Gå til innhold

Uke 34-gjengen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har kvalmebølger nå.

Og er såååå sulten. Rett etter frokost.

Og skikkelig matt og tung i kroppen. Ja, jeg står opp 5, men allikevel...

Skrevet

melder meg inn her jeg også..

uten noen symptomer ...humm..

hadde seiiin eggløsningen denne mnd,dag 20..betyr det at jeg da har mindre tjangs for å bli gravid da eller??

har alltid hatt 28dgrs syklus sist hadde jeg 32dgr..hadde el slim på dag 12 og 13 denne mnd,men neg.test,så fekk jeg el slim ijen på dag 19,20,21 å dag 20 var testen positiv..første gang at den har blitt positiv;)å vi prøvde lenge sist!!!prøvde me forskjellige merker men dei slo ikke ut,etter noen mnd gav jeg opp det prosjektet:/ vi endte opp me ivf,hvis det ikke går denna pp heller blir det nok insetting av egg på frys!

hadde jo vore kjekt å klart det "sjøl" :/

hadde menssmerter og kraftige stikkinger igår men det var over like raskt som det kom..8 dager ette el..

ellers ingenting..

.sist mnd hadde jeg alle symptomene i boka,hahahajahaja

er ikke særlig positiv nei:(:(

Skrevet

Det er akkurat DET jeg er så redd for denne gangen - at jeg sitter å kjenner etter masse sympt. og så er det ingenting der....

Føler jeg kjenner alle i boka nå nemmelig..men har ikke hatt noen festeblødning og det hadde jeg sist (sa)..men ikke alle som får det heller da!!

Merker at jeg selv tror jeg er det denne gangen og da VET jeg at skuffelsen blir stor når testen viser neg. Prøver derfor å overbevise hjernen min om at det er kroppen som forbereder seg på mensen (for det er helt sikkert det det er)..

ÅÅhhh frustrerende...

Skrevet

Jeg har det også litt sånn nickoline... Jeg føler veeeldig at jeg er gravid nå og har skikkelig trua!! Og jeg tror det virkelig...! Mer enn tidligere pp'er... Så hvis tanta kommer blir det en stor skuffelse...men, den får jeg bare ta når den tid kommer...

Skrevet

Ja, sånn blir det for meg da. At jeg føler veldig at noe skjer, men samtidig prøver å si til meg selv at dte ikke er noe for å ikke håpe for mye.. men så håper jeg jo uansett og blir kjempeskuffa. :(

Skrevet

I dag føler jeg meg mer sliten enn ellers... Og kjenner fortsatt dette trykket på livmora som jeg har kjent i flere dager nå...

Skrevet

I dag har jeg hatt vonde pupper..ikke ømme,men det stikker sånn i dem..Ellers har jeg murringer i magen,men mest i korsryggen...Noe jeg ikke pleier å få før nærmere IKM...Hmmm...gleder meg til jeg kan ta en test:)

Skrevet

Jeg gleder meg noe voldsomt til IKM!!!! Nærmer seg med stormskritt nå.... Fredag, lørdag, søndag, mandag, IKM!!! :)

Skrevet

God kveld i stua!

Sitter her å funderer fælt nå. Begynner å lure på om jeg har IKM tidligere enn antatt. Grunnen er at jeg hadde EL-slim tirsdag og onsdag i forrige uke. Vil ikke dette si at EL mest sannsynlig var på torsdag eller fredag? Har hele tiden innbilt meg at jeg har syklus på 28 dager, men sjekket datoene for et par mnd tilbake som viste syklus på både 25 og 30 dager!

Å ja, vet jeg spør om mye rart, men man blir jo helt tullerusk ;-)

Skrevet

Da slenger jeg meg inn her med dere ! Tror jeg har ikm onsdag neste uke. Kjøpte inn to CB vanlig i dag og der kom det opp en svak blå strek med en gang! Kikket på den igjen etter et par timer og da var streken blitt tynn og mørk. Hmmmmm............... Har hatt positive tester to ganger før og mensen har komt likevel. Kjemisk graviditet ? Har også hatt en MA og en exu i år så tør liksom ikke håpe lenger. Angrer søren meg på at jeg testet så tidlig for blir så sinnsykt skuffet hvis det ikke er noe denne gangen heller.

Begynner nesten å lure på om det alltid er en svak strek på CB ???

Skrevet

Er alle her inne borte i kveld eller? Eller er vi litt lei av å vente akkurat nå.. :)

Skrevet

Er her jeg:) Sitter å kjenner på "alle" symptomene mine:)

Skrevet

Jeg må vente leeeenge. IKM lørdag. Spennende! Håpe, håpe, håpe:)

Skrevet

Bra Tjorven! Vi får leve i håpet ;-)

Jeg har ikke kjent så mye til symptomer ikveld.. Bortsett fra nå, når jeg var på do å tisset..da jeg reiste meg opp så stakk eller strakk det på en måte på venstre side i livmorområdet.. Samme skjedde på høyre side i ettermiddag..

Skrevet

er her jeg, men vurderer å ta meg en pause fra BIM frem til IKM, for blir sprø av å vente og tenke!

Har ikke merket så mye som i går, men er fortsatt øm i magen.

Orker ikke å håpe lenger jeg. Blir sikkert bare skuffet!

Håper dere er gravide jenter!Hadde vært gøy om uke 34 var The week;-)

Skrevet

Skjønner deg godt *Vil ha sommerfugl i magen*.... Blir litt sliten av hele greia nå...og har skrevet maaange ganger hvor mye jeg håper og tror..... Kan liksom ikke skrive det mer... Unntatt hvis det skulle dukke opp noen nye veldig spesielle symptomer...

Kan snakke om noe annet.. :)

Hva jobber dere med jenter?? Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet mitt blir med tanke på jobb... Håper jeg får en fint svangerskap uten mye plager! Men, jobber i barnehage, og der sitter man ikke stille.... Kan være tungt med stor mage... :-P

Skrevet

Jeg jobber som frisør...Ganske tungt med stor mage kan du si:)

Forrige svangerskap fikk jeg veldig mye vann(ødem) i kroppen,ble sykmeldt de 2 siste mnd. av svangerskapet pga. det...

Skrevet

Så du har ett barn fra før av? Hvor gammel er han/hun?

Er nok ganske krevende å være frisør når man er gravid kan jeg tenke meg.. Man står og går mye hele dagen..

Skrevet

hei dere allesammen:)) jeg tror jeg blir med på denne tråden jeg også:) vet ikke når ikm er, men i neste uke engang tenker jeg:)) men har da et helt tonn med symptomer da, voooonde pupper først og fremst, og livmoren kjennes, jeg kjenner liksom at jeg har en livmor på en måte.. merkelige greier. griner, på gråten iallefall, men egentlig kun lykketårer, eller at jeg blir rørt til tårer for filleting:)) hadde "festeblødning" om det var det det var får jo tiden vise, men rekner egentlig med det var det, for jeg er liksom bare så veldig sikker på at jeg er gravid jeg da... hehe:)) og så ble jeg søren meg kvalm i kveld da... det er iallefall uvanlig for meg. Og er faktisk blitt trøttere uten at jeg har tenkt så mye på akkurat det..men likevel trøttere, sovner på sofaen og sånn.. pleier ikke det til vanlig heller, så, skal bli spennende å se nå ut i uken:))

Skrevet

Greit å prate om noe annet ja....!

Jeg jobber for tide i klesbutikk, men kunne egentlig tenkt meg å søke på noen andre jobber. Får se hva som skjer denne pp. Er veldig greit å beholde jobben i butikk hvis jeg blir gravid raskt, er jo så mye søte babyklær jeg får rabatt på;-)

Venninne mine har forslått at jeg kan søke jobb i barnehage (deilig arbeidstider). Vet bare ikke om jeg er typen til det. Jeg er veldig gla i barn (selvfølgelig), men vet ikke om jeg har tolmodighet med sååå mange barn som jeg skal ha ett visst ansvar for. Høres sikkert rart ut for deg som jobber i barnehage da.

Blir spennende å se hvordan kroppen fungerer ja.

Skrevet

Velkommen til deg tjukkebolla og kine :)

Vil ha sommerfugl i magen - Greit å beholde butikkjobben nå i hvert fall, hvis du er gravid denne pp'en.. Så blir det mindre stress med tanke på foreldrepenger i permisjonen.. Leste i hvert fall et sted at hvis man bytter jobb må det ikke gå mer enn 14 dager mellom hvis begge stedene skal telles med..

Det er deilige arbeidstider i barnehage og ingen helgejobbing :) Setter pris på det! Og jeg synes det er såå kos å jobbe med barn! De er så herlige! Og så får man være masse ute og får masse frisk luft :)

Skrevet

Ja:) Har ei jente som fyller 2år nå i september:) Er så spent på om det har klaffet denne pp..Har liksom følt det på meg att det klaffet nå...men tiden vil vise:)

Skrevet

Det høres fint ut med fornuftige arbeidstider og ingen helgejobbing i barnehage. Jeg jobber som spesialsykepleier på sykehus, og der er det veldig mye kjipe arbeidstider, men stortrives i jobben da, og det teller vel mest :)

Har ellers blitt symptomjeger nå, selv om jeg ikke har helt troen denne pp, men klarer jeg ikke la være å håpe! Utrolig ømme bryst, murring i korsryggen som kommer og går, og stikninger nederst i magen (både høyre og venstre side). Og aller viktigst, litt ekkelt, men har fått kviser på ryggen, og jeg hadde masse kviser på ryggen sist graviditet, men aldri ellers. Må jo være lov å håpe litt hver måned så lenge en er klar over at en kan bli skuffet, plutselig en måned slår det jo til :)

Er det noen som skal teste snart da? Kanskje de første skal teste i løpet av helgen? Planen min er å vente til over neste helg med å teste, først vente å se om mensen kommer, men kan jo være jeg blir utålmodig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...