkerhets-skyld, siden jeg hadde flere lh-topper i forrige pp (som ble på 6 hele 6 uker...). Etter el, som jeg egentlig er ganske sikker på at jeg hadde siden gyn. sa det, så har testene vært nesten helt hvite. I går poppet det opp to rosa streker igjen!!! Test-streken var riktignok ikke like tykk som kontroll-streken, men den var like sterk i fargen, og mye sterkere enn den har vært de andre dagene etter el. Æsj, jeg vet at dette er sykt, men har jo hørt om så mange som tester med el-tester...:)

Ellers så er vel stort sett alle symptomene mine forsvunnet. POFF, borte vekk! Eneste symtpomet jeg fortsatt har, er forferdelige bekkenplager. Det virker som om det blir verre og verre for hver dag som går nå, og jeg er stygt redd for at hvis det fortsetter å øke på, må jeg sykemeldes, uansett om det er baby i magen, eller ikke..... Jeg har ikke vært sykemeldt siden jeg var liten og hadde deltidsjobb og brakk armen. Har gått på jobb uansett, selv med et røket leddbånd i skulderen, og jeg jobber med hendene/armene mine, så sykemelding er ikke noe jeg tar lett på. Som selvstendig næringsdrivende går man stort sett på jobb, uansett, men jeg vet ikke om jeg klarer det hvis bekkensmertene blir verre....

I går gråt jeg mine modige tårer for disse forb. bekkenplagene mine. Det var så sinnsykt vondt at jeg ikkke visste hvordan jeg skulle ligge/sitte og fikk ikke sove. Tårene er ikke langt unna når man er trøtt, har vondt og ikke får sove.... I går kveld begynte jeg virkelig å lure på om jeg orker et nytt svangerskap... Joda, mulig det er for sent nå, men man gjør seg sine tanker....

Beklager dette depressive innlegget....

Sutreklemmer :)

Skrevet

*ler* vi sovna fra alt begge to ; ) helt utslitt ...men i kveld altså...DA blir det andre boller...kan jo ikke miste denne mnd sjanse ; ) Så ja nå blir det myyyye sengekos : ) han lo av meg i mårrest da....hadde jo lovet han om kvelden ; ) men men...

Ja tenk om vi hadde klart det denne gang...juni barn <3<3<3<3<3<3

Skrevet

åååå A 1973......syns skikkelig synd på deg nå !!!! Kan du ikke prøve å få time hos kiropraktor eller fysioterapeut. pluss at du sykemelder deg litt...kan jo evt ta en uke først for å se. Du MÅ ta de bekkenplagene på alvor.

Ikke rart du blir depressiv nei!!!Å ha vondt tar på humøret!! vet jeg alt om!! Så tenk på deg selv fremover nå!! Jobben løper ingen plasser...selv om du er selvstendig , så må vel regnskap og alt kunne vente litt...eller? Er vel ingen andre som kan gjøre jobben for deg heller...hmm...men 1 uke iallefall...tenk på det!!

Husker ikke sist jeg hadde en god natt søvn...og det er viktig!

Merkelig at de symptomene dine forsvant sånn plutselig....hmm...Du får teste på nytt Ikm dagen eller etter den...men du som virkelig er en testoman klarer vel ikke å vente enda noen dager ; ) hihihi...

Klemmeklemm!!

Skrevet

Ja, vi satser på junibarn alle tre!!!....eller juli, august eller oktoberbarn hihi :-)

tjorven- nr 3: Det er ikke alltid like lett å finne tid til sengekosen! Synes ofte det fungerer best midt på dagen, men da er det jo sjelden det passer. På kvelden er man trøtt som en strømpe, og på morgenen blir det ikke tid...man er jo dessuten litt for trøtt da også! Denne pp ble guttungen kastet ut for å leke et par ettermiddager :-)

A 1973: Opp med motet! Hva med å gå til en akupunktør for korsryggen? Tror det skal være veldig bra for mye, også for å prøve å bli gravid!

Klart du vil bli gravid, og det er helt sikkert noe du kan gjøre med ryggen din! Skjønner at det er frustrerende!

Nå må vi tenke pooooositive tanker! Det hjelper vet dere :_)

Skrevet

Forresten A 1973, det er jo veldig spennende med den el-testen du tok!!!

Skrevet

Nei man blir jo sånn kveldstrøtt om høsten itillegg...huff...og med 2 barn, så er ikke alltid så lett å få det til på ettermiddagene heller : ) Særlig hvis de bare er rett her ute ; ) kommer jo inn hele tiden og spør om ting eller bare skal hente noe...hmm....Blir vel enda verre å få tenåringer...de legger seg jo etter alle andre ; ) men står heldigvis ikke på lysten da!!!

Ja nå må vi tenke positive tanker !!!! Ingen ting er avgjort før mensen er kommet...fram til da er alt mulig =))

Skrevet

Sønnen min er 12, og han er ofte ikke i seng før halv ti, og da blir det fort halv elleve før vi går til sengs....snork!

Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

Ja blir ikke mye voksen tid igjen da : )

Mine er 9 år og 6 år, så de legger seg ca 20.30. men vi må jo tidlig opp om morgenen, så da blir man skikkelig kveldstrøtt.

Skrevet

Hahaha, i disse prøvetider blir det sex på kommando her i huset. Ikke så veldig romantisk akkurat, men må vel til! :)

Huff, jeg tror jeg har prøvd det meste mot bekkenplagene mine, tusen forskjellige fysioterpaueter og manuelleterpeuter, akupunktur og kiropraktor. Har vel egentlig gitt opp. Siden det er så fryktelig hormonrelatert virket det som om legen, på sykehuset, mente at det ikke er så mye som vil hjelpe, annet enn ro og hvile. Jaja, det henger fortsatt på, om enn noe skranglete i disse tider! :)

Joda, jeg er fortsatt super-spent på om jeg *er* gravid, selv om jeg ikke har særlig til symptomer lenger...:-/ :) Kommer neppe til å klare og holde meg helt til IKM, men skal IKKE teste i morgen nei... *Kryss på halsen*! .-D

Ja, tenåringsbarn er ikke noe særlig når man prøver. Min sønn legger seg av og til senere enn oss! :-D

Klem

Skrevet

Ja klart man MÅ jo sexe når det er sjanser for at det kan skje noe ; ) nytter ikke å si : Ikke i kveld kjære * FLIRE* Må man så må man...

Men skulle vært barnløs rundt EL...sendt ungene til besteforeldre eller noe sånt og tatt fri fra jobb og låst seg inne på soverommet...eller andre plasser i huset....Virkelig fått jobba med saken ; ))

Ja det er nok hormonelt de bekkenplagene...er jo noe alle gravide får, men ikke alle får smerter av det. Prøvde og det meste da jeg var på det verste...kun trening som hjalp...Hos fysioterapeut. trente mye stabilitet i bekken.nei du må nok bare ta det med ro...ingen hopping fremover...take it easy!!

Og ingen teting ; )...men tror det var lyge kors du hadde da ; ) Klarer aldri i verden å holde deg ...hahahahahahaha.....

Klem

Skrevet

Tjorven: Hrmf... Stoler du ikke på meg? Hahahaha, ikke jeg heller! :-D Klarte ikke å la være å ta en eltest i kveld. Og vet du, den var helt positiv i dag! Test-streken var sterkere enn kontroll-streken og like tykk! For å være helt ærlig, så begynner jeg å lure på om jeg har el nå.... Eneste grunnen til at jeg ikke tror det, er at jeg var jo til gyn forrige tirsdag, og han mente jeg hadde hatt el ja. I tillegg hadde jeg super-positiv test, el-slim og vanvittig vondt i magen og kvalm. Men blir litt forvirret nå gitt... Klarer neppe å ha noe særlig sex med det bekkenet, så HVIS jeg har el nå, kan jeg nok bare se lenge etter denne pp....:-( Men har hverken hatt el-slim (hatt mye utflod, men ikke el-slim) eller vondt... Æsj, dette er noe dritt. Enten er man bekymret for el eller så er det graviditet... Stort sett bekymret hele tiden da...:-D

Hmmm... Så ja, det blir nok en aldri så liten test i morgen tidlig ja... Klarer ikke helt å la være når jeg får disse positive el-testene.... :) OG el-testing blir det vel også i morgen, bare for å sjekke om den blir negativ igjen, da sliter jeg, big time, for da har jeg hatt el nå....:-/

Nei, nå skal jeg køye!

Testomaneklemmer

Skrevet

God morgen du gale testoman : D Få høre utslaget av el testen for i dag da??? Er det ikke slik at el tester også kan påvise graviditet?????Syns jeg leste det her inne et sted........håpe håpe håpe !!!! Man kan vel ikke ha el 2 ganger......?? tenkte siden gynekologen så på deg at el var på tur....hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....er det rart man da lurer =D venter i penning nå ja =)))))

klemmer

Skrevet

Ja, A 1973, hvordan gikk testen i morges???? Så spent nå da :-)

Jeg har vært superflink - ingen tester denne gangen!!! Jeg prøver å vente til tirsdag, som er ikm-dag :-) Har hatt masse murringer i magen, og ømme pupper, men i dag har jeg ikke kjent så mye ennå :-(

tjorven- nr 3: Hvilken taktikk satser du på denne mnd? Tar du noen remedier, som f.eks. hostesaft el? Gjelder beina høyt eller rompa i været hahahaha ;-)

Skrevet

VRÆÆÆÆÆÆÆL, Blendahvit test i morges også...

Jo, det stemmer det tjorven, de sier at pos. el-test kan være tegn på graviditet, men trenger ikke å være det. Men jeg begynner jo å lure litt nå, om jeg kanskje har el nå... Merkelig... Derfor jeg er litt på tuppa for tiden ja. Sammen med bekkensmertene som overhodet ikke har gått tilbake. Kan ikke si jeg gleder meg til å jobbe fra 10 til 20.30 i dag... Heldigvis har jeg en time pause mitdt på dagen!

Jaja, i morgen er det 4 dager til ikm, så da begynner alvåret... :-D

Tjorven: ja, jeg lurer også på hvilken taktikk du skal bruke denne pp. Denne pp brukte jeg "pute-under-rompa"-taktikken en gang, ellers har jeg ikke orket å styre så mye etterpå. Er så redd for uvi at jeg ikke tør å ligge for lenge heller...:)

Klem

Skrevet

NEEEIII A blendahvit,...er det mulig? Men nå tester du IKKE mer før dagen ETTER IKM!!! Det må jo gå på nervene løs den testinga di ?? : / kun 4 dager!!!! =)) Jeg VET at du klarer det!!

Taktikk...hmmm...ja si det... ; ) Først å fremst prøve å holde oss våkne om kveldene kanskje....så ligge på rygg med knærne opp bruker jeg å gjøre...ikke styrt med puter og beina opp mot veggen...enda..( Det gjorde jeg med nr 1 ; ) ) .Men tør ikke å gå å tisse før langt på natta....men det værste jeg vet er å ligge med det "griset" hihihi...men må man så må man....Lurer på hvor lang tid man bør vente med å tisse etter jeg...??? Normalt går jeg å vasker meg rett etter...men nytter vel ikke nå d nei...Hostesaft..kanskje jeg skal prøve det og ja...ååå mye å tenke meg...og jeg nermer meg vel EL med stormskritt kanskje....så må bare stå på !!! Jeg er og redd for UVI...er noe jeg har fått de gangene jeg har vært gravid faktisk!

En dere noen spesielle planer om dere får negative tester etter IKM ?? Tror nok man blir ekstra opphengt i alt dette når vi er her inne på BIM...men blitt litt hekta ja...mere her en på facebook ; ) hihihi....

klemmer =)

Skrevet

Har dere forresten sett filmen " over stork og stein" ?? er sååå bra =D Kom til å tenke på den da du spurte om jeg hadde beina i været hihihi...

den handler om et par som prøver å bli gravid !! Norsk film faktisk!! Må sees!!

=D

Skrevet

Jeg ringte å bestilte gynekolog time i sted, så det er planen om jeg ikke er gravid denne pp :-)

Alderen jobber jo litt i mot meg, så det er best å ikke hvile på lauberne her, ja hahahaha :-)

Har sett "over stork og stein", men det er mange år siden, så den har jeg veldig lyst til å se igjen!!!

Skrevet

Bra at du fikk bestilt deg en time!! Vi har ingen tid å miste ...selv om jeg "kun" er 35 år...så føler jeg at jeg må skynde meg litt ja!!

Maaange år siden jeg og så den filmen...tror det var da vi prøvde å bli gravid med 1 barnet : ) så sikkert 12 år siden!! Skulle gjerne sett den en gang til =)) var morsom!!

Skrevet

hei, fulgte chatten din/ deres her inne og kjenner meg så igjen i det meste av up an downs. Har ikke orket å skrive om noe her inne, bare tjuvlest litt når deppe perioden er der og trøsta meg litt med at det er flere i samme situasjon. En fattig trøst, kanskje men....._)

Har litt problemer med å skjønne alle forkortelsene som brukes orker noen og gi meg et hint, IKM,pp???

Hei så lenge

Skrevet

God kveld i stuen!

Nope, har ingen taktikk for hva jeg skal gjøre når/hvis mensen kommer. MEN jeg har et håp om at jeg kanskje skal klare å ikke henge for mye på BIM. Jeg tror det er god medisin for utålmodigheten. :)

Fikk forøvrig nok en veldig positiv el-test i dag... ??? Begynner å bli alvårlig bekymret for at jeg har el nå allikvel.... grrrrr....

Jeg føler også at jeg har det travelt selv om jeg "bare" er 35.

Dolphina: Hei, og velkommen til oss! Bare å henge seg på nedturene og oppturene (oppturene er best! :-)).

IKM: Ikke kommende mens

TR: tante rød (jeg hater det ordet, hos meg heter det MENSEN!)

PP: Prøve periode

EL: Eggløsning.

Klem

Skrevet

Nå gidder jeg ikke mer! DRITTKROPP! Jeg er *så* lei av hele opplegget nå.... I natt har jeg ikke sover fordi jeg har hatt så innih. vondt i bekkenet. Gravi-testen er fortsatt negativ, og nå lurer jeg litt på om el-testen også er negativ., den er ihvertfall svakere enn den var i går. Så da gikk denne pp i dass, da har jeg antageligvis hatt el nå da???? Jeg skjønner ikke hvordan dette kan gå an jeg! Har ikke hatt noen symtomer på el i det hele tatt, bortsett fra de testene.... Jaja, da er det bare å vente på mensen, om 2 uker igjen... ARGH, jeg blir så sint, jeg vil ikke ha sykluser på 6 uker!

Jaja, i går fikk jeg henvisning til ny gynekolog, men skal ikke dit før 10. okt. Håper tiden går fort.... Nå vil jeg bare skrike HØYT!

Beklager utbruddet mitt, er bare så utrolig lei av kroppen min for tiden. Lurekropp... Tror jeg må skifte nick til Lurekropp...:-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...