meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 Forfatter #51 Skrevet 15. august 2008 Jeg har bare en test liggende og den skal spares lengst mulig... Presse meg selv nå ja:D Så kanskje jeg kan ta den tirsdag på ikmdagen. eller onsdag kanskje. Begynner skole tirsdag også, så er mye som skjer.
tinemor85 Skrevet 15. august 2008 #52 Skrevet 15. august 2008 hummm..framdeles ingen symp.mn er ikke positiv til denne pp.. desto mer jeg er inne her å leser desto mer håpefull blir jeg,så går alt til helv..når tr kommer...:/ blir like skuffa hver gang:( noen som har testa seg ??
Gjest Skrevet 15. august 2008 #53 Skrevet 15. august 2008 Æsj, jeg har INGEN symptomer whatsoever, men har fått noen kviser (fler enn jeg pleier) og litt spotting... Med andre ord - jeg har NULL, NADA tro denne måneden, dessverre. Og vi var brennsikre på at vi traff SÅ bra...(oppgitt nå).
hufsetufsa Skrevet 15. august 2008 #54 Skrevet 15. august 2008 hmmmm.... hadde bare lyst til å titte innom, og ser jo at det er noen som har symtomer,,,, har en del jeg og, men er så redd det bare er psykisk denne gangen og..... men det er lov å håpe:) håper masse for dere alle sammen måtte uke 34 bli babyboom på barn i magens 1.trimester:) lykke til:)
malla85 Skrevet 15. august 2008 #55 Skrevet 15. august 2008 Oj!!! bare en uke til ikm nu!!! gruer/gleder seg veldig!! Skal på helge tur til familien den helga..... lurer på om jeg grier ikke å si noe hvis jeg er blitt gravid. Har velta en stund nå på at spiren skal sitte. Føles ut som en evighet, selv om det bare er 7-8 måneder....
dropsen88 Skrevet 15. august 2008 #56 Skrevet 15. august 2008 Ser at nesten alle av dere har fått symptomer.. Jeg merker ingenting jeg... :/ Kan man være gravid for det??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #57 Skrevet 15. august 2008 Klart du kan være gravide likevel dropsen!!! Maaaange som ikke merker noenting før de er flere uker på vei Tenk på alle de som blir gravide uten at de er prøvere, og ikke fatter mistanke før mensen uteblir Jeg føler meg såå gravid!! Hvis jeg ikke er gravid nå har jeg blitt kraftig lurt! Da vil jeg si at jeg er så innbilt at jeg kan sikkert innbille meg hva som helst! Utrolig hvor stor rolle psyken kan spille! Synes jeg har kjent en "klump" i livmorområdet hele denne uka! Men, det har blitt mer merkbart utover uka! Gått med joggebukse på jobb de to siste dagene fordi jeg ikke orker noe som strammer! Det stikker innimellom og "strekker". Føles ut som et trykk på en måte.. Hver kveld når jeg legger meg kjenner jeg det godt, og har litt problemer med å sove fordi kroppen er urolig. Og i natt hadde jeg en merkelig opplevelse. Våknet halv 3 i natt fordi jeg måtte tisse. Jeg tisser så og si ALDRI om natta!! Og følte meg litt uggen, så hadde litt problemer med å sove igjen.... Weird!!! IKM om 3-4 dager!!!
DiddiDaddi Skrevet 15. august 2008 #58 Skrevet 15. august 2008 Det høres jo veldig lovende ut pfeew, du skal se denne måneden er din måned! Når skal du teste? Og til dere uten symptom, en kan absolutt være gravid Det er bare å vente å se om mensen kommer eller ikke. Symptomene mine tar jeg med en klype salt, kan liksågodt være innbilning Men nå kommer snart uken vår jenter!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #59 Skrevet 15. august 2008 Jeg håper jeg har rett, ellers blir dette pinlig... :-P Men, samtidig som jeg har veldig trua, så er jeg også realistisk og forberedt på at dette bare kan være pms og at tanta kommer. Så dør ikke av skuffelse om mensen kommer... :-) Jeg skal ikke teste, selv om det klør i fingra... Har ikke lyst til å bruke penger på test hvis mensen dukker opp... Kjøper heller en test på tirsdag om mensen ikke har kommet da. Så tester jeg onsdag morgen Uken vår er endelig her snart!!!! Den har vi ventet lenge på
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 Forfatter #60 Skrevet 15. august 2008 Klarer du holde deg helt til onsdag da pfeew? Jeg vet ikke om jeg klarer dte...
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 Forfatter #61 Skrevet 15. august 2008 Forresten har noen av "symptomene" mine forsvunnet igjen. Ha ha, er det hintet jeg burde ta om det bare er noe jeg innbiller meg tro?
pulverheksbaby Skrevet 15. august 2008 #62 Skrevet 15. august 2008 Å gud....jeg har helt sinnsykt vondt over egglederregionen! Det stikker og presser hele tiden, kjennes på en måte varmt ut. Blir værre hvis jeg går..Spesielt på venstre side, men nå kjenner jeg det også "murrer til" på høyre side.
nickoline79 Skrevet 15. august 2008 #63 Skrevet 15. august 2008 Hei Jenter, Status på meg: Fortsatt ingen festeblødning her De ømme puppene har avtatt litt (spess om morgenen da kjenner jeg ingenting - flere?) Stikkingen er også helt borte om morgenen, men kommer tilbake utover dagen,,,buksen strammer igjen..puh! Måtte kjenne på livmortappen idag ,,,det kjentes lukket (turte ikke kjenne så mye) men veldig høyt opp...ser på pernille at den kan være både langt oppe og langt nede..i dont know...men er den ikke lan nede mot tr vanligvis? Blir nok noen glass vin på meg ikveld...får briste eller bære..men skal skjerpe meg altså Fortsatt litt gul utflod gjennomn dagen,,,aner ikke hva dette betyr heller?? Hadde enda denne festeblødningen komme åååhhhhhhh blir gal av dette jeg!! Tenk om vi alle får hole in one Håper det. Peew...samme her med ikm tirsdag,,hvis ikke test ond..har to billige og en cb liggende så får se om jeg klarer å være like flink som deg...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #64 Skrevet 15. august 2008 Meg og lille vampyr - Jeg har ingen tester liggende, så da klarer jeg å holde meg :-) Jeg er litt blakk for tiden, så gidder ikke bruke 100 kr på en test som kanskje blir negativ... :-) Sambo og jeg har vært ute og spist tapas nå! Deilig :-) Men, var godt å komme tilbake til sofaen... Har vondt i korsryggen...
~Tjorven,overtid~ Skrevet 15. august 2008 #65 Skrevet 15. august 2008 God kveld jenter:) En liten status rapport om mine symptomer i dag... I dag har jeg vært veldig kvalm og uggen..samme som jeg var da jeg gikk med snuppa,bare att jeg kan ikke huske jeg ble kvalm så tidlig da...Ellers stikker det i puppene,magen og litt i korsryggen... I natt hadde jeg skikkelige smerter i magen/ryggen,trodde nesten TR kom...hmm..kanskje festesmerter:) Lov å håpe i allefall!! Denne pp er jeg SÅ sikker på att det ble full klaff,så kommer til å bli skikkelig FLAU om jeg ikke er gravid....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #66 Skrevet 15. august 2008 Hehe..samme her Tjorven.. Om vi får mensen så får vi gjemme oss bak rødmende kinn sammen.. :-)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 15. august 2008 #67 Skrevet 15. august 2008 Hehe-ja det får vi gjøre da:) hihi
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 15. august 2008 #68 Skrevet 15. august 2008 kan hende jeg må gjemme meg bak forheng også... huff, men jeg som var så skråsikker har begynt å tvile... jeg var jo SÅÅÅ sikker??!!! men tviler litt nå jeg.... hm.. tiden får vise- Er jo så absolutt absolutt ingen krise om jeg ikke er gravid da! (blir nesten litt letta faktisk, da jeg sliter med store smerter i svangerskapene..) men har jo lyst på et lite knøtt til da, føler liksom ikke jeg har gjort meg ferdig enda! Legen snakker om sterilisasjon som eneste prevensjonsmiddel for meg, og det fikk meg til å tenke på å "gjøre meg ferdig" med føding "så fort som mulig" sånn i tilfellet det i det heletatt skal bli aktuellt å diskutere sterilisasjon.. jaja, vi får no se hva som skjer;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #69 Skrevet 15. august 2008 Jeg var plutselig litt usikker ikveld, men når jeg skulle opp og gå nå og henge opp klesvaska kjente jeg det veldig i livmora igjen.. Nå stikker det på en måte.. Har du to egne og en stesønn? Du er i hvert fall veldig heldig som har 3 herlige barn!! Jeg gleder meg til jeg får min første..og håper jeg kan få en til etter det.. Før jeg blir for gammel.. :-P Livredd for at jeg ikke kan bli gravid jeg... Man vet jo aldri...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 15. august 2008 #70 Skrevet 15. august 2008 ja:) jeg har tre herlige barn:)) er det rart jeg har lyst på flere??? hehehe:)) har innerst inne lyst på to til jeg, men det får holde med en til:) ja, om det blir flere da:) Men jeg har ikke lyst at verken jeg eller gubben skal kappe noen streng før jeg har født et barn til.. Det er bare helt absurd og nermest uforståelig at jeg kan ønske å utsette meg selv for dette en gang til?! jeg skjønner det ikke, og iallefall ingen andre. For jeg ble så dårlig sist svangerskap:( Det er to år siden jeg ble gravid nå, og faktisk idag, var jeg på loftet og fant frem noen klær som har ligget godt begravd der oppe i to år, og jeg klarte å smyge meg inn i noen plagg! og ser riktig så smekker ut!! Har svettet og slitt (!!!) av meg 15 kg siden jul nå, ikke ett eneste gram har gått av gratis, og nå skal jeg liksom ønske å gå opp i vekt igjen? det er galskap, jeg er ikke babysyk jeg vettu, jeg er babyPsyk... hehe, eller barnesyk egentlig, synes at når ungene bikker året, begynner jo alt å bli såååå kjekt! og når de bikker tre år og blir mere selvstendige, det også er deilig!! og jeg ser frem i tiden med mine ønsker om flere barn, ser de for meg som voksne, og at de er "mange" søsken, og kor kjekt det er når familie møtes.. akk... jeg er glad i familien min da, og har lyst å lage den enda større, for det er så kjekt!! Har du prøvd lenge da? siden du har tanker om at du ikke kan bli gravid? jeg har troa på deg denne mnd her jeg:))) det skal jammen bli spennende i uken som kommer!!! hihi:) gleder meg til folk kan begynne å teste ( gruer meg til det blir min tur, om det blir min tur da, om ikke tr kommer før jeg "rekker det" )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #71 Skrevet 15. august 2008 Ja, veldig hyggelig med stor familie! Men, jeg vet ikke om jeg orker så mange... :-P Ønsker meg i hvert fall to, så da blir jeg superfornøyd! Og tar det derfra... Neida, har bare prøvd i 4 måneder.. Men, siden ønsket om barn er så sterkt, så er jeg livredd for at jeg skulle være så uheldig å ikke kunne få barn.. Men, er unødvendig å bekymre seg for det når ingenting tilsier at jeg ikke kan få... Har jo regelmessig syklus og kjenner eggløsningen veldig godt! Og denne måneden har jeg jo som sagt store forhåpninger!! Nå er jeg supertrøtt og må legge meg.... Er uggen, som jeg har blitt hver kveld hele uka... Så nå må jeg prøve å sove... :-) Lykke til videre, så snakkes vi her snart igjen :-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 15. august 2008 #72 Skrevet 15. august 2008 Må forresten si du er veldig flink som har gått ned såå mye :-) Skulle ønske jeg hadde den viljestyrken ;-)
VilsågjernehaBIM Skrevet 16. august 2008 #73 Skrevet 16. august 2008 jeg testa positivt igår, 7 dager før IKM dritkvalm å helt jææææævli sjuk, men jippi!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. august 2008 Forfatter #74 Skrevet 16. august 2008 Vi har også fått beskjed om å gjøre oss ferdig med barna vi vil ha før legene kan hjelpe meg (mer veldig kraftige oog hyppige blødninger her + tåler ingen prevensjon). Vi har da landa på at 2 er nok:) Blir kjempefornøyd om vi får en til.
nickoline79 Skrevet 16. august 2008 #75 Skrevet 16. august 2008 Det er jo helt vanvittig,,,gratulerer såååå mye..hurra - ONE DOWN,,,REST OF US TO GO! Jenter: Har dere det sånn noen morgener at symptomene er borte ogkommer tilbake utover dagen. Ømme pupper kommer og går litt her..o det har det gjort før ikm tidligere også (gulp vil IKKE ha tr nå).. Døør av meg selv om jeg får det nå - da er hjernen min verdens mester i illusjoner. Jeg var ikke kvalm sist gang (før sa) så regner ikke med å bli det....Tror ikke alle blir det. Mamma hade visst gått igjennom svangerskapene uten et snev av kvalme - men jeg føler at det liksom er så godt tegn om man er det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå