Gå til innhold

Uke 34-gjengen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er tidlig. Men jeg er så nysgjerrig. Selv om vi ikke er i uka 34 enda.

Noen med flere symptomer eller en positiv test? Det siste er kanskje litt for optimistisk enda, men:) Jeg håper jo mange av oss får det denne gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Venter på TR tirsdag 20..

Er spent, men realistisk.. Har ikke gått de andre mnd, men denne mnd har vi prøcw WY.. ;-)

Har oppblåst mage, vondt i leggene og er sinnnnsykt trøtt.. Samt at jeg har fått en soppinfeksjon ;-(

Skrevet

Jeg tror ikke jeg heller. Men føler så mye rart i denne kroppen... :S

Litt ømme pupper, kjempesulten, veldig trøtt, kvalm i perioder.

Har tirsdag 19.august jeg da. Leeenge til.

Når skal du teste cico?

Skrevet

Jeg er optimist, men også realistisk i forhold til at det er 1 pp.

Har merket så mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal tro:

- øm i hele nedre del av magen, spes høyre siden

- trøtt og sliten

- kvalme som kommer og går

- svimmel

Skal prøve å ikke teste før torsdag 21, men vi får se åssen den planen går;-)

Har IKM lør eller søn.

Skrevet

Lørdag eller søndag 23 og 24?

Hmmm. dere er flinke som er så tålmodige! Jeg er skikkelig ikke det!

Skrevet

jepp 23 eller 24.

Tålmodig? hmmm....finnes ikke det jeg heller.

Kommer helt sikkert til å test før torsdag, selvom det er stor sjangs for å bli skuffa!

Er det 4 dager før som er tidligst man kan teste med cb?

Skrevet

I dag har jeg fått skikkelige forhåpninger!! Farlig å håpe så mye..men shit heller..kommer til å bli like skuffa uansett om jeg håper eller ei.. :-P

Forhåpningene begynte da jeg la meg i går kveld.. Kjente rar stikking når jeg lå på siden, så måtte legge meg på rygg.. Var noe som var rart.. Og i dag synes jeg det stadig småstikker og er rart.. Er som jeg så noen andre skrev et sted, at det føles som om man har et belte rundt nedre del av magen..som strammer litt mye.. Er så ubehagelig å ha på vanlige bukser, så i dag har jeg vært i byen og kjøpt to nøytrale fine sorte joggebukser som jeg kan gå på med på jobb (jobber i barnehage..).

I tillegg måtte jeg tisse 3 ganger på 1,5 time i stad. Uten at jeg hadde drukket mye.

Også måtte jeg løpe 30 meter for å rekke bussen, og da ble jeg skikkelig uggen og plutselig veldig anpusten og sliten..

Det murrer fælt i magen nå... Hmmm...

Skrevet

Så syyykt trøtt her nå... Men, sikkert fordi jeg var oppe kl.seks i dag...

Skrevet

Hvis jeg ikke er gravid, så må denna kroppen virkelig lure meg.

Makan til stikking og trykk nederst i magen har jeg aldri hatt før!

......Bare synd jeg må vente 10 dager på IKM!

Skrevet

Samma greia her!! Kjenner hele tiden et svakt trykk på livmora!! Heldigvis kun 5-6 dager til ikm her...men det er leenge nok :-P

Skrevet

HEIEHI!!!

Slenger meg på denne!

Har IKM 23 august ifølge el jeg hadde i helga. Er det ikke 14 dager etter el mensen skal (skal ikke ) komme?

HÅPER jeg blir gravid nå etter SA'en jeg hadde i midten av juli! Vil ikke oppleve det igjen!

Kjenner ikke noe til begynnende svangerskap enda, men det er jo ganske tidlig..

Dette er spennende!!

Skrevet

Velkommen hit :)

Jepp, 14 dager etter EL... Skulle ikke ha vært lov å måtte vente så lenge... :-P

Har hørt at man ofte blir lett gravid igjen etter en SA! ;-) *krysser fingre og tær*

Vet ikke hvor tidlig man kan kjenne begynnende svangerskap..men kanskje en ukes tid før ikm for noen..for da har jo egget vanligvis festet seg hvis det har blitt befruktet....?

Skrevet

Ja 14 dager er veldig lenge, ivertfall når man er prøver!

Når har du pfeew IKM? Var det ikke du som hadde gått på yasmin? Åhh, det høres jo ut som det er noe på gang i magen din slik som du beskriver det lenger oppe på innlegg! Spennende!

Skrevet

Jeg har ikm tirsdag 19.august. Ikke såå lenge til nå.....

Ja, jeg som har gått på yasmin.. Ja, føler veldig at noe skjer i dag... Men, er også veldig forberedt på at det kan være innbilt....

Skrevet

Det er jo ikke lenge til! HÅPE!!!

Skrevet

pfeew:

Har du merket de symptomene du har nå, de andre pp?

Jeg sluttet på pilla i april, og etter det har jeg kjent litt stikking mellom EL og Ikm (var ikke prøvere da), men ikke sånn ømmhetsfølelse som jeg kjenner nå. og heller ikke resten av syptomene jeg har!

Skrevet

Henger meg på i gjengen jeg:)

Har IKM ons.20august...og har virkelig fått mange symptomer nå...

*Mensmurringer i magen og i ryggen

*Kvalm

*Er oftere på do

*Hodepine

*Og i dag har jeg fått "stikkinger i puppene"

Så dette blir spennende

Skrevet

Velkommen hit Tjorven :)

Sommerfugl..jeg synes ikke det er helt som det har vært før.. Er bare i 4.pp, så har ikke veldig lang erfaring.. Men, føles ikke heelt likt.. Eller så er det bare jeg som ikke vil at det skal føles likt.. :-P

Skrevet

Er også så utålmodig, tiden går sakte nå! Jeg har akkurat flyttet meg på IKM-listen, siden jeg fikk el senere enn forventet, så da må jeg smøre meg med tålmodighet enda flere dager. Åhhh! Hadde el sist fredag, så er vel litt tidlig med symptomer, men har ekstremt ømme brystvorter, også stikker det i brystene. Den som venter får se :o) Har ikke helt den gode følelsen for denne måneden, men er jo umulig å vite hva som skjer inni der.

Flere her har jo veldig mange positive tegn, spennende!

Skrevet

Jeg er positiv!! Føler at noe er i gjære.... Samtidig er jeg klar hvis tanta kommer! :)

Skrevet

Så bra da, krysser fingrene for deg og alle her inne :) Håper vi kan skravle videre inne på 1.trimester :)

Skrevet

Hei igjen,

Jeg har også dette beltet nederst..vanskelig å holde inn magen, samt tisser hyppig..litt vondt i puppene når jeg trykker...åhh håper så veldig....

Skrevet

..pluss litt utflod....

Noen som har hatt festeblødning? Liten blødning??

Skrevet

Ok Pfwee. Krysser finga for deg og alle andre her inne:-)

Jeg lurer på om jeg har hatt EL tidligere enn antatt (testa ikke for EL) siden jeg muligens merker noe allerede. Er jo i følge elkalkulatoren bare 4 dpo! Hmmm..... Neste pp må jeg teste så slipper jeg å uroe meg for dette her.

Mener jeg har hørt noe om skjerpet luktesans som ett symptom? Stemmer dette? Isåfall har jeg det og!

*hehe*

Skrevet

Jeg har IKM fredag 22, troor jeg:P Har hatt TR bare en gang siden jeg slutta på p-pillene,så er ikke helt sikker.. Men er lov å håpe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...