bomsa Skrevet 29. april 2008 #151 Skrevet 29. april 2008 jepp jeg er klar for tur i morra... Hadde planer om sats, men det er triveligere å gå sammen med deg:-D Si ifra når du har tid så kommer jeg... Noen som er ferdige med selvangivelsen? Huff.....sier jeg bare..
Dotten Skrevet 29. april 2008 #152 Skrevet 29. april 2008 Hei! Suuuperkjapt innom Skal skrive mer i morgen, men har ikke tid nå... Men i morgen er siste dag på jobb denne uka.. ahhhh... deilig. Da skal jeg ta meg tid å skrive litt! Ikke noe spes. nytt, men får vel svare litt på deres innlegg Snakkes... OG det er så deilig temperatur ute i dag. 20 grader!!!!!!!!
juliogdesember Skrevet 29. april 2008 #153 Skrevet 29. april 2008 hei. da er den store symptom jakten igang igjen. en uke til ikm i dag. kan ikke påstå at jeg kjenner noe spesielt ennå egentli. Litt usikker når el var denne perioden har liksom ikke sett noe til el slim ol. så det er vel bare å krysse fingrene som vanlig. lever i håpet så lenge TR holder sg unna:-) Ellers har vi hatt dugnad i huseierlaget her i dag. stort og smått er ute å rake,r koster og rydder. Er så kosli atte. Avlutter dagen med felles pølsegrilling. Alle er blide og fornøyde. Herlig vær å :-) Ha en fin lang helg alle sammen. Selv reiser vi på hytta. skal bli deili det.
Dotten Skrevet 30. april 2008 #154 Skrevet 30. april 2008 Hei! Siste dag av april alt og innlevering av selvangivelsen... som jeg ikke har gjort enda. Skal føre på kjøring til og fra jobb og barnehage, men ellers ingen endringer her. Om jeg skulle glemme det, er det ingen krise. Men en ekstra tusenlapp eller så, er jo kjekt å få Er litt treig i år ja.. He, he. Måååå jo ikke levere i det hele tatt! Ellers har det ikke skjedd noe spesielt spennende siden sist egentlig. I helga var det stille og rolig. Var jo så dårlig vær. Vi var på et lite marked på lørdagen for å slå ihjel litt tid, og så var det karuseller o.l. der. Jeg måtte jo være med og ble svimmel av barnekarusellen som gikk rundt og rundt! Jeg elsker jo tivoli til vanlig, men det bør være litt mer skremmende enn disse "babykarusellene" ja. Men snuppa stoorkoste seg jo He, he. Søndagen var det regn og atter regn, men vi var da ute en liten tur for å lufte nesen Ble litt mye sofaligging og tv-gloing den dagen ja Ellers er vi jo nesten ute hver dag og prøver sykkelen m/støttehjul. Hun blir bare flinkere og flinkere, og det er gøy å se. Den ene katten vår gikk tur sammen med oss i forrigårs, så vi kunne ikke dra for langt.... Vi møtte 3 jenter som kom med en løs shæfertispe.... katten freste og "blåste seg opp" og bikkja kom løpende mot oss. Jeg sa NEI, NEI til hunden (for eieren reagerte omtrent ikke), men plutselig løp Tom (katten) mot hunden, og jeg måtte rope NEI, NEI til han i steden for. He, he. Bikkja bråsnudde, da den likte å løpe etter katter, men ikke bli jaget selv i følge eieren. Eieren sa bare at "den katten var tøff" Tom hoppet regelrett på bikkja. Han skulle nok beskytte oss og ikke minst tøffe seg litt for oss ja He, he. Men det gikk bra. Men han var rimelig "stoor" hele veien hjem. Gikk med bustehale og var rimelig tøff!!! Så bare for meg at shæferen skulle ta et skikkelig bitetak over Tom, men det endte heldigvis med at hunden gav seg med en gang!!! Puh! Er det forresten ikke båndtvang nå?? Tantekreket har reist igjen for noen dager siden, og jeg har vel el i dag eller så. Er en smule lei for tiden, og har litt lyst å "gi opp". Men. Vi får se! Kan jo ikke akkurat gjøre det heller. Har ikke hatt noe spesielt med el-slim denne pp..... Er fryktelig varm innimellom, og begynner å tenke på en tidlig overgangsalder. Hadde liksom vært toppen det! Not! Ellers har vi ikke begynt så mye i hagen gitt. Har utsatt all planlegging ang. planering osv. da kommunen skal grave opp alle hagene p.g.a. ny vann- og kloakkledning. Hele gata får en koselig høst/vinter ja....! Blir også bygd støyskjerm.. Håper bare den ikke blir så høy at vi får skygge i hele hagen (Skal være 2,5 meter, men hagen vår er "under" grunnivået hvor støyskjermen skal bygges, så da blir den fort 4 meter høy!!!). Surt! Nå som vi endelig har fått ned alle trærne til naboen som skygget......! Mister liksom litt gnisten av å gjøre noe i hagen, når man vet den blir rasert til høsten. Så det blir nok litt trimming av hekken, plenklipping osv. men ellers får den være som den er! Så over til alle kommentarene rose: God tur på hytta og lykke til på symptomjakten Vi slipper jo dugnad vi da, siden vi har hage... men vi har i barnehagen til onsdag da! Snorke-frøken: He, he. Tipper snuppa de er kjempesøt der hun løper rundt "tannløs og lespende" Mannen din ønsker tvillinger ja. Hjelpes. Da får han bære de frem og føde de selv, og ta hovedansvaret de første 6 mnd... hi, hi. For min del tror jeg det holder med én, men kommer det to, "dør" jeg ikke for det Bunad er bare så fint. Har selv Gudbrandsdal festdrakt, sort, og liker den så godt. Har hatt den samme siden jeg arvet den av en av mine søstre, da jeg var 14 år (Ikke trengt å legge den ut heller)!! Fikk sølvbelte til 30-års dagen, og har enda ikke trengt å tilføye "utbygging". Puh! Kun når jeg var gravid at jeg ikke fikk den på... p.g.a. puppene var for store Magen hadde jeg fått fint plass til Har brukt den i dåp, bryllup, 17. mai o.l. Hadde festdrakt til snuppa i fjor, og kjøper det samme i år! Kjøper ikke bunad til henne før hun er rundt 5 år tenker jeg, om hun ikke kan ha den jeg hadde da jeg var liten! Rondastakk med rutaliv. Synes de er stygge, men barn er nå søte i dem da Med skaut og det hele... Kinamat er verdens beste. Blir aldri lei det gitt. Ellers er potetgull m/paprika absolutt favoritt, men når jeg gikk gravid smakte det ikke i det hele tatt. Rart hvordan smaken forandrer seg Men så snart snuppa var ute, var det godt igjen! Sanna32: Dette blir nok også et langt innlegg fra meg til slutt skal du se Nå har vel tr reist igjen?? Så da er det bare å finne fram sambo og sette i gang Masse lykke til! Har ingen grunn til lite overskudd, med unntak av at jeg sover nok for lite. Legger meg alltid for sent!! Men er ellers bare generelt lei, lei, lei! Så deilig med Göteborg-tur da. Shopping og kos. Heldiggris! tussemor5: Nå er du vel ferdig med alle nattevaktene dine?? Det må være godt. Kanskje du attpåtil har fått deg litt søvn Slitsomt når det holder på vil jeg tro. Hadde nok blitt litt småsur av mangel på søvn jeg... men utrolig hvordan man klarer seg med lite søvn i perioder også! Tja... Kanskje nr. 2 blir unnfanget i en gravemaskin He, he. Om det er det eneste stedet dere rekker å møtes så, hvorfor ikke! Spennende og uvanlig det da he, he. Hvordan er formen til gullet? Slutt med fysj og æsj? Og drar dere nordover? Goood tur i så fall mamma til 2: Huff. Får så vondt når jeg leser at dere må besøke den lille skatten deres på en kirkegård, men sikkert godt å ha et sted å gå til i det minste! Håper så du får en ny spire nå så snart som mulig! Det må være ekstra godt, slik at dere slipper å slite med å bli gravide i tillegg! Masse lykke til mot ikm. Ellers blir det nok til at om vi kjøper trampoline, blir det med sikkerhetsnett, men i første omgang skal vi kjøpe huskestativ med 3 husker! Det blir nok også stas. Mortine: Masse lykke til med riving og oppbygging/påbygging! Høres litt slitsomt ut, men godt dere setter det bort. Vi er også "møkklei" oppussing, men vi har jo mest hatt maling og den slags, men det er sååå kjedelig. Men godt når man er ferdig da! Tror du må ha en Bim/Dib-innvielsesfest når dere er ferdige God idé det eller Så gøy med teater da. Jeg er for sjernert til å gjøre sånn, men har jo vært med litt når jeg var yngre for det.... Lykke til! Riktig god tur om et par uker da. Blir spennende, og endelig blir dere lovlige Har dere fortalt snuppa noe enda?? Vist kjolen og greier? anki72: Så gøy med barneshow/motevisning for små De var sikkert knallsøte! Nå, har mannen fått fri og kommer hjem i noen dager?? Håper det. Vi selv har fri fra i morgen og 4 dager fremover. Skal bli godt. Skal ha besøk av besøkshjemgutten vår, men ellers blir det hjemmehelg med lek og morro! Ikke noe stress nei! Så spennende med spottingen da. Festeblødning kanskje? Krysser fingrene for det altså pappalille: Ser ut til at vi har ikm omtrent likt. Jeg fikk tr besøk 15. april, så vi "følger" hverandre ganske likt, om syklusen din er sånn noenlunde stabil da. Kjenner du og Sanna32 hverandre kanskje? Ser ut til at dere har samme jobb Ser du også har meldt deg på neste treff, så det blir koselig Jeg er også et Å-menneske. He, he. Kaller meg ikke B-mennske nei.. er ÅÅÅÅÅÅ! Kjedelig når du legger deg tidlig da så klart, siden din sambo er det også! D&G: Gratulerer så mye på etterskudd med 2-åringen. Så gøy du fikk hjelp med kakepynting, og ikke minst at kaken ble en knallsuksess for Turbo Har du lagt ut bilde? Selv har jeg laget sjørøverskip med mannskap (seigmenn), seil, hav (blå gele) og hele pakka. Har også laget pepperkaketog osv. Synes det er gøy å bake Vi får håpe det var en mening med at jeg glemte å hente ut Pergoen ja, men regner nok med at jeg må bruke den til neste pp... He, he. Dere får ha en riktig god tur til Uppsala og kos dere masse! Så gla': Oj så snilt av din mor da. Spandere cruise!! Det blir gøy skal du se. Husk at ute på havet er det svalere, og det blir nok ikke riktig så varmt. Kun om dere legger dere i lè på dekket og ev. på land. Ellers blir det bare deilig. Myyyyye mat døgnet rundt! Har selv vært på cruise i Caribien! Hvordan går det med den rotete kattemammaen da? Og den lille pusen? Nei, nå har jeg skrevet en liten bok, så på tide å jobbe litt igjen Ha en riktig god helg jenter! Neste kappitel kommer over helga He, he. Klemmis
så gla' Skrevet 30. april 2008 #155 Skrevet 30. april 2008 Nå tror jeg jammen du har rekorden på det lengste innlegget Dotten ;-) og den tror jeg kommer til å stå en stund, hi, hi...Nå må du ikke legge alle kreftene dine igjen på bim da, i disse el-tider er det viktig med overskudd til mannen og vet du ;-)) Stå på! Og katten flytter gjerne på ungen ja...men, nå virker det som om hun husker hvor hun legger den. Prøver å ha dem på et sted, men neimen ikke lett å huske å holde alle dører lukket. Kattungen er kjempenydelig. Han sover ennå mye, men tenker det blir fart på han etter hvert je:-) Jeg har ikke vært så flink til å skrive i det siste, og det blir jo vanskeligere for hver dag som går. Nå har jeg fullstendig mistet oversikten....sorry jenter. Her i heimen har det vært full fart et par dager. I går var sambo og jeg på reisebyrået for å booke reisen vår, og det gikk helt greit. Alt er i boks nå, og vi reiser til Italia (Roma) 12. juli. Da blir det først en natt på hotel før vi kan slange oss ombord på en skikkelig flott cruisebåt (Navigator of the Seas)og bare bli oppvartet mens vi blir fraktet fra havn til havn. Gjett om jeg gleder meg. Når vi var på tur ut av reisebyrået i går spør han "reisemannen" (som vi kjenner) om vi ikke skal være med på 5-dagers cruise til Amsterdam med avreise lørdag.... Nei, sier jeg...jeg må ha nytt pass. Men, det var ikke noe problem mente han. Kunne i tilfelle få et sånt nød-pass. Vi fikk et kjempegodt tilbud på turen, men gikk der i fra uten å slenge oss med. Da vi kom til bilen, skulle vi ta en røyk før vi vendte nesa hjemover, og mens vi står og snakker får jeg det bare for meg at jeg skal sjekke om vi kan få barnepike. Jeg tar en tlf, og vips så har vi barnepike. Sambo tar en tlf til jobben, og vips så får han fri:-) ikke nok med det, det er også to andre fra jobben hans som skal på det cruiset, begge hans overordnede. Vi endte altså opp igjen inne på reisebyrået, og sa ja takk, vi reiser gjerne på det cruiset. Så i dag har jeg ordnet med pass og alt er klart. Fikk jammen meg forlenget det gamle passet mitt med 3 mdr, samtidig som jeg bestillte et nytt. De kunne ikke garantere at det nye passet kom før lørdag, men det gjør jo ingenting så lenge hun forlenget det gamle :-) Snill politidame:-) Til helgen reiser vi med Jewel of the Seas, gud som jeg gleder meg:-) Og nå blir ventetiden til ikm mye bedre. Kommer hjem onsdag, og da blir det sikkert testing torsdag. Ja da!!! Nå gjenstår bare å pakke kofferten, og det kan ikke bli gjort før jeg har vært ute på en liten shopping-runde. Blir nok på fredag det....Trenger et par nye kjoler, sko og ei ny veske. Sambo mente igjen at vi kan pakke i en koffert. Nå nekter jeg...Når vi reiste på fotballtur til England gikk det forsåvidt greit. Men nå...da blir det ikke plass til annet enn sko og vesker. Må jo ha noe til enhver anledning...hi, hi...og så må jeg jo på litt shopping i Amsterdam også.... Livet er herlig dere! Ha en fortsatt fin dag! Prikken over i-en er at i går vant Manchester United den andre semifinalen mot Barcelona i Champions League, og vi er nå klare for finalen i Moskva om tre uker :-)) Hvem vi møter, får vi vite i kveld. Jo da, livet er bra det!!!
Mortine Skrevet 30. april 2008 #157 Skrevet 30. april 2008 Ha,ha Snorke-frøken!! Tror ikke at det har rabla for deg! Morsom tanke det der- å forestille seg hvordan de andre ser ut. Stemmer ikke helt den "beskrivelsen"av meg, men det hadde vært fint om jeg hadde hatt langt mørkt hår og fregner! Jeg har ikke antydning til fregner og håret er lyst! Du da? tipper at du er ca. 175 høy, brunt langt hår? Snuppa her er også veldig glad i å gå på cafe! Hun har nok vært mye ute og spist både her hjemme og på ferie,for jeg lurer nesten på om hun er litt miljøskadd? -hun gleder seg nemlig veldig til å begynne på skolen og er opptatt av at hun vil sitte ved siden av fetteren sin der. Jeg sa at det kan ikke de bestemme selv og da lurte hun på om det gikk an å bestille bord?!!! Så gla': herlig med enda et cruise da!!! En kollega av meg kom tilbake fra tur med den båten i går- de hadde kost seg glugg i hjel!!! En annen kollega reiste i går. Synes virkelig at det var en lur avgjørelse å bare dra!!! Liker sånn impulsivitet!! Dotten: Vi har ikke sagt noe om giftinga til snuppis enda. Vi sier det når vi har kommet dit ned og hun får drømmekjolen sin. Vi skal også ha med fetteren hennes som er like gammel som henne, tror dette blir spennende for han og. Hele greia blir nytt for han- kjøre fly, bo på hotell. Gleder meg til å se dem kose seg!!! Håper forresten at dere får lagt inn noen aksjer i disse dager, selvom du sier at du er lei. Det er jo lov å ta seg noen pauser også da. D&G: god tur til Sverige hvis du ikke har dratt alt da! Trivelig med vennebesøk! Hvordan går det med oppkastsyken Tussemor? håper det ikke er for langvarig. Hvordan går det med bekken osv. Myrtel? Herlig med ekstra lang helg!! Vi har ikke noen spesielle planer. Kom godt i gang med våronna i hagen forrige helg og kommer nok til å fortsette nå. Kanskje invitere noen på litt mat og ellers bare ta det som det kommer. Kose oss!!! Først skal vi vaske huset så det blir rent og pent her- best å sette igang nå!! Ellers er det jo ikke lenge til IKM for flere av oss her!!! Må si jeg er spent! Det stikker i puppene og murrer i ryggen...spennede!
bomsa Skrevet 1. mai 2008 #158 Skrevet 1. mai 2008 Hei alle sammen og god 1. mai.... No er jeg straks på tur på jobb. Dokker får alle ha ei fin helg, det ser ut til at vi er hverdags-skrivere..:-) I helgene er det stille her inne. Her er vi ferdig med mensen og er klar for prøving. Det er nok litt tidlig å starte nå da jeg har testet positivt på el på dag 17 tidligere. Ha ei fin helg...så kommer vi sterkere tilbake etter helga....da er det vel flere som skal teste og...he he...
*anki * Skrevet 1. mai 2008 #161 Skrevet 1. mai 2008 Heisan alle sammen. Skal si mange av dere er RÅ på innlegg her. Dotten må ha det lengste til no! Er så misunnelig på mange av dere. Cruise, sverigeturer etc. Vi holder oss her på sunnmøre ei stund til. Blir ikke voldsomme ferien på oss iår. Skal til hovedstaden i juli (mannen min skal på Iron Maiden) og derfra tar vi fly til nordnorge/lofoten. Svigermor er derifra. Håper på fint vær og midnattsol. Ellers blir det vel maling av hus og bygge nytt bad... Spottinga mi er over i blod. Men er ikke helt sikker på at det er tante rød som er på besøk, selv om jeg blør endel. Det er endel koagulert blod og plutselig kan det slutte noen timer før det kommer et skyll til... Merkelig. Om natta er det ingenting og veldig lite om kvelden også. Mest formiddag... skal uansett teste over helga (eller før...) ikm var egentlig 4.mai. Har ingen erfaring med at det skal blø, da begge mine to tidligere svangerskap var uten noe å bekymre seg for. Ellers er mine "symptom": ømme brystvorter, murring og småstrekk nederst i magen, litt stikk og smerter i underlivet av og til og vondt i korsrygg... ER TRØTT!!! men det er jeg ofte likevel.... Tørr vel ikke håpe for mye denne mnd!
Kiss10 Skrevet 1. mai 2008 #162 Skrevet 1. mai 2008 Litamora: ikm 10. april - Elisabeth'77 18. april - kropp: ikm 18.april:-) - Ca lykkelig: ikm ca 20.april - linnemor:) IKM ca 1.mai? - Serephina ikm 4 mai (gift, ingen barn, bor i Vestfold) - anki72: ikm 4. mai (gift, to gutter født -00 og -03, sunnmøre) - Parasit: IKM 4. mai? Litt usikker her (30 år, samboer, jente 07) - Mortine: ikm ca.5.mai (33 år,snart gift, jente f.03. Buskerud) - mamma til 2: ikm 6 mai (gift, to gutter født - 03 og -05, Vestfold) - rose:-) ikm ca 6.mai ( Samboer, ett barn født 04, bor i trøndelag) - D&G-the one ikm 7.mai (38år, samboer, gutt født 06,Oslo) - BigDogMamma69: IKM 8. mai (38 år, gift, gutt '98, gutt '06, Bergen) - så gla': ikm 11. mai (39 år, Samboer, gutt 18 år, jente 12 år, en liten engel 07, bor i Vestfold) - Giina IKM 11.mai (latterlig lenge til) - Dotten ikm ca 14. mail (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo) - Underveis.dk: ikm ca 15. mai -Sanna32 ikm 25. mai, (sambo, 0barn, bor i oslo,opprinnelig fra troms) - tussemor5: 25.05???? (gift, gutt 07, møre og romsdalen) - Ba.rbalala:ikm? - Godiva mamma til 2 jenter? - Orkidè31: IKM? (Samboer, 31 år, ingen barn, bor i Stavanger) - *my* IKM? (31 år, samboer, ingen barn, bor i Oslo) - Kassi med 2 gull + 1pp, TR? (31 år, gift, jente 04 og gutt 07, Vestlandet) Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november... - Snorke-frøken; termin 07.12.2008 (gift, j.99, j.01 og g.02 Vestfold) - myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten - Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før) ----- Hei alle sammen! Må juble innom og fortelle at vi har hatt full klaff denne måneden !! Testen lyste GRAVID mot oss i går morres og jeg bobler over og svever på skyer :) Etter prøving siden oktober, men egentlig ikke prøving hver måned, så må vi absolutt være veldig fornøyde med prøvetida. Er ca 15 dager siden unnfangelse i dag, så jeg håper bare at spiren klorer seg fast. Men det har jeg tro på jippi jippi jippi !! Håper dere alle snart følger etter !!
*anki * Skrevet 1. mai 2008 #163 Skrevet 1. mai 2008 Oi oi oi...hipp hurra og gratulerer så veldig masse til deg Kiss. Suger til meg masse babystøv ######################################### Har ikm om 2-3 dager med evt termin 13. jan. Men har blødd endel siden mandag, så vet ikke helt hva jeg skal tro no... Men uansett - KOS DEG MED SPIREN DIN! Så utrolig kjekt å få et januarbarn her inne... Du må ikke forsvinne helt fra oss no da. Du må titte innom å informere oss om hvordan det går med deg og magen...hihi!!!!!!!! LYKKE TIL og nattaklem!
juliogdesember Skrevet 2. mai 2008 #164 Skrevet 2. mai 2008 GRATULERER til Kiss:-) Vet dere hva jenter? Tror kanskje jeg er gravid jeg å. Sitter her med CB testen og der kom krysset fram momentant. Er fire dager til IKM. Har jo hørt om sånn kjemisk graviditet, så jeg tørr liksom ikke å slippe jubelen løs før jeg har en positiv test i hånden på tirsdag jeg. hva tror dere da? Litt skjelven her jeg nå.
så gla' Skrevet 2. mai 2008 #165 Skrevet 2. mai 2008 Det kan da ikke være tvil rose :-)) Jeg våger å rope høyt gratulerer! Så moro. Tenk to nygraverte på to dager :-) Kanskje vi er inne i en god stim her nå.... Gratulerer så mye til deg også Kiss! Kjempegøy! Jeg er på dag 18 i dag, men ingen symptomer å snakke om her i heimen. Men, er jo tidlig ennå, og alt kan skje *håpe, håpe* Jeg holder på å pakke kofferten, og gleder meg masse til å reise på cruise i morgen. Ser ut som om vi får godt vær på hele turen også. På mandag, når vi er i Amsterdam, er det spådd knall sol og 19 grader. Håper varselet slår til :-) Ha ei super helg alle sammen!
tussemor5 Skrevet 2. mai 2008 #166 Skrevet 2. mai 2008 Hei damer!!!!!!!!!! En liten stund siden sist gitt. Beklager det så mye, men etter gullet sin oppkastsyke blei det jaggu meg min tur også. Lå hele gårdagen - slitsomt,men ser ut til at det begynner å roe seg litt nå. Svigers har gullet i dag, så da får jeg hvilt meg - GODT!!!!!!!!!!!! Vi måtte desverre avlyse nordnorge turen pga gullet. Skulle egntlig reist på onsdag, men da bare lå han helt slapp i armene mine og ville ikke reagere på noe - guffent. Tok han med til legen bare for å få legeerklæring, bra var jo det i og med at jeg ble liggende i går. Må innrømme at jeg tenkt tanken på graviditet der jeg lå i går å ropte på elgen...hehehehe...men det er definitivt helt annerledes med oppkast under graviditet enn med skikkelig omgangssyke, fant jeg ut...hehehe... Er nok ikke helt i form enda, men får håpe det kommer seg slik at vi kan få fortsette med baby i magen prosjektet.... Dotten: Jeg har ledd mye den siste tiden av gravemaskin støntet...hehehe...også den tøffe katta de da - gøy... Så gla: Så deilig med all den reisinga da - skulle likt å hatt meg ett slikt cruise jeg også, men får bare vente i spenning på tyrkiaturen i september;) Håper virkelig på å være godt på vei med en liten baby da ja;) Snork frøken: Fantastisk navn på spira de - helt fantastisk. Det var virkelig ei smart løsning på plassering av trampolina. Jeg er livredd for dem etter av svigerinna mi fikk ett komplisert brudd i foten. Men som en kollega av meg sa unger er skapt for å knekke noen bein...huff og huff. Uansett deilig å kunne se ungene når de leker ute og ha en viss kontroll. Nei,nå venter segna kjenner jeg. Får skirve mere etterpå. Ha en god dag da damer
Mortine Skrevet 2. mai 2008 #167 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Bare innom en liten titt før leggetid.Gratulerer så mye til Kiss og rose!!!! Gode nyheter- håper virkelig vi er inne i en stim!! Deilig med noen fridager gitt! Vi har bare kosa oss! I går var vi stort sett inne hele dagen, leste og spiste god mat! I dag har vi vært på sykkeltur, på trening og jobba i hagen. Hagearbeidet har blir kjempegreit etter at snuppis fikk trampoline. Hun hopper og skravler med oss som jobber. Hun tar seg ei økt med rake og trillebår (med hagehansker selvsagt!) innimellom! Tror jeg har ikm på mandag. Jeg kjenner symptomer hele tiden...mensmurringer, bekkenvondt og litt ømme pupper... Tok en test i dag morges, bare 3 timer etter at jeg hadde vært på do i natt (j..smart..skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste da, men jeg bare gjorde det liksom..). Kunne skimte en strek akkurat helt til å begynne med, men så forsvant den og ble borte. Jeg har ikke flere tester nå og unngikk å gå på apoteket i dag slik at jeg ikke kan få testa i morgen! Får bare vente og se.... feeeestlig! Dere må ha riktig god tur Så gla'!! Kos dere masse! Ønsker alle sammen ei god natt og en god helg! Skriver mer seinere i helga!
godiva med 3 gull Skrevet 3. mai 2008 #170 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde en snarvisitt innom her for et par mnd siden. Så avgikk pc med total og ugjenkallelig død. Så måtte kjøpe ny.. Ville bare si at jeg faktisk er GRAVID igjen. Påbegynt 6 uke idag.. Lykke til alle sammen!!!
bomsa Skrevet 4. mai 2008 #171 Skrevet 4. mai 2008 Gratulere dere gravide..:-D Nå har jeg virkelig trua....(troen).. Det er flere her inne som skal teste no i morra og det må markeres..:-) Jeg har fri i morgen og kommer til å stikke innom 10000 ganger for å sjekke om det er kommet flere på gravidelisten...noe jeg virkelig tror.. Noe sier meg at dette blir en STOR gravid måned....så test i vei jenter og rapporter tilbake hit..:-) Ellers har det vært en rolig arbeidshelg for meg med avslutning på ullevoll med tap for V.I.F guttan....det gjør ikke meg så mye da jeg enda er nordnorge tilhenger og T.I.L fan..:-) Men det var artig å oppleve klanen på tribunen, de skaper en utrolig fin stemning. Sånn på prøvefronten venter vi på EL og bare øver oss til den tiden...he he... No skal eg dusje og vente på gubben skal komme heim... Ha en koselig søndags kveld..:-D
*anki * Skrevet 4. mai 2008 #172 Skrevet 4. mai 2008 Gratulerer til deg godiva. Kjekt at listen med gravide fylles opp. Du må titte innom å oppdatere oss innimellom... No fant jeg oss jammen laaaaangt nede på side to. Må bare få dytte oss opp igjen. Må vel lage en ny tråd snart. Denne begynner å bli lang. Endel som skal teste i morga eller???? Mange med ikm i desse dager. Har ikke så stor tro her. Har egentlig blødd mer eller mindre i snart en uke no... Men det er jo ikke helt mensen heller da... Så tar en test i morga, så får jeg vel avkreftet tanken på at det KAN være noe der... ....må bare si GO GIRLS....og lykke til med testefesten denne uka...
Mortine Skrevet 4. mai 2008 #173 Skrevet 4. mai 2008 God kveld! Gratulerer Godiva!!!!! Jeg skal ikke teste i morgen...TR kom i går...æsj! Jeg har tatt det for gitt at jeg har hatt 28 dagers syklus jeg, men etter at jeg var gravid sist har det vært 26 dager når jeg tenker meg om. Ble kjempesur både sist og nå for at den kom før tiden, men etter at kjæresten og jeg fikk snakka litt og sett på kalenderen fant vi ut at det må være sånn. Da hadde vi ikke sex før el heller (da hadde jo jeg dette cyste-styret)...bare masse etter..det var jo veldig kos det:))men ga lite uttelling!!! Da jeg var gravid i høst og var på tidlig ul var jeg uenig med legen om hvor langt jeg var på vei. Han mente jeg måtte ha hatt el flere dager før det jeg mente, men hvis jeg har kortere syklus kan det jo forklare det. Ikke fant jeg el med tester i høst heller-begynnte vel å teste for seint da..Hadde bare en TR før jeg ble gravid, og før det hadde jeg ikke hatt noe som helst fordi jeg hadde spiral etter at jeg fikk datteren min. Helt urutinert altså!! Men nå skal det bli andre boller!! Vi er litt uenige her hjemme om hva vi skal gjøre. Kjæresten mener at det eneste rette er å ha sex hver eneste dag så fort TR er borte for å være på den sikre siden. Jeg synes at det høres fint ut, men vil gjerne kjøpe en sånn monitor for å få litt oversikt over syklusen! D&G: har du fått bedre oversikt etter at du begynte med den? Mulig jeg må ringe rundt til apotekene her og spørre om de har den i morgen!!! Har ikke sett den i hyllene der og kanskje den må bestilles! Er det på dag 5 man begynner? Dag 5 skulle jeg vel klare å finne hahaha! Ellers har langhelga vært så fin her! Vi koser oss med å stelle i hagen og med god mat!! Vi har fortært både andebryst, blåskjell og laks-deilig!! Etter at TR meldte sin ankomst sykla vi til byen og tok en utepils bare på trass også!! Også gleder vi oss bare mer og mer til å gifte oss! Hihi-hvis jeg nå har regnet riktig- men det er jo langt i fra sikkert da- så har jeg el sånn cirka da vi gifter oss! Vi får satse på at det blir klaff da!! Tenk så anstendig da!! Snorke-frøken: så artig historie med minsten og pysjen/t-trøya! Har det gått fint med flislegginga? Vi var faktisk i butikken og plukket ut fliser til den nye gangen i går vi. Fant noen skifergrå som vil passe fint. Fant også noen lekre til badet;sånne orntlige steiner til å ha på gulvet i dusjen..mmm gleder meg til det blir ferdig. Du spurte om jeg hadde kjole osv. klart. Ja, jeg har det. Men jeg skal "bare" ha en enkel hvit sommerkjole i lin. Synes det holder når vi skal gjøre det såpass enkelt og "privat". I morgen får vi ringene, er spent på om skriften inni har blitt fin. Ha en god natt alle sammen! I morgen starter ei ny uke- nye muligheter!! Lykke til med testing til de som skal det!!!
Pappalille Skrevet 4. mai 2008 #174 Skrevet 4. mai 2008 Ja, enedelig hjemme fra tur og fått hodet på plass igjen. 60års lag har vært veldig koselig, men tur-retur Mo i Rana på fire dager med tog hele veien... Det ble litt mye ja. Gleden ble desto større da vi kom hjem og jeg får full klaff på EL testen da, så nå skal jeg bare knotte litt her og så er det rett til sengs! *marsj med oss* Må innrømme jeg ikke har "lest meg opp" på alt som har skjedd her siden onsdag, det får jeg gjøre i morgen =) Skulle bare inn og dytte litt =) Natti-natt!
tussemor5 Skrevet 4. mai 2008 #175 Skrevet 4. mai 2008 Sukk.....jeg som hadde skrevet så mye...vips var det borte....får ta det igjen i morgen, for nå skal vi til køys og prøve lage baby...hehehe...knis...hehehe... Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå