Gå til innhold

Uke 34-gjengen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer til alle som har lykkes denne måneden!! :) ser at prosenten faktisk er ganske høy...

Jeg glir nå inn i 2pp og skal ikke klage ennå, men kjenner at det var ganske kjipt at TR kom nå i dag.

Har ikke vært så aktiv her, men regner med å se noen av dere i IKM uke 38... :)

Vi som ikke har fått klaff denne måneden har nye og gode sjanser!

Lykke til, dere som ikke har fått noen resultater ennå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse ja til alle med baby i magen, så koselig :) Ganske mange det har klaffet for denne måneden. Og lykke lykke til til dere som går inn i neste pp :)

Jeg har IKM i morgen, og fremdeles ikke tegn på at tr kommer, er jo spent ;) Hvis jeg kjenner like lite utover kvelden og natten, og mensen ikke plutselig kommer, tror jeg jeg droppen planen om å teste først mandag, tror jeg bare må teste i morgen :) Har billigtester liggende, så koster jo ikke all verden å kaste bort en test. Skjønner ikke at jeg klarte å vente med å teste til 4 dager over IKM sist jeg var gravid, hvor i alle dager fant jeg tålmodigheten?!

Skrevet

Hehe, synes du skal ta en test i morgen tidlig hvis tanta ikke har kommet på besøk iløpet av natta ;-)

Tvi tvi!!!

Skrevet

Da er det en ny pp på oss også...fikk besøk i dag:(

Men det var ikke så ille som jeg trodde...nå er jeg virkelig klar for en ny pp:)

Skrevet

Stå på Tjorven!! Neste gang klaffer det for oss ;)

Skrevet

JA!!!!! :) Denne gangen er det vår tur pfeew!!! :)

Når har du IKM? Jeg har den 18.sept...så jeg rekker akuratt mai.09,om det klaffer denne pp:)

Skrevet

Neste pp er det MIN tur også!!! Har IKM 16.sept ca...

Skrevet

Ja:) Bli med i gjengen du også!!!:)

Skrevet

Jeg har ikm mellom 12.-16.sept tror jeg... Ble litt kortere syklus denne pp'en...så vet ikke helt hva det blir neste gang... Så blir ikm uke 37/38...

Leon-Sjønnassen må også henge på oss ja! Jeg håper vi blir en fin gjeng som tusler over til 1.tri neste pp ;)

Skrevet

jeg vil også til 1.tri neste pp!! :) jeg har ikm 18. sept, 28 dagers syklus hver mnd her i gården. så hver fjerde torsdag så får jeg besøk av tanta... hehe, men forhåpentligvis ikke neste gang da...

synes også prosenten gravide har vært stor i gjengen...kjempestas!! gratulerer så mye alle sammen :) hold oss oppdatert nå å da vel? :)

Skrevet

Jeg testet positivt!!! Utrolig! Litt svakere strek enn kontrollstreken, men en strek er vel en strek?! Nesten for godt til å være sant, men må vel tro på det. Åh, jeg er så glad!!! :) Maibaby blir stas :)

Håper jeg snart ser dere som går inn i neste pp på første trimester, vi er en stor gjeng fra uke 34 som venter på dere nå :) Lykke til!

Skrevet

AAAAARRRRRGGGGG!!!!!!!!!

Jeg er så lei hele prøveprosessen nu!!! :/

Tanta kom på besøk i dag, helt etter skjema. Så nå går jeg inn i 9 pp.

Og over alt rundt meg ser jeg gravide eller folk som triller. butikken, kafeen, på jobb, langs veien!!! nå har jeg til og med begynt å drømme om at folk er gravid og ikke jeg. eller at jeg har "lånt" baby jeg passer på. For ikke fred, og jeg kjenner at jeg hoder på å bli gal av hele greia!!

hvorfor skal ikke JEG greie å bli gravid? er det meg? er det han? eller begge?

Og legen vil ikke se på oss før det har gåt et år. ah! føler at jeg blir trukket ned i et dragsug!!!! får lyst til å legge meg ned på golvet og bare gråte til jeg ikke har mere krefter igjen og sovner av av ren utmattelse.

Men det kan jeg ikke. må være sterk. skal på helgetur til familien min 3 timer unna. kjører om en time.

Men det var godt å få dette ut. takk skal dere ha. og alle tips mottas med takk. hvis det er noen som har tips hvordan man kan få fortgang i sakene. snakkes over helga :)

Skrevet

ring en annen lege og si dere har prøvd over et år :)

Skrevet

Gratulerer Nybaby2009!!!!!!! =D =D

Skal til legen i slutten av september for å ta en celleprøve... Skal høre med henne da om evt. utredning, om det ikke har klaffet til da...

Vært på besøk hos en venninne i kveld.. Hun er gravid og snart halvveis.. Jeg blir så misunnelig når hun sitter der med magen og de nye mammabuksene sine... *sukk*

Skrevet

Lagte en ny tråd jeg for jeg fant ikke denne, men nå som jeg har funnet den ser jeg jo hvordan ting har gått med dere!!!

Gratulerer til alle som er blitt gravide!! :) Skulle ønske det var meg... Så ny prøveperiode på oss også.. Bedre lykke neste gang!! :) Har ikm 21 sep, viss syklusen min er 29 dager som den var denne gang... Har testet 2 ganger denne pp, så neste gang skal jeg ha bedre tolmodighet ;)

Er ikm uke 38 tråd kommet opp? Noen som vet?

Skrevet

Kan ikke huske å ha sett noen tråd for uke 38 :-) Du får starte en! Jeg må være både i uke 37 og 38 jeg..litt usikker når ikm blir denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...