Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #151 Skrevet 17. august 2008 Tusen takk Tjorven! Jeg håper jeg får en spire snart.. Samme til deg! :-)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 17. august 2008 #152 Skrevet 17. august 2008 Takk for det:) Skal teste i morgen...IKM er på onsdag,men klarer ikke vente...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. august 2008 #153 Skrevet 17. august 2008 Lykke til og oppdater oss her inne ;-)
Ella12 Skrevet 18. august 2008 #155 Skrevet 18. august 2008 Da er uke 34 ENDELIG her! Jeg er selv i 1. pp og venter IKM mandag, tirsdag, onsdag en gang... Er litt usikker siden dette er første måneden uten p-pilla. Følte i forrige uke at jeg var gravid. Var kvalm og utrolig trøtt. Men nå er jeg i storform!! Så nå tror jeg egentlig at jeg ikke er gravid alikevel... Men jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for da kommer ikke TR uansett, men det er så vanskelig! Vi ønsker oss baby kjempemasse LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Er godt å ha dere, selv om jeg selv ikke har vært så veldig aktiv her, så har jeg vært her inne å lest hver dag. Klem
Barbarella og froskebarna Skrevet 18. august 2008 #156 Skrevet 18. august 2008 Jeg er også i 1. pp etter SA. Veldig usikker på syklusen, men tror IKM er i morgen. Har gått rundt og kjent på symptomer og testet meg halvt ihjel (bare sånn i tilfelle...), er veldig, veldig spent... Jeg er også en temmelig passiv bruker her, men har fulgt nøye med på alle innlegg Lykke til alle sammen!!!
nickoline79 Skrevet 18. august 2008 #157 Skrevet 18. august 2008 Pfeew: Nei nå ble jeg såå lei meg på dine vegne Var så sikker på at du var det nå - hmm kanskje mine sympt har spillt meg et puss også...gulp! Tenker teste imorgen tidlig om ikke tr kommer før. Håper at den sitter i neste PP for deg Jeg kjenner en som har gått ti akupkt. i Oslo..skal se om jeg kan få lirket ut hvor det er (hun vet ikke at jeg prøver).
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. august 2008 #158 Skrevet 18. august 2008 Takk for støtten nickoline! Jeg også var sikker på at det var min tur nå.. Men, må dessverre gjøre meg klar til en ny pp.. Håper bare ikke syklusene mine begynner å klusse nå siden mensen kom 2 dager før tida.. :-S Kjempeflott om du får tak i noen tips om akupunktør og pris ;-)
victomalia Skrevet 18. august 2008 #159 Skrevet 18. august 2008 Heisan hoppsan......har vært så utafor i 2-3 dager nå og har IKM til torsdag. Men når mannen min kom hjem fra jobben idag, kjørte jeg rett til apoteket for å kjøpe en test. Jeg som liksom skulle slappe av denne perioden (4pp). Stakk rett opp på badet og tok en test, og den var POSITIV!!! Så nå går tusen tanker gjennom hodet mitt, men jeg veldig glad da!!! Jeg har de siste prøveperiodene spottet litt før IKM, men denne gangen gjorde jeg ikke det. Jeg har vært småkvalm 2 morgener nå, plutselig fått kjempevondt i hode og nakken, og sååå sulten. Jeg har ikke hatt mensmurringer eller pms, bare vært litt shaky i magen de siste dagene. Sovet såå dårlig. Fått masse småkviser, som er minst 15 år siden sist. Jeg tok CB vanlig test, kl. 1800, 3 dager før IKM. Den testen kan man hvertfall regne med!! Lykke til pfeew og dere andre! Jeg føler skikkelig med deg, for det er så psykisk slitsom å gå slik måned etter måned. Man vil liksom ikke planlegge noe, fordi man ikke vet om det blir baby neste år eller ikke.. 5pp bør være lykketall for deg!
**micke** Skrevet 18. august 2008 #160 Skrevet 18. august 2008 her har det skjedd MYE siden sist jeg var på besøk!!!! jeg har vært bortreist noen dager, og har nå prøvd å skumlese gjennom alt som har skjedd... gratulerer til dere med positive tester, håper spiren klamrer seg fast i ni gode mndr!! og vil si jeg føler med dere som igjen har fått besøk av tanta... (stor klem til deg pfeew, synes det kan høres ut som du kan ha hatt en SA jeg.....vanskelig å vite)! jeg har hatt svært lite symptomer på noe som helst denne pp'en, litt oppblåst bare. jeg har virkelig gått inn for oppgaven med kropp og sjel denne mnd, og har proppet i meg av kjerringråd og tempet (stått opp kl 7.30 hver morgen - også i helgene!!)........og så reiste jo min kjære bort like før el....!!! hehehehe jaja, man kan jo ikke planlegge alt her i livet, selv om vi prøver så godt vi kan! med mindre tr er forsinket, så tester altså ikke jeg denne pp'en (litt deilig å ikke ha så mye forventninger da, men de kommer vel desto sterkere igjen neste pp!)
DiddiDaddi Skrevet 18. august 2008 #161 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer med positiv test Victomalia Så flott! Lykke til i svangerskapet, kos deg masse! Jeg har samme symptomene fremdeles, kjenner mest på at det stikker sånn i lyskene. I går og i dag har jeg dessuten vært så utrolig sulten, har spist og spist. Men alt kan jo liksågodt være helt tilfeldig, må jo bare smøre meg med tålmodighet, men det er så vanskelig! Har jo bestemt meg for å teste tidligst neste mandag, men har så lyst til å teste før, kom viljestyrke!
¤A-09¤ Skrevet 18. august 2008 #162 Skrevet 18. august 2008 Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid! For ett gla-sjokk! :-) Håpet det skulle skje, men ikke sååå fort! Har gått rundt på jobb i dag sinnsykt svimmel og ekstremt kvalm! Må vel bare begynne å tro at det er sant nå! Babystøv til dere alle**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 18. august 2008 #163 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer victomalia og sommerfugl i magen!!!! =D Happy for dere!!! Jeg lurer på om kanskje virkninga av pilla går ut av kroppen nå siden denne menstruasjonen er litt annerledes enn vanlig... *hååååååper* Så blir jeg kanskje gravid neste pp ;-) Lykke til videre dere andre!!
¤A-09¤ Skrevet 18. august 2008 #164 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk! Glemte å gratulere Victomalia jeg. Sorry! Håper så at du har rett ang pilla Pfeew! Satser på å se deg på 1 tri snart:-) Lykke til!
~Tjorven,overtid~ Skrevet 18. august 2008 #165 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye til alle med positiv test!!! Selv tok jeg en test i ettermiddag,som var negativ.... Men har fortsatt de samme symptomene...de stikker og strekker veldig i magen,vondt i korsryggen,kvalm til tider+att nå må jeg ofte på do..Tar en ny test i morgen tidlig,og satser på att det var for lite hcg på ettermiddagen i dag:) Man må iallefall leve i håpet til TR kommer på besøk:) hihi:)
Ella12 Skrevet 18. august 2008 #166 Skrevet 18. august 2008 Grattis til de med positiv test! For en spennende tid det blir framover Jeg kjenner at det rykker i eggstokkene nå og tror desverre TR er rett rundt hjørnet. Men jeg skal ikke klage enda, er jo bare i 1pp. Er bare såååååå utålmodig, og ser unger og gravide oooooveralt!!! Nå skal jeg legge meg å sove og drømme om at jeg ikke har fått besøk av TR når jeg våkner i morgen tidlig. Krysser fingrene for dere alle God natt
victomalia Skrevet 18. august 2008 #167 Skrevet 18. august 2008 Takk, takk...må nok ta en ny test i morgen tidlig, for å se stripa engang til, men det er så koselig å tenke på. Føler jeg går og småsmiler hele tiden. Håper vi kan fortsette inne på terminklubben mai 09, det er jo faktisk mulig at dere kan være med der, selvom dere tar en pp til, for da blir vel terminen i slutten av mai. Babystøv til dere alle****'******************.
DiddiDaddi Skrevet 18. august 2008 #168 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer til Vil ha sommerfugl i magen, så morsomt med så mange graviditeter Håper vi er flere som følger med over til mai 2009 klubben Oppdaget noe rart nå! Fant en symptomliste her, og der stod det jammen spenn/vondt i tennene, og det har jeg faktisk hatt siste uken, har bare ikke tenkt at det var et symptom (snakk om å bli symptomjeger da, hihi). Men rart er det uansett, det har vært utrolig ubehagelig. Er realistisk, har ikke troen på at det klaffer så fort, men må jo være lov å håpe litt
nickoline79 Skrevet 19. august 2008 #169 Skrevet 19. august 2008 JEG TESTET POSITIVT IDAG TJUHUUUU...GRATULERER TIL ALLE DERE ANDRE (ups caps lock) Kjør på dere andre - krysser alt jeg har
victomalia Skrevet 19. august 2008 #170 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer masse!!! Kjempekoselig at det klaffer for fler!
supernint Skrevet 19. august 2008 #173 Skrevet 19. august 2008 Heisann alle sammen! Ei stund siden jeg har vært her inne, men er på ferie. Jeg ventet IKM går, men fikk den allerede på fredag, 3 dager før tiden! Huff, ble skuffet nok en gang. Må ha hatt utrolig kort syklus denne gangen. Vanskelig å treffe EL når syklusen varierer synes jeg. Jeg har kun prøvd i 3 pp, begynte med 28 dagers syklus, som igjen ble til 27 dager, før den denne gang ble 26 dager. Når kan jeg forvente EL neste gang? Men det er vel bare å ta fatt på en ny pp. Lykke til alle sammen. Men ikke minst, gratulerer til dere som lykktes denne perioden:)
Navychick Skrevet 19. august 2008 #174 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer til alle som har hatt full klaff denne mnd Selv venter jeg i spenning,, IKM på torsdag. Har ingen symptomer:( Men heller ingen TR symtomer som jeg pleier heller... Så vi får se til helgen. Typisk at det klaffer nå siden jeg har sagt ja til å seile i middelhavet fra Nov og helt fram til jul. Tester jeg positivt nå må jeg si nei til den turen. Men men tar ting som det kommer
pulverheksbaby Skrevet 19. august 2008 #175 Skrevet 19. august 2008 Gud....testa nå, bare for å ha gjort det...jammen smalt det ikke inn et blått kryss!! Da behøvde jeg visst ikke bekymre meg mere for at syklusen min bare ble kortere og kortere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå