Gå til innhold

Uke 34-gjengen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

gå ikke det da?er det ikke sånn det kan bli 2egga tvillinger av??eller er jeg helt på tur:P

jaja uansett så hadde jeg rett med denne pp...fikk mensen når jeg stod opp idag morres:(:(

litt mens vondt igår kveld å litt ustabilt humør ikke noe mer...pleier å være tusen ganger værre:p

så ikke vet jeg,har liksom misstet håpet etter 2 pp..håper det ikke tar like lang tid denne gangen:(

kanskje jeg bare skal innse det,at vi antaglivis ikke klarer dette på egen hånd ;,,,(

tror ikke jeg orker denne skuffelsen HVER mnd:(

beklager mitt dårlige humør..litt deppa:/

hvordan går det me dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To tette: Ikke mist motet ennå...det er veldi uvanlig å bli gravid på 1 og 2 forsøk... Er bare å kjøre på ;)

 

Jeg har fortsatt ingen stikkinger lenger i venstresiden av livmor..hmm rart - men oppblåst som michelin mannen er jeg fortsatt..og litt ømme pupper når jeg står opp (ikke når jeg ligger i sengen - rart!)

 

MEN jeg tok en billigtest idagmorges...og den var negativ som bare det - 2 dager før tiden. Sist produserte jeg hcg veldig sent,,testet først pos en uke over tiden (hør jeg prøver å overbevise meg selv hehe)

 

Kommer mensmurringene ikveld ,- blir jeg ikke overrasket for å si det sånn.

 

Gees slitsomt

Skrevet

God morgen alle sammen!

 

Jeg er fremdeles utålmodig og ventende. Nå er det bare noen dager igjen og jeg lurer hver dag på når jeg skal ta min ene test.

 

Syns ikke det er noen symptomer mer. :(

Skrevet

Skjønner hvordan du føler det ang. sympt. - føler alle kommer og går. Sist syklus hadde jeg bla skikkelig ømme pupper før tr og hadde et lite håp om at jeg var gravid da og,,,men neeeeiii da.

 

Så nå har jeg en billigtest og en cb igjen...håper bare den jeg tok idag ble tatt for tidlig og ikke viste noe ;)

 

 

Skrevet

God morgen alle sammen :-)

 

Har fortsatt "klump" i livmora mi i dag... Skal vaske leiligheten i dag og gå meg en lang tur, mens sambo er på golfbanen :-)

Skrevet

Ikke testa enda med andre ord?

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. I ettermiddag er jeg alene med gutten siden mannen jobber. Så hmmm om det blir finere vær kanskje vi skal gå en tur også.

Skrevet

Nei.. Men, skulle så gjerne testet for å slippe å lure sånn..

 

Her i Oslo er det delvis skyet nå, men det er meldt sol i dag, så den kommer nok. Kommer vel når jeg er klar for å gå tur håper jeg :-)

 

 

 

 

Skrevet

Hei du,

 

Hva mener du med klump i livmora?

 

Noen av dere som vet hvordan tappen skal være om man er gravid? Skjønner ikke helt utsagnet på pernille-info...

 

 

Skrevet

Det er sånn det kjennes ut.. I hvert fall når jeg bøyer meg.. Kjennes ut som en øm klump som er inni der..

 

Kan ikke dette med tappen.. Ikke klarer jeg å kjenne etter heller.. :-P Har litt "skrekk" for det der.. Og har lest man ikke bør tafse på tappen hvis man er gravid..så nå tør jeg i hvert fall ikke.. Just in case..

 

Ble konisert for litt over et år siden, så det "skremte" meg litt.. Synes tapp er ekkelt.. :-)

Skrevet

Her har det virkelig hølja ned i dag da. Men nå er det opphold.

 

Tappen skal vel være litt hard og lukket om man er gravid. Noen sier den skal være høy noen lav.

 

Ikke tafs for mye på den eller inni den om du er gravid da. :)

Skrevet

Mensen kom nå....... :¨¨(

3 dager for tidlig........

Skrevet

Neiii?! Tuller du? For en pms-greie du har hatt da. Uff, det var ikke kjekt å høre pfeew.

 

Klem fra meg.

Skrevet

Ja, med denne pms'en så går alt an!! Lar meg ikke lure en gang til nei... Nå skal jeg lese kjerringråd for å bli gravid... Vil ikke være en av dem som bruker hundre år på å bli gravid...

Skrevet

:) Vi får bare ta det med ro siden det er vanlig å bruke et år omtrent på å bli gravid. Hvor lenge har dere prøvd nå?

 

 

Skrevet

Det er lett å si at man skal ta det med ro når man så gjerne skulle vært gravid NÅ.... :-(

 

Vi er bare i 4.pp..går over til 5.pp nå.. Men, har ønsket dette sååå mye lenger, men slutta ikke på pilla før i april/mai pga jobben...

Skrevet

Jeg var såå klar for å bli gravid nå!! Og bør bli det innen 2-3 måneder...passer veldig bra i forhold til jobben...for kontrakten min går ut om cirka ett år...

Skrevet

Pfeeew: Men sikkert på at det ikke er en festeblødning da?? Jeg hadde det to dager før sist...og tre veninner av meg hade festeblødning to og tre dager fr tr...

 

Takk for tappen opplysninger..skal IKKE sjekke noe mer på det da. Nå fikk jeg noia...

 

 

Skrevet

Tviler på det nickoline.. Satt i tlf med ei venninne og kjente at det stakk litt på høyre side.. Gikk på do da jeg la på og der var det en liten flekk i trusa og masse knallrødt blod på papiret!

 

Har tidligere lest at det kan være en spontanabort når man får mensen før tida.. Syklusen min har jo alltid vært regelmessig!!

Skrevet

Men duuu,,,, sikker på at ikke dette er en festeblødning? Når jeg hadde det var det lyse lyse rosa , brunt og litt rødt. Eller har det begynnt å blø ordentlig som vanlig mens. OM det gir seg imorgen så tror jeg du kan regne med at det er en festeblødnin

Skrevet

Har bare vært på do en gang og da blødde det masse som mensen... Synes jeg kan kjenne menssmertene komme også... Sitter her alene og tuter litt nå... Sambo er på golfbanen...

 

Jeg ville så gjerne...

Skrevet

Æsj stakkars ..føler såå med deg..brått sitter jeg der på tirsdag også. Du får se ann nå da...kanskje det fortsatt er et lite håp.

 

 

 

 

Skrevet

Håper er garantert ute.. Det var bare for godt til å være sant.. Føles så urettferdig.. I venninnegjengen min ble to gravide uten at det var planlagt.. Ei er nå gravid med nummer to på første forsøk.. Og ei annen prøvde nesten ikke engang og venter tvillinger.. Unner dem det så inderlig, men jeg er så misunnelig!

Skrevet

Neida, jeg vet det. Jeg bare sier at det er helt normalt og at dere nok snart blir gravide!

 

Jeg har vært babysyk siden mai i fjor, så kjenner godt til følelsen altså..

Skrevet

Takker for støtten jeg møter her inne! Det er så utrolig godt å snakke med noen som forstår meg!

Venninnene mine er gode å ha og veldig støttende, men de har ikke vært i samme situasjon selv..så jeg vet ikke om det heelt skjønner meg.. Og jeg vil ikke overøse "sorgen" min på dem hver pp når mensen kommer..

Skrevet

nickoline79:

jeg vet jo det at det bare er 2pp,at det sansynligvis tar lengre tid..

men som jeg har skrevet før var nr 1 med ivf,vi var så heldige at det gikk på første forsøk.har en hærlig gutt på 9mnd:)

har et egg på frys, det jeg mente var at jeg tror vi må prøve det igjen.ingen garanti for at jeg blir gravid på første forsøk denne gangen også..må jo gå på hormoner etc det tar jo mye energi å tid:/

hadde et tøft svangerskap sist,å vi har lysst på to .så jeg vil gjerne bli gravid NHU hehe ..så jeg slepper å gå i årevis å "grue" meg til neste svangerskap...hvis du sjønner?

har du barn fra før??

nå har vi sluppet dette jaget med testing sex på faste dager i mnd etc i lengre tider,å nå er vi besatte ijen:/ liksom ingen glede bare stress..har ikke hatt så mye lysst etter svangerskapet ,til sambos store frustrasjon:/ nå blir det bare når jeg har el...offa..

håper at at noen av dere blir gravide denne mnd:):)

lykke til;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...