**micke** Skrevet 19. august 2008 #176 Skrevet 19. august 2008 har du sett på maken!! så gøy! og for en fertil gjeng! håper bare det smitter...........................
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. august 2008 #177 Skrevet 19. august 2008 Gratulerer alle som har blir gravide!!! Så koselig :-) supernint, vi får håpe det blir vår tur neste pp!!
Ella12 Skrevet 19. august 2008 #178 Skrevet 19. august 2008 I dag fikk jeg vondt i brystvortene..... tenkte at NÅ skjer det noe. Kjøpte test og den var negativ. Skal ha TR i går, dag, i morgen en gang..... Er det alikevel mulig at jeg er gravid men testet for tidlig? Stod at man kunne ta testen fire dager før IKM. Er på 1. pp. og har derfor ikke helt kontroll på når jeg skal ha TR enda. Det merkelige er at jeg ble mye mer lei meg enn jeg hadde trodd. Jeg vil visst virkelig dette. Er litt på gråten nå, men vet jo at dette er veldig normalt, og at alt kan klaffe neste gang.
~Tjorven,overtid~ Skrevet 19. august 2008 #179 Skrevet 19. august 2008 Testa i dag jeg også....negativ:( 2 dager til IKM...så nå får jeg vel bare innse att det ikke klaffet denne pp...æsj,altså...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. august 2008 #180 Skrevet 19. august 2008 Det var trasig å høre Tjorven.. Men, håpet er ikke ute før tr kommer :-) Jeg er i gang med ny pp og drikker nå grapefruktjuice og salviete :-)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 19. august 2008 #181 Skrevet 19. august 2008 Ja,det håp enda.. Krysser fortsatt fingrene...men blir så "sur" av negative tester...Venter og ser om tr dukker opp i løpet av uka...får heller teste nærmere helga:)
malla85 Skrevet 19. august 2008 #182 Skrevet 19. august 2008 gratulere så mye til ultraslan, victormalla, vil ha sommerfugl i magen og nickline som har blitt gravide!!!! Lykke til videre i svangerskapet. Håper å kunne følge me dere til 1.tri snart. har ikke ikm før på fredag så jeg krysserfingrene!!
Gjest Skrevet 20. august 2008 #183 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer til dere som er blitt gravide, synes det var mange det klaffet for denne måneden! Har som alltid et sterkt snev av misunnelse, men samtidig glede over at det spirer og gror i landet. Det gir oss andre håp om at neste gang er det vår tur! Selv er jeg en dag over, men helt sikker på at tr kommer. Gidder ikke engang teste, siden jeg har tegn til TR...sukk.
supernint Skrevet 20. august 2008 #184 Skrevet 20. august 2008 Ja satser på at det blir vår tur neste gang ja pheew:) Samt alle andre også selvsagt:) Siden jeg hadde kort syklus denne gangen blir neste IKM uke 37 på meg. Flere som skal dit, eller blir det 38 på hele gjengen?
DiddiDaddi Skrevet 20. august 2008 #185 Skrevet 20. august 2008 Gratulerer masse til alle dere med positive tester, så morsomt det klaffet for så mange denne måneden Kos dere videre på veien, håper svangerskapene blir flott! Og lykke lykke til til dere som har fått mensen allerede, nesten måned blir en supermåned Jeg venter enda, IKM fredag, hadde utrolig lyst til å teste i dag, men heldigvis klarte jeg å holde meg. Ingen tegn på at tr er på vei, men det betyr jo ingenting. Har litt gravidsymptomer, men det betyr jo heller ingenting, er umulig å vite. Men gleder meg til helgen er overstått, har bare lyst til å vite, uansett om det betyr jubel eller friskt mot inn i neste pp
jakter på nr 2 Skrevet 20. august 2008 #186 Skrevet 20. august 2008 GRavid, etter 7pp, og trodde egentlig ikke noe skulle skje denne mnd... men så feil kunne jeg ta. Gleder meg masse. Er vår første. Kan ennå gå galt, men håper det går bra
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. august 2008 #187 Skrevet 20. august 2008 Supernint, jeg joiner deg i uke 37!! Jeg har ikm fredag 12.september. Har beregnet det med utgangspunkt i 26 dagers syklus, siden jeg hadde det denne gangen.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. august 2008 #188 Skrevet 20. august 2008 Æsj..så var det på'n igjen med et nytt glass av denne grapefruktjuicen i dag også... :-P
**micke** Skrevet 20. august 2008 #189 Skrevet 20. august 2008 hmmmm.... synes jeg begynner å kjenne noen svaaaake mensmurringer nå jeg.... har hatt lite i forhold til hva jeg pleier, men tenker jeg får mensen i morgen tidlig jeg.... yuk. lyst til å starte på ny pp jeg nå. salvieteen da, pfeew, går det greit med den? drikker du en kopp hver kveld?
~Tjorven,overtid~ Skrevet 20. august 2008 #190 Skrevet 20. august 2008 Hmmm...jeg har altså regnet litt feil med syklusene mine jeg...Så jeg har IKM i dag...hadde menssmerter tidligere i dag,men borte nå.. Fortsatt mange symptomer her i gården gitt:) I kveld har faktisk puppene mine blitt ømme og såre...hmm.. Krysser fortsatt fingrene:)
**micke** Skrevet 20. august 2008 #191 Skrevet 20. august 2008 må bare tilstå forresten.... jeg er jo "bombesikker" på at det ikke klaffet denne mnd, ALLIKEVEL har jeg testet to ganger allerede.... hehehe, og jeg som sa til meg selv at teste gidder jeg i hvert fall ikke! jeg skylder på alle de som har postet positive tester i disse dager....
wowo Skrevet 20. august 2008 #192 Skrevet 20. august 2008 Hei hei Ny her jeg, men gøy å følge med. Jeg skulle hatt tr i går formiddag(kan stille klokken etter henne), men har ikke kommet. Har testet negativt, men håper fortsatt. Er bare i pp 2, men har merket et at tålmodiget på dette "prosjekte" skal få prøvd seg:) Gratulere til alle dere som er gravide:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 20. august 2008 #193 Skrevet 20. august 2008 Lykke til Tjorven og Micke :-) Jeg har nettopp "slukt" en kopp salviete! Blir en hver kveld fram til eggløsning :-) Og ett glass grapefruktjuice om dagen! Håper jeg får mer el-slim av dette, og blir gravid :-p God natta alle sammen!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. august 2008 #195 Skrevet 21. august 2008 Det er ikke så lett å la være å teste.. ;-) Jeg har bestilt el og graviditetstester på nett, slik at jeg slipper å betale dyre dommer for å teste neste pp ;-) Om du ikke blir gravid denne pp'en, så får du slenge deg på kjerringråd metodene sammen med meg :-)
**micke** Skrevet 21. august 2008 #196 Skrevet 21. august 2008 ja, her går det på billigtester så det ljomer!! føler meg som en tidsinnstilt bombe her.... murrer bare mer og mer. tenker jeg får besøk av tante før det er gått 5 timer...hehe. så jeg regner med å være "kjerring" med deg neste pp!! :-D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. august 2008 #197 Skrevet 21. august 2008 Får håpe du slipper å være "kjerring", men hvis tanta kommer så får du løpe på apoteket og helsekosten.. :-p
**micke** Skrevet 21. august 2008 #199 Skrevet 21. august 2008 psssjjj... innen 5 timer sa jeg... innen 5 minutter burde jeg ha sagt!! hehe... hiver meg over på ny pp!!! da har jeg neste ikm i uke 38.... når hadde dere nå igjen?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. august 2008 #200 Skrevet 21. august 2008 huff da.. jaja, like greit mensen kommer med en gang istedetfor at man må vente på den.. jeg har ikm i uke 37/38.. kommer an på hvor lang eller kort syklusen blir nå.. hatt 28 dager hele tiden, men ble 26 nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå