Minesmå:)+en til! Skrevet 16. august 2008 #76 Skrevet 16. august 2008 Juhu tilbake fra tur med jobben! herregud, positiv test 7 (!) dager før IKM... Det er jo vanvittig! gratulerer... Jeg fikk en liten blødning nå i dag 7 dager etter positiv el og el-slim. Hmm... Håper ikke det blir mer blødning, men kroppen kan jo være i urytme etter SA'en i juli. Ble litt lei nå, pluss at jeg kjenner mensmurringer, så det er vel kanskje mensen som er på vei... ikke vet jeg! Spenndene med dere andre da. Dere har jo MASSE symptomer jo... Høres lovende ut!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #77 Skrevet 16. august 2008 VilsågjernehaBIM - Gratulerer!!!! Kanskje det blir tvillinger da...?? Hehe... Er jo ikke vanlig å teste positivt så tidlig, med mindre man produserer ekstra mye hcg.... ;-) Mine symptomer føles sterkere på kvelden ved leggetid.. Da er jeg småuggen, "rastløs" i kroppen og synes det "jobbes" mer i livmora da.... Om jeg har lurt meg selv med alt dette så er jeg også verdensmester i illusjoner! :-P
VilsågjernehaBIM Skrevet 16. august 2008 #78 Skrevet 16. august 2008 pussig å få så tidlig utslag ja, men du aner ikke hvor sjuk jeg er, det var ingen tvil, og streken kom med en gang. Jeg har brukt Pergo så det er 12% sjanse for flerlinger, jeg krysser fingrene for bare 1.... vi har 2 fra før og hadde helst sett for oss 1 baby nå
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #79 Skrevet 16. august 2008 Hehe, muligheten er der da.. :-) Blir spennede å høre om videre!! Lykke til med graviditeten da :-)
Gladjenta og bittelille spire Skrevet 16. august 2008 #80 Skrevet 16. august 2008 Sniker meg inn her jeg :-) Jeg har ikm onsdag eller torsdag til uka. I går testet jeg med vanlig CB og fikk opp en svak blå strek etter 5 min. Dette har skjedd før med billigtester og mensen har likevel kommet, så jeg jubler ikke enda. Som deg pfeew føler jeg med skikkelig gravid denne mnd. Skal teste igjen i morgen tidlig med morgenurin og jeg er såååå spent. Hvis streken kommer med en gang og er sterkere, skal jeg juble litt forsiktig. Men det er så lenge til i morgen ;-P
DiddiDaddi Skrevet 16. august 2008 #81 Skrevet 16. august 2008 Gratulere masse masse VilsågjernehaBIM!!! For en flott nyhet Og utrolig at du testet positivt så tidlig! Lykke lykke til i svangerskapet, håper du snart føler deg i bedre form. Jeg har fremdeles godt med symptomer, men har ikke troen på at jeg er gravid, tror mest det er innbilning Men korsryggen verker som besatt, det stikker til i begge lyskene og brystene er så ømme at det er ubehagelig. Hvis dette skal være de vanlige symptomene mellom el og mens er det bra kjipt, er jo direkte plagsomt! Men på den andre siden, hvis det skulle være gravidsymptomer, er det jo så verdt det
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #82 Skrevet 16. august 2008 Ylajali - morgendagen kommer snart :-) Lykke til med testing!! Nybaby - I dag er jeg plutselig i tvil om jeg kan være gravid likevel... Huff...utrolig skuffende... Men, jeg er jo bare i 4.pp... Many more to go før jeg trenger å bekymre meg eller stresse :-) Blir spennende å se hele resultatlista når neste uke er over :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #83 Skrevet 16. august 2008 Nå har min kjære samboer dratt på besøk til en kompis for å se fotball og drikke øl.. Så nå skal jeg kose meg alene hjemme resten av kvelden. Har hatt vond rygg noen dager, så nå skal jeg ut å gå tur. På vei hjem skal jeg handle bakt potet til middag og litt snacks til ikveld :-) Er så fristet til å kjøpe en test på apoteket også... Men, må holde meg selv i nakken!! Skal ikke teste....
tinemor85 Skrevet 16. august 2008 #84 Skrevet 16. august 2008 her i gården har det enda ikke skjedd noen verdens ting...takk gud for at jeg ikke har tester liggenes....hihi:p planen er jo at jeg skal holde meg til ons,da jeg får penger...mn... vet ikke om jeg klarer å vente så lenge:/ tenker ikke på noe annet en å teste teste teste:( men så synes jeg at jeg kjenner at tanta kommer ,mn så kjenner jeg plutselig ingenting igjen..argh... har bare hatt tr 2ganger etter fødselen så jeg vet jo ikke hvordan sykl.er enda..antatt ikm er da imåren eller mand.... off...pessimist:/ det var jeg sist jeg ble gravid også,var skrå sikker på at jeg ikke var det,var i sjokk når krysset kom:):)har tatt hundrevis av tester å alltid etter jeg har tatt den kommer tr...hadde min mann visst hvor mangen jeg hadde tatt hadde jeg sikkert ha blitt sendt til psyken hihihi BESATT lider av kjedsomhet:( blææ..
nickoline79 Skrevet 16. august 2008 #85 Skrevet 16. august 2008 Pfeew : Hvis du ikke har bolle i ovnen nå, så har ikke jeg det heller..hehe, Tror vi har hatt akkurat de sammen symptomene hele veien. Jeg kjennte på tappen igjen isted - klarte ikke dy meg - dum som jeg er,,,den er veldig høyt oppe, føles lukket..liten og litt hard....men NÅ var det siste gang jeg sjekker. Er kun litt øm i det ene brystet...men oppblåst som en ku! Mulig jeg må ta en billig test jeg har liggende bittelitt før dagen - idiotisk,,ja kanskje - men tror ikke jeg klarer å dy meg - Dumma som jeg er. P.s kommer til å bli så grymmt flau over meg selv om jeg ikke er det nå.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #86 Skrevet 16. august 2008 Vi får håpe symptomene våre ikke bare er tull da Nickoline! Jeg er sååå klar for å være gravid nå jeg!! Deilig å gå gravid på høsten og vinteren! Kan ha på fiine koseklær og deilige lange gensere! Og vi slipper å koke bort og svette som mange gravide gjør om sommern :-) Skulle ønske jeg hadde noen billigtester jeg også... Hvis det ikke klaffer nå skal jeg jammen kjøpe billigtester til neste pp slik at jeg kan teste litt på forhånd uten at det gjør noe for økonomien sin del :-) Hehe, blir flau jeg også!! Men, bryr meg ikke så om det her inne.. Verre er det at jeg ikke har klart å holde kjeft til et par venninner.. Har fortalt to stykker om alle "symptomene" mine etc... Så blir "pinlig" om jeg ikke er gravid nå, men samtidig så vet jeg at jeg kommer til å få mye støtte derfra om mensen kommer!
nickoline79 Skrevet 16. august 2008 #87 Skrevet 16. august 2008 Ja veninner er såå bra å ha uansett utfall. Når jeg hadde min sa var jeg så glad for å ha deres støtte. Perfekt med tanke på klærne Hmm men har du fortsatt stikkinger?...mine stikkinger i venstre side har vært borte i to dager..men opplåstheten er der. Får jo noia hver gang en av mine såkallte symptomer blir borte hehe.
nickoline79 Skrevet 16. august 2008 #88 Skrevet 16. august 2008 P.s Er god støtte her inne også..flott med denne linken for vi som ikke får den til å sitte denne gang kan støtte hverandre videre..og motivere - for sitte det skal'n ...før eller siden;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #89 Skrevet 16. august 2008 Ja, veldig god støtte her inne også! Utrolig bra med slik forum! Jeg kan ikke øse graviditetsønsket mitt over venninnene mine og sambo så mye som jeg gjør her. Da tror jeg de hadde blitt ganske lei av meg til slutt :-P Har ikke kjent så mye til livmora i dag... Men, var uggen og utrolig sliten da jeg la meg i går kveld/natt og kjente den godt da... Men, nå som det er så nære ikm er jeg plutselig blitt litt negativ og tror tanta kommer...
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2008 Forfatter #90 Skrevet 16. august 2008 Jeg må kjøpe flere billigtester neste syklus også- Så jeg kan teste uten å ruinere meg. Og kanskje noen el-tester i samme slengen:)
nickoline79 Skrevet 16. august 2008 #91 Skrevet 16. august 2008 Det er typisk da og skjønner helt hva du mener. Spesiellt når jeg merker at sympt. plutselig blir borte. Sist kjennte jeg det masse i livmor så synes det er rart at jeg kun er oppblåst. Kommer jo også til å være livredd for å ha en sa til...!!Vi får krysse fingrene for denne uken. Kan jo ..når alt kommer til alt være tr symptomer jeg har nå - så MÅ innstille meg litt på det nå.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #92 Skrevet 16. august 2008 Nickoline og lille vampyr - Vi får håpe det ikke blir noen neste pp! Håper vi heller må bruke pengene våre på babyutstyr ;-) Kjenner livmora nå og da i dag.. Men, ikke så mye som jeg har gjort.. Men, kanskje fordi jeg har jobbet de andre dagene og vært mer i aktivitet da.. Og blitt mer sliten da.. Finner på alle mulige historier her nå.. :-P
~Tjorven,overtid~ Skrevet 16. august 2008 #93 Skrevet 16. august 2008 Hei jenter!! I dag har jeg vært sååå kvalm,men like plutselig som kvalmen kommer,er den borte igjen...Mensmurringene som jeg har hatt i flere dager er borte..i stedet har det begyndt å strekke seg fra navlen og nedover...Hmmm... På mandag skal jeg kjøpe noen tester,så får vi se:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #94 Skrevet 16. august 2008 Høres bra ut Tjorven!! :-D
~Tjorven,overtid~ Skrevet 16. august 2008 #95 Skrevet 16. august 2008 Hehe:) Håper i det lengste!!!!!! Hadde jeg hatt tester hjemme,hadde jeg garantert testa i helga..men sikkert like greit att jeg ikke har:) hihi:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #96 Skrevet 16. august 2008 Jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde noen liggende nå... Hadde roet meg ned hvis jeg hadde testet og fått et eller annet svar...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 16. august 2008 #97 Skrevet 16. august 2008 Ja,ikke sant:) Samme tenker jeg!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #98 Skrevet 16. august 2008 Auch.... Driver og rydder plass i klesskapet mitt (vet det er lørdag kveld.....)... :-) Og det er rett og slett ubehagelig å stå bøyd!!! Klemmer eller noe på livmorområdet.... Kjennes ut som en klump som ligger i klem når jeg bøyer meg...
DiddiDaddi Skrevet 16. august 2008 #99 Skrevet 16. august 2008 Så lenge symptomene er annerledes enn de bruker å være før mens, så er det jo ganske sannsynlig at dere er gravide da Og om det ikke skulle være sånn så er det jo ikke noe pinlig vel! Er jo umulig å vite hva kroppen holder på med, synd og skam at graviditetssymptomer og pms skal være så likt Sist pp følte jeg meg veldig gravid, men har lurt på om egget kanskje ble befruktet, men at det ikke klarte å klamre seg fast. Gynekologen sa ihvertfall at det kunne være problemet etter å ha tatt ut spiralen. Denne ppen kjente jeg el-smerter på begge sidene, er det noen som vet om det går an at det slippes egg fra begge eggstokkene? Har aldri kjent det før, det har alltid vært på en side. Om så må det jo være lov å håpe at ett av eggene klarer seg
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #100 Skrevet 16. august 2008 Ja, sant det Nybaby.. Men, om det ikke blir klaff nå skal jeg i hvert fall ikke si noe til venninner neste pp hvis jeg tror da også.. :-) Aner ikke om man kan slippe to egg.. Men, mulig det går an.. Selv kjenner jeg bare stikk på en side ved eggløsning.. Høyre side hver gang.. Men, har bare erfaring fra 4.pp'er.. Så jeg er ingen ekspert :-) Kanskje det står noe på pernille.info om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå